4. leht 6-st

Postitatud: 27 Okt 2011 02:04
Postitas sveno
Video ju jumalast ok, mulle küll meeldi. Eriti hea et mu lemmik lugu ka taustaks oli. Masin liigun nagu metsaline, oleks veel suurema kubatuuriga mootor kah siis veel tõmmet juures. Ja muidugi kerelisad on:cool:

Postitatud: 27 Okt 2011 03:42
Postitas whistle
Tänud hea kommentaari eest. Hetkel 0.7bar-iga ei toimeta auto ka just kõige paremini, vajab ikka tsipa

rohkem kütust boosti ajal. Seda eriti kolmanda ja neljada käiguga kui "load" on kõige suurem kuna rattad tühja ei käi.

Selle n/a Audi R5 mootori pritsepea ning pihustid on ennast suht ammendanud, päris hea arvestades, et süsteemi

saime tasuta. Peale siduri uuendust on ilmselgelt vaja tõsta mootori pööreid ja seoses sellega ka efekiivust

suurendada kõrgetel pööretel parema nukkvõlliga nagu video pealt paistis, siis 6000rpm 4.3 diffriga sai suht

kiirelt otsa ja istus piirajas, vaja natukene rohkem kiirust teisele käigule. Mootori kubatuuri suurendamist eriti

teise mootori näol ei teosta, jääb 1.3L Small Block. Pean tunnistama, et 1.6 ning 1.7L mootorite vääne on

isu äratav, kuid oleme jäänud truuks väikestele mootoritele.

Postitatud: 27 Okt 2011 07:36
Postitas apsu
Mul oleks pakkuda 2,0 80kW Galandi pihustid ja andurid, aju kahjuks pole, aga võin leida...

Postitatud: 27 Okt 2011 10:53
Postitas -lada-
Päris hullult käib edasi:cool:, jätkake samas vaimus;)!

Postitatud: 27 Okt 2011 15:55
Postitas whistle
See on siis uuem Jetronic või juba EFI süsteem galandil. 80kw mootori pihustid jäävad ilmselgelt väga väikeseks.

Ennem läheb üle MS peale ning stiilis 400-450cc pihustid. Hetkel sai K-jet puhtalt lihtsuse ning hinna poolest peale

kruvitud, edasi täis programeeritav. Vabalthingatavate mootorite ülelaadimisel ilmneb juba stock ajuga palju

probleeme, iga süteem viib lõppude lõpuks MS peale nagunii. Muidugi tänud pakkumast. Tuleb asju tellida mõeldes

tuleviku peale, sest 0.7bar ülerõhku on liiga vähe veel. Tundub et on jõutud kohta, kust enam odavalt läbi ei saa

iga uuendus maksab palju raha, kuid see pole muidugi ka uudis.

Postitatud: 27 Okt 2011 20:31
Postitas apsu
Galandil on ECI multi kolde peale pressitud!

Postitatud: 24 Nov 2011 17:36
Postitas zerosix
Nonii.
Lõpuks jõudis kohale kauaoodatud Sachs sidurikomplekt. Komplektis siis ketas korv ja survelaager. Kõik markeeringuga 2106/2121. Peaks olema vastupidavam kui originaal 2101 ketas/korv :) Loodetavasti peab probleemideta 200 Nm kinni ;)
Pilt
Pilt

Postitatud: 27 Nov 2011 13:04
Postitas erki9
Mismoodi see spark-cut piiraja täpselt tehtud on? Relee laseb lihtsalt süütepooli massi?

Postitatud: 27 Nov 2011 13:45
Postitas zerosix
Relee saab miinuse tahhomeetri shift-light'ilt. Pluss tuleb releesse akult või hea oleks kui alles süüte sissekeeramisel. Kui tahhomeetri "käiguvahetustuli" süttib, katkestab relee toite süütepoolile. Selliseks tööks vaja releed mis suudab vooluringi ka katkestada - vajab klemmi 87A olemasolu. Olen näinud ka sellist skeemi, et relee laseb jagajast tuleva signaalijuhtme massi või katkestab, kuid ise kasutan esimest varjanti ja ei kurda.

Postitatud: 27 Nov 2011 14:12
Postitas erki9
aga kas nii valel ajal katkestamisel sädet valesti ei löö, sest säde tekib ju toite katkestamisel? Ise tegin samamoodi, aga panin relee nii, et laseb süütepooli massi, aga töötab kuidagi imelikult(aeglaselt) see asi, aga see vist pigem tahhomeetrist tingitud.

Postitatud: 27 Nov 2011 18:34
Postitas zerosix
Jah, säde tekib süütepooli primaarmähise lahtiühendamisel ja kui vastavad pöörded on saavutatud, ühendatakse taas süütepool relee poolt suvalisel hetkel lahti. Selle vastu suurt midagi teha pole, et siis üks kord säde "valel" ajal käib.
Kahju see otseselt tekitada ei tohiks kui segud õiged on. Kui käibki säde liiga vara siis tekib plahvatus ühel korral ühes silindris liiga vara ja see on lõppkokkuvõttes pöördeid pidurdava toimega mis kogu selle toimingu eesmärk ongi. :)

Kui töötaval autol süüde välja keerata, katkestatakse ka ju suvalisel ajahetkel süütepoolile minev vooluring, ning see viimane säde mis tekib läheb ka "valesti".

Süütepooli miinuse massi laskmise või õigemini massi jätmine jah ei põhjusta seda üleliigset sädet, kuid sel puhul lastakse ka ju tahhomeetrile minev signaal massi ja tahhomeeter hakkab koheselt langema olenemata mootori pööretest. Siinkohal hakkab rolli mängima juba tahhomeetri reageerimisaeg, kuid ka selline ühendamisviis peaks toimima. Parandage mind kui ma eksin.

Postitatud: 27 Nov 2011 19:04
Postitas erki9
Lasin süütepooli massi releega, tulemus selline http://www.youtube.com/watch?v=o6MAmdzl ... ture=feedu
piiraja 4000rpm peal videos

Postitatud: 27 Nov 2011 21:34
Postitas zerosix
No kui praegune lahendus ei meeldi siis kärmelt otsida selline relee:
Pilt
ja ühendada sedasi et see hakkaks süütepoolilt plussi katkestama, ning siis video, et võrrelda muutust.

Postitatud: 23 Apr 2012 18:20
Postitas zerosix
Tervitus. Lõpuks sai masin garaažist välja lükatud ja käima aetud. Natuke külmkäivituspihustit ja mootor kohe lubas. Kuid käima sai mootori alles siis, kui kütusesüsteem ilusti bensiini täis oli. Vahepeal muidugi uus sidur alla pandud. Siduriketta tsentreerimiseks võtsin teise kasti seest otsavõlli. Sellega väga mugav ja lihtne. Kevade hakul sai proovitud ka plekkvelgede laiendamist. Kätte juhtusid kaks 14" velge mille auguvalem 4x98 ja ka keskava täpselt istub. Mõeldud tehtud, need veljed tagasillale peavad minema. Nüüdseks velje laiuseks vitsa rantidest mõõdetuna 9" . Sõitma veel minna ei saa. Plaanis on roolikarp asendada latiga ja ratta lock'i suuremaks ajada. Mõningad keretööd tahavad tegemist ja siiani on probleem kütusesegu lahjenemisega. Plaan on natuke seda meh pritset tagant aidata elektroonilise pihustiga.
Aga üks video ka: http://www.youtube.com/watch?v=O6LC4gxiZvc
Tegevust palju pole, hääl on põhiline. Videos nähtud turbot enam peal pole. See asendub K24'ga. Eelmine turbo lihtsalt ajas liiga palju õli sisselaskesse. Videos on autol all ainult downpipe.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 11 Juun 2012 21:13
Postitas zerosix
Pilt

Postitatud: 11 Juun 2012 21:34
Postitas masuurik
Wisefab ?:D

Postitatud: 11 Juun 2012 21:45
Postitas zerosix
No mitte päris :D, saladuskatte all võin öelda et all on originaal õõtsad ja originaal roolikarbiga süsteem. Asi on veel väga proovimisjärgus. Eks näis kas asja ka saab. ;)

Postitatud: 11 Juun 2012 22:58
Postitas MuKi14
Võtsite piiraja ära ja puurisite rooliotsa käändmikule lähemale? :lol

Postitatud: 11 Juun 2012 23:23
Postitas twist
Roolikarbiga asja heaks ikka ei saa. Kui väline ratas on põhjas, keerab sisemine ratas veel 10 kraadi :D Reaalsuses hakkab full lock-is sisemine ratas tilbendama kui tallesaba.

Postitatud: 12 Juun 2012 10:28
Postitas zerosix
 
MuKi14 kirjutas:Võtsite piiraja ära ja puurisite rooliotsa käändmikule lähemale? :lol
Originaal käändmikku seal enam pole. Tuleb omavalmistatud, kuid kardan et ei suuda seda piisavalt tugevaks teha kui originaal. Kõvasti lühem on ta küll. Pildilt küll ei saa aru kuid kui ratas sirgeks keerata siis on ta umbes 6 cm väljaspool kui originaalist ;) Kunagi panen rohkem pilte, praegu ei kannata veel kriitikat see mis seal kokku käkerdatud on :D

Muidu on golf 2 roolilatt olemas. Praegu täheldasin ise ka et sisemine ratas jääb veidi liikuma...