Ladaklubi Summercamp 03-04 august Rutjal. EDUKALT TOIMUNUD Kinkekaardi võitjate nimekiri
Ladaklubi Summercamp 03-04 august Rutjal. EDUKALT TOIMUNUD Kinkekaardi võitjate nimekiri
- TugevPiiga
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 14
- Liitunud: 06 Aug 2009 15:33
- Asukoht: Haapsalu/Tallinn
- Autod: 2103
Oli taaskord väga tore, aitäh abilistele! Suurimad tänud Reinerile, kes meie auto koju toimetas. Meie +1 jäi samuti väga rahule ning kiidab korraldajaid.
Lisan ka vigursõidu ning kiirenduse ajatabelid
LK_SC_2013_Kiirendus.xls
LK_SC_2013_Vigur.xls
Lisan ka vigursõidu ning kiirenduse ajatabelid
LK_SC_2013_Kiirendus.xls
LK_SC_2013_Vigur.xls
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tänan omaltpoolt kõiki kohalolnuid ja aktiivseid osalejaid. Nii päevased autodega võistlused kui öised meeskonnamängud olid väga populaarsed. Ja just tänu Teile.
Üritus läks igati korda ja loodan, et kohtume varsti järgmisel Ladaklubi üritusel. Tulevikus tuleb camp vist kolmepäevaseks teha(Reede õhtul oli enamus rahvast juba kohal).
Joonas a Jonx
Üritus läks igati korda ja loodan, et kohtume varsti järgmisel Ladaklubi üritusel. Tulevikus tuleb camp vist kolmepäevaseks teha(Reede õhtul oli enamus rahvast juba kohal).
Joonas a Jonx
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Pole kunagi pettunud ega pettunud ka see kord , see üritus on lihtsalt kus tuleb kohal olla ning kogeda seda ise . Seega kiidusõnad ja suur tänu kõige eest , et suudate seda aastast aastasse vedada. Lisaks sai võistlemine omal nahal ära proovitud ning masina peal ja vedas välja küll
.. Õnnelikult kodus ning kuues aasta ülimalt positiivselt möödunud , aitäh verlkord korraldajatele , korralduse eest ja kõige muu hea eest , tänan siinkohal kõiki kes võtsid vaevaks kohale tulla ning teha sellest ürituse selliseks nagu ta on ja olema peab .
Päikest
Palavate tervitustega Kristjan
.. Õnnelikult kodus ning kuues aasta ülimalt positiivselt möödunud , aitäh verlkord korraldajatele , korralduse eest ja kõige muu hea eest , tänan siinkohal kõiki kes võtsid vaevaks kohale tulla ning teha sellest ürituse selliseks nagu ta on ja olema peab .
Päikest
Palavate tervitustega Kristjan
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Viskan ka siis paar sõna sekka.
Üritus oli väga vinge ja oli tore üle pika aja kõiki jälle näha. Alguses reede öösel sihtkohta otsides aga viskas närvi päris mustaks ja mõtlesin, et pööran otsa ringi ja sõidan Tallinna poole tagasi.Kuidagimoodi me siiski sinna kohale laekusime, peale pikka mööda teiste hoovide sõitmist
Üks asi mulle ainult ei meeldinud ja selleks oli see sissesõidutee... Minu autol vahet ei olnud kas sõita kiirelt või aeglaselt, ühtemoodi raputas ikka ja autost hakkas päris kahju. Tee tõttu andis ka sarniir otsad(võibolla on midagi muud ka, pole väga keskendunud veel asjale).
Õhtused mängud olid ikka fun, eriti see pesulõksu nöörile panemise mäng. Kahju, et autot lükkama keegi võimeline polnud
Järgmise korrani!
Üritus oli väga vinge ja oli tore üle pika aja kõiki jälle näha. Alguses reede öösel sihtkohta otsides aga viskas närvi päris mustaks ja mõtlesin, et pööran otsa ringi ja sõidan Tallinna poole tagasi.Kuidagimoodi me siiski sinna kohale laekusime, peale pikka mööda teiste hoovide sõitmist
Üks asi mulle ainult ei meeldinud ja selleks oli see sissesõidutee... Minu autol vahet ei olnud kas sõita kiirelt või aeglaselt, ühtemoodi raputas ikka ja autost hakkas päris kahju. Tee tõttu andis ka sarniir otsad(võibolla on midagi muud ka, pole väga keskendunud veel asjale).
Õhtused mängud olid ikka fun, eriti see pesulõksu nöörile panemise mäng. Kahju, et autot lükkama keegi võimeline polnud
Järgmise korrani!
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kõik oli tore, meie perele meeldis.
Eriti tänan ma üle põllu telkimisnaabreid (must mersu) kes muusika vaikseks panid ja teisel õhtul öösel samuti väga ei tümpsutanud - lapsed said kenasti magada
Korraldajatele suurepärase ilma eest siinkohal kiidusõnad.
Tore oli näha, et paljud tulid kohale peredega, eriti vanad olijad.
Samuti olid kohal inimesed, kes enne üritust kahtlesid ja arvasid, et nad ei tulegi.
Sander - sarniir oli sul pekkis juba enne (või oli lihtsalt S*TT varuosa!)
Eriti tänan ma üle põllu telkimisnaabreid (must mersu) kes muusika vaikseks panid ja teisel õhtul öösel samuti väga ei tümpsutanud - lapsed said kenasti magada
Korraldajatele suurepärase ilma eest siinkohal kiidusõnad.
Tore oli näha, et paljud tulid kohale peredega, eriti vanad olijad.
Samuti olid kohal inimesed, kes enne üritust kahtlesid ja arvasid, et nad ei tulegi.
Sander - sarniir oli sul pekkis juba enne (või oli lihtsalt S*TT varuosa!)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Täname kõiki kohale tulnuid! Eriti suured tänud lähevad kõigile kes ürituse korraldamisel abiks olid, ilma teieta oleks asi ikka suht nutune olnud, eriti kui arvestada et peakorraldajal jäi enamus laupäevasest päevast tervislikel põhjustel vahele.
Üleskutse kõigile fotograafidele, palun jagage pilte! Pange need kas siia teemasse või saatke kasutajale Sansa, kes need siis klubi galeriisse üles paneb.
Autost ka veidi, kui enamus jõudsid probleemideta koju tagasi, siis minu tagasitee osutus tõeliseks kannatusterajaks. Oli see ju dvoikale selle hooaja esimene pikem sõit ja probleeme tuli kamaluga. Auto kippus keema minema, niiet enamus teed sõitsin soojendus põhjas, pükste tihend otsustas lekkima hakata, kiirenduspumba membraan solises läbi, tagarehvid muutusid nii kuumaks ja pehmeks et auto teel hoidmine oli tõeline kunsttükk, tühikäik otsustas Virumaale maha jääda ning armatuuri külge liimitud liistud tulid tõenäoliselt kuumusest liimist lahti ning karbiliistudki peab millegi vähe tugevamaga külge tagasi panema.
Üldiselt oli tore LadaCamp
Üleskutse kõigile fotograafidele, palun jagage pilte! Pange need kas siia teemasse või saatke kasutajale Sansa, kes need siis klubi galeriisse üles paneb.
Autost ka veidi, kui enamus jõudsid probleemideta koju tagasi, siis minu tagasitee osutus tõeliseks kannatusterajaks. Oli see ju dvoikale selle hooaja esimene pikem sõit ja probleeme tuli kamaluga. Auto kippus keema minema, niiet enamus teed sõitsin soojendus põhjas, pükste tihend otsustas lekkima hakata, kiirenduspumba membraan solises läbi, tagarehvid muutusid nii kuumaks ja pehmeks et auto teel hoidmine oli tõeline kunsttükk, tühikäik otsustas Virumaale maha jääda ning armatuuri külge liimitud liistud tulid tõenäoliselt kuumusest liimist lahti ning karbiliistudki peab millegi vähe tugevamaga külge tagasi panema.
Üldiselt oli tore LadaCamp
Väga kihvt üritus oli jälle! SC eelarve oli vist päris suur, sest sellist ilma mõne rubla eest ei saa
Seltskond on endiselt parim ning meeldiv on näha, et uusi nägusid tekib juurde!
Mina oma pisikese perega jäime väga-väga rahule ning täname korraldajaid ja kohaletulnuid!
Järgmise korrani!
Seltskond on endiselt parim ning meeldiv on näha, et uusi nägusid tekib juurde!
Mina oma pisikese perega jäime väga-väga rahule ning täname korraldajaid ja kohaletulnuid!
Järgmise korrani!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Robi ja Katri tänavad meeldiva ürituse eest, Teiega oli tore.
Kuigi soovisin kohale tulla juba reedel otsustas minu 07 veidi iseloomu näidata ja masin, mis eelnevalt oli muretu paugupill viskas viimasel hetkel selliseid vimkasid, et enne campi veetsin unetu öö garaažis. Ma ikka ei arvanud, et ma seda pean enam tegema, pole ju nii noor.
Kõigepealt otsustas eelmisel esmaspäeval, pärast päevast ravikuuri mõlgimehe juures starter töö lõpetada. Kuna vahetuseks pidin ka summuti eemaldama, siis loomulikult ei läinud see enam niisama tagasi vaid tuli torusid veidi lõigata ja keevitada, et kõik ilusti paikneks. Pärast seda võtsin ette kahina tagasillas, mis osutus kulunud pooltelje laagriks ja kui siis neljapäeva õhtul tahtsin minna proovisõitu tegema olid sõidutuled kadunud. Reedel, pärast tööpäeva katkusin autost välja vana signalisatsiooni ja käivitustõkise, misjärel lõpetas töö jagaja juures kondensaator, ehk siis summuti ja kahin korras, tuled läbi, tuled korras mootor ei tööta. Kui kondensaator vahetatud, panin tagasi rooli ja loomulikult hakkasid pasunad tööle (kell kolm öösel), üks klemm oli veidi viltu. Lõpuks hommikul kella poole üheteistkümne paiku sain hakata autot pesema ja asju pakkima. Päris naljakas oli juba olla, nagu täis aga mitte nii mõnus.
Sõitma asudes, selgus, et suunatuled ei tööta ja pidurivedeliku tase näitab hoiatust. Tulede puhul olid pistikud halvasti ja tasemeanduril tuli ujuki stopperi fiksaator ära. Auto nagu kogu aeg teadis, et tema küll kiirendusvõistlusele sõita ei taha. Oma tahtmise ta saigi, kohale jõudsime siis kui sõidud läbi ja edasi pidas masin eeskujulikult vastu.
Tänan ka korraldajaid kena meelespidamise eest. Läbisin võistlusradasid omas tempos just eesmärgil osaleda ja mitte vanakesele liiga teha.
Tagasiteel külastasin ka ivar7, kellelt sain vajalikud jupid nii ladale, kui ka sõbra projektiautole, v8 volgale. Lihtsalt super.
Julgen soovitada, meeldiv müüja ja hea kaup.
Tagasiteel viisime Rakverest Kulinasse veel hääletaja Joe Šotimaalt ja suundusime Arturi juurde šašlõkki sööma, ooteaeg kella kaheksast oli 21 minutit. Ja sealt siis koju. Masin korras ja tuju rõõmus.
Kuigi soovisin kohale tulla juba reedel otsustas minu 07 veidi iseloomu näidata ja masin, mis eelnevalt oli muretu paugupill viskas viimasel hetkel selliseid vimkasid, et enne campi veetsin unetu öö garaažis. Ma ikka ei arvanud, et ma seda pean enam tegema, pole ju nii noor.
Kõigepealt otsustas eelmisel esmaspäeval, pärast päevast ravikuuri mõlgimehe juures starter töö lõpetada. Kuna vahetuseks pidin ka summuti eemaldama, siis loomulikult ei läinud see enam niisama tagasi vaid tuli torusid veidi lõigata ja keevitada, et kõik ilusti paikneks. Pärast seda võtsin ette kahina tagasillas, mis osutus kulunud pooltelje laagriks ja kui siis neljapäeva õhtul tahtsin minna proovisõitu tegema olid sõidutuled kadunud. Reedel, pärast tööpäeva katkusin autost välja vana signalisatsiooni ja käivitustõkise, misjärel lõpetas töö jagaja juures kondensaator, ehk siis summuti ja kahin korras, tuled läbi, tuled korras mootor ei tööta. Kui kondensaator vahetatud, panin tagasi rooli ja loomulikult hakkasid pasunad tööle (kell kolm öösel), üks klemm oli veidi viltu. Lõpuks hommikul kella poole üheteistkümne paiku sain hakata autot pesema ja asju pakkima. Päris naljakas oli juba olla, nagu täis aga mitte nii mõnus.
Sõitma asudes, selgus, et suunatuled ei tööta ja pidurivedeliku tase näitab hoiatust. Tulede puhul olid pistikud halvasti ja tasemeanduril tuli ujuki stopperi fiksaator ära. Auto nagu kogu aeg teadis, et tema küll kiirendusvõistlusele sõita ei taha. Oma tahtmise ta saigi, kohale jõudsime siis kui sõidud läbi ja edasi pidas masin eeskujulikult vastu.
Tänan ka korraldajaid kena meelespidamise eest. Läbisin võistlusradasid omas tempos just eesmärgil osaleda ja mitte vanakesele liiga teha.
Tagasiteel külastasin ka ivar7, kellelt sain vajalikud jupid nii ladale, kui ka sõbra projektiautole, v8 volgale. Lihtsalt super.
Julgen soovitada, meeldiv müüja ja hea kaup.
Tagasiteel viisime Rakverest Kulinasse veel hääletaja Joe Šotimaalt ja suundusime Arturi juurde šašlõkki sööma, ooteaeg kella kaheksast oli 21 minutit. Ja sealt siis koju. Masin korras ja tuju rõõmus.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Muud ei ole midagi öelda, hea auto sul!robi kirjutas: Päris naljakas oli juba olla, nagu täis aga mitte nii mõnus.
Sõitma asudes, selgus, et suunatuled ei tööta ja pidurivedeliku tase näitab hoiatust. Tulede puhul olid pistikud halvasti ja tasemeanduril tuli ujuki stopperi fiksaator ära. Auto nagu kogu aeg teadis, et tema küll kiirendusvõistlusele sõita ei taha. Oma tahtmise ta saigi, kohale jõudsime siis kui sõidud läbi ja edasi pidas masin eeskujulikult vastu.
Aimab juba ette kuhu peaks minema ja kuhu mitte...
Selliseid lugusid on juba hea varnast võtta ja latselastele edasi pärandada - kui poleks Ladat, polekski midagi rääkida, et maimud magama jääksid.
Festina lente!
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Mõnus nädalavahetus oli koos ladahuvilistega. Peab tänama kõiki, kes kohale tulid ja loomulikult korraldajaid.
Kojusõites hakkas temperatuur tõusma, põhjuseks oli õrnalt lekkiv veepump, mis pidas cambi valule vastu,aga vajab peatselt vahetust.
Järgmise korrani...
Galerii sai ka täiendust ja ootan veel fotograafidelt pildimaterjali.
galerii
Kojusõites hakkas temperatuur tõusma, põhjuseks oli õrnalt lekkiv veepump, mis pidas cambi valule vastu,aga vajab peatselt vahetust.
Järgmise korrani...
Galerii sai ka täiendust ja ootan veel fotograafidelt pildimaterjali.
galerii
Žiguliga juba igav ei hakka.
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Üritus oli lahe ja isegi oodatust parem. Tubli töö korraldajad! Seltskond oli mega, sai ikka näpud ka õliseks ilusti mitte küll seekord enda auto kallal, kuid siiski kellegi teise masina kallal. Minul õnnestus üritusel käik kenasti.
Diffri vahetasin enne üritust ära ning see hakkas jälle häält tegema natuke. Lisaks Ülemistesse jõudes olid süütepoolid tulnud lahti ning nii läks läbi mu süütepooli kaitse. Natuke mõistatamist, uus kaitse ning sõit võis jätkuda.
Järgmine aasta, minumeelest võiks ka tehnilise kontrolli tegijatel olla nõue, et ei tehnilist ei saa teha inimesed, kellel on promill sees või ei tundu adekvaatne. Minu poolt nagu väga negatiivne tagasiside, see kui mul ei vasta mõni asi nõuetele, siis ei pea sellega midagi hullemaks tegema või tahtlikult midagi üritama lõhkuda. Piisab sellest ka kui rääkida ilusti ning üritada kenasti asju lahendada.
Tänu tehnilises kontrollis puuduse või vea demonstreerimisele oli mul ajul kogu conf ning ka firmware korrupeerunud, mille tulemusena viitsin ma kusagil 20minutit tanklas selleks, et lasta uuesti firmware selga ning seadistus sinna otsa. Tänu taevale, et mul läpakas oli seal kaasas ja ma sain seda teha. Sest terve kiirendusvõistluse aja käitus masina mootor imelikult, mis oligi sellest põhjustatud. Lisaks oli ka Raspberryl olev soft kokkujooksnud, mille tõttu ei näinud ma ühtegi näidikut ekraanilt autos.
Kogu see jutt ei ole seepärast, et kõik on halb jne. Sest tegelikult läks kõik ju õnneks ning midagi maha ei põlenud. Ning see on hea võimalus teha asju tulevikus veelgi paremini
Diffri vahetasin enne üritust ära ning see hakkas jälle häält tegema natuke. Lisaks Ülemistesse jõudes olid süütepoolid tulnud lahti ning nii läks läbi mu süütepooli kaitse. Natuke mõistatamist, uus kaitse ning sõit võis jätkuda.
Järgmine aasta, minumeelest võiks ka tehnilise kontrolli tegijatel olla nõue, et ei tehnilist ei saa teha inimesed, kellel on promill sees või ei tundu adekvaatne. Minu poolt nagu väga negatiivne tagasiside, see kui mul ei vasta mõni asi nõuetele, siis ei pea sellega midagi hullemaks tegema või tahtlikult midagi üritama lõhkuda. Piisab sellest ka kui rääkida ilusti ning üritada kenasti asju lahendada.
Tänu tehnilises kontrollis puuduse või vea demonstreerimisele oli mul ajul kogu conf ning ka firmware korrupeerunud, mille tulemusena viitsin ma kusagil 20minutit tanklas selleks, et lasta uuesti firmware selga ning seadistus sinna otsa. Tänu taevale, et mul läpakas oli seal kaasas ja ma sain seda teha. Sest terve kiirendusvõistluse aja käitus masina mootor imelikult, mis oligi sellest põhjustatud. Lisaks oli ka Raspberryl olev soft kokkujooksnud, mille tõttu ei näinud ma ühtegi näidikut ekraanilt autos.
Kogu see jutt ei ole seepärast, et kõik on halb jne. Sest tegelikult läks kõik ju õnneks ning midagi maha ei põlenud. Ning see on hea võimalus teha asju tulevikus veelgi paremini
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars