21063 JDM, h.e , 1987
21063 JDM, h.e , 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vahepeal autoga midagi juhtunud ei ole. Nagu ikka, on ajaga alati kitsas.
Vahepeal jõudsid kohale laiendid, põll ja vfts tagatiib ning sai hunnik esisilla tükke ostetud ja ülevaatus tehtud.
Nüüd leidis auto omale kuiva toa ja seisab pukkidel. Veljed läksid laiendamisse ja järgmine nädal saab kätte.
Ülevaatusele sõites avastasin väikese probleemi- kuumalt käivitades tõmbab täis. Midagi räägiti karpa ujukist ja kambrist, kus tase liiga kõrge. Oskab keegi midagi tarka öelda?
Vahepeal jõudsid kohale laiendid, põll ja vfts tagatiib ning sai hunnik esisilla tükke ostetud ja ülevaatus tehtud.
Nüüd leidis auto omale kuiva toa ja seisab pukkidel. Veljed läksid laiendamisse ja järgmine nädal saab kätte.
Ülevaatusele sõites avastasin väikese probleemi- kuumalt käivitades tõmbab täis. Midagi räägiti karpa ujukist ja kambrist, kus tase liiga kõrge. Oskab keegi midagi tarka öelda?
Tasa sõuame. Loodan et aerud ära ei mädane.
Vahepeal on plaan paika saanud. Vedrudelt läheb 4 keerdu maha ja siis vaatab, kui madalaks kukub ja kas mahub üldse ringi käima.
Auto värvib purgiga matt-helehalliks ja kõik kroom-plastik detailid lähevad mustaks. Veljed on juba 8" ja 8,5" laiad, pritsitud ja värvitud. Vaja rehv peale venitada siis näeb, kuidas istub. Piltidelt nähta, et diagonaalvarras venitab silda kõvasti ühele poole. Teiselt poolt on koopaga praktiliselt tasa, natuke istub väljas. Ilmselgelt tuleb madaldamisel ka varrast hakata lühendama.
Vahepeal on plaan paika saanud. Vedrudelt läheb 4 keerdu maha ja siis vaatab, kui madalaks kukub ja kas mahub üldse ringi käima.
Auto värvib purgiga matt-helehalliks ja kõik kroom-plastik detailid lähevad mustaks. Veljed on juba 8" ja 8,5" laiad, pritsitud ja värvitud. Vaja rehv peale venitada siis näeb, kuidas istub. Piltidelt nähta, et diagonaalvarras venitab silda kõvasti ühele poole. Teiselt poolt on koopaga praktiliselt tasa, natuke istub väljas. Ilmselgelt tuleb madaldamisel ka varrast hakata lühendama.
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Ees tee alumistele õõtsadele vaheplaat ja vii alumisi õõtsasi sedasi alla poole, saad veel madalamaks. Taga lõika koobast seest, et vastu ei hakkaks käima. Panen pärast lingi ka või kui viitsid siis drive2.ru lehelt oli mingi VAZ 2103 või 2q06, sinist värvi.
Edit: https://www.drive2.ru/r/lada/249214/ - see Lada. Ehituse pildid olid mingi muu Lada teemas, mida kahjuks enam üles ei leia, ja tulemus oli sama.
Edit: https://www.drive2.ru/r/lada/249214/ - see Lada. Ehituse pildid olid mingi muu Lada teemas, mida kahjuks enam üles ei leia, ja tulemus oli sama.
Vahepeal on olnud edasiminekut:
Kuna õõtsad nii tagurpidi ja ka tagant võiks ka veel välja tuua siis oleks vaja flantse. On kellelgi midagi pakkuda? Võtaks kasvõi laenuks, et Stancest ürituseks saaks ilusaks.
Nüüd vaja veel põll ette mahutada, tagumise stange delete teha natuke siit-sealt timmida ja hakkab juba looma.
Kuna õõtsad nii tagurpidi ja ka tagant võiks ka veel välja tuua siis oleks vaja flantse. On kellelgi midagi pakkuda? Võtaks kasvõi laenuks, et Stancest ürituseks saaks ilusaks.
Nüüd vaja veel põll ette mahutada, tagumise stange delete teha natuke siit-sealt timmida ja hakkab juba looma.
Ülevaatusega selgub siis kui see aeg käes on. Ega midagi pöördumatut tehtud pole, mis ÜV võiks segada. Tehniliselt peab auto niikuinii olema heas korras. Juba enda turvalisuse ja südamerahu huvides.
Vahepeal on auto rattad alla saanud ja ühekorra läbi linna tõstukipeale sõidetud.
Põll on ametlikult ees, esiamordi alumised kinnitused natuke ümber tehtud, väga valjusti enam kuskilt vastu kere ei käi ja on täiesti sõidetav auto.
Järgmiseks on vaja üleliigsed tükid ära kruvida, paari kohapeale pahtlit tõmmata ja siis juba purgist võõp peale.
Vahetamata on veel vasak rattalaager ja rooliots.
Lisaks vaja veel sisse normaalsemad istmed leida. Ilmselt Saab900.
Otsimisel on veel bullet tüüpi ümarad peeglid. Kas kellelgi on pakkuda? Võib olla ka lihtsad ümmargused peeglid jalal. Vaja mõlemat parem-vasak. Lähevad need esitiibade külge.
Vahepeal on auto rattad alla saanud ja ühekorra läbi linna tõstukipeale sõidetud.
Põll on ametlikult ees, esiamordi alumised kinnitused natuke ümber tehtud, väga valjusti enam kuskilt vastu kere ei käi ja on täiesti sõidetav auto.
Järgmiseks on vaja üleliigsed tükid ära kruvida, paari kohapeale pahtlit tõmmata ja siis juba purgist võõp peale.
Vahetamata on veel vasak rattalaager ja rooliots.
Lisaks vaja veel sisse normaalsemad istmed leida. Ilmselt Saab900.
Otsimisel on veel bullet tüüpi ümarad peeglid. Kas kellelgi on pakkuda? Võib olla ka lihtsad ümmargused peeglid jalal. Vaja mõlemat parem-vasak. Lähevad need esitiibade külge.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Maitea, kui soliidne see auto nüüd on Uksepeal on tavaline. See auto ei saa olema tavaline.
Eile sai natuke roostet pahteldatud ja auto üleni ära matistatud. Tänaõhtul saab ehk värvi selga ja sealt edasi on juba mõnus.
Suurematest töödest on vaja veel kuidagi saab 900 istmed sisse mahutada seliselt, et oleks max madalal. Tundub, et saab üksjagu asju lõigata ja keevitada aga õnneks eimidagi ületamatut.
Eile sai natuke roostet pahteldatud ja auto üleni ära matistatud. Tänaõhtul saab ehk värvi selga ja sealt edasi on juba mõnus.
Suurematest töödest on vaja veel kuidagi saab 900 istmed sisse mahutada seliselt, et oleks max madalal. Tundub, et saab üksjagu asju lõigata ja keevitada aga õnneks eimidagi ületamatut.