International Lada meet 2007 toimub 11-13.5.2007
International Lada meet 2007 toimub 11-13.5.2007
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ööbime Piotrków Trybunalski linnas ja aadress Belzacka 164 ja majaks Dom Studenta 4
samuti on meil prinditud välja kaardid tänava asukohast ja peale on ka märgitud kas 1 suunaline tee või kahe.
asub jälle praktiliselt maantee ääres mis sobib meie marsrudaiga ideaalselt.
samuti on hosteli kõrva suur kaubahall
[Muudetud: 8-5-2007 olaaf]
samuti on meil prinditud välja kaardid tänava asukohast ja peale on ka märgitud kas 1 suunaline tee või kahe.
asub jälle praktiliselt maantee ääres mis sobib meie marsrudaiga ideaalselt.
samuti on hosteli kõrva suur kaubahall
[Muudetud: 8-5-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ilmast ka väheke!
# Tonight: Considerable cloudiness with occasional rain showers. Low near 50F. Winds W at 10 to 15 mph. Chance of rain 80%.
# Tomorrow: Mostly cloudy and windy with light rain early. High around 70F. Winds WSW at 20 to 30 mph. Chance of rain 80%.
# Tomorrow night: Considerable cloudiness. Low 57F. Winds WSW at 10 to 20 mph.
# Friday: Windy with showers. High 64F. Winds WSW at 20 to 30 mph. Chance of rain 60%.
# Saturday: Light rain. Highs in the mid 60s and lows in the low 50s.
# Sunday: Scattered showers. Highs in the mid 70s and lows in the low 50s.
# Tonight: Considerable cloudiness with occasional rain showers. Low near 50F. Winds W at 10 to 15 mph. Chance of rain 80%.
# Tomorrow: Mostly cloudy and windy with light rain early. High around 70F. Winds WSW at 20 to 30 mph. Chance of rain 80%.
# Tomorrow night: Considerable cloudiness. Low 57F. Winds WSW at 10 to 20 mph.
# Friday: Windy with showers. High 64F. Winds WSW at 20 to 30 mph. Chance of rain 60%.
# Saturday: Light rain. Highs in the mid 60s and lows in the low 50s.
# Sunday: Scattered showers. Highs in the mid 70s and lows in the low 50s.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Hetkel viibime (mina, Eve, Ando, Tarts, Via, Pets, Raldo) Poolas väga mõnusas hotellis. Ilm on olnud täna supper, 25+ kraadi pea siiamaani välja.
Eilsest: Tarts võitis kiirendusvõistluse!
Said nii poola VFTS style 05, Tšehhi ralliauto ja mingi tjuunitud Alfa Romeo.
Tartsu kopikas on löönud suuri laineid, kõik vaatavad uurivad ja imestavad. Raldo täiesti originaal (isegi rehvid) 03 äratas ka suurt huvi...
Trip on olnud siiani väga tore.
Logman ja Heili pidid kahjuks juba täna hommikul Eesti poole tagasi hakkama vurama. Teepeal tuli välja et Olaaf ja Doris samamoodi.
PS: Meie 180 km/h kiirust saavutanud veel pole...
[Muudetud: 13/5/2007 Valdz]
Eilsest: Tarts võitis kiirendusvõistluse!
Said nii poola VFTS style 05, Tšehhi ralliauto ja mingi tjuunitud Alfa Romeo.
Tartsu kopikas on löönud suuri laineid, kõik vaatavad uurivad ja imestavad. Raldo täiesti originaal (isegi rehvid) 03 äratas ka suurt huvi...
Trip on olnud siiani väga tore.
Logman ja Heili pidid kahjuks juba täna hommikul Eesti poole tagasi hakkama vurama. Teepeal tuli välja et Olaaf ja Doris samamoodi.
PS: Meie 180 km/h kiirust saavutanud veel pole...
[Muudetud: 13/5/2007 Valdz]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Õnnelikult kodus lõpuks. Prahast koduhoovi 1650 km läbitud koos une ja tankimistega 27 ja poole tunniga.
Kiirus enam-vähem legaalne, nii, et kel plaanis kunagi külastada üht Euroopa kaunimat linna, siis teadku ligikaudset sõiduks kuluvat aega.
Omal käel autoga on see muidugi parasjagu hull ettevõtmine, aga see selleks.
Reis algas kokkusaamisega Tallinna mnt.-l enne Riiat. Hommik tõotas kaunist ilma. Esimene tõrge tekkis mul aga juba varem Lilli piiripunktis, kus kulus ülearu palju aega passikontrolliks . Pronkssõdur - teadagi.... Sama kordus kogu seltskonnal Läti-Leedu piiril nii, et järjekord meie taga aina kasvas.....
Poola esindajad olid endiselt tuimad, minu autos olnud seltskonna passid jäidki avamata
Sekeldus tekkis Pjotrkov Tribunalskis öömaja asukoha leidmisega. Pöörane linn, pöörane rahvas . Nad on ehitanud maja ja pannud sellele aadressi, kuid tänavat, millel see asub, füüsiliselt ei eksisteeri. No on olemas küll, aga lihtsalt majani ehitamata jäetud - lõppeb mitusada meetrit ennem lihtsalt ära ja läheb üle maltsaväljaks . Ei näidanud säärast aadressi ei navi ega teiste poiste läpakates olevad kaardid.
Kena pilt, kus kogu seltskond peale puhkust hommikut nautimas:
Wroclawi lähedal ootas meid silmapaistva 03-ga poolakate esindaja, kelle eestvedamisel saabusime peale mõningasi eksitusi (liiklus keskpäeval linnas meeletu, meie pikk kolonn, fooride taga stopid ja mahajäämised) kaubakeskuse parklasse. Navist ja hea tegevusraadiusega sidevahenditest oli ikka kõvasti tolku.
Walkie-talkie'd on väga suureks abiks sellise armaadaga reisides - Poola kitsad teed, möödasõidud jne... on ooper omaette, hea, kui sõbrad eessõitjad teada annavad, mis vastassuunas toimub.
Wroclawis liitus ka Fleszer oma VFTS sportstyle ladaga - tõeliselt lahe kutt!
Pisuke lõuna peetud, masinate kapotialuseid uuritud-võrreldud, liikusime nüüd juba seitsme masinaga edasi Tshehhimaa suunas ürituse toimumiskohta. Koba peale komistasime viimasel tankimisel ühe Tshehhipoolse eestvedaja (Myso) otsa, kes toimetas meid kenasti lennuväljale, kuhu juba päris palju rahvast oli kogunenud. Ega's midagi, mõned pildiklõpsud ja pikk autodejoru suundus u. kümme kilti eemal asuvasse kämpingusse.
Teadagi, onnid käes, võis end natuke vabamaks lasta, nautida kohalikku sööki-jooki ja laagrimelu. Otse loomulikult hõivasid meie kutid kohe piljardilaua....
Saabunud hommik ei tõotanud head. Vaevalt lennuväljal endid registreerinud, tabas meid päris hea padukas. Juba mõtlesime, et nüüd ongi asjaga kööga, aga mõne tunni pärast läks taevas selgemaks ja õhtuks olid kõigil näod päikesest rõõmsalt õhetamas.
Sellest, mismoodi ja mis keeles toimus ürituse läbiviimine, ma parem vaikin . Mainiks vaid, et meie kämpidel sellist süsteemitust pole ja kui on kohal võõrkeelset seltskonda (üritus oli ikkagi rahvusvaheline!), siis saavad tähtsamad teated ka külalistele arusaadavas keeles edasi antud. Selles osas pole meil tshehhidelt midagi õppida.Kahjuks.
Ja nüüd tordi kallale!;)
Seda, et Tarts kiirendusvõistluse kinni võiks panna, ma küll ei uskunud. Kohal oli päris häid masinaid. Eriti jäi algul silma üks tumepunane valge tiivaga 07, mis näitas ikka üpriski kõva minekut. Seejärel sättisid endid omavahel joonele Tarts ja Fleszer. Pinged kasvasid, sest juba mitmendat sõitu järjest ei saanud Tarts korralikult käiku vahetatud . Ikka ja jälle kukkus välja 1-2-5 ning poolakas jäi peale - tee või tina. Pika mangumise peale said mees (Tarts) ja masin lõpuks ometi kaubale, et peale teist tuleb ikka kolmas käik.... ja siis see tuli! Meie mees oma helesinise unelmaga lõi kõhu lahti isegi turboga varustatud AlfaRomeo omanikul, kes loobus peale Tartsi aja nägemist edasistest ponnistustest. Vaat see oli vahva! Kaks konkurenti, ei, kaks sõpra napsasid parimad kohad... Tublid poisid! Teie töö sai vääriliselt tasustatud. Pole ju paha olla rahvusvahelise ladameetingu kiirenduskarika omanik?
Võistlus oli niivõrd pingeline, et peale üht sõitu lahkus mingine shkodamees paela otsas ja maad jäi ehtima päratu õliloik:
Kui päev läbi, ei andnud tshehhid veel alla. Nimelt kutsus üks korraldajaonudest Tartsi välja, et proovida, kuidas on tunne võistelda võitjaga. Polnud just meeldiv, peaks mainima.... pähe sai .
Aga masin oli tshehhil küllaltki aus. Hästi jooksmasätitud mootor, ei mingeid "pasunaid" ega "veebereid". Kogu panus oli tehtud asfaldirajale mõeldud ülekannetele ja otsekastile.
Sellest, mis õhtul toimus, pole mul õrna aimugi, aga tundub, et seekord oli pidu meie leeris, sest hommikune pilt oli järgmine:
Mul pole küll põhjust häbeneda. Mehed tegid, mis nad pidid tegema ja tähistasid seda ka vääriliselt. Muuseas, pole mingi ime, kui seda pilti veel kuskil ladafoorumites (saksa, tshehhi) kohtab, sest hommikusi paparazzosid oleks võinud lausa kaikaga laiali ajada
.....täpselt samuti nagu siin, kui Tarts oli lõpetanud oma võitjadrifti:
Olgu, aitab selleks korraks. Mula on hea asi, aga kui endal midagi teistele näidata pole, kisub meele mõruks.
Vähemalt saime sel aastal kaasa elada ühe originaalnullkolme ja viisakalt (kuid mitte lõplikult) tuunitud kopika omanike tegemistele Tshehhimaal rahvusvahelisel ladaklubide kokkutulekul.
Eks näeb, mis elu toob....
>Veel pilte siin!<
Video jõuab hiljem, kunagi...
Tänud kõigile toetajatele ja kohalolnuile!
/Logman.
[Muudetud: 14-5-2007 logman]
Kiirus enam-vähem legaalne, nii, et kel plaanis kunagi külastada üht Euroopa kaunimat linna, siis teadku ligikaudset sõiduks kuluvat aega.
Omal käel autoga on see muidugi parasjagu hull ettevõtmine, aga see selleks.
Reis algas kokkusaamisega Tallinna mnt.-l enne Riiat. Hommik tõotas kaunist ilma. Esimene tõrge tekkis mul aga juba varem Lilli piiripunktis, kus kulus ülearu palju aega passikontrolliks . Pronkssõdur - teadagi.... Sama kordus kogu seltskonnal Läti-Leedu piiril nii, et järjekord meie taga aina kasvas.....
Poola esindajad olid endiselt tuimad, minu autos olnud seltskonna passid jäidki avamata
Sekeldus tekkis Pjotrkov Tribunalskis öömaja asukoha leidmisega. Pöörane linn, pöörane rahvas . Nad on ehitanud maja ja pannud sellele aadressi, kuid tänavat, millel see asub, füüsiliselt ei eksisteeri. No on olemas küll, aga lihtsalt majani ehitamata jäetud - lõppeb mitusada meetrit ennem lihtsalt ära ja läheb üle maltsaväljaks . Ei näidanud säärast aadressi ei navi ega teiste poiste läpakates olevad kaardid.
Kena pilt, kus kogu seltskond peale puhkust hommikut nautimas:
Wroclawi lähedal ootas meid silmapaistva 03-ga poolakate esindaja, kelle eestvedamisel saabusime peale mõningasi eksitusi (liiklus keskpäeval linnas meeletu, meie pikk kolonn, fooride taga stopid ja mahajäämised) kaubakeskuse parklasse. Navist ja hea tegevusraadiusega sidevahenditest oli ikka kõvasti tolku.
Walkie-talkie'd on väga suureks abiks sellise armaadaga reisides - Poola kitsad teed, möödasõidud jne... on ooper omaette, hea, kui sõbrad eessõitjad teada annavad, mis vastassuunas toimub.
Wroclawis liitus ka Fleszer oma VFTS sportstyle ladaga - tõeliselt lahe kutt!
Pisuke lõuna peetud, masinate kapotialuseid uuritud-võrreldud, liikusime nüüd juba seitsme masinaga edasi Tshehhimaa suunas ürituse toimumiskohta. Koba peale komistasime viimasel tankimisel ühe Tshehhipoolse eestvedaja (Myso) otsa, kes toimetas meid kenasti lennuväljale, kuhu juba päris palju rahvast oli kogunenud. Ega's midagi, mõned pildiklõpsud ja pikk autodejoru suundus u. kümme kilti eemal asuvasse kämpingusse.
Teadagi, onnid käes, võis end natuke vabamaks lasta, nautida kohalikku sööki-jooki ja laagrimelu. Otse loomulikult hõivasid meie kutid kohe piljardilaua....
Saabunud hommik ei tõotanud head. Vaevalt lennuväljal endid registreerinud, tabas meid päris hea padukas. Juba mõtlesime, et nüüd ongi asjaga kööga, aga mõne tunni pärast läks taevas selgemaks ja õhtuks olid kõigil näod päikesest rõõmsalt õhetamas.
Sellest, mismoodi ja mis keeles toimus ürituse läbiviimine, ma parem vaikin . Mainiks vaid, et meie kämpidel sellist süsteemitust pole ja kui on kohal võõrkeelset seltskonda (üritus oli ikkagi rahvusvaheline!), siis saavad tähtsamad teated ka külalistele arusaadavas keeles edasi antud. Selles osas pole meil tshehhidelt midagi õppida.Kahjuks.
Ja nüüd tordi kallale!;)
Seda, et Tarts kiirendusvõistluse kinni võiks panna, ma küll ei uskunud. Kohal oli päris häid masinaid. Eriti jäi algul silma üks tumepunane valge tiivaga 07, mis näitas ikka üpriski kõva minekut. Seejärel sättisid endid omavahel joonele Tarts ja Fleszer. Pinged kasvasid, sest juba mitmendat sõitu järjest ei saanud Tarts korralikult käiku vahetatud . Ikka ja jälle kukkus välja 1-2-5 ning poolakas jäi peale - tee või tina. Pika mangumise peale said mees (Tarts) ja masin lõpuks ometi kaubale, et peale teist tuleb ikka kolmas käik.... ja siis see tuli! Meie mees oma helesinise unelmaga lõi kõhu lahti isegi turboga varustatud AlfaRomeo omanikul, kes loobus peale Tartsi aja nägemist edasistest ponnistustest. Vaat see oli vahva! Kaks konkurenti, ei, kaks sõpra napsasid parimad kohad... Tublid poisid! Teie töö sai vääriliselt tasustatud. Pole ju paha olla rahvusvahelise ladameetingu kiirenduskarika omanik?
Võistlus oli niivõrd pingeline, et peale üht sõitu lahkus mingine shkodamees paela otsas ja maad jäi ehtima päratu õliloik:
Kui päev läbi, ei andnud tshehhid veel alla. Nimelt kutsus üks korraldajaonudest Tartsi välja, et proovida, kuidas on tunne võistelda võitjaga. Polnud just meeldiv, peaks mainima.... pähe sai .
Aga masin oli tshehhil küllaltki aus. Hästi jooksmasätitud mootor, ei mingeid "pasunaid" ega "veebereid". Kogu panus oli tehtud asfaldirajale mõeldud ülekannetele ja otsekastile.
Sellest, mis õhtul toimus, pole mul õrna aimugi, aga tundub, et seekord oli pidu meie leeris, sest hommikune pilt oli järgmine:
Mul pole küll põhjust häbeneda. Mehed tegid, mis nad pidid tegema ja tähistasid seda ka vääriliselt. Muuseas, pole mingi ime, kui seda pilti veel kuskil ladafoorumites (saksa, tshehhi) kohtab, sest hommikusi paparazzosid oleks võinud lausa kaikaga laiali ajada
.....täpselt samuti nagu siin, kui Tarts oli lõpetanud oma võitjadrifti:
Olgu, aitab selleks korraks. Mula on hea asi, aga kui endal midagi teistele näidata pole, kisub meele mõruks.
Vähemalt saime sel aastal kaasa elada ühe originaalnullkolme ja viisakalt (kuid mitte lõplikult) tuunitud kopika omanike tegemistele Tshehhimaal rahvusvahelisel ladaklubide kokkutulekul.
Eks näeb, mis elu toob....
>Veel pilte siin!<
Video jõuab hiljem, kunagi...
Tänud kõigile toetajatele ja kohalolnuile!
/Logman.
[Muudetud: 14-5-2007 logman]
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Leidsime ilusa hotelli Lomza linnas, juba jõudsid kohalikud streetrace'rid meid üles leida (5 autoga!) ja autosid uurida.
Tänane reis oli väga tore. Warsavi jõudsime kella 18:00 paiku kohaliku aja järgi ja läbi saime alla tunniga.
Sooja päev läbi pea 30 kraadi.
Valdz esineb
[Muudetud: 14-5-2007 Tarts]
Tänane reis oli väga tore. Warsavi jõudsime kella 18:00 paiku kohaliku aja järgi ja läbi saime alla tunniga.
Sooja päev läbi pea 30 kraadi.
Valdz esineb
[Muudetud: 14-5-2007 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Eile õhtul kell kümme kodus Reis möödus tõrgeteta ja masin pidas ilusti vastu, see puhkus oli täpselt see mis vaja,tänud kõigile kaasreisijatele kena seltskonna eest.
PILDID SIIN
[Muudetud: 16/5/2007 viaccess]
PILDID SIIN
[Muudetud: 16/5/2007 viaccess]
Jupid Venemaalt!
Lühikokkuvõte Raldo VAZ 2103 meeskonna reisist Tsehhi Vabariiki, teist korda toimuvale RV Ladakokkutulekule.
Auto äratati talveunest mai algul. Vahetati mootoriõli ning jõuülekandeõlid, esimene rattalaager, reguleeriti klapid, viimaseks ettevalmistuseks jäid rehvid ning aku. Paar päeva igapäevasõite testimiseks, sillaregull ja auto oli välisreisiks valmis.
Tallinn, Laki 15, 09.05.07 18:30
Start Tallinnast Laagri Maksi parklast oli kokku lepitud 01:50, minuteid enne korjasime Kadaka teelt Jaguari esinduse eest peale Jonx`i. Öises Pärnus kohtusime ?koda ekipaaziga. Järgmine peatus Lätis, kus saime oma reisiseltskonna lõpuks kokku, Tallinlased Valgakad ja Mulgid ootasid meid juba ammu. Esimene pikem peatus oli Poolas, kinnitasime keha ja põrutasime edasi. Tee viis taevasse...
Kütusepeatustel tegi Logman usinalt sidekontrolle kodumaale(Poola "Orlen" kütusejaam).
Poolas õitsesid õunapuud ja tulbid, aga võililled olid juba ära õitsenud.
Kuna see maa on väga suur siis jõudsime me seal vahepeal ka ööbida - 100.- Eesti krooni eest ja igati viisakas ja puhtas üliõpilasühikas. Järgmise päeva hommikul kihutasime Varssavist ringiga mööda ning lõunaajal kohtusime Pooola ladaklubilistega kaubanduskeskuses, sõime ja ostlesime. Edasi viis tee juba Tsehhi piiri poole kus asi muutus mägisemaks teed olid mõnusalt siledad ja kurvilised autosid teedel päris tihedalt. Kõrgust näitas GPS vahepeal üle 650 m merepinast, üles-alla sõites oli hea tunda, et kõrvadega on kõik korras käivad lukku küll.
Nagu Tallinna ummikud(haagisega kopikas on siiski Poola päritolu).
Vahepeal oli tunda kliimamuutusi(maanteel oli aknakolmnurk juba pärani ja ikka oli palav), sooja ilma tarvis hankisin Poolast isegi sobivamad jalatsid. Poola - Tsehhi piir on meeldiv, kuna meid eestlasi seal tervelt viis autotäit oli siis viimased viibati piirilt lihtsalt läbi. Ürituse toimumiskohta õnnestus meil saada juhuslikule kohtumisele kohaliku klubilisega lähedalasuvas tanklas. Sealt viis sõit lennuväljale kus oli ees juba terve ports Ladasid, tõotas tulla meeldiv üritus. Pärast lühidat vahtimist lennuväljal viis tee meid koos loojuva päikesega kämpingusse, kus eesti-inglise-vene-poola-tsehhi murdes saime oma majakesed kätte ja hommikusöökide eest tasutud.
12.05.07 hommik
Teel Lennuväljale hüppasime läbi tanklast kuhu veeres sisse üsna omapäraseid sõiduvahendeid, veidras varustuses.
Lennuväljal registreerimisjärjekorras lendas meist üle lennukeid ja langevarjureid. Ilmselt oli korraldajatel ilmataadiga kokkulepe sõmimata, kiskus kole pilviseks ja tuli ka üks kõva paduvihm, mis autod kenasti maanteetolmust puhtaks pesi.
Pärast vihma järgnes peenem poolakeelne ürituse avakõne ning päevakava tutvustus(paar head inimest tõlkisid midagi ka Dorisele, enamus jäis siiski arusamatuks). Alustati kiirendusvõistluse, autoorienteerumisega, löödi lahti varuosaletid ning karavanist sai osta sooja toitu, õlut ja igasugu imeasju. Kiirenduse võitis Tarts, tegin Raldo autoga ka mõned sõidud, millest pooled õnnestusid. Üks kord purunes rootor ja teine kord nookur, hääle järgi vähemasti tundus nii. International Workshopil tegin kindlaks et tegu oli siiski lahtikerinud klapireguleerpoldiga. ning 15 minuti pärast olin tagasi rajal. Originaal 1,5 sõitis lõpuks üsnagi kobeda aja, võistluste protokolli pole kahjuks Tsehhi lehel siiani näha.
Pika päeva jooksul sain pildile ca 80 autot, neid ei hakka siia riputama eks igaüks vaatab galeriist täpsemalt, minuarvates oli ilusaid, maitsetuid, kobedaid, roostes ja originaalseid. Üldise pildi põhjal võin öelda et, kes on jätnud kaks aastat RV kokkutulekule tulemata sest tema auto liiga tavaline on, ärge kartke ja üritaks Eesti Ladaklubi esinduse järgmine aasta enamuses Ladadest koondada.
Pärast auhinnatseremooniat mille staarideks oli ilmselgelt Tarvo ja Fleszer, andis Valdz üle tahvli millel tänukiri sooja vastuvõtu eest. Vähemalt paarkümmend Tsehhi käib praegu ringi Eesti Ladaklubi kaelapaelaga, mis nendele kingituseks viidud sai.
Õhtu kämpingus möödus enamusele meeldivas meeleolus, eriline pidu oli muidugi meie seltskonnas, võitjaid oli ju kaks, sest Fleszer on ikka tõeline rahva mees.
Ühtlasi panime tol õhtul paika tagasiõiduplaanid. Logmanil oli kahjuks kiire, sest esmaspäeva õhtu pidi tema juba Tallinnas olema, kiuste oma GPS`i probleemidele. Siinkohal peab ära mainima, et see ka õnnestus, ühe autoga ja naisega kahekesi hakkasid nad kodupoole kihutama juba pühapäeva hommikul. Ülejäänud, otsustasime natuke rahulikumalt võtta ja "suvitada".
järgneb...
Auto äratati talveunest mai algul. Vahetati mootoriõli ning jõuülekandeõlid, esimene rattalaager, reguleeriti klapid, viimaseks ettevalmistuseks jäid rehvid ning aku. Paar päeva igapäevasõite testimiseks, sillaregull ja auto oli välisreisiks valmis.
Tallinn, Laki 15, 09.05.07 18:30
Start Tallinnast Laagri Maksi parklast oli kokku lepitud 01:50, minuteid enne korjasime Kadaka teelt Jaguari esinduse eest peale Jonx`i. Öises Pärnus kohtusime ?koda ekipaaziga. Järgmine peatus Lätis, kus saime oma reisiseltskonna lõpuks kokku, Tallinlased Valgakad ja Mulgid ootasid meid juba ammu. Esimene pikem peatus oli Poolas, kinnitasime keha ja põrutasime edasi. Tee viis taevasse...
Kütusepeatustel tegi Logman usinalt sidekontrolle kodumaale(Poola "Orlen" kütusejaam).
Poolas õitsesid õunapuud ja tulbid, aga võililled olid juba ära õitsenud.
Kuna see maa on väga suur siis jõudsime me seal vahepeal ka ööbida - 100.- Eesti krooni eest ja igati viisakas ja puhtas üliõpilasühikas. Järgmise päeva hommikul kihutasime Varssavist ringiga mööda ning lõunaajal kohtusime Pooola ladaklubilistega kaubanduskeskuses, sõime ja ostlesime. Edasi viis tee juba Tsehhi piiri poole kus asi muutus mägisemaks teed olid mõnusalt siledad ja kurvilised autosid teedel päris tihedalt. Kõrgust näitas GPS vahepeal üle 650 m merepinast, üles-alla sõites oli hea tunda, et kõrvadega on kõik korras käivad lukku küll.
Nagu Tallinna ummikud(haagisega kopikas on siiski Poola päritolu).
Vahepeal oli tunda kliimamuutusi(maanteel oli aknakolmnurk juba pärani ja ikka oli palav), sooja ilma tarvis hankisin Poolast isegi sobivamad jalatsid. Poola - Tsehhi piir on meeldiv, kuna meid eestlasi seal tervelt viis autotäit oli siis viimased viibati piirilt lihtsalt läbi. Ürituse toimumiskohta õnnestus meil saada juhuslikule kohtumisele kohaliku klubilisega lähedalasuvas tanklas. Sealt viis sõit lennuväljale kus oli ees juba terve ports Ladasid, tõotas tulla meeldiv üritus. Pärast lühidat vahtimist lennuväljal viis tee meid koos loojuva päikesega kämpingusse, kus eesti-inglise-vene-poola-tsehhi murdes saime oma majakesed kätte ja hommikusöökide eest tasutud.
12.05.07 hommik
Teel Lennuväljale hüppasime läbi tanklast kuhu veeres sisse üsna omapäraseid sõiduvahendeid, veidras varustuses.
Lennuväljal registreerimisjärjekorras lendas meist üle lennukeid ja langevarjureid. Ilmselt oli korraldajatel ilmataadiga kokkulepe sõmimata, kiskus kole pilviseks ja tuli ka üks kõva paduvihm, mis autod kenasti maanteetolmust puhtaks pesi.
Pärast vihma järgnes peenem poolakeelne ürituse avakõne ning päevakava tutvustus(paar head inimest tõlkisid midagi ka Dorisele, enamus jäis siiski arusamatuks). Alustati kiirendusvõistluse, autoorienteerumisega, löödi lahti varuosaletid ning karavanist sai osta sooja toitu, õlut ja igasugu imeasju. Kiirenduse võitis Tarts, tegin Raldo autoga ka mõned sõidud, millest pooled õnnestusid. Üks kord purunes rootor ja teine kord nookur, hääle järgi vähemasti tundus nii. International Workshopil tegin kindlaks et tegu oli siiski lahtikerinud klapireguleerpoldiga. ning 15 minuti pärast olin tagasi rajal. Originaal 1,5 sõitis lõpuks üsnagi kobeda aja, võistluste protokolli pole kahjuks Tsehhi lehel siiani näha.
Pika päeva jooksul sain pildile ca 80 autot, neid ei hakka siia riputama eks igaüks vaatab galeriist täpsemalt, minuarvates oli ilusaid, maitsetuid, kobedaid, roostes ja originaalseid. Üldise pildi põhjal võin öelda et, kes on jätnud kaks aastat RV kokkutulekule tulemata sest tema auto liiga tavaline on, ärge kartke ja üritaks Eesti Ladaklubi esinduse järgmine aasta enamuses Ladadest koondada.
Pärast auhinnatseremooniat mille staarideks oli ilmselgelt Tarvo ja Fleszer, andis Valdz üle tahvli millel tänukiri sooja vastuvõtu eest. Vähemalt paarkümmend Tsehhi käib praegu ringi Eesti Ladaklubi kaelapaelaga, mis nendele kingituseks viidud sai.
Õhtu kämpingus möödus enamusele meeldivas meeleolus, eriline pidu oli muidugi meie seltskonnas, võitjaid oli ju kaks, sest Fleszer on ikka tõeline rahva mees.
Ühtlasi panime tol õhtul paika tagasiõiduplaanid. Logmanil oli kahjuks kiire, sest esmaspäeva õhtu pidi tema juba Tallinnas olema, kiuste oma GPS`i probleemidele. Siinkohal peab ära mainima, et see ka õnnestus, ühe autoga ja naisega kahekesi hakkasid nad kodupoole kihutama juba pühapäeva hommikul. Ülejäänud, otsustasime natuke rahulikumalt võtta ja "suvitada".
järgneb...
13.05.07 Hommik
Ärkan teistest varem ja liigun kämpingu territooriumil ringi. Majakeste ees on kustunud grillid, tühjad õllepudelid ja mitmeid teisi poolelijäänud jooke. Nagu Logman ühes postituses mainis oli Eesti Ladaklubi maja juures pudelite hulk üsna aukartustäratav. Mitte et me kõige suuremad napsusõbrad oleme vaid nagu selgus oli pidu meie juures olnud umbes sama kõva kui piljarditerassil ja baari juures. Jonx teadis rääkida, et Tsehhidele oli eesti keelt õpetatud ja suur osa seltskonnast oli õhtu jooksul läbi käinud ja kätt surunud. Tsehhide eestikeeleoskusele saime ka kinnitust. Hommikul kõrvalmajast väljuvad võõramaalased tervitasid meid sulaselges eesti keeles - "Tere!".
Hommikusöögiks olid pikad "frankfurter" viinerid. Söögiriistad olid omapärased:
Pärast hommikusööki pakkisime asjad, viimased muljetevahetused kohalikega ja koos enamuse välismaalastega hakkasime kodupoole sõitma. Logman pühkis kõige ees minema. Ülejäänutega plaanisime külastada mõnd kaubanduskeskust Prahas, et nänni osta. Paraku tegime Prahas navigeerides väikese vea ja otsustasime poodi minna järgmises suuremas linnas. Kolin`i nimelises linnas "Tesco" kaubanduskeskuses ostsime õlleriiulid hõredaks, Branik ja Staropramen vajutasid meie auto tagaotsa üsna vastu maad. Ostukeskuse parklas kogunedes selgus, et osa seltskonnast tahaks juba kiirelt koju, Olavi BMW`l ilmnes starteriprobleeme ning nende ekipaaz koos Dorise ja Taneliga pani ette ühe hooga Eestisse sõita. Jonx pidi teisipäeva õhtuks Hiiumaal tööl olema seega oli tema ka päri, Skoda ekipaaz Herkki ja Age olid nõus ta oma autole võtma. Poolakas Fleszeril oli ees pikk sõit Krakovisse, nii jätsimegi nendega hüvasti. Grupipliti tegime ka aga need on vist kõik Valdzu fotokas.
Ülejäänud reisiseltskond plaanis ikka edasi suvitada ja veel vähemalt kaks ööbimist teha. Kolin`i linnas otsisime vaikse restorani ja tegime lõuna. Restoranist kahjuks pilte ei ole aga teenindas seal meid härrasmees kes oli pärit venemaalt. Rääkis meile natuke kohalikust elust-olust ja lahkudes soovis head reisi. Otsustasime sõita Poola ja pärast piiri ületamist mingi ööbimiskoht leida.
Tsehhi - Poola piiri lähedal asuvas Klodzko linnas leidsime meeldiva koha, hotell "Korona". Toad olid viimasepeal, valvega parkla, WiFi ja ülmalt maitsva toiduga restoran, kus teenindas meid tore preili kes ka vene keelt rääkis. Hommikusöök oli ka esinduslik. Lauad katsid ennast ise.
Esmaspäeva hommikul sõitsime edasi, mõistlikus tempos, kiirteedel vähe nobedamalt. Mägede taustal tegime mõned pildid.
Via leidis oma sümpaatia, arvas et võiks siia soojale maale jääda ja oma Eesti tööbussi Neoplan hoopis Autosani vastu vahetada.
Seekord otsustasime Varssavist läbi sõita, plaani järgi pidime jõudma täpselt õhtuseks tipptunniks. Eelmisel päeval Tsehhi pealinna Prahat läbides ilmnes meie 03`mel jahutusprobleeme, jahutusventika kaitsmepesa oli sulanud. Raldo ühendas kaitsmepesa ajutiselt vahelt välja ja ventikas töötas taas. Kuigi olime Pühapäeva õhtul kaubandusvõrgust uut kaitsmepesa otsinud jäi see leidmata, nüüd Poolas vahetult enne Varssavit andis kaitsme puudumine ennast kärsahaisuga tunda. Jahutsuventilaatori mootor oli kuivanud määrde tõttu ilmselt lõpplikult kinni jooksnud ja põletas ära toitejuhtmete isolatsiooni. Õnneks midagi hullu ei juhtunud, olime lihtsalt nüüd ilma jahutusvendita, Varssavi otsustasime salongiküttega läbi sõita.
Linnapiirini jõudsime 18:00 paiku linnast väljusime 18:50. kokku 25 km aeglast sõitu nina vastu arvutiekraani, eksimusi seekord ei tulnud. Mobiiltelefoni termomeeter näitas salongisooja vahepeal +52 celsiust arvuti jooksis kuuma tõttu kaks korda kokku, hoidsin küll teist poolenisti aknast väljas...
Poola lõpp kaardilt juba paistis aga õhtu oli hiline, Lomza linnast leidsime öömaja ja söögikoha. Kohalikud tuunijad leidsid ka meid(vaata Tartsi postitust). Pilte tegi too õhtu Ando. Järgmisel hommikul(15.05.07) käisime ühes väiksemas asulas veidi ringi. Midagi erilist ei näinud. Koju oli veel üle 600 km, Tallinna jõudmise aeg oli planeeritud keskööks.
Mida rohkem ida poole seda kehvemaks läks ka ilm, kuidagi ei tahtnud sealt soojalt välismaalt ära tulla. Valdz andis iga tunni tagant teada välistemperatuuri muudatustest ja taevas võis näha üha rohkem pilvi. Päeval tegime Leedus enne Kauanst söögipeatuse, sealt edasi panime ühe hooga Riiga.
Riia ümbersõit oli varem koju sõitnute sõnul kinni, seega läksime jälle läbi linna. Seekord GPS`i ei vajanud, sest tundus et Via teab iga põiktänavat, meie autos oli salongitemperatuur mõistlik, sest õues oli juba nii külm, et radiaator jahutas ilma ventilaatorita piisavalt, lisajahutust salongiahju näol vaja ei läinud. Pärast Riiat jäi meie seltskond taas väiksemaks Ando Tarts ja Via sõitsid Valka poole, Eve, Valdz, Raldo ja Pets Ikla suunal.
Eesti piir oli meeldiv, ometi sai kellelegi tere öelda ja piirivalvuriproua soovis head reisi, krt nagu koju oleks jõudnud. Häädemeestel tegime viimase tanklapeatuse ning Valdz ja Eve sõitsid maakodu poole. Mina ja Raldo kõigepealt Pärnu tuttavate juurde ja siis Tallinna. Pärnus näitas GPS, et olime päris madalal -1 m merepinnast.
Tallinn, Laki 15, 16.07.07 01:00
Ärkan teistest varem ja liigun kämpingu territooriumil ringi. Majakeste ees on kustunud grillid, tühjad õllepudelid ja mitmeid teisi poolelijäänud jooke. Nagu Logman ühes postituses mainis oli Eesti Ladaklubi maja juures pudelite hulk üsna aukartustäratav. Mitte et me kõige suuremad napsusõbrad oleme vaid nagu selgus oli pidu meie juures olnud umbes sama kõva kui piljarditerassil ja baari juures. Jonx teadis rääkida, et Tsehhidele oli eesti keelt õpetatud ja suur osa seltskonnast oli õhtu jooksul läbi käinud ja kätt surunud. Tsehhide eestikeeleoskusele saime ka kinnitust. Hommikul kõrvalmajast väljuvad võõramaalased tervitasid meid sulaselges eesti keeles - "Tere!".
Hommikusöögiks olid pikad "frankfurter" viinerid. Söögiriistad olid omapärased:
Pärast hommikusööki pakkisime asjad, viimased muljetevahetused kohalikega ja koos enamuse välismaalastega hakkasime kodupoole sõitma. Logman pühkis kõige ees minema. Ülejäänutega plaanisime külastada mõnd kaubanduskeskust Prahas, et nänni osta. Paraku tegime Prahas navigeerides väikese vea ja otsustasime poodi minna järgmises suuremas linnas. Kolin`i nimelises linnas "Tesco" kaubanduskeskuses ostsime õlleriiulid hõredaks, Branik ja Staropramen vajutasid meie auto tagaotsa üsna vastu maad. Ostukeskuse parklas kogunedes selgus, et osa seltskonnast tahaks juba kiirelt koju, Olavi BMW`l ilmnes starteriprobleeme ning nende ekipaaz koos Dorise ja Taneliga pani ette ühe hooga Eestisse sõita. Jonx pidi teisipäeva õhtuks Hiiumaal tööl olema seega oli tema ka päri, Skoda ekipaaz Herkki ja Age olid nõus ta oma autole võtma. Poolakas Fleszeril oli ees pikk sõit Krakovisse, nii jätsimegi nendega hüvasti. Grupipliti tegime ka aga need on vist kõik Valdzu fotokas.
Ülejäänud reisiseltskond plaanis ikka edasi suvitada ja veel vähemalt kaks ööbimist teha. Kolin`i linnas otsisime vaikse restorani ja tegime lõuna. Restoranist kahjuks pilte ei ole aga teenindas seal meid härrasmees kes oli pärit venemaalt. Rääkis meile natuke kohalikust elust-olust ja lahkudes soovis head reisi. Otsustasime sõita Poola ja pärast piiri ületamist mingi ööbimiskoht leida.
Tsehhi - Poola piiri lähedal asuvas Klodzko linnas leidsime meeldiva koha, hotell "Korona". Toad olid viimasepeal, valvega parkla, WiFi ja ülmalt maitsva toiduga restoran, kus teenindas meid tore preili kes ka vene keelt rääkis. Hommikusöök oli ka esinduslik. Lauad katsid ennast ise.
Esmaspäeva hommikul sõitsime edasi, mõistlikus tempos, kiirteedel vähe nobedamalt. Mägede taustal tegime mõned pildid.
Via leidis oma sümpaatia, arvas et võiks siia soojale maale jääda ja oma Eesti tööbussi Neoplan hoopis Autosani vastu vahetada.
Seekord otsustasime Varssavist läbi sõita, plaani järgi pidime jõudma täpselt õhtuseks tipptunniks. Eelmisel päeval Tsehhi pealinna Prahat läbides ilmnes meie 03`mel jahutusprobleeme, jahutusventika kaitsmepesa oli sulanud. Raldo ühendas kaitsmepesa ajutiselt vahelt välja ja ventikas töötas taas. Kuigi olime Pühapäeva õhtul kaubandusvõrgust uut kaitsmepesa otsinud jäi see leidmata, nüüd Poolas vahetult enne Varssavit andis kaitsme puudumine ennast kärsahaisuga tunda. Jahutsuventilaatori mootor oli kuivanud määrde tõttu ilmselt lõpplikult kinni jooksnud ja põletas ära toitejuhtmete isolatsiooni. Õnneks midagi hullu ei juhtunud, olime lihtsalt nüüd ilma jahutusvendita, Varssavi otsustasime salongiküttega läbi sõita.
Linnapiirini jõudsime 18:00 paiku linnast väljusime 18:50. kokku 25 km aeglast sõitu nina vastu arvutiekraani, eksimusi seekord ei tulnud. Mobiiltelefoni termomeeter näitas salongisooja vahepeal +52 celsiust arvuti jooksis kuuma tõttu kaks korda kokku, hoidsin küll teist poolenisti aknast väljas...
Poola lõpp kaardilt juba paistis aga õhtu oli hiline, Lomza linnast leidsime öömaja ja söögikoha. Kohalikud tuunijad leidsid ka meid(vaata Tartsi postitust). Pilte tegi too õhtu Ando. Järgmisel hommikul(15.05.07) käisime ühes väiksemas asulas veidi ringi. Midagi erilist ei näinud. Koju oli veel üle 600 km, Tallinna jõudmise aeg oli planeeritud keskööks.
Mida rohkem ida poole seda kehvemaks läks ka ilm, kuidagi ei tahtnud sealt soojalt välismaalt ära tulla. Valdz andis iga tunni tagant teada välistemperatuuri muudatustest ja taevas võis näha üha rohkem pilvi. Päeval tegime Leedus enne Kauanst söögipeatuse, sealt edasi panime ühe hooga Riiga.
Riia ümbersõit oli varem koju sõitnute sõnul kinni, seega läksime jälle läbi linna. Seekord GPS`i ei vajanud, sest tundus et Via teab iga põiktänavat, meie autos oli salongitemperatuur mõistlik, sest õues oli juba nii külm, et radiaator jahutas ilma ventilaatorita piisavalt, lisajahutust salongiahju näol vaja ei läinud. Pärast Riiat jäi meie seltskond taas väiksemaks Ando Tarts ja Via sõitsid Valka poole, Eve, Valdz, Raldo ja Pets Ikla suunal.
Eesti piir oli meeldiv, ometi sai kellelegi tere öelda ja piirivalvuriproua soovis head reisi, krt nagu koju oleks jõudnud. Häädemeestel tegime viimase tanklapeatuse ning Valdz ja Eve sõitsid maakodu poole. Mina ja Raldo kõigepealt Pärnu tuttavate juurde ja siis Tallinna. Pärnus näitas GPS, et olime päris madalal -1 m merepinnast.
Tallinn, Laki 15, 16.07.07 01:00
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
http://www.lada-fan.de/ leidsin siin veel mõned päevad tagasi ka sihukese aadressi .plus veel ..Lada Club Deutschland..
[Muudetud: 24-5-2007 Tarts]
[Muudetud: 24-5-2007 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.