VAZ 21011, hugovaher, 1976

VAZ 21011, hugovaher, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2122
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

#101

Postitus Postitas SexSix » 02 Aug 2017 12:17

kuidas auto käitus diagonaal rehvidega? Mõtlen juhitavust.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

#102

Postitus Postitas hugovaher » 02 Aug 2017 15:11

Tere
Ma olen enamuse rooli taga veedetud elust sõitnud radiaalidega (nii ca 20 ja peale aastat). Ja üllatav oli see, et diagonaalidega suurt erinevust ma ei tunnetanud. Aga ma pole ka muidugi spetsialist, ses mõttes, et tavaline tarbija. Zhiguliga kiiremini kui 75 km/h ei sõitnud (mugavuse pärast), kiireid nurki ei võtnud, aga käitus hästi. Tajutav erinevus oli vaid pisut valjem rehvimüra.

SexSix kirjutas:kuidas auto käitus diagonaal rehvidega? Mõtlen juhitavust.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Esiamordid kinni

#103

Postitus Postitas hugovaher » 09 Aug 2017 12:34

Veendusin, et ega vana nõukaaegse amordiga tasu jännata, kui sõita ka vaja. Ma eelmisel aastal vahetasin ära, ette said kasutamata vanad amordid. Eile hakkas auto koledasti raputama, nagu vankril üle munakivide. Koju tagasi pöördudes selgus, et esimesed amortisaatorid olid kinni. Aga ma ei põe, sest esisild oli plaanis niikuinii ette võtta. Kahju ainult, et enne remonti sõita ei saa.
Eile vahetasin ka tulede lüliti ära armatuuril. Vana oli kulunud, kuigi töökorras. Uus on aga uus. Pilte pärast.

Kasutaja avatar
hugovaher
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 07 Aug 2016 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21011

Kas 011-le sobib 03 tagasild?

#104

Postitus Postitas hugovaher » 10 Aug 2017 15:35

Kas keegi oskab öelda, millised erinevused on 03 ja 011 tagasildadel?

Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

#105

Postitus Postitas Vaalo » 10 Aug 2017 16:36

Komplektsetel tagasildadel ei tohiks peale reduktori ja piduritaldrikute erinevusi olla, ehk siis silla nö tala, poolteljed, piduritrumlid ning pidurite töösilindrid koos torudega on samad. Kindlasti võib esineda aastakäikudest sõltuvaid erinevusi (kuskil mingi kronstein natuke erineva kujuga või erinev arv keevituspunkte jne), mis ei takista ristkasutamist.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2122
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

#106

Postitus Postitas SexSix » 10 Aug 2017 23:07

VAZ 21011 on reguleeritavad pidurid aga VAZ 2103 on isereguleeruvad. Seega piduriklotsid, pidurisilindrid ja piduritaldrikud ning reduktori ülekanne on erinevad.

Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: VAZ 21011, hugovaher, 1976

#107

Postitus Postitas Vaalo » 10 Aug 2017 23:36

03 tagumised piduri töösilindrid algavad koodiga 2101. See automaatne reguleerimissüsteem on konkreetselt klotside küljes ning silindrisse ei puutu. 05-l vist reguleeriti klotside pilu töösilindriga, täpselt ei tea, ei ole seda ise lammutanud.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist