Teema siis järgmine.
20.-21 juulil toimus Otepääl järjekordne MV ja KV etapp autorallis. Seekordne ralli meile eriti hästi ei lõppenud. 5dal kiiruskatsel mõned kilomeetrid enne lõppu käisime 3 tiiru ülekatuse. Auto iseenesest väga kõvasti kannatada ei saanud, aknaauk on paigast, parem lansekas , kapott, tiivad, stange, juhiuks ühesõnaga terve vasak külg oli parajalt räbalas seisus kuna puud tulid ka veel ette:rolleyes
Natuke sitem lugu oli et lõhkus ära ka k.kasti korpuse ja ühe pooltelje, aga see selleks, need saab ka korda.
Tänaseks on auto kere juba sirgeks sikutatud, ning hetkel ootab värvimist.
Samas praegu on praegu ka plaan mootor lahti võtta, kuna järgmise rallini aega rohkem kui 1 kuu.
Septembri esimesel nädalal peaks kätte saama ka uue vedrustuse. Otsustasin Sellholmi kasuks, aga eks näha ole kui head need kah on, või kui lihtne üldse seadistatava asjaga õiget seadet leida on:rolleyes
[Muudetud: 26-8-2008 Tan]
2108,Tan
2108,Tan
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Pole siia pika aega midagi kirjutanud.
Sooviks auto maha müüa, äkki on kellelgi huvi!
Kere on normaalses korras, EAL tehniline kaart, korralik turvapuur, uus elektrisüsteem, kõik kaitsmed , releed salongis. Põhjakaitsmed, pantser. Auto kaal on 865 KG!!!
Tagasild tugevdatud, tugevdus/reguleerimisvardad uniballigega, ketaspidurid, uued rummud, (tehtud nö käsitööna) laagrid.
Esisild - torusild, uniball süsteemil!
Sellholmi vedrustus
ees "suured pidurid" Wilwood suport, alconi kettad.
Pedalbox, hüdr.käsipidur + õiged pidurivoolikud/stutsid
Võidusõidu poolteljed, (ees suurem rattalaager ning teised rummud, 2 komplekti on neid. poldivalem ikka 4x98
Kiire ülekandega roolilatt
07 rida k.kast. 4,7 peaülekanne, + uus thorsenplokk
45 weber
sisse väljalase
lisatuled
OMP/Sparco istmed, Sabelt vööd
Generaator 90A
kokku 12 velge
kruusarehve, piike, slikke
varuosasi küllaga
mootor küll purunes Saaremaa rallyl, aga plokikaan on taastatav
viimased andmed mootorist olid 106 KW/ 197 Nm
Kel huvi, kirjutagus ps v tanel@saue-auto.ee
Tanel
Sooviks auto maha müüa, äkki on kellelgi huvi!
Kere on normaalses korras, EAL tehniline kaart, korralik turvapuur, uus elektrisüsteem, kõik kaitsmed , releed salongis. Põhjakaitsmed, pantser. Auto kaal on 865 KG!!!
Tagasild tugevdatud, tugevdus/reguleerimisvardad uniballigega, ketaspidurid, uued rummud, (tehtud nö käsitööna) laagrid.
Esisild - torusild, uniball süsteemil!
Sellholmi vedrustus
ees "suured pidurid" Wilwood suport, alconi kettad.
Pedalbox, hüdr.käsipidur + õiged pidurivoolikud/stutsid
Võidusõidu poolteljed, (ees suurem rattalaager ning teised rummud, 2 komplekti on neid. poldivalem ikka 4x98
Kiire ülekandega roolilatt
07 rida k.kast. 4,7 peaülekanne, + uus thorsenplokk
45 weber
sisse väljalase
lisatuled
OMP/Sparco istmed, Sabelt vööd
Generaator 90A
kokku 12 velge
kruusarehve, piike, slikke
varuosasi küllaga
mootor küll purunes Saaremaa rallyl, aga plokikaan on taastatav
viimased andmed mootorist olid 106 KW/ 197 Nm
Kel huvi, kirjutagus ps v tanel@saue-auto.ee
Tanel