2108,Tan
2108,Tan
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: Tan
Siin on link kus on sellest autost tehtud pildid.
Lõpus peaks olema ka midagi uuemat, ehk pilte mis tehtud eelmine nädal.
http://www.pilt.ee/view/180410/
...hakkab looma, kes selle el.värgiga tegeleb ja mis arvad palju see läheb!? nii umbes...
PS: kas see velg on nüüd gape käes...(võrus või tartus?)
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Niisiis, auto juba mõndaaega valmis;)
Paneks siis mõned pildid ka mis täna klõpsisin.
Link:
http://www.pilt.ee/esmanetann
Paneks siis mõned pildid ka mis täna klõpsisin.
Link:
http://www.pilt.ee/esmanetann
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Vedrud on samaari orginaalid, amordid Bilsteinid.
Golfi armatuur põhimõtteliselt ega tal mingi eelist nagu tavalise samaari armatuuriga pole:puzzled Asi lihtsalt selles et tavaline "lagunes" kätte ära ja kuna golfi oma suht hästi sobis siis otsustasin selle panna, natuke omapärasem ka ju:rolleyes
Jakobsonide kohapealt jään vastuse võlgu - hetkeks võibolla suurusjärk 80-90 kõik kokku, kuid puudu veel asju küllaga.
Golfi armatuur põhimõtteliselt ega tal mingi eelist nagu tavalise samaari armatuuriga pole:puzzled Asi lihtsalt selles et tavaline "lagunes" kätte ära ja kuna golfi oma suht hästi sobis siis otsustasin selle panna, natuke omapärasem ka ju:rolleyes
Jakobsonide kohapealt jään vastuse võlgu - hetkeks võibolla suurusjärk 80-90 kõik kokku, kuid puudu veel asju küllaga.
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Autoga siis olukord selline, et tegelen asjade otsimise/leidmisega, mootr ja k.kast. Kui need saaks siis ehk jõuaks Saaremaale oktooobris, aga kahtlen sügavalt selles....Algselt postitas: Riuno
no kuda nyyd siis auto on. katus korras kindlasti. kas uusi pilte on ka oodata ja räägi kust rallidelt osa võtad jne kus sind näha võib.
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Nii, pole siia teemasse päris ammu kirjutanud. Peaaegu 2 aastat.
Nüüd aga tekkis soov/mõte see auto maha müüa, seoses sellega teengi väikse kokkuvõtte mis sellest autost siis vahepeal saanud on.
Ühesõnaga, kui mõnel klubiliikmel või lihtsalt ladahuvilisel on soov võidusõiduga tegelema hakata , ning kui selleks sobib 08 siis ostku ära.
PS seda autot ma ei anna ära nn leivaraha eest, kuna tööd ja vaeva on nähtud siin ikka väga väga palju. Põhjuseks , miks müüa üldse soovin on - soov/võimalus soetada omale natukene kiirem lääne auto, aga ok see selleks.
Niisiis. Auto ehitusest ja saamisloost võite lugeda selle teema alguses. Tänaseks on selle autoga sõidetud 8 autorallit (klass E7) ning mõned sprindid. Katkestanud olen 2 korda tehnilise rikke tõttu (1 kord sidur ja teine kord k.kast.) ning kaks katkestamist on olnud väljasõidu pärast.
Mootor on 1600. Tehtud hr Toomas Valteri poolt. 45 sed Weberid (need ostsin uuena) korralik sisse välja lase.
K.kast on 07 rida, 4,7 peaülekanne, thorsenplokk. Sidur , kolme labaga , keraamiline ketas ilma leevendita, Luki korv.
"jämedad poolteljed" torusild uniball süsteemil, tagasild tugevdatud, regullvardad unibaliga. Bilstein amordid - ringi tehtud Soomes, taga praktiliselt tutikad. Keredetailid plastikust, stanged, tagaluuk, peeglid, õhuscoop katusel jne.
kehtiva homologeeringuga istmed, rihmad (sprco, sabelt).
lisatulepakett - 4 x Hella 3000. Sparco side.
14 " ventileeritavad pidurikettad, sees kraan pidurite regulliks, taga trummel pidur.
Rehve - slikke, piike, kruusakaid (Michelin, BR) kokku ca 30 tk.
Velgi kokku 16 tk, 14 - 15 tolli.
Varuosasi kaasa alates kereplekkidest, lõpetades k.kasti ja mootoriga. pooltelgi, ülekandeid, plokk teine, pikk väntvõll, nukk jne jne.
Ühesõnaga garaaz tühjaks.
Autol on hetkel kast maas.
Aga kui kellegil tõsisem huvi, saab alati asja kiirendada.
Samas on pakkuda nö komplektis kaasa ka trennikas.
sellest autost saate lugeda siit.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11706
Rallikast aga pilte siin.
http://fotoalbum.ee/users.php?uid=25814
ÜHESÕNAGA STARDIVALMIS AUTO E7 . Rallisprindiks, krossiks, milleks iganes. EAL i tehn kaart loomulikult olemas.
Kellel huvi, küsige julgesti!
Tanel
Nüüd aga tekkis soov/mõte see auto maha müüa, seoses sellega teengi väikse kokkuvõtte mis sellest autost siis vahepeal saanud on.
Ühesõnaga, kui mõnel klubiliikmel või lihtsalt ladahuvilisel on soov võidusõiduga tegelema hakata , ning kui selleks sobib 08 siis ostku ära.
PS seda autot ma ei anna ära nn leivaraha eest, kuna tööd ja vaeva on nähtud siin ikka väga väga palju. Põhjuseks , miks müüa üldse soovin on - soov/võimalus soetada omale natukene kiirem lääne auto, aga ok see selleks.
Niisiis. Auto ehitusest ja saamisloost võite lugeda selle teema alguses. Tänaseks on selle autoga sõidetud 8 autorallit (klass E7) ning mõned sprindid. Katkestanud olen 2 korda tehnilise rikke tõttu (1 kord sidur ja teine kord k.kast.) ning kaks katkestamist on olnud väljasõidu pärast.
Mootor on 1600. Tehtud hr Toomas Valteri poolt. 45 sed Weberid (need ostsin uuena) korralik sisse välja lase.
K.kast on 07 rida, 4,7 peaülekanne, thorsenplokk. Sidur , kolme labaga , keraamiline ketas ilma leevendita, Luki korv.
"jämedad poolteljed" torusild uniball süsteemil, tagasild tugevdatud, regullvardad unibaliga. Bilstein amordid - ringi tehtud Soomes, taga praktiliselt tutikad. Keredetailid plastikust, stanged, tagaluuk, peeglid, õhuscoop katusel jne.
kehtiva homologeeringuga istmed, rihmad (sprco, sabelt).
lisatulepakett - 4 x Hella 3000. Sparco side.
14 " ventileeritavad pidurikettad, sees kraan pidurite regulliks, taga trummel pidur.
Rehve - slikke, piike, kruusakaid (Michelin, BR) kokku ca 30 tk.
Velgi kokku 16 tk, 14 - 15 tolli.
Varuosasi kaasa alates kereplekkidest, lõpetades k.kasti ja mootoriga. pooltelgi, ülekandeid, plokk teine, pikk väntvõll, nukk jne jne.
Ühesõnaga garaaz tühjaks.
Autol on hetkel kast maas.
Aga kui kellegil tõsisem huvi, saab alati asja kiirendada.
Samas on pakkuda nö komplektis kaasa ka trennikas.
sellest autost saate lugeda siit.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11706
Rallikast aga pilte siin.
http://fotoalbum.ee/users.php?uid=25814
ÜHESÕNAGA STARDIVALMIS AUTO E7 . Rallisprindiks, krossiks, milleks iganes. EAL i tehn kaart loomulikult olemas.
Kellel huvi, küsige julgesti!
Tanel
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
ei olnud rasket midagi. see on golf kahe armatuur. pandud sai see sellepärast , et turvapuuri 1 toru, mis jookseb põhimõtteliselt nö esiklaasi alt (armatuuri all on see) jäi orginaal armatuurile ette. see tähendas seda et oleks pidanud orginaal armatuuri lõikama hakkama. ühesõnaga sees istub see ilusti, probleeme pole. see oli päris ammu kui seda tegime, kõike pisidetaile ei mäletagiAlgselt postitas: ccve
Kaevan vana teema üles kuna huvitab see armatuuri värk. Ega sul seest mõnda pilti pole kus ilusti näha kuidas see armatuur seal sees istub, oli seda väga raske aretada ja mis / mida muutma pidi ,et seda mahutada sisse ?