Äpu Racing Ice Age 2007 Kaismaal
Äpu Racing Ice Age 2007 Kaismaal
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Äpu Racing Ice Age 2007 Kaismaal
tulemas üks vahva jääraja üritus Kaismaal Pärnumaal.
Meie dorisega lähme osalema, vaatame mis head välja tuleb:P (nädalavahetuse jääraja tuhin endiselt sees)
Rohkem infot :
JÄÄRADA
Kas on äkki keegi veel klubist tulemas ? Autol tehnilisi tingimusi esitatud pole peale turvavööde töös oleku..
Lähme teeme ühe toreda rajapäeva veel lisaks eelmisele nädalavahetusele
Meie dorisega lähme osalema, vaatame mis head välja tuleb:P (nädalavahetuse jääraja tuhin endiselt sees)
Rohkem infot :
JÄÄRADA
Kas on äkki keegi veel klubist tulemas ? Autol tehnilisi tingimusi esitatud pole peale turvavööde töös oleku..
Lähme teeme ühe toreda rajapäeva veel lisaks eelmisele nädalavahetusele
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Käisin sõitmas täna Kaismaa järvel. Päris meeldiv oli... iga ringiga läks rada aina libedamaks. Muidu hea sile. Sõidu kodulehel on kirjas, et u3800 m rada, aga see, mis seal praegu oli nii pikk küll ei olnud, ringiaeg tuli u. 2.20 ja sõitmine käis seal päripäeva, mitte vastupäeva.
Vend suutis auto kah ära lõhkuda,:kuri niiet eks näeb, kas jõuan üldse võistlusele. Tühikäik lännu ja taga juhipoolse ratta kandis hirmus kolin sees.
Vend suutis auto kah ära lõhkuda,:kuri niiet eks näeb, kas jõuan üldse võistlusele. Tühikäik lännu ja taga juhipoolse ratta kandis hirmus kolin sees.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Tulen ikkagi sõitma siis. Minu autoga sõidavad veel mu noorem vend ja isa kah.
Tagumine stabikavarras oli pooleks... selle sain kinni keevitatud. Õiget tühikäiku ikka ei ole... kuidagi jäi nüüd käima suure reguleerimise tagajärel. Kõik tühikäiguregulaatorid said ära vahetatud, düüsid läbi puhutud aga ei midagi Ei oska mina ega isa enam kusagilt viga otsida
Aga sõita kannatas... niiet kõigi eelduste kohaselt homme rajal kätt proovimas;)
[Muudetud: 23-2-2007 siim789]
Tagumine stabikavarras oli pooleks... selle sain kinni keevitatud. Õiget tühikäiku ikka ei ole... kuidagi jäi nüüd käima suure reguleerimise tagajärel. Kõik tühikäiguregulaatorid said ära vahetatud, düüsid läbi puhutud aga ei midagi Ei oska mina ega isa enam kusagilt viga otsida
Aga sõita kannatas... niiet kõigi eelduste kohaselt homme rajal kätt proovimas;)
[Muudetud: 23-2-2007 siim789]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ülikõva päev, mis algas veidi segaselt kuid mida edasi seda paremaks läks..
Ülisuur tänu APURACING toimekale meeskonnale laheda päeva eest..
võistlejaid oli 99 ning seega kõik asjad pididki tunduma aeglasevõitu..
Tulemustest:
Seltsimees CPX oli tulemustelt kuskil keskel,
Mina jõudsin 32 hulgast 16 kohale,
PS! kes oli kirjade järgi rajal LADA VFTS
Ülisuur tänu APURACING toimekale meeskonnale laheda päeva eest..
võistlejaid oli 99 ning seega kõik asjad pididki tunduma aeglasevõitu..
Tulemustest:
Seltsimees CPX oli tulemustelt kuskil keskel,
Mina jõudsin 32 hulgast 16 kohale,
PS! kes oli kirjade järgi rajal LADA VFTS
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kohe näha, et muki pole midagi 15 kraadise külmaga proovinud korraldada
tagantjärele mõeldes oli järske kurve esiveo jaoks isegi palju.. oleks tahtnud veidi laugemat rada.. sirgeid oli ju ainult 2.
see kuidas auto kirja pannakse ja mis klassis ta osaleb on ainult sõitjate probleem mandaadis üle vaadata.
ja tegelikult mis seal vahet on - sõitu se kiiremaks ei muutnud.
avariisid on ikka juhunud ning need ikka ja alati juhtide süü.. kui näed, et tagant kiirem tuleb pole mõtet ees töllerdada.. võistlustel on muide aeglasem auto kurvis tagant lükates rajalt välja ka suunatud kerge müksuga..
taageperas ja mujalgi oli hästi näha kuidas mõned oskasid ilusti liigelda ning osad ei saanud lõpuni aru et piikidega kiirematele meestele takistust mängida pole mõtet..
samas vastutus lasub ALATI möödasõitjal
tagantjärele mõeldes oli järske kurve esiveo jaoks isegi palju.. oleks tahtnud veidi laugemat rada.. sirgeid oli ju ainult 2.
see kuidas auto kirja pannakse ja mis klassis ta osaleb on ainult sõitjate probleem mandaadis üle vaadata.
ja tegelikult mis seal vahet on - sõitu se kiiremaks ei muutnud.
avariisid on ikka juhunud ning need ikka ja alati juhtide süü.. kui näed, et tagant kiirem tuleb pole mõtet ees töllerdada.. võistlustel on muide aeglasem auto kurvis tagant lükates rajalt välja ka suunatud kerge müksuga..
taageperas ja mujalgi oli hästi näha kuidas mõned oskasid ilusti liigelda ning osad ei saanud lõpuni aru et piikidega kiirematele meestele takistust mängida pole mõtet..
samas vastutus lasub ALATI möödasõitjal
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 162
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Arvamusi võistlusest soovitan lugeda rally.ee . Enamus kritiseerivad. Ise olen kritiseerijate poolel. Need vähesed üritused, kus käinud oli see vaieldamatult halvim. See, et on külm ei olnud ju ootamatus. Kohtunikud oleks võinud istuda järve peal autos, uskumatu, et nad pandi sinna seisma. Kaasa soe tee ja võileib, ning oleks jäänud ära mõttetult pikk vahepaus. Kui liita kõik seisakud, saanuks vabalt pidada kolmanda vooru.
Minu tagavedune registr. esiveduste hulka. Üks selle segaduse põhjustajaid olid ka tibid, kes selle asemel, et paberitega tegeleda vahtisid oma telefone ja arutasid, kes kellele öösel helistas. Rada oli kõigile üks, see, et sirged olid pikad andis eelise võimsamatele masinatele. Hommikul, kui veel väga libe polnud sain tegelikuks kiiruseks 140. Loodan, et saadud kriitika aitab korraldajatel järgmisel korral neid vigu vältida.
Tagaveolisi sõitis 22. Minu koht - 10 , väike vazist-12.
Minu tagavedune registr. esiveduste hulka. Üks selle segaduse põhjustajaid olid ka tibid, kes selle asemel, et paberitega tegeleda vahtisid oma telefone ja arutasid, kes kellele öösel helistas. Rada oli kõigile üks, see, et sirged olid pikad andis eelise võimsamatele masinatele. Hommikul, kui veel väga libe polnud sain tegelikuks kiiruseks 140. Loodan, et saadud kriitika aitab korraldajatel järgmisel korral neid vigu vältida.
Tagaveolisi sõitis 22. Minu koht - 10 , väike vazist-12.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Mõned piltide lingid kah siis streetrace.org foorumist. Äkki kõik pole veel üles leidnud neid;)
http://www.kivikas.pri.ee/gallery2/main ... &g2_page=1
http://kesva.lap.ee/apuracing_iceage/
http://www.zone.ee/bronco88/ice_age/
Korralduse poole pealt jah mõtetut passimist oli liiga palju
http://www.kivikas.pri.ee/gallery2/main ... &g2_page=1
http://kesva.lap.ee/apuracing_iceage/
http://www.zone.ee/bronco88/ice_age/
Korralduse poole pealt jah mõtetut passimist oli liiga palju