21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 711
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#61

Postitus Postitas kristjan92 » 09 Sept 2018 23:34

Proovi külge äkki sobib. Saab Toljati meestele ka öelda mis eestlased avastasid.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#62

Postitus Postitas Lemz » 10 Sept 2018 18:43

Pead ei anna aga lõpp 412 viitab mossele.
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3877
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#63

Postitus Postitas logman » 10 Sept 2018 19:09


Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 417
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#64

Postitus Postitas Tony_2106 » 11 Sept 2018 17:09

Lemz kirjutas:Pead ei anna aga lõpp 412 viitab mossele.


Ma ise arvasin sama, et Moskvitsh 412 oma, kui koodi vaatasin.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 417
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#65

Postitus Postitas Tony_2106 » 14 Sept 2018 19:07

Täna saabusid mõned hädaabi pakikesed:

Rooliotsad, keskmine roolivarras, süütepool + juhtmed ja jagaja kaane alla mingi julla.

DSC_0138.JPG
DSC_0138.JPG (308.05 KiB) Vaadatud 765 korda


Lisaks veel:
Poolautomaat Handy Mig komplektne, Lincoln Electric + 5kg traati,
mootoripukk,
Ekstsentriklihvija KA199 / 125 mm Black Decker,
Otslihvija RT650KA, koos tarvikutega, Black+Decker,

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 417
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#66

Postitus Postitas Tony_2106 » 14 Sept 2018 23:26

Süütepool ja juhtmed vahetatud. Pooli ühendasin sama moodi, nagu vana oli pealt vaadates vasakule jäi (+) ja paremale (-). Loodan, et ühendasin õigesti, käima ta igal juhul läks.

DSC_0141.JPG
DSC_0141.JPG (62.08 KiB) Vaadatud 723 korda


DSC_0140.JPG
DSC_0140.JPG (84.56 KiB) Vaadatud 723 korda


Pildil näha olev söefilter lendab koos karburaatoriga pealt minema. Samuti originaal sisse- ning väljalaske kollektor + kogu väljalaskesüsteem (koos katalüsaatoriga. vb ka Lamdaandur. pean vaatama, kuhu see jookseb koos juhtmetega. Kavas see viimane asendada uuega ning lisada ka näidik. Hetkel on ajutiselt paigaldatud vaakumnäidik koos digitaalse voltmeetriga.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 417
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#67

Postitus Postitas Tony_2106 » 16 Sept 2018 04:37

Eile sai seadistamise korras proovitud keevitusaparaati ning enne relakaga lõigatud välja esitiival olev kole tükk (pildil näha).

DSC_0069_esitiival2.jpg
DSC_0069_esitiival2.jpg (150.32 KiB) Vaadatud 644 korda


Selle asemele sai meisterdatud uus tükk, mis sai keevitatud punktidega tagasi. Muidugi muret tekitav oli see, kui sai tiivalt, vigane tükk ära lõigatud. Nägin veidi seda, mis tiiva sisemisel poolel toimub, tundub roostetavat seest väljapoole. Õige oleks olnud terve tiib vahetada. Seda ehk tulevikus, hetkel tahtsin keevitust proovida. Keevitamine läks ka muidugi üle kivide ning kändude. Seda sellel põhjusel, et esitiiva plekk oli suht õhuke, kuigi aparaat oli keeratud minimaalse jõu peale, põletas keevitus paarist kohast tiivale augu sisse, mida muidugi pidin uue keevitusega lappima hakkama. Lõpuks muidugi sai lappimise töö tehtud, klaaskiud pahtel peale + krunt ja värv, et sama koht uuesti rooste ei läheks.

Tulemus oli lõpuks selline:

DSC_0146.JPG
DSC_0146.JPG (52.63 KiB) Vaadatud 638 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 417
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#68

Postitus Postitas Tony_2106 » 16 Sept 2018 09:06

Huvi pärast piilusin ka Dellorto karburaatorite märgistusi (Dellorto DHLA 40C)

dellorto-mark1.jpg
dellorto-mark1.jpg (87.63 KiB) Vaadatud 626 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 417
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#69

Postitus Postitas Tony_2106 » 16 Sept 2018 11:51

Täna jõudis kohale ka teine abisaadetis, mu kurvas seisus 05-le. Aunike asi on see, et ma ei mäleta, kummad sharniirid üleval olid. TC203 on koos poltide, seibide ning mutritega ning TC204 on ilma seibideta.

2x Ülemised sharniirid
2x Alumised sharniirid
2x Tagumised pidurisilindrid
2x Esimesed pidurivoolikud
mõned 4W pirnid (kabariid tuledele + salongi)

DSC_0160_sharniir_2.jpg
DSC_0160_sharniir_2.jpg (81.41 KiB) Vaadatud 596 korda

hcpiraaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 30 Juun 2013 23:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#70

Postitus Postitas hcpiraaja » 16 Sept 2018 14:53

Edu projektiga :D

TC203 ülemised / TC204 alumised
Peaks nii olema.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 417
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#71

Postitus Postitas Tony_2106 » 17 Sept 2018 13:04

hcpiraaja kirjutas:Edu projektiga :D

TC203 ülemised / TC204 alumised
Peaks nii olema.


Väsinud peaga eriti ei taibanud vaadata, kuid ka ma arvan, et ülemiste ja alumiste šarniiride erinevus on selles, et alumistel pole kinnitusosa keskmine pind lame.

Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#72

Postitus Postitas Vaalo » 17 Sept 2018 13:38

Point ongi selles, et kuna klassiku terve esiots sisuliselt ripub kahe alumise šarniiri otsas, siis on need reeglina ülemistest šarniiridest veidi tummisema ehitusega.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1009
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#73

Postitus Postitas ToM » 17 Sept 2018 17:43

DHLA40C on "universal performance" tüüpi, ehk kiirestisõiduks sobivamad kui enamus ringiliikuvaid 40'seid dellortosi, mis tavaliselt on originaalis mõne tänavaauto pealt pärit. Kui mõtled ise neid taastada ja seadistada, siis see raamat on minu meelest üsna asjalik.
Pilt
m'kay

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 417
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#74

Postitus Postitas Tony_2106 » 18 Sept 2018 19:42

Must nutune pill, sai ka täna varuost juurde:

Karteritihendi
käigukasti alumise tihendi
Ketipinguti (automaatne)
Ketitallad (mõlemale poole) (2121 ja 2103 koodiga)
Mootoripadjad (4tk)

DSC_05-davaar2.jpg
DSC_05-davaar2.jpg (68.59 KiB) Vaadatud 245 korda


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist