3. leht 4-st

Postitatud: 18 Apr 2005 22:08
Postitas Tan
Siin on link kus on sellest autost tehtud pildid.
Lõpus peaks olema ka midagi uuemat, ehk pilte mis tehtud eelmine nädal.

http://www.pilt.ee/view/180410/

Postitatud: 19 Apr 2005 08:47
Postitas skahar
Algselt postitas: Tan
Siin on link kus on sellest autost tehtud pildid.
Lõpus peaks olema ka midagi uuemat, ehk pilte mis tehtud eelmine nädal.

http://www.pilt.ee/view/180410/

...hakkab looma, kes selle el.värgiga tegeleb ja mis arvad palju see läheb!? nii umbes...

PS: kas see velg on nüüd gape käes...(võrus või tartus?)

Postitatud: 19 Apr 2005 13:22
Postitas visible
Valud on kenad, sobivad sellele autole väga hästi.

Postitatud: 20 Apr 2005 01:02
Postitas Daastar
Igati normaalne auto, :cool: samaarad on tegijad,,kõva rallikas tuleb igatahes,,jätka samas vaimus! ;)

Postitatud: 23 Mai 2005 13:03
Postitas Tan
Niisiis, auto juba mõndaaega valmis;)
Paneks siis mõned pildid ka mis täna klõpsisin.

Link:

http://www.pilt.ee/esmanetann

Postitatud: 23 Mai 2005 13:19
Postitas matu6
see link ei tööta

Postitatud: 23 Mai 2005 13:27
Postitas Tan
Algselt postitas: matu6
see link ei tööta
Sorry, minu viga, nüüd peaks toimima.

Postitatud: 23 Mai 2005 19:28
Postitas matu6
ilus auto! sellega on vist hullupööra vaeva nähtud:P. aga mis amordid ja vedrud selle autol all on?

Postitatud: 23 Mai 2005 21:41
Postitas jack09
Ennem küsitud aga kui saladus pole, mitu jakobsoni kokku läks?

Postitatud: 23 Mai 2005 22:43
Postitas Tan
Vedrud on samaari orginaalid, amordid Bilsteinid.
Golfi armatuur põhimõtteliselt ega tal mingi eelist nagu tavalise samaari armatuuriga pole:puzzled Asi lihtsalt selles et tavaline "lagunes" kätte ära ja kuna golfi oma suht hästi sobis siis otsustasin selle panna, natuke omapärasem ka ju:rolleyes
Jakobsonide kohapealt jään vastuse võlgu - hetkeks võibolla suurusjärk 80-90 kõik kokku, kuid puudu veel asju küllaga.

Postitatud: 07 Juul 2005 00:50
Postitas revolutsionäär
esimene katus trennikäigus juba?

Postitatud: 07 Juul 2005 08:58
Postitas Tan
Algselt postitas: revolutsionäär
esimene katus trennikäigus juba?
Nojahh:sein

Postitatud: 07 Juul 2005 09:12
Postitas revolutsionäär
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: revolutsionäär
esimene katus trennikäigus juba?
Nojahh:sein
eks tegijal ikka juhtub :spin
paar korda haamriga taguda ja veidi raha jälle kulutada ning asi korras.
mis täpsemalt juhtus üldse?
vaatan et katus vähe lömmis ja esiklaas on ka lahkunud?

Postitatud: 07 Juul 2005 14:44
Postitas Tan
Läks jah ülekatuse, 1,5 tiiru. Auto jäi külili, lükkasime ratastele tagasi ja sõitsime Sauele u 20 km. Viga suurt polnudki nagunäha, esiklaas, katus, tuled, tagasild . Aga nüüd kohe kohe jälle kõik OK:rolleyes

Postitatud: 12 Aug 2005 23:55
Postitas riuno
no kuda nyyd siis auto on. katus korras kindlasti. kas uusi pilte on ka oodata ja räägi kust rallidelt osa võtad jne kus sind näha võib.

Postitatud: 16 Aug 2005 22:58
Postitas Tan
Algselt postitas: Riuno
no kuda nyyd siis auto on. katus korras kindlasti. kas uusi pilte on ka oodata ja räägi kust rallidelt osa võtad jne kus sind näha võib.
Autoga siis olukord selline, et tegelen asjade otsimise/leidmisega, mootr ja k.kast. Kui need saaks siis ehk jõuaks Saaremaale oktooobris, aga kahtlen sügavalt selles....:puzzled

Postitatud: 21 Mai 2007 13:56
Postitas Tan
Nii, pole siia teemasse päris ammu kirjutanud. Peaaegu 2 aastat.

Nüüd aga tekkis soov/mõte see auto maha müüa, seoses sellega teengi väikse kokkuvõtte mis sellest autost siis vahepeal saanud on.
Ühesõnaga, kui mõnel klubiliikmel või lihtsalt ladahuvilisel on soov võidusõiduga tegelema hakata , ning kui selleks sobib 08 siis ostku ära.
PS seda autot ma ei anna ära nn leivaraha eest, kuna tööd ja vaeva on nähtud siin ikka väga väga palju. Põhjuseks , miks müüa üldse soovin on - soov/võimalus soetada omale natukene kiirem lääne auto, aga ok see selleks.

Niisiis. Auto ehitusest ja saamisloost võite lugeda selle teema alguses. Tänaseks on selle autoga sõidetud 8 autorallit (klass E7) ning mõned sprindid. Katkestanud olen 2 korda tehnilise rikke tõttu (1 kord sidur ja teine kord k.kast.) ning kaks katkestamist on olnud väljasõidu pärast.

Mootor on 1600. Tehtud hr Toomas Valteri poolt. 45 sed Weberid (need ostsin uuena) korralik sisse välja lase.
K.kast on 07 rida, 4,7 peaülekanne, thorsenplokk. Sidur , kolme labaga , keraamiline ketas ilma leevendita, Luki korv.
"jämedad poolteljed" torusild uniball süsteemil, tagasild tugevdatud, regullvardad unibaliga. Bilstein amordid - ringi tehtud Soomes, taga praktiliselt tutikad. Keredetailid plastikust, stanged, tagaluuk, peeglid, õhuscoop katusel jne.
kehtiva homologeeringuga istmed, rihmad (sprco, sabelt).
lisatulepakett - 4 x Hella 3000. Sparco side.
14 " ventileeritavad pidurikettad, sees kraan pidurite regulliks, taga trummel pidur.
Rehve - slikke, piike, kruusakaid (Michelin, BR) kokku ca 30 tk.
Velgi kokku 16 tk, 14 - 15 tolli.
Varuosasi kaasa alates kereplekkidest, lõpetades k.kasti ja mootoriga. pooltelgi, ülekandeid, plokk teine, pikk väntvõll, nukk jne jne.
Ühesõnaga garaaz tühjaks.
Autol on hetkel kast maas.
Aga kui kellegil tõsisem huvi, saab alati asja kiirendada.

Samas on pakkuda nö komplektis kaasa ka trennikas.
sellest autost saate lugeda siit.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11706

Rallikast aga pilte siin.
http://fotoalbum.ee/users.php?uid=25814

ÜHESÕNAGA STARDIVALMIS AUTO E7 . Rallisprindiks, krossiks, milleks iganes. EAL i tehn kaart loomulikult olemas.

Kellel huvi, küsige julgesti!
Tanel

Postitatud: 10 Juul 2007 11:15
Postitas ccve
Kaevan vana teema üles kuna huvitab see armatuuri värk. Ega sul seest mõnda pilti pole kus ilusti näha kuidas see armatuur seal sees istub, oli seda väga raske aretada ja mis / mida muutma pidi ,et seda mahutada sisse ? ;)

Postitatud: 10 Juul 2007 15:35
Postitas Tan
Algselt postitas: ccve
Kaevan vana teema üles kuna huvitab see armatuuri värk. Ega sul seest mõnda pilti pole kus ilusti näha kuidas see armatuur seal sees istub, oli seda väga raske aretada ja mis / mida muutma pidi ,et seda mahutada sisse ? ;)
ei olnud rasket midagi. see on golf kahe armatuur. pandud sai see sellepärast , et turvapuuri 1 toru, mis jookseb põhimõtteliselt nö esiklaasi alt (armatuuri all on see) jäi orginaal armatuurile ette. see tähendas seda et oleks pidanud orginaal armatuuri lõikama hakkama. ühesõnaga sees istub see ilusti, probleeme pole. see oli päris ammu kui seda tegime, kõike pisidetaile ei mäletagi :puzzled

Postitatud: 10 Juul 2007 19:42
Postitas ccve
Kuidas kinnitasite, originaal kohtadele? Äkki sul vedeleb mõni pilt protseduurist või siis sellest kuidas ta seal sees juba on ja istub, neid vanu pilte enam siin foorumis ei näita :(