21063 JDM, h.e , 1987
21063 JDM, h.e , 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21063 JDM, h.e , 1987
Nädalavahetusel sai ostetud üks 21063, millel kere enam-vähem normaases seisus. Ka mootor käib ringi ja pidurid pidurdavad. ÜV ja kindlustus puudub nagu enamusel mõnesaja euroga turul olevatel vene päritolu masinatel.
Väga lähedalt pole veel autod vaadanud aga optimistina arvan võiks kõik tuled põlema panna, summuti ära keevitada ja õiges mõõdus rattad alla kruvida ning juba ülevaatuse uksetaha proovima minna.
Ise pole veel õigeid pilte teinud aga eelmise omaniku poolt saadetud:
Pikem perspektiiv on autol saada vähe radikaalsemaks vanakooli racing välimusega mannerguks. Liiga radikaalseks ei lähe aga Soome-Ugri mõttes konservatiivsema jaapani siseturu stiili küll.
Inspiratsioon:
Näituseautot sellest ei tule aga kui tänaval mööda veereb, siis peab pead pöörama küll. Selge on see, et pleki lõikamise ja keevtiuseta hakkama ei saa. ilmselt tuleb ka diagnoaalvarras tagasillas raguleeritavaks teha.
Kui kellelgi on jagada kogemusi või näpunäiteid, kuidas käepäraste vahenditega saab autol kõhu vastu maad, siis võib neid julgelt jagada. nt.: Millised jäigemad vedrud sobivad? Kuidas tehakse topeltstabikat? Mis veel jalgu jääb?
Kas kellelgi on pakkuda korralikku originaalrooli?
Keskkonsooli osa kus nupud asetsevad?
Väga lähedalt pole veel autod vaadanud aga optimistina arvan võiks kõik tuled põlema panna, summuti ära keevitada ja õiges mõõdus rattad alla kruvida ning juba ülevaatuse uksetaha proovima minna.
Ise pole veel õigeid pilte teinud aga eelmise omaniku poolt saadetud:
Pikem perspektiiv on autol saada vähe radikaalsemaks vanakooli racing välimusega mannerguks. Liiga radikaalseks ei lähe aga Soome-Ugri mõttes konservatiivsema jaapani siseturu stiili küll.
Inspiratsioon:
Näituseautot sellest ei tule aga kui tänaval mööda veereb, siis peab pead pöörama küll. Selge on see, et pleki lõikamise ja keevtiuseta hakkama ei saa. ilmselt tuleb ka diagnoaalvarras tagasillas raguleeritavaks teha.
Kui kellelgi on jagada kogemusi või näpunäiteid, kuidas käepäraste vahenditega saab autol kõhu vastu maad, siis võib neid julgelt jagada. nt.: Millised jäigemad vedrud sobivad? Kuidas tehakse topeltstabikat? Mis veel jalgu jääb?
Kas kellelgi on pakkuda korralikku originaalrooli?
Keskkonsooli osa kus nupud asetsevad?
Valge 06 kohta ei oska öelda. Eelmine omanik sõidab 02ga.
JDM on taotluslik. RDM puhul peaks hoopis midagi muud tegema.
JDM stiil on rocketbunny näiteks.
Kui kellelgi on 15" plekkvelgi pakkuda siis võiks kaupa teha. Need on need veel puudu, et saaks sõita ülevaatuspunkti ja peale seda pihta hakata.
JDM on taotluslik. RDM puhul peaks hoopis midagi muud tegema.
JDM stiil on rocketbunny näiteks.
Kui kellelgi on 15" plekkvelgi pakkuda siis võiks kaupa teha. Need on need veel puudu, et saaks sõita ülevaatuspunkti ja peale seda pihta hakata.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Ma hiljuti käisin Veerennis ja maksin vist kahe klaasi eest kokku 5€.Naff kirjutas:Tallinnas veerenni ladapoes pidi olema suuna- ja kabariittule klaase.
Keskkonsoolil on ikka makk ja all kõlarirest
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
15" veljed all, summuti vaikne ja muu enamvähem ära timmitud.
Nüüd vaja veel tuled tööle saada ja võib ülevaatusele minna.
Laiendid tellitud kasutaja 01vaz01 käest.
Kui laiendid käes, saab nende järgi relaka sisse lüüa ja pleki õigeks lõigata.
Veljed lähevad selleks ajaks laiendamisse. Ette 8" ja taha 8,5". Ees 195 50 ja taga 205 50 rehv. Tundub, et istuvad siis ilusasti paar cm originaalkoopast väljas.