1111, Romka, 1993a
1111, Romka, 1993a
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Lasin tuttaval Soomest talvekummid tuua. Soodsa hinna tõttu sai ligi võetud lausa kaks jooksu. Mõõtudelt need tublisti kõrgemad kui originaalid, mis aga talvel suureks plussiks.
Kuna rehvid olid virnas seisnud, siis olid nii lapikuks läinud, et oli tegu õhu sinna sisse saamisega. Eesmärgiks oli, et rehvid saaksid velgedele kindlasti ilma õhukummideta. Sai Jõgeval läbi käidud peaaegu kõikides kummiboxsides. Edu oli alles neljandas kus oli asjaliku suhtumisega töömees kes nö "kahurit" kasutades saigi lõpuks tööga hakkama.
[Muudetud: 11-11-2007 Romka]
Kuna rehvid olid virnas seisnud, siis olid nii lapikuks läinud, et oli tegu õhu sinna sisse saamisega. Eesmärgiks oli, et rehvid saaksid velgedele kindlasti ilma õhukummideta. Sai Jõgeval läbi käidud peaaegu kõikides kummiboxsides. Edu oli alles neljandas kus oli asjaliku suhtumisega töömees kes nö "kahurit" kasutades saigi lõpuks tööga hakkama.
[Muudetud: 11-11-2007 Romka]
Huvitav, kas tõesti peab iga autoga kindlasti nullist sajani kiirenduse aega proovima?:rolleyesAlgselt postitas: -grazy-
Huvitav kui kiiresti selline mootorratta mootoriga:D nullist sajani läheb
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Liivapritsimine sai tehtud Tõrvandis Respo taga firmas Priaal ja maksma läks 380.- krooni. Tehti kiirelt kohe ära (paar tundi kästi linnapeal kolada). Pulbervärv sai peale firmas Faeton. Aega läks paar päeva ning maksta tuli vaid 180.- krooniAlgselt postitas: gigull
Palju see puhastamine raha nõudis. Naaste ei tahtnud sisse panna augud selle jaoks nagu olemas.
Naastude suhtes niipalju, pole kunagi ühelegi rehvile neid panna lasknud ning ei kujuta ette, mis hinna eest ja kas üldse seda Jõgeval tehakse.
Kiirenduse aeg sel raamatu järgi 30 sekundit.Algselt postitas: GTAHuvitav, kas tõesti peab iga autoga kindlasti nullist sajani kiirenduse aega proovima?:rolleyesAlgselt postitas: -grazy-
Huvitav kui kiiresti selline mootorratta mootoriga:D nullist sajani läheb
Pole tõesti sellel autol mõõtnud kuigi pea kõigil eelnevatel olen tehnilise seisukorra teadasaamiseks seda teinud ning siis võrrelnud tehaseandmetega.
- petz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 77
- Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
- Asukoht: Tartu, Põlvamaa
- Autod: VAZ 1111 OKA
Need kõrged rehvid mahuvad alla ainult ilma logariteta...... enda omale panin logarid ning peale seda ainus sobiv rehvimõõt 135/80 R12.
Varem mahtus ka 145/80 ja 155/80.
Tekkis veel küsimus liivapritsi ja värvimise hindade kohta. Kas need ühe velje kohta või kõigi kohta kokku?
Selle auto kiirendus sõltub väääägggga palju koormast, mida ta kannab
Üksinda sees olles kiirendab 50-ni täiesti mõistlikult, sealt edasi jääb muidugi natuke tuimaks
0-100 üksinda sees olles 30 sek ei kulu kindlasti!
Varem mahtus ka 145/80 ja 155/80.
Tekkis veel küsimus liivapritsi ja värvimise hindade kohta. Kas need ühe velje kohta või kõigi kohta kokku?
Selle auto kiirendus sõltub väääägggga palju koormast, mida ta kannab
Üksinda sees olles kiirendab 50-ni täiesti mõistlikult, sealt edasi jääb muidugi natuke tuimaks
0-100 üksinda sees olles 30 sek ei kulu kindlasti!
Ajasin täna Oka käima. Pole ammu käivitanud kuid käivitus kohe. Tegin ka väikse sõidu lumistel küla- ja metsateedel, soolatatud teedele ei raatsiks mingi hinna eest minna. Aga nagu "veneautole" kohane teeb seegi masin üllatusi ehk vajab pidevalt nö näppimist. Nimelt kadus äkki tühikäik ära. Selgus et magnetklapi juhe oli pistikust välja hüpanud. Avastasin ka, et vaakumregulaatori voolik oli karbussi juurest pooleks. Sai seegi korda tehtud.
Eelmise aasta lõpus sai ette võetud ka kerge tõstesari- ette 3,5cm ja taha 2,1cm vedrudele alla. Täna proovisin lumes ronida- täiesti üllatav milleks see masin nüüd võimeline on! Täiesti vabalt saab praeguse lumepaksuse juures mööda põldu sõita. Ja kui jääbki mõnes kohas kinni siis tagurdades tuleb väga hästi välja, siis uuesti hoogu võttes ronib jälle edasi.
[Muudetud: 11-11-2007 Romka]
Eelmise aasta lõpus sai ette võetud ka kerge tõstesari- ette 3,5cm ja taha 2,1cm vedrudele alla. Täna proovisin lumes ronida- täiesti üllatav milleks see masin nüüd võimeline on! Täiesti vabalt saab praeguse lumepaksuse juures mööda põldu sõita. Ja kui jääbki mõnes kohas kinni siis tagurdades tuleb väga hästi välja, siis uuesti hoogu võttes ronib jälle edasi.
[Muudetud: 11-11-2007 Romka]