2103, rs7, 1983
2103, rs7, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
No see minu pedetsemine nägi ette, et paneks lada vanakooli esipõlle,vfts stiilis antitiiva ja porilapakad vb....ehk siis plaan oli anda autole natuke rallika välimust.Algselt postitas: motameesTõsine töö ja väga ilus tulemus. Kahju, kui pedetsema hakkad.Algselt postitas: rs7
Väikest tuuningut peaks veel tulema tagaspoileri ja esipõlle näol
Asi on maitses lõpudelõpuks. Siiski ma pole oma plaani veel realiseerinud ning vb jätan nii nagu praegu on.
Täna siis läks auto treileri peal Kuressaarde Tesman autosse sillapinki. Eile õhtul vahetasime õli ja isa keevitas summutit, sest vene autole kohaselt ei istunud summuti õigesti alla ja käis mööda põikivarrast. Põhjus võib olla ka selles, et tagaosa on liiga kõrgel. Imselt tuleb ette võtta veel tagavedrude vahetus.
Vahetatud sai ka õhufilter. Teeninduses vahetati veel jagaja kaas ja vist pandi ka rool õieti peale.
Kui auto ülevaatusel ära käib, siis tuleb taha sisse laduda veel pagasiruumi plastikkatted. Nendega tuleb veel midagi välja mõelda, sest subwoofri tõttu hakkavad nad koledat plärinat tegema. Ilmselt tuleb plastikud riidega katta. Üks mõte oli veel, et nad kivikaitsega üle lasta ja siis ära värvida. Kui kellegil on paremat soovitust, siis olen uutele ideedele avatud
[Muudetud: 28-6-2007 rs7]
Vahetatud sai ka õhufilter. Teeninduses vahetati veel jagaja kaas ja vist pandi ka rool õieti peale.
Kui auto ülevaatusel ära käib, siis tuleb taha sisse laduda veel pagasiruumi plastikkatted. Nendega tuleb veel midagi välja mõelda, sest subwoofri tõttu hakkavad nad koledat plärinat tegema. Ilmselt tuleb plastikud riidega katta. Üks mõte oli veel, et nad kivikaitsega üle lasta ja siis ära värvida. Kui kellegil on paremat soovitust, siis olen uutele ideedele avatud
[Muudetud: 28-6-2007 rs7]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Täna tegin autole veidu tuuningut lahtise õhupuhasti korpuse näol
Pagasiruumi plastikud sai ka sisse laotud. Kivikaitsmega kaetud ja siis värviga üle. Pagasiruumi põhja sai ostetud kummist katte.
Mõned asjad on siiski korrast ära. Esimeseks probleemiks on veidi hõre esiakna tihend. Peale öist vihmasadu avastasin hommikul kummimati pealt paraja loigigu
Eile lisandus teine mure. Nimelt otsustas bensiinipaagi kork, et ta ei taha enam lahti tulla . Keerasin korgi lukust lahti, hakkasin lahti keerama ja siis andis korgi sees mingi osake järgi, nii et liigub korgi kaan, aga vinti see lahti ei keera
Kellegil on ideid kuidas see lahti saada ??
Asi näeb muidu välja selline :
Pagasiruumi plastikud sai ka sisse laotud. Kivikaitsmega kaetud ja siis värviga üle. Pagasiruumi põhja sai ostetud kummist katte.
Mõned asjad on siiski korrast ära. Esimeseks probleemiks on veidi hõre esiakna tihend. Peale öist vihmasadu avastasin hommikul kummimati pealt paraja loigigu
Eile lisandus teine mure. Nimelt otsustas bensiinipaagi kork, et ta ei taha enam lahti tulla . Keerasin korgi lukust lahti, hakkasin lahti keerama ja siis andis korgi sees mingi osake järgi, nii et liigub korgi kaan, aga vinti see lahti ei keera
Kellegil on ideid kuidas see lahti saada ??
Asi näeb muidu välja selline :