Ohekatku võistlus. Toimunud. Järekaja.
Ohekatku võistlus. Toimunud. Järekaja.
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Ohekatku võistlus. Toimunud. Järekaja.
Ohekatku võidusõit. 17.11.2012
VÕISTLUSJUHEND
Võistlus kuulub Eesti Ladaklubi punktiarvestusse.
Aeg ja koht
- etapp toimub 17. november Ohekatku krossirajal.
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 10.00
- proovisõidud 10.00-11.30
- võistlejate koosolek 11.30-11.45
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.00-17.00
- peale võistlust vabarada osalejatele.
Korraldaja andmed
- võistluse juht: Tiit Reinaas, tel 53911182
Alar Talivee, tel 5223044
- ohutus-julgestusülem: Mikk Talvik,
- tehniline kontroll: Tiit Reinaas
Registreerimine ja osavõtumaks
- osavõtumaks on 25 eurot võistleja
- eelregristreerunud ladaklubi liikmele osavõtumaks 20 eurot
- osavõtumaksmine kohapeal
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
Lada66 ja 80 võistluklassi sõitmise eelduseks on kehtiv tehnoülevaatus, selle puudumisel otsustab korraldaja, millist klassi auto sõita võib.
- Lada66, mootori kubatuur kuni 1400 cm3
- Lada80, mootori kubatuur kuni 1700 cm3
- LadaPro, spetsiaalsed võistlusmasinad või muu mootoriga Lada marki sõiduautod.
- LadaFWD, esiveolised Lada marki sõiduautod(ka spetsiaalsed võistlusmasinad)
- SU- Nliidus toodetud tänavasõiduautod,
- Teist marki masinad (võtame ainult aega, autasustamist ei toimu).
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada võistlusklassi 3 esimest kohta ja SU klassi kiiremat
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (avalikustatakse võistluse päeval kohapeal)
- start lipuga (aeg käivitub stardijoone ületamisel)
- sõidetakse 3 vooru
- korraga lastakse rajale 2 autot
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või on rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- rehvi valik on vaba (sport rehv PRO klassis)
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel.
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja) kirjutab alla omavastutuse dokumendile (lisa 1.), alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu.
- osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
- ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
Osavõtjatel palun ennast siin teemas kirjapanna.
----->ASUKOHT!!!
VÕISTLUSJUHEND
Võistlus kuulub Eesti Ladaklubi punktiarvestusse.
Aeg ja koht
- etapp toimub 17. november Ohekatku krossirajal.
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 10.00
- proovisõidud 10.00-11.30
- võistlejate koosolek 11.30-11.45
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.00-17.00
- peale võistlust vabarada osalejatele.
Korraldaja andmed
- võistluse juht: Tiit Reinaas, tel 53911182
Alar Talivee, tel 5223044
- ohutus-julgestusülem: Mikk Talvik,
- tehniline kontroll: Tiit Reinaas
Registreerimine ja osavõtumaks
- osavõtumaks on 25 eurot võistleja
- eelregristreerunud ladaklubi liikmele osavõtumaks 20 eurot
- osavõtumaksmine kohapeal
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
Lada66 ja 80 võistluklassi sõitmise eelduseks on kehtiv tehnoülevaatus, selle puudumisel otsustab korraldaja, millist klassi auto sõita võib.
- Lada66, mootori kubatuur kuni 1400 cm3
- Lada80, mootori kubatuur kuni 1700 cm3
- LadaPro, spetsiaalsed võistlusmasinad või muu mootoriga Lada marki sõiduautod.
- LadaFWD, esiveolised Lada marki sõiduautod(ka spetsiaalsed võistlusmasinad)
- SU- Nliidus toodetud tänavasõiduautod,
- Teist marki masinad (võtame ainult aega, autasustamist ei toimu).
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada võistlusklassi 3 esimest kohta ja SU klassi kiiremat
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (avalikustatakse võistluse päeval kohapeal)
- start lipuga (aeg käivitub stardijoone ületamisel)
- sõidetakse 3 vooru
- korraga lastakse rajale 2 autot
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või on rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- rehvi valik on vaba (sport rehv PRO klassis)
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel.
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja) kirjutab alla omavastutuse dokumendile (lisa 1.), alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu.
- osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
- ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
Osavõtjatel palun ennast siin teemas kirjapanna.
----->ASUKOHT!!!
MännikuLaiali.
- Fred-Ander
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 40
- Liitunud: 01 Aug 2011 00:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21013
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Selline küsimus, et kas alaealine tohib ka sõita kui isa on selleks allkirja andnud?
Tahaks ise ka proovida aga auto on hetkel sellises seisus, et sees on ainult 1 iste ja turvavööd, stangesi küljes pole.Tuled, kojamehed töötavad.Arvatavasti sellisega rajale siis ei lasta või mis?
Tahaks ise ka proovida aga auto on hetkel sellises seisus, et sees on ainult 1 iste ja turvavööd, stangesi küljes pole.Tuled, kojamehed töötavad.Arvatavasti sellisega rajale siis ei lasta või mis?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2074
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Alaealine võib vastavalt LK karikasarja reeglitele kinnisel rajal võistelda küll, samas on iga võistluse peakorraldaja otsustada, kas ja millistel tingimustel alaealine rajale lubatakse (kiirematel ning tehnilisematel radadel võib olla nõue, et lapsevanem peab võistlussõidu ajal kõrvalistmel olema).Sander kirjutas:Selline küsimus, et kas alaealine tohib ka sõita kui isa on selleks allkirja andnud?
Tahaks ise ka proovida aga auto on hetkel sellises seisus, et sees on ainult 1 iste ja turvavööd, stangesi küljes pole.Tuled, kojamehed töötavad.Arvatavasti sellisega rajale siis ei lasta või mis?
Kui auto on muidu tehniliselt korras ja läbib edukalt tehnilise kontrolli raja ääres, siis ei ole sellise komplektsusega masinaga sõitmine keelatud. Selle aasta reeglite järgi läheb eelpool kirjeldatud masin kas PRO klassi või võistleja soovil klassi SU.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kes on aga see korraldaja?
Ütleme nii, et praegu ainukene viga on üks rattalaager mille ma ära vahetaksin. Kas see kui kardaanis on loks sees siis on juba tehniliselt mitte vastav?
Sessuhtes, et käru eest pean maksma ja kui ma kohale tuleksin ja siis peaksin auto ikkagi käru peale jätma siis oleks raha lihtsalt tühja visatud.
Ütleme nii, et praegu ainukene viga on üks rattalaager mille ma ära vahetaksin. Kas see kui kardaanis on loks sees siis on juba tehniliselt mitte vastav?
Sessuhtes, et käru eest pean maksma ja kui ma kohale tuleksin ja siis peaksin auto ikkagi käru peale jätma siis oleks raha lihtsalt tühja visatud.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2074
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Korraldaja kontaktid leiad selle teema esimesest postitusest.
Tehnilised nõuded siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16019
Enamasti on osavõtjatel probleemiks olnud aku kinnituse puudumine, kui autole on pandud rullturvavööd, siis nende mitte lukustumine ning suure loksuga juhiiste.
Tehnilised nõuded siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16019
Enamasti on osavõtjatel probleemiks olnud aku kinnituse puudumine, kui autole on pandud rullturvavööd, siis nende mitte lukustumine ning suure loksuga juhiiste.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
See kui kardaanis on loks sees, on juba üliohtlik viga, kuna võib viidata pragudega metallile ning kardaan võib murduda ning hooga oma otsa läbi põhja visata. Ehk mina ei julgeks küll sellisega sõita.Sander kirjutas:Kes on aga see korraldaja?
Ütleme nii, et praegu ainukene viga on üks rattalaager mille ma ära vahetaksin. Kas see kui kardaanis on loks sees siis on juba tehniliselt mitte vastav?
Sessuhtes, et käru eest pean maksma ja kui ma kohale tuleksin ja siis peaksin auto ikkagi käru peale jätma siis oleks raha lihtsalt tühja visatud.
Teine asi on see, kui kardaaniristides on väike loks. Neid saab ju imelihtsalt vahetada.
Tasuks mõelda selle pilguga, et mismoodi vaadatakse Sinu auto vigu ülevaatusel. Loksuv rattalaager - ohtlik viga. Katkine kardaan eriti ohtlik viga. Loksuv kardaanirist jääb tegelikult mitteohtliku ja ohtlikku vea piirimaile - kui suur lõtk on juba ohtlik. Ehk siis kõigepealt loe tingimused läbi, küsimuste korral kontakteeru tehnilise komisjoni esindajaga või ürituse korraldajaga. Kuna üritus toimub suletud territooriumil, siis ei pea auto omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust, kui tehniliselt võiks ikkagi ju korra olla.
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Masin peab olema tehniliselt korras. Turvavarustus peab olema korrektselt kinnitatud. Elektri ja kütuse seadmed PEAVAD olema kinnitatud. Sünniaasta järgi Sander sa nii alajaaline ka nüüd ehk ei ole. Kui sa roolini ja pedaalideni ulatad niiviisi et turvavarustus sind kaitseb siis pole hullu. Loe tehnilised reeglid läbi, täida puuduolevad punktid(küsi kasvõi minukäest üle) ja tule sõitma.
MännikuLaiali.