21063, martresc123, 1988
Postitatud: 12 Jaan 2016 21:01
2011 aastal müüsin oma kolm Ladat ära vanaraua hinna eest, kuna taastamine oleks läinud üsnagi kulukaks ja polnud kohta kus autot teha.Tookord oli autodeks 2105, 21011 ja 2107.Ühel ilusal ja kuumal suvepäeval aastal 2015 tuli uuesti tahtmine tegeleda lada taastamisega. Niisiis läksingi autole järgi Väike Maarjasse, Vao külla. Autot nähes ei tulnud mul teist mõtet, raha kätte ja ostsin auto ära. Mootoriks oli peale pandud 06 markeeringuga mootor, mis oli kunagi väidetavalt kinni jäänud. Esiklaasis oli ülevalt alla läbiv mõra, tagumine kundepoolne uks ei lukustunud, ning mootori küljes polnud ka kõiki juppe.Mõned pildid ka eelmistest ladadest manuses.
Kui auto sai Võrumaale ära toodud, läks järgmisel päeval mootori mahavõtmiseks. Selgus veel et esivõre oli katki, kuid selle oleks saanud uuesti ära liimida. Mootor maas seejärel võtsime mootori lahti, muidu autoga sain kaasa veel teise mootori ka, millel oli keps külje pealt välja jooksnud. Vändaga sai mootori liikuma küll, kuid väga raskelt liikus, karteripõhja ära võttes leidsin sealt seest kõvera torujupi, mis oli vist karterituulutuse üks ära murdunud torujupp. See vist oligi see mis mootoril ringi käija ei lasknud. Lisaks avastasin peale mootoripesu et väntvõll oli korralikult kulunud, ning vaja oleks sinna ka uusi saalesid. Jätsin 06 ploki reservi, et kui tuleb tahtmine hakkan seda tegema. Ostsin oma sõbra käest ajutiselt peale 011 mootori, ning saime ka auto käima ja liikuma. Peale paari kiiremat ringi avastasime et radikas lekib. Tegu oli alumiinium radikaga, ribide vahelt tuli õrnalt vett. Radika sain ühe teise sõbra käest laenuks, seni kuni leian mõne korraliku radika. Vahetasin ka õli sellel mootoril ära, kuid peale 500 km sõitu avastasin et õlikulu on meeletu. Tuli kiirelt leida lahendus. Samas pakuti mulle vahepeal 2107 hea hinnaga, peal oli sellel 05 rihmaga mootor. Ostsin doonoriks selle 07 ära. Mõõtsime ära 05 mootori surveastme, ning peale läksgi rihmaga mootor, kõrged beezi värvi istmed, ning ka käigukast, sest vanal käigukastil ei olnud tagurpidikäigutule andurit. 07 läks pärast seda müügiks, sain selle eest peaaegu sama hinna, mille eest ma selle soetasin.
Sain 21063 ka pika ootamise peale oma nimele teha, ning tegin ka esimese kindlustuse ära. Ülevaatusele minna veel ei julgenud, kuna leidsin esisillas vigasid, mõned laternad ei põlenud samuti.
Tuled sain korda, pidin ära vahetama esirattarummu, sest ühte polti panna sinna ei saanud, vint oli ära kulunud, vahetasime ühe sarniiri, pendelhoob läks samuti vahetusse, asendasin selle laagritega variandi vastu välja.
Kui auto sai Võrumaale ära toodud, läks järgmisel päeval mootori mahavõtmiseks. Selgus veel et esivõre oli katki, kuid selle oleks saanud uuesti ära liimida. Mootor maas seejärel võtsime mootori lahti, muidu autoga sain kaasa veel teise mootori ka, millel oli keps külje pealt välja jooksnud. Vändaga sai mootori liikuma küll, kuid väga raskelt liikus, karteripõhja ära võttes leidsin sealt seest kõvera torujupi, mis oli vist karterituulutuse üks ära murdunud torujupp. See vist oligi see mis mootoril ringi käija ei lasknud. Lisaks avastasin peale mootoripesu et väntvõll oli korralikult kulunud, ning vaja oleks sinna ka uusi saalesid. Jätsin 06 ploki reservi, et kui tuleb tahtmine hakkan seda tegema. Ostsin oma sõbra käest ajutiselt peale 011 mootori, ning saime ka auto käima ja liikuma. Peale paari kiiremat ringi avastasime et radikas lekib. Tegu oli alumiinium radikaga, ribide vahelt tuli õrnalt vett. Radika sain ühe teise sõbra käest laenuks, seni kuni leian mõne korraliku radika. Vahetasin ka õli sellel mootoril ära, kuid peale 500 km sõitu avastasin et õlikulu on meeletu. Tuli kiirelt leida lahendus. Samas pakuti mulle vahepeal 2107 hea hinnaga, peal oli sellel 05 rihmaga mootor. Ostsin doonoriks selle 07 ära. Mõõtsime ära 05 mootori surveastme, ning peale läksgi rihmaga mootor, kõrged beezi värvi istmed, ning ka käigukast, sest vanal käigukastil ei olnud tagurpidikäigutule andurit. 07 läks pärast seda müügiks, sain selle eest peaaegu sama hinna, mille eest ma selle soetasin.
Sain 21063 ka pika ootamise peale oma nimele teha, ning tegin ka esimese kindlustuse ära. Ülevaatusele minna veel ei julgenud, kuna leidsin esisillas vigasid, mõned laternad ei põlenud samuti.
Tuled sain korda, pidin ära vahetama esirattarummu, sest ühte polti panna sinna ei saanud, vint oli ära kulunud, vahetasime ühe sarniiri, pendelhoob läks samuti vahetusse, asendasin selle laagritega variandi vastu välja.