21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#101

Postitus Postitas Vazmjorka » 04 Jaan 2019 17:27

Tungraua kronsteinid soovitan üle keevitada. Tellisin endale ka sealt tungraua kronsteinid ja ühe panin alla ja tõstes tuli lahti alt valtsitud kohast ja suure pleki küljest kus ta oli. Mina viskasin need nurka seisma ja tegin esimesed ise. Võtsin 4mm pleki ja keevitasin nelikant toru mis istub tungi otsa ilusti ja hiljem läheb põhja alla kinni plekitükiga. Siin siis nelikant toru mis läks pleki tüki külge.
15466154531738882734040315784272.jpg
15466154531738882734040315784272.jpg (55.23 KiB) Vaadatud 2754 korda
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#102

Postitus Postitas Tony_2106 » 16 Jaan 2019 14:11

Saabusid ka tugevamad sharniirid, mootoripadjad ning teine komplekt flantse. Tikkpoltide komplekt oli olnud vale keermega, seega seda pean veel ootama.

DSC_flants_padjad.jpg
DSC_flants_padjad.jpg (85.29 KiB) Vaadatud 2602 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#103

Postitus Postitas Tony_2106 » 31 Jaan 2019 00:47

Otsustasin, et ei kasuta 40-seid Dellorttosid, vaid selle asemel, aretan hoopis masinale külge 1996.a. Suzuki RF600R motika pealt tulnud 4x Mikuni 36mm karburaatorid. Seega Dellorttode sisselaskekollektori flansid ning torud, keevitan vastavalt nendele karburaatoritele sobivaks kokku.

Mikuni 36mm, 21EF T4X1-4.jpg
Mikuni 36mm, 21EF T4X1-4.jpg (95.66 KiB) Vaadatud 2315 korda


Mikuni 36mm, 21EF T4X1-2.jpg
Mikuni 36mm, 21EF T4X1-2.jpg (135.76 KiB) Vaadatud 2315 korda

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 262
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#104

Postitus Postitas RRisto » 01 Veebr 2019 16:20

Aga miks karpad? ja mitte bike ITB-d juba

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 605
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#105

Postitus Postitas Hulkur » 01 Veebr 2019 23:08

Karpadega lihtsam käima saada.... :D

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1024
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#106

Postitus Postitas ToM » 01 Veebr 2019 23:50

Dellorto flantsid ja soft mountid võin ära osta, saada u2u kui huvi. ;)
m'kay

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#107

Postitus Postitas Tony_2106 » 03 Veebr 2019 04:39

Hulkur kirjutas:Karpadega lihtsam käima saada.... :D


Kellegil oli kuskil joonis ka motika karpade sisselaske kollest, kuid ei mäleta, kas see oli siin foorumis või mujal.

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#108

Postitus Postitas Lemz » 04 Veebr 2019 16:31

Pigem pead uurima kuskilt kaherattaliste foorumist nende karpade paigaldus nõuete ja muu säärase kohta. Sul vaja teada enamvähem õige nurk ja torude pikkused, ülejäänu juba osavate näppude voor.
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#109

Postitus Postitas Tony_2106 » 05 Veebr 2019 19:19

Lemz kirjutas:Pigem pead uurima kuskilt kaherattaliste foorumist nende karpade paigaldus nõuete ja muu säärase kohta. Sul vaja teada enamvähem õige nurk ja torude pikkused, ülejäänu juba osavate näppude voor.


Kuskilt leidsin infot, et kaldenurk on 19 kraadi. Seda just antud motika neljal karburaatoril.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#110

Postitus Postitas Tony_2106 » 05 Veebr 2019 19:27

Täna sai garaažis käidud ning seda üle pika aja. Mõtlesin, et võtan vana väljalaskesüsteemi esimese osa koos katalüsaatoriga alt ära. Summutitoru klambri mutrid olid aga nii kõvasti koos, et lahti ma neid ei saanud. Lükkasin käiku plaani B, kuna täispikk väljalaske süsteem on mul olemas, ja seda koos kollektoriga. Nimelt võtsin relaka ning lõikasin katalüsaatori vahelt ära. Seega sain kätte ka mootoriruumist teise leegitoru osa. Lisaks sai ka üritatud eemaldada ka esipõlle, mis tuli väga visalt ära. Taas sai kasutatud relakat. Mõtlen, äkki võtan ka kunde poolse esitiiva ette ja lõikan ka selle küljest ära. Ka seegi detail on mul uus olemas.

Masin naeratab hetkel niimoodi. Pisike osa veel esipõllest masina külest eemaldamata.

DSC_0341.JPG
DSC_0341.JPG (74.58 KiB) Vaadatud 1765 korda


Tegin ka Dellorto 40-stest karburaatoritest paar pilti. Võimalik, et müün need maha.

DSC_0337.JPG
DSC_0337.JPG (70.09 KiB) Vaadatud 1765 korda


DSC_0339.JPG
DSC_0339.JPG (67.46 KiB) Vaadatud 1765 korda


DSC_0340.JPG
DSC_0340.JPG (69.67 KiB) Vaadatud 1765 korda

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#111

Postitus Postitas Lemz » 06 Veebr 2019 10:48

Mis hinda dellortode eest küsida plaanid ? Äki oleks huvitatud.
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#112

Postitus Postitas Tony_2106 » 11 Veebr 2019 20:47

Täna sai taas pere musta lammast garaažis külastamas käidud. Auto näeb nüüd selline välja. Samuti avastasin ühe läbiroostetanud koha, mille pean uue tegema või siis vaatama, kas on ehk seda ka poest saada.

DSC_esitiib_p_küljest.JPG
DSC_esitiib_p_küljest.JPG (70.22 KiB) Vaadatud 1456 korda


DSC_esitiiva_surprice.JPG
DSC_esitiiva_surprice.JPG (60.99 KiB) Vaadatud 1456 korda



Vahepeal helistas ka Code Varuosade mees ja tõi mulle mõned uued detailid:

Sumbuti pükste tihend 2101 2 tk.
Sumbuti klamber 2108 3 tk.
Siduri kahvel 2101 1 tk.
Siduri vedru 2101 1 tk.
Siduri vedeliku paak korkiga 2121 1 tk.
Piduri peasilinder FENOX 2101 1 tk.
Tiivasuunatuli 2105 2 tk.
Tagatule pirni padrun 2105 6 tk.
Tagatule kontaktplaat vasak. 2105 1 tk.
Tagatule kontaktplaat parem. 2105 1 tk.
Klaasipesuvedeliku pihustid 2 tk.
Veetorude ühenduskolmik 2101 4 tk.
Esitiib vasak. 2105 1 tk.
Esitiib parem. 2105 1 tk.
Bensiinipaagi plekk 2101 1 tk.
Reaktiivvarda kronstein 2101 2 tk.
Pagasniku tihend 2101

Enne seda jõudsid ka kohale järgnevad detailid:

Käigukasti padi 5k.k. 2105 1 tk.
Rooliotsade vahekinnitus 2101 4 tk.
Ülemine õõtshoova polt 2101 2 tk.
Alumine õõtshoova polt 2101 2 tk.
Esipõll 2105 1 tk.
Esim. vasak. tungraud kronstein lühike 2101 1 tk.
Esim. parem. tungraud kronstein lühike 2101 1 tk.
Uksekinnitus polt 2101 30 tk.
Piduri- ja bensiinitoru düübel 50tk. 2 tk.
Tungraud 2101 1 tk.


DSC_uuedtiivad_esipõll.JPG
DSC_uuedtiivad_esipõll.JPG (60.27 KiB) Vaadatud 1456 korda


DSC_tagatuleplaat.JPG
DSC_tagatuleplaat.JPG (82.78 KiB) Vaadatud 1456 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#113

Postitus Postitas Tony_2106 » 14 Veebr 2019 08:30

Eile sai taas oma jahedas garaažis käidud masinat soojendamas. Seekord sai eemaldatud pisike osa vanast esitiivast, mis oli veel masina küljes. Kunde poolsed uksed said küljest võetud ning tänu sellele sain ka vana küljekarbu eemaldada (esialgu kaasreisija poolelt). Küljekarbi tagune tugevdusplekk on ka eemaldatud, mis pildil näha. Hetkel mõtlen, et äkki peaks keskmise ukseposti alumise osa ka eemaldama ja selle asemele uue keevitama. Tundub, et üllatusi aina tuleb ning plekitööd saab hulgi olema.

DSC_0363.JPG
DSC_0363.JPG (75.69 KiB) Vaadatud 1270 korda


DSC_0364.JPG
DSC_0364.JPG (77.84 KiB) Vaadatud 1270 korda

hevi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 03 Mai 2010 21:07
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 21063`85, zaz 968A`77, azlk 408`67 + igapäeva autod.

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#114

Postitus Postitas hevi » 14 Veebr 2019 14:30

Huvipärast tekkis selline küsimus, et kas VAZ-kerele ajutisi keretugevdusi ei pea keevitama kui nii välimine karbiplekk kui ka karbi vaheplekk eemaldada?
Eesmärgiga, et siis kere ja ukseaugud paigast ära ei vajuks või VAZ-i kerel sellist ohtu pole?
Fotodelt nagu lisatugevdusi silma ei hakka.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#115

Postitus Postitas Tony_2106 » 14 Veebr 2019 21:56

hevi kirjutas:Huvipärast tekkis selline küsimus, et kas VAZ-kerele ajutisi keretugevdusi ei pea keevitama kui nii välimine karbiplekk kui ka karbi vaheplekk eemaldada?
Eesmärgiga, et siis kere ja ukseaugud paigast ära ei vajuks või VAZ-i kerel sellist ohtu pole?
Fotodelt nagu lisatugevdusi silma ei hakka.



Võimalik, et oleks pidanud, kuid eeldasin, et pole tarvis, kuna ma keskmist ukseposti ei eemaldanud.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#116

Postitus Postitas Tony_2106 » 15 Veebr 2019 17:53

Täna sai tehtud paus armukese juurest ning käidud davaari ostmas. Plaanis oli paar asja osta, kuid lõpptulemusoli selline, et korv oli täis ja arve veits üle 300€ :D . Mine veel paari näpitsat ostma ....

DSC_davaar_varvid2.jpg
DSC_davaar_varvid2.jpg (375.89 KiB) Vaadatud 1059 korda


DSC_davaar_varvid1.jpg
DSC_davaar_varvid1.jpg (488.55 KiB) Vaadatud 1059 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#117

Postitus Postitas Tony_2106 » 17 Veebr 2019 23:29

Sai nüüd taas paar päeva garaažis oldud. Selle aja jooksul tegin kaasreisija poolsele küljekarbile uue põhja ja kiinituskoha, keevitasin küljekarbi vahelehe/võimendi ning ka küljekarbi masinale külge. Paar pilti ka:

DSC_0370.JPG
DSC_0370.JPG (73.36 KiB) Vaadatud 888 korda


DSC_0372.JPG
DSC_0372.JPG (74.48 KiB) Vaadatud 888 korda


DSC_0379.JPG
DSC_0379.JPG (62.65 KiB) Vaadatud 888 korda



Sammuti tegi masin mulle uue üllatuse, mille avastasin ülemise õõtsa juures. Keevitasin lõikasin ülearuse pleki välja ja keevitasin asemele 2mm plekist lapi. Eeldan, et juhipoolset esitiiba ja küljekarpi vahetades tuleb samuti üllatusi. Pilt üllatusest:


DSC_0377.JPG
DSC_0377.JPG (72.08 KiB) Vaadatud 888 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#118

Postitus Postitas Tony_2106 » 18 Veebr 2019 22:09

Täna sai jätkatud töödega ning paigaldatud esitiib kaasreisija poolel, kus sai ka küljekarp vahetatud. Värvisin terve tiiva ka roostevastase värviga üle. Teen vist terve masina sama tooniga osaliselt üle, kuid plaan selles osas võib veel muutuda.

Paar pilti ka hetkeseisust:

DSC_0380.JPG
DSC_0380.JPG (77.96 KiB) Vaadatud 781 korda


DSC_0385.JPG
DSC_0385.JPG (71.66 KiB) Vaadatud 781 korda


DSC_0386.JPG
DSC_0386.JPG (53.53 KiB) Vaadatud 781 korda


DSC_0387.JPG
DSC_0387.JPG (68.89 KiB) Vaadatud 781 korda


DSC_0388.JPG
DSC_0388.JPG (62.28 KiB) Vaadatud 781 korda

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1024
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#119

Postitus Postitas ToM » 21 Veebr 2019 20:03

Tiib tuli valet värvi juba :D ? Pilt
m'kay

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 519
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#120

Postitus Postitas Tony_2106 » 21 Veebr 2019 21:01

ToM kirjutas:Tiib tuli valet värvi juba :D ? Pilt


See on alles kruntvarv, õige värv tuleb hiljem, vb ei teegi Roadkill-stiilis värvi, kuid pole veel otsustanud.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 5 külalist