2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#61

Postitus Postitas RRisto » 10 Okt 2017 20:26

Aasadega "tagumise istme" tagaserva juurde, et rihmad jääks nii horisontaalis kui võimalik. Jalgevahe omad ka aasadega.

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#62

Postitus Postitas atzkarik » 11 Okt 2017 10:17

RRisto kirjutas:Aasadega "tagumise istme" tagaserva juurde, et rihmad jääks nii horisontaalis kui võimalik. Jalgevahe omad ka aasadega.


Ehk siis sinna kanti kus originaalis turvavööd kinnituvad! Aga oled kindel, et siis jääb nende kraadide juurde?

Capture.JPG
Capture.JPG (23.85 KiB) Vaadatud 1276 korda


Ning kas lihtsam ei oleks panna üks toru juurde nende punktide vahele mis kinnituvad koobaste peale? Ning sinna külge õlarihmad!
Ning see jalgade vahe rihma kinnitus põrandale on ikka hea varjant? kuna kui põhja kuskile vastu ära sõidad siis lähevad rihmad lõdvaks ning pärast neid aasasid sealt kätte saada võib olla päris keeruline.
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#63

Postitus Postitas RRisto » 11 Okt 2017 11:14

mõlemad head argumendid :) usun, et kui läheb rihmade paigalduskohtate mõõtmiseks, siis vaatab üle kõik variandid ning leiab sobiva. Torud tunduvad olevat v.head lahendused. Aga kraadid peaksid olema ok. Olen näinud rallikrossi Ladasi, kel on õlarihmad aasadega pandud. Aga eks need torud on kindlasti parem lahendus!


EDIT: Vastavalt E2WD uutele tingimustele (hakkavad kehtima 01.01.2018) tuleb jalgevahe rihmad teha 35mmx2,5mm torule. Muud võimalust ei olegi seal antud. Seega eks siis õlavöödele tuleb ka lisatoru panna.
Viimati muutis RRisto, 11 Okt 2017 14:12, muudetud 1 kord kokku.

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#64

Postitus Postitas RRisto » 11 Okt 2017 11:22

Kirjutan siia vahemärkuse - KÕIGIL kel on mingeid märkusi/ideid/ettepanekuid .... need KÕIK on oodatud! Kuna plaanis teha ikkagi kiiresti liikuv sõiduvahend, siis iga väike detail võib olla oluline :) Suured tänud ette juba.

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 492
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#65

Postitus Postitas twist » 11 Okt 2017 20:08

Kui kiiresti liikuvat sõidukit tahad ja sentimentaalselt Lada mootorist kinni ei hoia, on Honda K20 vast ainuõige valik nüüd ;)

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#66

Postitus Postitas RRisto » 11 Okt 2017 21:28

Vaatasin ka Honda CTR mootori poole :) aga sinna vast selle k.kasti külge aretamine paras ooper. Muidu võiks vabalt CTR stock mootoriga peale lennata. Aga mõtted hetkel M42B18 peal.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4868
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#67

Postitus Postitas olaaf » 12 Okt 2017 08:11

Kas honda mootor mitte teistpidi ringi ei käi? siis läheb kasti ja reduktoriga keeruliseks..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 610
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#68

Postitus Postitas ccve » 12 Okt 2017 08:33

olaaf kirjutas:Kas honda mootor mitte teistpidi ringi ei käi? siis läheb kasti ja reduktoriga keeruliseks..

Honda B seeria mootorid käivad teistpidi, K seeria mitte.
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 492
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#69

Postitus Postitas twist » 12 Okt 2017 09:08

B, D ja F(va F20C) käivad jah vastupäeva, K käib õigetpidi, muidu ma ei soovitaks. Liitrivõimsuselt ja vastupidavuselt stock K-le väga vastu ei saa.
Ilmselt saaks bollverki kasti ka sinna sobima vajadusel, lisaks lihtsustava asjaoluna Hondal starter mootori pool. Sisselase võib vajada tähelepanu, kuna see vaatab K20-l kasti poole.
Viimati muutis twist, 13 Okt 2017 17:09, muudetud 1 kord kokku.

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#70

Postitus Postitas RRisto » 12 Okt 2017 10:42

Arvan, et see oleks kohe vähe suur tükk hammustada :) Eks alguses vb lihtsam ehitada kui hiljem ümber teha, kuid peab vähe rahakoti vastu leebem olema :roll:

Miks mitte kohe siis subaru 110kw või isegi wrx oma peale visata :D pole k.kasti mure ka. Boxer vist ainult nii lai, et ei mahu Ladale aisade vahele :roll:

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#71

Postitus Postitas atzkarik » 12 Okt 2017 12:18

Kui juba siis juba natuke raha ja 260 HP nagu maast leitud :D https://view.publitas.com/burtonpower/2 ... es/page/14
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#72

Postitus Postitas RRisto » 12 Okt 2017 13:05

ja jah, neid vist isegi kuni 300hp-ni tehakse :D Soovitasin Olavil Sillastele näidata ... ainult 15k naela + Derenth 10k otsa :D 25k naela ning olemas. Odavam, kui Toomase Vask-i M3, mis oli 45k euriga müügis.

karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 147
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#73

Postitus Postitas karel » 12 Okt 2017 15:05

Lugesin teemat ja juba mõtlesingi, et miks keegi Duratec-i ära ei maini :D. Minu silmis ideaalne mootor mingiks ralliks. Siin on neist ka tore artikkel kirjutatud:
http://www.sbdev.co.uk/History_files/Hi ... Tuning.htm
Stock Duratec korraliku sisse ja väljalaskega on juba 200 hobust. Ja seda tõepoolest stock! mootoriga. Lisaks on see mootor täisalumiiniumist ja kopika omast tüki kergem.
Ja tore on ka see, et nüüd hakkavad igasugused Mondeo-d jms. duratec mootoriga tarbeautod ära mädanema, mis teeb vähemalt toorik mootorid odavaks.

Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#74

Postitus Postitas Stern » 12 Okt 2017 17:05

Kas Ladale siis kunagi pandud neid eelnimetatud mootoreid? Või olen valesti aru saanud millestki...? Kas ei ole nii et võib kasutada neid mootoreid mis tehas kunagi ladale üldse on pannud, mitte suvalisi?

Vöö kinnituse koht sobib ka põhja külge endiselt, alles uurisin kui mossele peale puuri valmimist istme ja vöökinnitusi sai tehtud. Õlavööd lähevad toru külge mul. Pilte näed facebookis: Ilvesed Moskvichiga Fanclub(tulen ise mossega e9 sõitma lähiaastatel).

Aga väga tore et ehitatakse, edu!

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 596
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#75

Postitus Postitas atzkarik » 12 Okt 2017 18:22

Stern kirjutas:Kas Ladale siis kunagi pandud neid eelnimetatud mootoreid? Või olen valesti aru saanud millestki...? Kas ei ole nii et võib kasutada neid mootoreid mis tehas kunagi ladale üldse on pannud, mitte suvalisi?


Panen siis siia ka uued tehnilised tingimused! http://autosport.ee/sites/default/files ... 202018.pdf

3.1.1Mootor, selle tüüp,valmistaja ja asukoht algse ruumi piires on vaba. Kinnituspunkte kerele võib lisada (alates 01.10.2017)
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#76

Postitus Postitas RRisto » 12 Okt 2017 19:36

Uuest aastast on jah tegemist E2WD (PROTO) tingimustega :)

Durateci vaatasin juba ka, sinna sobib T9 kast ka kenasti otsa ehk mõtteainet on hetkel päris palju :D

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1091
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#77

Postitus Postitas VäikeMägilane » 15 Okt 2017 00:21

Loe ja imesta neid mõnusaid mõtteid...(samuti viimase aja EALi üllitisi, mis muutuvad nagu tuul rannikul)

Aga siiski, öelge palun kolm vajadust/mõtet, milleks üldse Ladast ehitada E-rühma sõiduk, kui kõik peale katuse, uste ja esiklaasi on mujalt?
(Jättes seniilsuse, õnneliku ENSV lapsepõlve jms nostalgia kräpi välja)


Teema autorile jõudu ja kainet mõistust selles ralli virvarris!
Festina lente!

karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 147
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#78

Postitus Postitas karel » 15 Okt 2017 09:23

A mis mõte on üldse rallit sõita? Kainet mõistust rakendades näen ma rallis ainult rahakulu ja riske. Käega katsutavat ei saa sealt midagi tagasi.

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#79

Postitus Postitas RRisto » 15 Okt 2017 13:22

VäikeMägilane - ei olegi ühtegi "põhjendust"/mõtet/vabandust või midagi sellelaadset! Kuna EAL tegi sellise üllitise nagu E2WD (PROTO), siis eks neil olid selleks omad põhjused....eeldatavasti. Samas kui minna nüüd tehnilise poole peale, siis kui palju on just möödunud Saaremaa ralli E9 võitja Lada vanakooli Lada moodi, jättes kõrvale need loetletud katuse, esiklaasi jms. Tal vist mootori kest on Lada oma, kuid mitte ka klassiku oma. Kõige Lada-mad masinad olid vist Kruusma ja Tali omad, kuid neil ka juba "pahade Lääne korporatsioonide" tehtud sillad ja vedrustus all :D

Aga minu arusaam on pigem selline, et ralliks tuleb ehitada niimoodi, et ta kestaks selle 90-130 ss km ilma probleemiteda ära. Ja sedasi tehes jääks ntx Lada mootorist alles vaid korpus..sama ju k.kast. Bollverki kast on ju vaid Lada korpus.

Seega, vb mina ei saa asjadest aru, miks üldse selline küsimus? Ja kui palju sinu Ladal originaali alles? (no offence!) :)

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 610
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#80

Postitus Postitas ccve » 15 Okt 2017 18:59

Ma puusalt pakun, et Väikemägilase postituse mõte oli, et miks toppida Ladale Opeli ja Bmw mootoreid kui kõik muu on jätkuvalt kehv, palju odavam/mõtekam/lihtsam oleks kohe Opel või Bmw võtta. Lada ainus eelis teiste tagaveoliste ees on, et ta näeb lihtsalt kõvasti ägedam välja :) ülejäänud - vedrustus, kast, tagasild jms on ju kergeltöeldes kehv võrreldes teiste markidega.
WWW.RALLIPOOD.EE

AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Yahoo [Bot] ja 17 külalist