21063, Vazmjorka, 1986

21063, Vazmjorka, 1986

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

21063, Vazmjorka, 1986

#1

Postitus Postitas Vazmjorka » 09 Nov 2017 18:21

Tere kõigile minu poolt.
Umbes kuuaega tagasi sai endale osta üks korraliku kerega 063. Auto oli tõesti väga hästi säilinud. Tänaseks on palju asju ära vahetatud ja paljude asjade vahetamine on veel ees.
Tänaseks on vahetatud paljud asjad mis on olnud kulunud või katki.
Esiteks vahetasin ära tagumise piduritrummli mis oli lõhki. Selle käigus avastasin et ka piduriklotsid olid väga kulunud. Nii, sai mõelda, et vahetaks kohe ka need ära, sest auto on mul põhimõtteliselt pühapäeva masin. Sai tellida uued piduriklotsid ja kõik vedrud ostsin uued ning sai ka uued pidurisilindrid muretseda.
DSC_1460.JPG
DSC_1460.JPG (86.72 KiB) Vaadatud 2163 korda

Vahetasin ära ka tagumise resonaatori, sest vana oli läbi roostetanud. Üks pilt ka :)
Ostsin uue resonaatori ja kõik kinnitus kummid ja poldid
DSC_1468.JPG
DSC_1468.JPG (58.9 KiB) Vaadatud 2163 korda

Praegu on vaja õhutada pidurid ning vahetada kõik õlid ja vedelikud. Piduritorud ja kolmik sai ka uued muretseda. Alguses kui keerasin piduritorusid lahti sai neid liiga suure jõuga keerata, et murdus ära polt tagasillal mille küljes siis kolmik oli. Selle keevitame arvatavasti uue aga kolmik tuleb jälle uus muretseda. Neid läinud juba 2-3 tükki. Üks ajas läbi. Originaalil oli pragu sees ja kolmas ajas ka läbi ning panin toruteipi peale ja keerasin uuesti kinni aga ikka ajas läbi. Ei julgenud kõvasti keerata, sest see väike alumiiniumi kärakas on nõrk. Keerasin ja keerasin aga kinni ei jää. Vaatasin oligi vint maas :sein kuigi ei keeranud seda üldse suure jõuga. Olen avatud kõigile küsimustele ja nõuannetele.
Manused
DSC_1469.JPG
DSC_1469.JPG (58.67 KiB) Vaadatud 2163 korda
DSC_1465.JPG
DSC_1465.JPG (124.2 KiB) Vaadatud 2163 korda
Viimati muutis Vazmjorka, 19 Mär 2018 21:39, muudetud 4 korda kokku.
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U


Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: Vaz 21063, Vazmjorka, 1986

#2

Postitus Postitas Vazmjorka » 09 Nov 2017 18:33

Unustasin veel targematelt küsida, et kui vahetasin ära piduriklotsid ja asjad siis tagumine kõrvalistuja poolne ratas ei käi ringi kui on õhus ja ka käega ei jõua keerata aga teine pool käib ilusti kergelt. Kas võis juhtuda, et midagi on valesti kokku pandud?. Sõita proovinud pole veel ega ei julge ka kui ei jõua käegagi ratast ringi keerutada. Eelmises postituses läksid pildid natuke lappama aga loodan, et Te ei pahanda selle pärast :?
Viimati muutis Vazmjorka, 19 Mär 2018 21:40, muudetud 2 korda kokku.
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: Vaz 21063, LadaSamaraHuviline, 1986

#3

Postitus Postitas Vazmjorka » 09 Nov 2017 18:39

Suvel on plaanis auto mustaks värvida. Originaal värv on muidu beež. Tahaks ka vahetada ära esimesed tiivad, sest need on alt nurkadest läbi roostetanud ja siis on eelmise omaniku poolt pahteldatud. Paljud tuttavad on öelnud, et pole mõtet vahetada kuna need tuleb lahti lõigata ja uued keevitada ja see pidi olema paras k*pp. Keevitaja oleks mul kohe olemas kui vaja ning raha pärast ma väga ei muretse. Olen näinud et müüakse ka plastikust tiibu ning siit KÜSIMUS TARGEMATELE: Kuidas need plastikust tiivad auto külge kinnitatakse? :shock: Sulatatakse? :mrgreen: :D
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3869
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: Vaz 21063, LadaSamaraHuviline, 1986

#4

Postitus Postitas logman » 09 Nov 2017 19:26

See Samara "junn" unusta klassiku juures nüüd küll ära.
Selle asja nimi on pidurdusjõu regulaator. Kui tahad seda kindlat eksemplari oma autole paigaldada pead tegema üpris suuri ümberehitusi enne kui ta korrektselt tööle hakkab.
Klassikul on ka sama otstarbega asi tagasilla juures ette nähtud, aga kuju ja töölerakendamise hoovastik suuresti teised.
http://www.autosoft.ru/online/acat/data ... 2/g104.gif
Vanasti sain ilma selle vidinata sõidetud, tänapäeval aga räägitakse, et ei lasta ülevaatuseltki läbi, kui ta puudub.

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: Vaz 21063, LadaSamaraHuviline, 1986

#5

Postitus Postitas Vazmjorka » 09 Nov 2017 20:42

.
Manused
15102529210972039187900.jpg
15102529210972039187900.jpg (75.45 KiB) Vaadatud 2130 korda
1510252897807355891390.jpg
1510252897807355891390.jpg (58.92 KiB) Vaadatud 2130 korda
Viimati muutis Vazmjorka, 13 Jaan 2018 21:29, muudetud 1 kord kokku.
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 666
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: Vaz 21063, LadaSamaraHuviline, 1986

#6

Postitus Postitas kristjan92 » 09 Nov 2017 20:50

Mine osta uus poest, siis ei pea muretsema millal nüüd see piduri kolmik üles ütleb ja puu külje pealt sisse jookseb.
Tehnika lolli käes on vanaraud!

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: Vaz 21063, LadaSamaraHuviline, 1986

#7

Postitus Postitas Vazmjorka » 09 Nov 2017 21:31

kristjan92 kirjutas:Mine osta uus poest, siis ei pea muretsema millal nüüd see piduri kolmik üles ütleb ja puu külje pealt sisse jookseb.

Olen poest neid ostnud tänaseks 5 tükki ja kui keerad kinni hakkab vaikselt pidurivedelikku ikka jooksma keerad hästi natuke ja vint maas ning tänapäeval need on valatud nii imelikult küll mingi tükk siin ja mingi punn on seal. Ei tea kuidas veneajal need ilusti tehti ja nüüd tänapäeval on nii ebaühtlased. :sein :kuri
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3869
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: Vaz 21063, LadaSamaraHuviline, 1986

#8

Postitus Postitas logman » 09 Nov 2017 22:32

Poeta sinna näpuotsaga mingit määrust ka keerme vahele enne, kui toru külge keerama hakkad.
Vase- või grafiitmääret näiteks. Siis ei riku kohe keermeniite ära.
Mis mul veel silma jäi, oli probleem tagapiduritega, et ratas ei käi vabalt ringi. Sellega lähemaks tutvumiseks tuleb sul nähtavasti piduritrummel jälle maha harutada. Kuidas ta nüüd sellises seisus maha tuleb, on raske ennustada.
Klotsid vajaksid seejärel oma null-asendisse toksimist. Siis hakkab ka ratas ringi käima.
Pärast, kui süsteem täidetud ja magistraal õhutatud, võtavad esimesel tugevamal pidurdamisel klotsid oma õige asendi. Ehk siis reguleeruvad ise paraja piluni, mis jääb klotside ja trumli vahele.
Et klotsid paremini õige kontaktpinna trumliga saavutaksid ehk siis isereguleeringul üles-alla lihtsamini libiseksid, soovitan ka klotside-kilpide alumistes toetuspindades vasemääret kasutada. Seda õiget, plastset, mida topsiga osta saab, mitte aerosoolina pakendatut.
https://www.automaailm.ee/admin/Uploads ... accce.jpeg
Pildilt paistab sul seisupiduri hoob ka jube pinges juba olevat. Trossi tuleks pingutada-reguleerida alles siis, kui trummel peal, rattad all, pidurid õhutatud ning jalgpidur kenasti toimib. Praegu remondi ajal võiks selle hoova alumine ots tükk maad tagapool ehk samuti omas reguleerimiseelses nullasendis asetseda.

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1347
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Re: Vaz 21063, LadaSamaraHuviline, 1986

#9

Postitus Postitas Mel » 10 Nov 2017 10:17

Pildilt paistavad 03-e piduriklotsid. 86 aasta 063-l peaksid olema olema klotsid ilma klotsidel oleva kauguse regulaatorita. Silinder aga nn automaatselt reguleeruv. Äkki selles häda, et nüüd on topelt klotse reguleeriv (st nii silinder kui ka klotsid)ja need koosmõjus ei lase klotse tagasi?

Kas kolmikusse saada torud sisse keerata sõrmedega? Kui keermed korras nii kolmikus kui ka torudel, siis pead saama need näppude vahel kokku keerata ja alles viimase pingutuse peab võtmega tegema. Torude otsad hakkavad seal kolmikus kergelt viltu võtma ja kui nüüd kohe hakata võtmega pingutama, siis keerabki vindi maha.

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: Vaz 21063, LadaSamaraHuviline, 1986

#10

Postitus Postitas Vazmjorka » 10 Nov 2017 13:56

logman kirjutas:Poeta sinna näpuotsaga mingit määrust ka keerme vahele enne, kui toru külge keerama hakkad.
Vase- või grafiitmääret näiteks. Siis ei riku kohe keermeniite ära.
Mis mul veel silma jäi, oli probleem tagapiduritega, et ratas ei käi vabalt ringi. Sellega lähemaks tutvumiseks tuleb sul nähtavasti piduritrummel jälle maha harutada. Kuidas ta nüüd sellises seisus maha tuleb, on raske ennustada.
Klotsid vajaksid seejärel oma null-asendisse toksimist. Siis hakkab ka ratas ringi käima.
Pärast, kui süsteem täidetud ja magistraal õhutatud, võtavad esimesel tugevamal pidurdamisel klotsid oma õige asendi. Ehk siis reguleeruvad ise paraja piluni, mis jääb klotside ja trumli vahele.
Et klotsid paremini õige kontaktpinna trumliga saavutaksid ehk siis isereguleeringul üles-alla lihtsamini libiseksid, soovitan ka klotside-kilpide alumistes toetuspindades vasemääret kasutada. Seda õiget, plastset, mida topsiga osta saab, mitte aerosoolina pakendatut.
https://www.automaailm.ee/admin/Uploads ... accce.jpeg
Pildilt paistab sul seisupiduri hoob ka jube pinges juba olevat. Trossi tuleks pingutada-reguleerida alles siis, kui trummel peal, rattad all, pidurid õhutatud ning jalgpidur kenasti toimib. Praegu remondi ajal võiks selle hoova alumine ots tükk maad tagapool ehk samuti omas reguleerimiseelses nullasendis asetseda.

Vasemääret mul on sitax ja seda panin igale poole et tulevikus kui vaja lahti keerata siis ikka tulevad ka. Seda aerosooli oma ei kasuta vaid on topsis ikka.
Piduriklotsid olidki sellised ja osad tulid tehasest nii ka välja. Täna võtan uuesti lahti ja vaatan üle
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: 21063, Vazmjorka, 1986

#11

Postitus Postitas Vazmjorka » 12 Jaan 2018 19:46

Tere taas, vahepeal on autol ette tulnud paar väikest viperust. Hiljuti vazil ei töötanud 1 ja 2 pütt. Uued küünlad peal ja kohe pees. Millalgi ostan 3 elektroodiga küünlad peale. Jagaja kaas sai ka vahetatud, sest vanal oli üle tagunud. Paar päeva tagasi sai ka osta paar "tuuning" asja. Osad on juba olemas, näiteks: pakiraam, maandusriba, eboniidist kastike käigukangi ümber, nahast roolikate ja võibolla veel paar asja mis kohe ei meenu. Nüüdseks on olemas ka AVTO pedaalikummid ja kojamehespoilerid. Veel oleks lahe kui saaks ka "merevaigust" käigukangi nupu ja ka punutud roolikatte. Kojamehespoilereid sai osta 3 tükki ja 1 jääb tagavaraks.
DSC_1687.JPG
DSC_1687.JPG (53.76 KiB) Vaadatud 1539 korda
DSC_1686.JPG
DSC_1686.JPG (76.23 KiB) Vaadatud 1539 korda
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: 21063, Vazmjorka, 1986

#12

Postitus Postitas Vazmjorka » 19 Mär 2018 19:32

Täna sain kätte kaua oodatud roolikattega rooli. Rool küll kopika oma aga praegu see silma ei riiva. Homme panen rooli peale. Praegu käes hoides oli küll normaalne, sest originaal on peenike nagu näpp. Eks tulevikus harutab roolikatte lahti ja paneb 06 originaal rooli peale selle katte. Jutu kõrvale paar pilti ka ;)
DSC_1934.JPG
DSC_1934.JPG (99.58 KiB) Vaadatud 973 korda
DSC_1933.JPG
DSC_1933.JPG (88.76 KiB) Vaadatud 973 korda
Manused
DSC_1932.JPG
DSC_1932.JPG (104.53 KiB) Vaadatud 973 korda
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: 21063, Vazmjorka, 1986

#13

Postitus Postitas Vazmjorka » 01 Mai 2018 17:17

Tere Ladaklubilised,
Tänaseks on saanud koguda autole väga palju juppe ja ka autot on päris palju laiali lammutatud. Plekkidest olen saanud tagapõlle, karbid, tagavararatta alune plekk ja parem esimene tiib. Parem esimene tiib on alt läbi ussitanud ja ka eest otsast natuke ja otsustasin vahetada terve tiiva mitte lappida. Närida on ka saanud karbi ots.
DSC_2024.JPG
DSC_2024.JPG (95.6 KiB) Vaadatud 490 korda

Millegi pärast on autol just parem pool roosteussi valdustes. Tagant on ka põll nende poolt puretud.
DSC_2023.JPG
DSC_2023.JPG (103.14 KiB) Vaadatud 490 korda

Seest on põhi korralik ja sama lugu on ka pagasniku põhjaga.
DSC_2029.JPG
DSC_2029.JPG (65.05 KiB) Vaadatud 490 korda

DSC_2020.JPG
DSC_2020.JPG (121.42 KiB) Vaadatud 490 korda

Seest on praeguseks väike ussitanud koht kõrvalistuja pool ühes nurgas.
DSC_2021.JPG
DSC_2021.JPG (105.47 KiB) Vaadatud 490 korda
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: 21063, Vazmjorka, 1986

#14

Postitus Postitas Vazmjorka » 01 Mai 2018 17:24

Tungraua kronsteinid on kõvad ja kannatab tõsta küll kuid kindluse mõttes vahetan ikkagi ära. Suurema osa juppe olen tellinud Codevaruosad.ee lehelt ja kokku olen kulutanud cirka 450€, nüüd viimase korraga küsisin ka 15% soodustust.
DSC_2028.JPG
DSC_2028.JPG (37.18 KiB) Vaadatud 488 korda

Uksed on seestpoolt ka natuke roostes aga vaatab mis nendega ette võtab.
DSC_2026.JPG
DSC_2026.JPG (75.79 KiB) Vaadatud 488 korda
DSC_2025.JPG
DSC_2025.JPG (76.63 KiB) Vaadatud 488 korda


Vaja oleks veel kapoti katet mis seespool on, sest enda oma on liiga räbal et pärast tagasi panna. Ära ei ütleks ka selle katte tüüblitest. Kui kellegil on pakkuda siis oleksin nõus sümboolse tasu eest ära ostma. ;)
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U

Vazmjorka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Mär 2017 19:03
Autod: Lada Samara 21099 (Samaarik) ja Vaz 21063 (Vasmjorka)

Re: 21063, Vazmjorka, 1986

#15

Postitus Postitas Vazmjorka » 16 Mai 2018 22:39

Täna sain kätte auto mis tuli keevitamisest. Keevitaja tegi korralikku tööd ja vahetas karbid, tagavararatta põhja, esimese parempoolse tiiva, tagapõlle ja lappis veel mõnda kohta. Asjad tõmbas mingi möginaga üle ha andis mulle kaasa ka mingit asja(sulfaat vist kui mäletan õieti) ja käskis kohad kus on väike pindmine rooste tulnud üle teha. Traatharjaga lased natuke üle ja siis pintseldad paar korda. Pidi olema hea kaitse rooste vastu ja pidi selle ka ära võtma. Nüüd ootab ees lihvimine ja pahteldamine ning lõpuks ka värvimine. Vaja oleks ära tuua üks uks Ivar7 käest. Praegu on kevad tööd ja pole lihtsalt aega et läbi hüpata ta juurest. Veel pean otsima pagasniku luugi, sest minu oma on väga mõlkis ja roostes. Kui kellegil peaks 06 pagasniku luuk üle olema siis ostaks isegi ära. Jutu juurde paar pilti ka.
DSC_2041.JPG
DSC_2041.JPG (72.72 KiB) Vaadatud 171 korda
DSC_2042.JPG
DSC_2042.JPG (95.86 KiB) Vaadatud 171 korda
DSC_2043.JPG
DSC_2043.JPG (69.79 KiB) Vaadatud 171 korda
DSC_2044.JPG
DSC_2044.JPG (66.81 KiB) Vaadatud 171 korda
DSC_2045.JPG
DSC_2045.JPG (117.19 KiB) Vaadatud 171 korda
Osadel inimestel on mõistust antud lusikaga ja ära võetud kulbiga :)
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103 ;)
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 12 külalist