2108, mihkelmajori, 1987
2108, mihkelmajori, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ega see 16v mootor standardis mingi imeloom pole..
potensiaali on rohkem, kuid selle realiseerimine on kallim..
lihtsad soovitused:
Priora kepsud+ kolvid (sõrm 18),
teised nukad (280+ kraadi tõus 9+ ülekate 2mm)
siis liiguks juba paremini kuid - kaks asja veavad sind kohe alt - originaal sisselase ning originaal aju
lahendused : Janvar 5,2 või 7,2 aju, 128 mootori sisselase.
nukkadega tekib probleem - standard plokikaanes ei käi üle 9mm nukkvõll ringi - tuleb nuka jaoks ruumi teha.
aeglase ülekande paigaldamisega tekivad uued ja huvitavad probleemid - pöörded kipuvad väga ruttu piirajasse minema, kui lisada sellele originaalkäigukasti ülekanded siis tekib just vajadus 6000+ pöörde järgi rajal, mida sulle ei anta..
16v mootoril on madalalt parem väändemoment, kuid ainult võrreldes standard 1500 mootoriga...
16v eeliseks on ainult töökindlus, kuni rihm terve püsib...
potensiaali on rohkem, kuid selle realiseerimine on kallim..
lihtsad soovitused:
Priora kepsud+ kolvid (sõrm 18),
teised nukad (280+ kraadi tõus 9+ ülekate 2mm)
siis liiguks juba paremini kuid - kaks asja veavad sind kohe alt - originaal sisselase ning originaal aju
lahendused : Janvar 5,2 või 7,2 aju, 128 mootori sisselase.
nukkadega tekib probleem - standard plokikaanes ei käi üle 9mm nukkvõll ringi - tuleb nuka jaoks ruumi teha.
aeglase ülekande paigaldamisega tekivad uued ja huvitavad probleemid - pöörded kipuvad väga ruttu piirajasse minema, kui lisada sellele originaalkäigukasti ülekanded siis tekib just vajadus 6000+ pöörde järgi rajal, mida sulle ei anta..
16v mootoril on madalalt parem väändemoment, kuid ainult võrreldes standard 1500 mootoriga...
16v eeliseks on ainult töökindlus, kuni rihm terve püsib...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Nonii talve taoline aastaaeg jälle käes. Ja auto juures ka midagi uuendatud.
Mingi aeg sai Hendriku käest käigukast ära ostetud, 4,5 ülekanne ja ketaslukk. Paarpäeva tagasi sai alla pandud. Õliks läks sisse Motul GEAR 300 LS 75W90. Ühe võistluse sõitnud Conti2hed kruttisin ka alla uuesti.
Seismisega jälle roostet juurde tekkinud nagu ikka. Vägisi tuleb kevadel kere kallale minna vist.
Ahjaa esisild on ka tiba ette poole nihkunud vahepeal.
Mingi aeg sai Hendriku käest käigukast ära ostetud, 4,5 ülekanne ja ketaslukk. Paarpäeva tagasi sai alla pandud. Õliks läks sisse Motul GEAR 300 LS 75W90. Ühe võistluse sõitnud Conti2hed kruttisin ka alla uuesti.
Seismisega jälle roostet juurde tekkinud nagu ikka. Vägisi tuleb kevadel kere kallale minna vist.
Ahjaa esisild on ka tiba ette poole nihkunud vahepeal.