2107, ToM, 1988
2107, ToM, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
2107, ToM, 1988
Eelmise aasta sügisel sain juhuse tahtel sellise auto omanikuks. Nimelt sõitisin sel ajal ringi tõeliselt nässaka 05'ega, kui Ülemise keskuse parklas sattusin kokku ühe toreda härraga, kes nagu muu seas küsis, et kas ma teist samasugust varuosadeks ei tahaks osta. Jutust tuli välja et tegu on beeži 2107-mega mis on kaua seisnud kuna omanik meie seast lahkunud. Sai vaatamine kokku lepitud ja paari päeva pärast auto ära ostetud.
Auto seisukord osutus üllatavalt heaks, värv oli küll pleekinud ja puu all seismisest sammaldunud, kuid roostet oli suhteliselt vähe ja seegi pindmine. Esitiivad olid mingi aeg tagasi üle värvitud, ülejäänud auto on tehasevärvi all. Käivitus masin uue akuga hästi, küll ei pidanud üldse nõelklapp mis tuli asendada enne kui sõita sai. Kui kummid pumbaga täis löödud läks sõit lahti Mustamäe Arki, kus sai dokumendid taastatud ja auto minu nimele vormistatud.
Pilti ka, esimesed kilomeetrid on sõidetud ja auto otsaga koju jõudnud.
Auto sai puhtaks pestud, veidi poleeritud ja sätitud.
* Soojenduskraan hakkas lekkima ning sai asendatud keraamilisega
* Enamus lõdvikuid kapoti alt uutega asendatud
* Uus peasilinder, ette piduritorud ja kõik voolikud
* Kõik õlid uued
Lisaks sai mingid valuveljed alla sobitatud. Pildi pealt kannatas juba vaadata Tegelikult ta nii kena polnud, mõlke roostet ja kriime jagus igale poole.
Pool talve masin seisis, kuid kuna läänekas otsustas jaanuari lõpus elust lahkuda, sai 07 ikkagi välja aetud.
Suvel läksid alla Cromodora 13x6 valukad 185/60 rehvidega, -30mm madaldusvedrud ja Plaza amordid ning ette põllelisa.
Ja olemegi jõudnud tänasesse päeva. Hetkel teised veljed aga muus osas sama. Roolikarp vajaks kiirelt tähelepanu sest ei hoia üldse õli sees ja lõtk on korralik. Viiene kast ootab allapanekut. Vaikselt korjan uue mootori jaoks juppe (1.6 sissepritse).
Auto seisukord osutus üllatavalt heaks, värv oli küll pleekinud ja puu all seismisest sammaldunud, kuid roostet oli suhteliselt vähe ja seegi pindmine. Esitiivad olid mingi aeg tagasi üle värvitud, ülejäänud auto on tehasevärvi all. Käivitus masin uue akuga hästi, küll ei pidanud üldse nõelklapp mis tuli asendada enne kui sõita sai. Kui kummid pumbaga täis löödud läks sõit lahti Mustamäe Arki, kus sai dokumendid taastatud ja auto minu nimele vormistatud.
Pilti ka, esimesed kilomeetrid on sõidetud ja auto otsaga koju jõudnud.
Auto sai puhtaks pestud, veidi poleeritud ja sätitud.
* Soojenduskraan hakkas lekkima ning sai asendatud keraamilisega
* Enamus lõdvikuid kapoti alt uutega asendatud
* Uus peasilinder, ette piduritorud ja kõik voolikud
* Kõik õlid uued
Lisaks sai mingid valuveljed alla sobitatud. Pildi pealt kannatas juba vaadata Tegelikult ta nii kena polnud, mõlke roostet ja kriime jagus igale poole.
Pool talve masin seisis, kuid kuna läänekas otsustas jaanuari lõpus elust lahkuda, sai 07 ikkagi välja aetud.
Suvel läksid alla Cromodora 13x6 valukad 185/60 rehvidega, -30mm madaldusvedrud ja Plaza amordid ning ette põllelisa.
Ja olemegi jõudnud tänasesse päeva. Hetkel teised veljed aga muus osas sama. Roolikarp vajaks kiirelt tähelepanu sest ei hoia üldse õli sees ja lõtk on korralik. Viiene kast ootab allapanekut. Vaikselt korjan uue mootori jaoks juppe (1.6 sissepritse).
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
77 109 km
Mõned tänased pildid. Kas keegi teab kust võiks saada ühte kuni mitut sellist velge nagu all on? Küllaltki vähelevinud veljed vist kahjuks, seega väga lootusi ei hellita aga küsida ju võib. Tootjaks Rondell, 15x7 tolli, ET13
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Märtsi keskel läks kolin mootoris nii kõvaks et otsustasin sisse piiluda. Viga oligi see mida kahtlustasin - keti leevendi/tald oli sodiks. Õnneks õnnestus kõik tükid ülevalt välja urgitseda. Lisaks kontrollisin üle klapivahed ja igaks juhuks kaanepoltide pingsuse ka. Külge läks uus kkk tihend.
Paar nädalat hiljem sai auto põhjalikult puhtaks pestud ja läks ära "kevadunne". Suve jooksul tuleks palju kohti üle käia ja hädasti oleks vaja ülevärvi. Hoian teid arengutega kursis.
Paar nädalat hiljem sai auto põhjalikult puhtaks pestud ja läks ära "kevadunne". Suve jooksul tuleks palju kohti üle käia ja hädasti oleks vaja ülevärvi. Hoian teid arengutega kursis.
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
No vot, milline on nullseitsme orignaal leevendi? Ma pakuks et see sama oligi minu auto originaal, asendus sai võetud garaažis vedelenud 01 kaanelt mis oli käepärast. Mingit plastmassist varianti olen ka näinud kunagi vist?logman kirjutas:Bents on otsas .
A mispärast nullseitsme originaalleevendit ei kasuta? Vähemalt mul kestis too igaviku ja läks koos autoga müügikaduvikku.
m'kay
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
See plastmassist pikk ongi tegelikult seitsme originaal.
http://acat.autodealer.ru/catalog/tree/58905_3368628
http://acat.autodealer.ru/catalog/tree/58905_3368628
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Nonii, paar päeva tagasi sai auto suveunest äratatud.
Kui tavaliselt on selle auto puhul piisanud vaid täislaetud akust siis seekord oli seismisega mitu üllatust tekkinud. Esiteks oli tühjaks vajunud sidurisüsteem - selle kallasin täis, kunagi hiljem otsib leket (eks ta töösilinder ole;)). Teiseks oli kinni jäänud starteri tõmberelee - väikse toksimise peale hakkas ikkagi tööle praegu:)
Lisaks oli terve salong kaetud õrna hallitusega ja väljast tublisti roostet juurde tekkinud. Aga siiski, käivima ta läks ja sõitis ka. Kogu see aktsioon sai ette võetud kuna oli paari sõbraga soov minna Rapla kardikale veidi sõitu harjutama.
Mis sai tehtud kiiruga:
* Parem sisemine pidurikolb ära vahetatud (oli kinni jäänud juba talvel).
* Ette uued klotsid (Ferodo DS2500) ja Brembo kettad.
* Külge läks vähekasutatud vasest jahutusradiaator ja uued lõdvikud (vana radikas lekkis juba väga pikka aega).
* Mootorisse uus filter ja õli (Eneos 10w-40).
* Esisillale ostsin prooviks Profil poolslikid 185/55 R15, taha jäid üsna lõpuni kulunud ja vanad 195/50 R15 Kumhod.
Ja reedel saigi trenni tehtud. Ma sõitsin suhteliselt esimest korda (korra olen enne paar ringi sõitnud täiesti stock 05-ega Raplas). Positiivne oli et tehnika pidas suures plaanis vastu. Küll kulusid mu uued esirehvid praktiliselt täiesti ära:puzzled Tundub et olid liiga pehmed.
Aga esimese korra kohta siis parim aeg 1.00.xx, sajandikud ei jäänud meelde. Eks järgmine kord paremini, see sügis kindlasti plaanis korra veel minna ja aega parandada.
Kui tavaliselt on selle auto puhul piisanud vaid täislaetud akust siis seekord oli seismisega mitu üllatust tekkinud. Esiteks oli tühjaks vajunud sidurisüsteem - selle kallasin täis, kunagi hiljem otsib leket (eks ta töösilinder ole;)). Teiseks oli kinni jäänud starteri tõmberelee - väikse toksimise peale hakkas ikkagi tööle praegu:)
Lisaks oli terve salong kaetud õrna hallitusega ja väljast tublisti roostet juurde tekkinud. Aga siiski, käivima ta läks ja sõitis ka. Kogu see aktsioon sai ette võetud kuna oli paari sõbraga soov minna Rapla kardikale veidi sõitu harjutama.
Mis sai tehtud kiiruga:
* Parem sisemine pidurikolb ära vahetatud (oli kinni jäänud juba talvel).
* Ette uued klotsid (Ferodo DS2500) ja Brembo kettad.
* Külge läks vähekasutatud vasest jahutusradiaator ja uued lõdvikud (vana radikas lekkis juba väga pikka aega).
* Mootorisse uus filter ja õli (Eneos 10w-40).
* Esisillale ostsin prooviks Profil poolslikid 185/55 R15, taha jäid üsna lõpuni kulunud ja vanad 195/50 R15 Kumhod.
Ja reedel saigi trenni tehtud. Ma sõitsin suhteliselt esimest korda (korra olen enne paar ringi sõitnud täiesti stock 05-ega Raplas). Positiivne oli et tehnika pidas suures plaanis vastu. Küll kulusid mu uued esirehvid praktiliselt täiesti ära:puzzled Tundub et olid liiga pehmed.
Aga esimese korra kohta siis parim aeg 1.00.xx, sajandikud ei jäänud meelde. Eks järgmine kord paremini, see sügis kindlasti plaanis korra veel minna ja aega parandada.
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Re: 2107, ToM, 1988
Nagu foorumis tavaks saanud siis pole paar aastat teemat uuendanud Aga jätkame kust pooleli jäi.
Ehk siis 2016 sügis, talv ja 2017 kevad sai autoga igapäevaselt sõidetud. Osaletud Vasalemma rajapäeval ja käidud päris mitmel jäärajal. Talvel sai torsen differ alla, jäärajal tundub et läks asi hullemaks Aga samas oli lõbusam sõita, tänaval sai julgemalt kohal kiirendada kartmata ühe ratta sussitamist (kahte ratast see mootor enam ei sussitanud ). Aga rajal käigud jätsid oma jälje, esistange, ja mõlemad tiivanurgad said korralikult lömmi, eriti juhi pool mis oli juba varasemalt ülestaotud. Pluss rooste mis talvesõiduga korralikult õide lõi (auto oli originaal värvi all peale esitiibade!).
Vasalemmas
Ja nukram olek veebruaris
Eelmise aasta septembris sai siis lõpuks auto teelt ära korjatud ja kauaoodatud keretööd ette võetud.Esialgne plaan oli auto kiiresti talveks ülevärvida, aga läks lappama nagu ikka . Pinnaroostet oli palju tekkinud, läbivat mitte nii väga, seeg suur osa plekkidest jääb originaal. Togliatti tehnika on nüüdseks maha roogitud, volvo 740 tagasild on all, vfts laiendid paigaldamisel. Laienditega sai muide jälle ämbrisse astutud, seekord väidetavalt ungaris tehtud, aga kehvakesed ikka. Kui keegi oskab soovitada kust reaalselt ilusaid ja kokkusobivad vfts laiendeid osta saab, siis võib teada anda.
Mootoriosa on hetkel saladus, loodame et tuleb midagi huvitavat Kui kunagi valmis saab siis välja võiks tulla kiire tänava/rajapäeva masin. Hetkel ta umbes nii garaazis on. Kohe kohe saab krundi alla.
Ehk siis 2016 sügis, talv ja 2017 kevad sai autoga igapäevaselt sõidetud. Osaletud Vasalemma rajapäeval ja käidud päris mitmel jäärajal. Talvel sai torsen differ alla, jäärajal tundub et läks asi hullemaks Aga samas oli lõbusam sõita, tänaval sai julgemalt kohal kiirendada kartmata ühe ratta sussitamist (kahte ratast see mootor enam ei sussitanud ). Aga rajal käigud jätsid oma jälje, esistange, ja mõlemad tiivanurgad said korralikult lömmi, eriti juhi pool mis oli juba varasemalt ülestaotud. Pluss rooste mis talvesõiduga korralikult õide lõi (auto oli originaal värvi all peale esitiibade!).
Vasalemmas
Ja nukram olek veebruaris
Eelmise aasta septembris sai siis lõpuks auto teelt ära korjatud ja kauaoodatud keretööd ette võetud.Esialgne plaan oli auto kiiresti talveks ülevärvida, aga läks lappama nagu ikka . Pinnaroostet oli palju tekkinud, läbivat mitte nii väga, seeg suur osa plekkidest jääb originaal. Togliatti tehnika on nüüdseks maha roogitud, volvo 740 tagasild on all, vfts laiendid paigaldamisel. Laienditega sai muide jälle ämbrisse astutud, seekord väidetavalt ungaris tehtud, aga kehvakesed ikka. Kui keegi oskab soovitada kust reaalselt ilusaid ja kokkusobivad vfts laiendeid osta saab, siis võib teada anda.
Mootoriosa on hetkel saladus, loodame et tuleb midagi huvitavat Kui kunagi valmis saab siis välja võiks tulla kiire tänava/rajapäeva masin. Hetkel ta umbes nii garaazis on. Kohe kohe saab krundi alla.
m'kay