Tsehhi Ladaklubi kokkutulek 24-26mai 2013 [Toimunud]
Tsehhi Ladaklubi kokkutulek 24-26mai 2013 [Toimunud]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Tsehhi Ladaklubi kokkutulek 24-26mai 2013 [Toimunud]
Plaan sai teoks ja käisime tsehhi sõpradel külas jälle.
Ring tuli ümmarguselt 3600km ringis - ühesõnaga sai korralikult jala sirgeks vajutada.
Jaaniuiss keeras enne reisi ilusti silla paika ja sõit võis alata.
Enne reisi algust sai LM2 külge keeratud ja reisi ajal proovisime segud paika saada - düüse ja ujukitaset sai teel ilmselt 20+ korda vahetada.
Teekonna valisime nii, et oleks huvitavaid teid ja ilusaid vaateid..
Tasulisi teid ei sõitnud ei poolas ega tsehhis
vahepeal sai "B"-teede pealt "C"-teedele keeratud ja sirutatud..
Reede hommik algas prahas kerge jalutuskäiguga, auto parkisime tasuta tsooni üle jõe (praha5)
Reede lõuna ajal sai Kaspari poolt avastatud Lany muuseum üle vaadatud oma ihusilmaga,
Reede õhtul jõudsime tuttavasse ööbimiskohta
Laupäev hakkas toredalt, maksime osaluse eest ja parkisime masina..
mingi valik ka ürituse melust
Kuna kett kolises ja klapiajam tegi ka väga koledat häält siis sai ööbimiskohas kerge klapiregull tehtud, sai parem küll
Pühapäeva hommikul olid meil päkapikud või pöialpoisid käinud ja kandamit toonud
Tagasiteel sai tehtud korralik poogen, läbi kunagise DDR väiksemate teede põhja suunas.
Sihtkohaks oli poola linna Szczecin.
Teel Grudziadzi linnast Olstyn-i poole kadus laadimine, loomulikult peale suuri linnasid ja väljas juba hämardumas.
Gabariitidega sõitmise eest võttis miilits meid kohe rajalt maha ja sai tükk aega seletatud, pääsesin hoiatusega..
Edasi sai sõidetud lähitulede valgel, 5-6km pärast näitas voltmeeter rõõmsalt juba 9V ja oli selge et kuskile nii ei jõua.
Ühe mäe otsa sõitsin ära ja sai teeäärde platsile keeratud ja asja lahkama asutud, paras nikerdamine kuuma mootoriga harjasid kätte saada
geneka küljest ilma midagi ära kaotamata või ära lõhkumata..
Lõpuks sai kuidagi laadima ja peale pikka ja igavat tagasiteed läbi balti riikide jõudsime tagasi teisip õhtul 10 paiku õhtul.
Tore oli!
Ring tuli ümmarguselt 3600km ringis - ühesõnaga sai korralikult jala sirgeks vajutada.
Jaaniuiss keeras enne reisi ilusti silla paika ja sõit võis alata.
Enne reisi algust sai LM2 külge keeratud ja reisi ajal proovisime segud paika saada - düüse ja ujukitaset sai teel ilmselt 20+ korda vahetada.
Teekonna valisime nii, et oleks huvitavaid teid ja ilusaid vaateid..
Tasulisi teid ei sõitnud ei poolas ega tsehhis
vahepeal sai "B"-teede pealt "C"-teedele keeratud ja sirutatud..
Reede hommik algas prahas kerge jalutuskäiguga, auto parkisime tasuta tsooni üle jõe (praha5)
Reede lõuna ajal sai Kaspari poolt avastatud Lany muuseum üle vaadatud oma ihusilmaga,
Reede õhtul jõudsime tuttavasse ööbimiskohta
Laupäev hakkas toredalt, maksime osaluse eest ja parkisime masina..
mingi valik ka ürituse melust
Kuna kett kolises ja klapiajam tegi ka väga koledat häält siis sai ööbimiskohas kerge klapiregull tehtud, sai parem küll
Pühapäeva hommikul olid meil päkapikud või pöialpoisid käinud ja kandamit toonud
Tagasiteel sai tehtud korralik poogen, läbi kunagise DDR väiksemate teede põhja suunas.
Sihtkohaks oli poola linna Szczecin.
Teel Grudziadzi linnast Olstyn-i poole kadus laadimine, loomulikult peale suuri linnasid ja väljas juba hämardumas.
Gabariitidega sõitmise eest võttis miilits meid kohe rajalt maha ja sai tükk aega seletatud, pääsesin hoiatusega..
Edasi sai sõidetud lähitulede valgel, 5-6km pärast näitas voltmeeter rõõmsalt juba 9V ja oli selge et kuskile nii ei jõua.
Ühe mäe otsa sõitsin ära ja sai teeäärde platsile keeratud ja asja lahkama asutud, paras nikerdamine kuuma mootoriga harjasid kätte saada
geneka küljest ilma midagi ära kaotamata või ära lõhkumata..
Lõpuks sai kuidagi laadima ja peale pikka ja igavat tagasiteed läbi balti riikide jõudsime tagasi teisip õhtul 10 paiku õhtul.
Tore oli!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Osa kohti tundub tuttavad. Olen isegi Olaafi ja teiste kaasfoorumlastega seal käinud. Väga ägedad reisid on olnud! Eriti 3-4 autoga käies. Dasfi kollane ja Tartsi sinine ja Olku endine korralikult lörisev sinisekarvase laega 08.
Soovitan teistelgi järgmistel aastatel plaani võtta. Üks sügis käisime veel poolakatel ka külas. Küll Tartsi bemmiga, aga see oli ka väga tore reis.
Soovitan teistelgi järgmistel aastatel plaani võtta. Üks sügis käisime veel poolakatel ka külas. Küll Tartsi bemmiga, aga see oli ka väga tore reis.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Miks on väga raske küsimus - mulle isiklikult lihtsalt meeldib kohutavalt autoga sõita selliseid pikki otsi.
Eriti toredad on rasked mägised lõigud - neid proovime ikka võimalusel oma teele sokutada..
See aasta oli minul 7 kord osaleda üritusel.
Miks teised peaks tulema? Aga miks osad inimesed käivad eestis Summer- ja Wintercamp ja muudel üritustel, samas teised ei osale kunagi???
Kõige lihtsam on vastata, et tore seltskond - see on kõige alus! Loomulikult ka ilusad kohad, kuhu kunagi enne ja pärast võibolla ei satu. Seekord läbisime trassil ikka haruldasi kohtasid, mida kirjeldada väga raske.
Samas kõik need pikad matkad ladaga on ka paras enese ületamine tänapäeva mugavustega harjunud inimestele, eriti kuna suurem navigeerimine toimus meil paberkaardiga, ainult suuremates linnades oli üks poola kaardiprogramm sülearvutis meile toeks..
Üritustel on oma seltskond, vanad sõbrad saavad kokku räägitakse uuest ja vanast - umbes nagu Campid eestis..
Suure tõenäosusega minnakse ka järgmine aasta tsehhi kokkutulekule.
Sügisese Lada kokkutulekuna on plaanis Ungari, ring on plaanitust veidi pikem, kuna on võetud lisakohustusi..
Käime jälle Евгений Травников i garaazhist läbi Kievis, hangime defitsiitseid varuosi jne..
Kõigil soovijatel on võimalus ühineda: Tallinn - Minsk - Kiev - Cluj Napoca - Soltvadkert - Budapest - Bratislava - Brno - Dresden - Berlin - Szcziecin - Gdansk - Tallinn =6200km
Selle nn "Ungari" reisi kohta tuleb ka täpsem info teemasse..
Eriti toredad on rasked mägised lõigud - neid proovime ikka võimalusel oma teele sokutada..
See aasta oli minul 7 kord osaleda üritusel.
Miks teised peaks tulema? Aga miks osad inimesed käivad eestis Summer- ja Wintercamp ja muudel üritustel, samas teised ei osale kunagi???
Kõige lihtsam on vastata, et tore seltskond - see on kõige alus! Loomulikult ka ilusad kohad, kuhu kunagi enne ja pärast võibolla ei satu. Seekord läbisime trassil ikka haruldasi kohtasid, mida kirjeldada väga raske.
Samas kõik need pikad matkad ladaga on ka paras enese ületamine tänapäeva mugavustega harjunud inimestele, eriti kuna suurem navigeerimine toimus meil paberkaardiga, ainult suuremates linnades oli üks poola kaardiprogramm sülearvutis meile toeks..
Üritustel on oma seltskond, vanad sõbrad saavad kokku räägitakse uuest ja vanast - umbes nagu Campid eestis..
Suure tõenäosusega minnakse ka järgmine aasta tsehhi kokkutulekule.
Sügisese Lada kokkutulekuna on plaanis Ungari, ring on plaanitust veidi pikem, kuna on võetud lisakohustusi..
Käime jälle Евгений Травников i garaazhist läbi Kievis, hangime defitsiitseid varuosi jne..
Kõigil soovijatel on võimalus ühineda: Tallinn - Minsk - Kiev - Cluj Napoca - Soltvadkert - Budapest - Bratislava - Brno - Dresden - Berlin - Szcziecin - Gdansk - Tallinn =6200km
Selle nn "Ungari" reisi kohta tuleb ka täpsem info teemasse..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ülimalt vinge ettevõtmine! Endalgi plaanis tulevikus mõnel Tsehhi või Ungari üritusele minna. Aga noh selle tarbeks peaks enda sinise valmis ehitama. Küll jõuab.
Ise käisin aprillis autoga Sloveenias. Kilometraaži natuke üle 4800km. Meie eesmärk see kord ei olnud külastada tee äärseid teid ning avastada maailma vaid punktist A punkti B võimalikult nobedalt ja tagasi samamoodi. Selle jaoks olid kiirteed äärmiselt meeldivad. Ladaga muidugi ei tahaks ka sadu kilomeetreid jutti 140-150km/h sõita, kohati kiireminigi Kui Sloveenias olime, siis käisime korra Austrias Ikeas, naiste tungival soovil. Teelõik Lescest Klagenfurti oli lihtsalt vapustav. Nagu filmis
Nii palju või vähe kui ma eeltööd enne oma reisu tegin, siis ma ei leidnud kuskilt infot maksustatud Poola teede kohta. Vähemalt mitte sõidukale. Küll oli näha, et värskelt valminud kiirtee lõikudel olid juba putkade kohad olemas ja tulevikus hakatakse raha küsima.
Ise käisin aprillis autoga Sloveenias. Kilometraaži natuke üle 4800km. Meie eesmärk see kord ei olnud külastada tee äärseid teid ning avastada maailma vaid punktist A punkti B võimalikult nobedalt ja tagasi samamoodi. Selle jaoks olid kiirteed äärmiselt meeldivad. Ladaga muidugi ei tahaks ka sadu kilomeetreid jutti 140-150km/h sõita, kohati kiireminigi Kui Sloveenias olime, siis käisime korra Austrias Ikeas, naiste tungival soovil. Teelõik Lescest Klagenfurti oli lihtsalt vapustav. Nagu filmis
Nii palju või vähe kui ma eeltööd enne oma reisu tegin, siis ma ei leidnud kuskilt infot maksustatud Poola teede kohta. Vähemalt mitte sõidukale. Küll oli näha, et värskelt valminud kiirtee lõikudel olid juba putkade kohad olemas ja tulevikus hakatakse raha küsima.
Lower your standards and you'll never be disappointed!