International Lada meet 2007 toimub 11-13.5.2007
International Lada meet 2007 toimub 11-13.5.2007
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
International Lada meet 2007 toimub 11-13.5.2007
Asukoht Tsehhi, Pribram -i linna lähedal asuval lennuväljal, mis juba bronnitud...
seega tee selge peaaegu.
sealsed kulud ja muu täpsustamisel.
ööbimine ka juba bronnitud nendel seega nüüd kõigil aega mõelda.
ööbimiskoht:
http://www.novyrybnik.com/
http://www.camproviste.cz/
lennuvälja asukoht:
lennuväli ise:
pildivalik pribrami linnast ka:
[Muudetud: 21-1-2007 olaaf]
seega tee selge peaaegu.
sealsed kulud ja muu täpsustamisel.
ööbimine ka juba bronnitud nendel seega nüüd kõigil aega mõelda.
ööbimiskoht:
http://www.novyrybnik.com/
http://www.camproviste.cz/
lennuvälja asukoht:
lennuväli ise:
pildivalik pribrami linnast ka:
[Muudetud: 21-1-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tulen kindlasti Kaks eelmist reisi on super olnud, vb nüüd isegi oma autoga kui selle kokku saan ja ka liikuma
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
hoiatan "uusi tulejaid" ette, et kindlasti ei leia me sõidul kohe õiget teed - eelmistel reisidel oli äraeksimine pigem tavaline, kui eriline sündmus, kuid see suurendab veelgi rahulolu kui kohale jõuame..
sõit sinna saab olema erakordselt raske - teele jääb seekord peale warsawi ka praha.
arvutasin ligikaudu kilomeetreid ka valga-pribram=~1500km sinna.
esialgne planeeritud marsruut:
sõit sinna saab olema erakordselt raske - teele jääb seekord peale warsawi ka praha.
arvutasin ligikaudu kilomeetreid ka valga-pribram=~1500km sinna.
esialgne planeeritud marsruut:
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Mäletan neid warsawi ummikud eelmisest korrast. Terve reisi toimub võitlus väsimusega. Meenutan kuidas Tarts sõitis pea 24 h järjest. Aga üritused on olnud super.
Teen ka ettepaneku asja vähe lihtsamaks teha, et öösel ikka kuskil ööbida ja hommikul puhanuna uuesti teele asuda.
Teen ka ettepaneku asja vähe lihtsamaks teha, et öösel ikka kuskil ööbida ja hommikul puhanuna uuesti teele asuda.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Praegu ongi selline plaan et alustame sõitu neljapäeva hommikul kell 8 valgast ja siis jutti mingi 16h sõita. Selle ajaga peaksime jõudma Warsavist edasi paarsada kilomeetrit. Otsime seal kandis omale öömaja et välja puhata ja siis hommikul kell 8 edasi Praha poole. Proovime nii et Prahasse ei oleks rohkem kui ~600km, siis saaks ka seda linna natuke uudistada. Sealt cambi kohale edasi on mingi max 200km..
Kui ise ei leia siis laseme Fleszeril otisda meile soodne kämping (mingi paarsada krooni nägu / öö) et värskena ikka saaks sõita.
Kui ise ei leia siis laseme Fleszeril otisda meile soodne kämping (mingi paarsada krooni nägu / öö) et värskena ikka saaks sõita.
Roolin nii kuis jaksan
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Praegune sõiduplaan on järgmine:
valgast hakkaks sõitma hommikul kell 7- orienteeruvalt 15:30 oleks Mariampolé kandis - sealt, siis edasi poolamaale ja peale 570km läbimist teeks vaheööbimise ilmselt Piotrków Trybunalski kaunis linnas või selle lähistel.
sealt edasi ürituskohta kilomeetreid ~550
seega oli mõte startida ööbimiskohast 8:00 ning siis kohapeal kuskil oleme 16:00 mis peaks täiesti normaalne olema
vaheööbimise hinnad samuti täpsustamisel.
valgast hakkaks sõitma hommikul kell 7- orienteeruvalt 15:30 oleks Mariampolé kandis - sealt, siis edasi poolamaale ja peale 570km läbimist teeks vaheööbimise ilmselt Piotrków Trybunalski kaunis linnas või selle lähistel.
sealt edasi ürituskohta kilomeetreid ~550
seega oli mõte startida ööbimiskohast 8:00 ning siis kohapeal kuskil oleme 16:00 mis peaks täiesti normaalne olema
vaheööbimise hinnad samuti täpsustamisel.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
uuendatud info siis :
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=4448
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=4448
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Lühidalt siis neile kes inglise keels väga kodus pole:
AEG: 11.5. - 13.5.2007
Saabumine reedel 11th at 20:00
Avamine 12th at 10:00
Avatakse registreerimine võistlustele: 8:00 - 14:00
võistlused: 10:30
1. Sprint
2. oskus sõit
3. auto orienteerumine
tulemuste teavitamine ja põhiprogrammi lõpp 18:00
Laupäeva õhtused lõbustused....
Pühapäeval 13th at 9:30 lahkumine
Magamine telkides lennuväljal - kellele see ei sobi saab broneerida hotelli toa - hinnad täpsustame hiljem
Kes tahab hotelli peab sellest teada andma hiljemalt 15 aprill
Osavõtu tasu: 250K?-8,66?/car
Muud huvitavat:
1. Milan Blahout (Lada 21074) ja Tom?? Kloko?n?k (Lada 2105) tulevad oma rallikatega kohale (need kaks kollast kes videosid ka näitasid )
2. kohalik võidsõitja 125ccm go-kart ja formula ?koda 1500ccm tuleb kohale
3. Mr. Vashenkov uute vene Lada varuosadega kohal
4. Mu?ket?r paljude nõukaaegsete varuosadega kohal
5. Lennuvälja poolt pakutavad atraktsioonid:
- vaatamisväärsustega tutvumine lennukiga 3'le inimesele (500K? -17,33? nägu) 15min.
- purilennukiga lendamine (1 inimene korraga) (1000K? - 34,66?) 30min.
- langevarju hüpe 4000m - 4000K? - 138,64? + võimalus seda videole jäädvustada 1000K?-34,66?
VOH MILLEGA TSEHHID VALMIS SAID
[Muudetud: 7-3-2007 olaaf]
[Muudetud: 8-4-2007 olaaf]
AEG: 11.5. - 13.5.2007
Saabumine reedel 11th at 20:00
Avamine 12th at 10:00
Avatakse registreerimine võistlustele: 8:00 - 14:00
võistlused: 10:30
1. Sprint
2. oskus sõit
3. auto orienteerumine
tulemuste teavitamine ja põhiprogrammi lõpp 18:00
Laupäeva õhtused lõbustused....
Pühapäeval 13th at 9:30 lahkumine
Magamine telkides lennuväljal - kellele see ei sobi saab broneerida hotelli toa - hinnad täpsustame hiljem
Kes tahab hotelli peab sellest teada andma hiljemalt 15 aprill
Osavõtu tasu: 250K?-8,66?/car
Muud huvitavat:
1. Milan Blahout (Lada 21074) ja Tom?? Kloko?n?k (Lada 2105) tulevad oma rallikatega kohale (need kaks kollast kes videosid ka näitasid )
2. kohalik võidsõitja 125ccm go-kart ja formula ?koda 1500ccm tuleb kohale
3. Mr. Vashenkov uute vene Lada varuosadega kohal
4. Mu?ket?r paljude nõukaaegsete varuosadega kohal
5. Lennuvälja poolt pakutavad atraktsioonid:
- vaatamisväärsustega tutvumine lennukiga 3'le inimesele (500K? -17,33? nägu) 15min.
- purilennukiga lendamine (1 inimene korraga) (1000K? - 34,66?) 30min.
- langevarju hüpe 4000m - 4000K? - 138,64? + võimalus seda videole jäädvustada 1000K?-34,66?
VOH MILLEGA TSEHHID VALMIS SAID
[Muudetud: 7-3-2007 olaaf]
[Muudetud: 8-4-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Langevarjuga tahaks küll hüpata peab hakkama raha koguma Ja need varuosad seal..... imeodav hind oli viimane kord. Oleks vaid järelkäru olnud..
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mis me see aasta meeneks viime tsehhi klubile?
eelmine aasta polnud meil suurt midagi kaasas... samas oli teistel ikka üht teist kaasas
kasuks tuleb tsehhi-eesti, poola-eesti, slovakkia-eesti ja saksa-eesti vestmikute omamine
tsehhi eesti oma meil olemas vähemalt ei pea jonx munalikööri saamiseks kunstnikku mängima enam:bouncing
eelmine aasta polnud meil suurt midagi kaasas... samas oli teistel ikka üht teist kaasas
kasuks tuleb tsehhi-eesti, poola-eesti, slovakkia-eesti ja saksa-eesti vestmikute omamine
tsehhi eesti oma meil olemas vähemalt ei pea jonx munalikööri saamiseks kunstnikku mängima enam:bouncing
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Palju võiks kogu see üritus umbkaudu maksma minna? Et kui mina saaks näiteks kellegi auto peale (kui keegi muidugi oleks nõus sellega ja ruumi on) ja oleksin nõus bensuraha andma. Load on mul olemas, et kui vaja saaks kasvõi vahetustega sõita:rolleyes
[Muudetud: 7-3-2007 reiner]
[Muudetud: 7-3-2007 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Maksma läheb vastavalt enda kulutustele. Mina olen nii Poola kui Tsehhi reisi alla 3000 hakkama saanud.
Aga jah, Tsehhis pole nagu inglise keelega midagi peale hakata.. Tsehhis ööbimiskohas oli Baar ja sealt siis pilt: Kui juua tahad, siis saab ka igatmoodi asja seletada:
Aga jah, Tsehhis pole nagu inglise keelega midagi peale hakata.. Tsehhis ööbimiskohas oli Baar ja sealt siis pilt: Kui juua tahad, siis saab ka igatmoodi asja seletada:
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui ikka plaan edaspidigi Euroopaga suhelda (vahet pole kas klubiliinis või enda lõbuks reisides), siis soovitan hankida vähemalt juhtautosse korralik navigatsioonisüsteem.
Rekkamehed vaidlevad küll kindlasti hoolega vastu, et väike navi on mänguasi - õigus, töötegemiseks pole ta mõeldud, sest tavaliselt sisaldab selline riistapuu igasuguseid (ka mittesõidetavaid) rotiradasid. Endal nüüd ses vallas hea kogemus olemas.
Saksas sai kasutatud TomTom GO 910't. Võin öelda vaid kiitvaid sõnu. Kõik on korralikult olemas:
saab koostada kiiremat marsruuti, -lühemat marsruuti, leiab kiirelt uue raja kui kogemata õigest teeotsast mööda kupatad, eesti keelne .... ja palju-palju muid mugavusi, -lisavõimalusi.
Asendamatu kaaslane, mis säästab aega ja närve tundmatus kohas reisides Teistmoodi Euroopas liikumist ei kujutaks ma enam ettegi.
TomTom GO-910 maksab olenevalt kohast kuni 500 eur'i (saksas nägin selliste hindadega).
http://www.tomtom.com/products/product. ... ry=0&Lid=1
Täienduseks:
Leidsin ka Eestist müüja, kust enne reisileminekut meile navi sebiti: http://www.gps.ee/?op=body&id=74&cid=246
Tõmbaoksahind! Eestlane on ikka eestlane - ratsa rikkaks....
>Kuidas töötab naviseade?<
Filmilõik iseloomustab väljumist Lübecki linnast lõunasuunale ja liikumist kiirteede rägastikus Saksamaal. Lõplikuks sihtpunktiks oli Morsbachi linnake (üle 500km Lübeckist), milleni jõudsime viietunnise vuramisega.
Ma muidugi ei tea, kui hagaralt on sõitmine toimunud eelmistel LK euroopareisidel, aga Viljandist Wisseni linnakesse on navi järgi mõnisada kilti üle 2000-e ja selle vahemaa katab koos tankimispeatuste, Poola korralageduse ja muidumolutamistega 30 tunniga. Äraeksimise võimalus välistatud.
Oma kogemuse ja rekkameeste nõuannete najal soovitan teil küll alustada väljasõitu pealelõunasel ajal. Saate Poola rahulikult öösel seljataha jätta. Magada jõuab ka hiljem.
[Muudetud: 30-3-2007 logman]
Rekkamehed vaidlevad küll kindlasti hoolega vastu, et väike navi on mänguasi - õigus, töötegemiseks pole ta mõeldud, sest tavaliselt sisaldab selline riistapuu igasuguseid (ka mittesõidetavaid) rotiradasid. Endal nüüd ses vallas hea kogemus olemas.
Saksas sai kasutatud TomTom GO 910't. Võin öelda vaid kiitvaid sõnu. Kõik on korralikult olemas:
saab koostada kiiremat marsruuti, -lühemat marsruuti, leiab kiirelt uue raja kui kogemata õigest teeotsast mööda kupatad, eesti keelne .... ja palju-palju muid mugavusi, -lisavõimalusi.
Asendamatu kaaslane, mis säästab aega ja närve tundmatus kohas reisides Teistmoodi Euroopas liikumist ei kujutaks ma enam ettegi.
TomTom GO-910 maksab olenevalt kohast kuni 500 eur'i (saksas nägin selliste hindadega).
http://www.tomtom.com/products/product. ... ry=0&Lid=1
Täienduseks:
Leidsin ka Eestist müüja, kust enne reisileminekut meile navi sebiti: http://www.gps.ee/?op=body&id=74&cid=246
Tõmbaoksahind! Eestlane on ikka eestlane - ratsa rikkaks....
>Kuidas töötab naviseade?<
Filmilõik iseloomustab väljumist Lübecki linnast lõunasuunale ja liikumist kiirteede rägastikus Saksamaal. Lõplikuks sihtpunktiks oli Morsbachi linnake (üle 500km Lübeckist), milleni jõudsime viietunnise vuramisega.
Ma muidugi ei tea, kui hagaralt on sõitmine toimunud eelmistel LK euroopareisidel, aga Viljandist Wisseni linnakesse on navi järgi mõnisada kilti üle 2000-e ja selle vahemaa katab koos tankimispeatuste, Poola korralageduse ja muidumolutamistega 30 tunniga. Äraeksimise võimalus välistatud.
Oma kogemuse ja rekkameeste nõuannete najal soovitan teil küll alustada väljasõitu pealelõunasel ajal. Saate Poola rahulikult öösel seljataha jätta. Magada jõuab ka hiljem.
[Muudetud: 30-3-2007 logman]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tänud soovituste eest aga meil siiamaani alati läpakad ja gps id kaasas olnud lisaks on see aasta plaanis kaasa haarata wireless võrk 220 on samuti kindlalt sees kõigil...
- ilma nendeta pole öösel suurt midagi võõral maal teha
täpsed sõiduplaanid koostame arvatavasti nädal enne väljasõitu
- ilma nendeta pole öösel suurt midagi võõral maal teha
täpsed sõiduplaanid koostame arvatavasti nädal enne väljasõitu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nonii, aeg on juba sealmaal et ühe kuu pärast on juba sõit! Kuidas siis minejatega lood on?
Tuletan veel meelde et kes tahab ööbida hotellis mitte telgiga lennukal või autos see peab andma hiljemalt 15 aprill märku sellest tsehhi foorumis ja bronnima toa.
tuletaksin veel meelde mõningased tasud:
osavõtutasu 250 CZK - ehk meie rahas ca 150kr AUTO kohta
kahjuks hotelli koduleht on maas aga sealsed hotellitoa hinnad ei olnud väga mahlased - kui ma ei eksi siis ca 250kr öö
uurin täpsed hinnad välja.
hetkel tundub et on minemas siis 3 autot?
1. Olku ja Doris
2. Valdz ja Eve
3. Tarts ja Jonx ?
kahjuks magasime maha laupäevase jutuõhtu korrladajatega aga püüame saada vahepeatuse poolas ka paika. Arvan et keegi ei tahaks enam sõita 44h järjest?
[Muudetud: 8-4-2007 olaaf]
Tuletan veel meelde et kes tahab ööbida hotellis mitte telgiga lennukal või autos see peab andma hiljemalt 15 aprill märku sellest tsehhi foorumis ja bronnima toa.
tuletaksin veel meelde mõningased tasud:
osavõtutasu 250 CZK - ehk meie rahas ca 150kr AUTO kohta
kahjuks hotelli koduleht on maas aga sealsed hotellitoa hinnad ei olnud väga mahlased - kui ma ei eksi siis ca 250kr öö
uurin täpsed hinnad välja.
hetkel tundub et on minemas siis 3 autot?
1. Olku ja Doris
2. Valdz ja Eve
3. Tarts ja Jonx ?
kahjuks magasime maha laupäevase jutuõhtu korrladajatega aga püüame saada vahepeatuse poolas ka paika. Arvan et keegi ei tahaks enam sõita 44h järjest?
[Muudetud: 8-4-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Olen ikka ja kindlalt tulemas. Aga kuidas teiste ööbimis plaanid on? Ise mõtlen hotellitoa poole, sest siis vähem asju tassida(magamiskott ja telk). Aga kui keegi teine ei tule hotelli siis võin ka vabalt telgis magada.
Koha broneeriks nagu 2-l viimasel korral Tartsi autos. Kui ta loomulikult ise nõus on
Koha broneeriks nagu 2-l viimasel korral Tartsi autos. Kui ta loomulikult ise nõus on
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Spetsautobaasist on üks Zhiguli ka tulemas, üritus plaanis selle teema tegemisest alates, ei pidanud varasemat kõvatamist vajalikuks.
Ööbimisviisi otsustan ilmselt mai alguses, näis kuidas kliima siis on. Reisikogemustest Euroopas ja Venemaal, julgen väita et nende hotellikohtade broneerimisega ei ole mõtet väga erutuda, koha kus ööuni ära magada leiab kindlasti isegi kui, lähimas võõrastemajas on sanitaarpäev.
Kuna tegu RV ladaüritusega siis huvitab mind, mis autodega kaasklubilised plaanivad sõita, Tarts vist saab Zhiguli seks ajaks valmis?
Ööbimisviisi otsustan ilmselt mai alguses, näis kuidas kliima siis on. Reisikogemustest Euroopas ja Venemaal, julgen väita et nende hotellikohtade broneerimisega ei ole mõtet väga erutuda, koha kus ööuni ära magada leiab kindlasti isegi kui, lähimas võõrastemajas on sanitaarpäev.
Kuna tegu RV ladaüritusega siis huvitab mind, mis autodega kaasklubilised plaanivad sõita, Tarts vist saab Zhiguli seks ajaks valmis?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Eks katsun kah teda anda, kuidas asjad sujuvad. Et kas jõuan stardiajaks koju või mitte.
Kui kõik hästi läheb, siis prognoositav ekipaaz on mina, Heili ja Ando. Ööbiks mõnuga hotellis, siis vähem träni kaasa vaja tassida, kuigi jah, eks laagrimelu on omaette romantika, aga ikkagi - mida vähem kola, seda õnnelikum rändur on
Samaraga ei lähe kohe kindlasti mitte.
A üks küsimus vaevab
Kustkohast selline müstiline sõiduks kuluv aeg, kui distants on 1500 km kanti?
Kui kõik hästi läheb, siis prognoositav ekipaaz on mina, Heili ja Ando. Ööbiks mõnuga hotellis, siis vähem träni kaasa vaja tassida, kuigi jah, eks laagrimelu on omaette romantika, aga ikkagi - mida vähem kola, seda õnnelikum rändur on
Samaraga ei lähe kohe kindlasti mitte.
A üks küsimus vaevab
Kustkohast selline müstiline sõiduks kuluv aeg, kui distants on 1500 km kanti?
[Muudetud: 8-4-2007 logman]Algselt postitas: olaaf
Arvan et keegi ei tahaks enam sõita 44h järjest?