SummerCamp 2006 (edukalt toimunud)

SummerCamp 2006 (edukalt toimunud)

Juba toimunud üritused
Vasta
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Kui Arvi Summercampile jõudis,oli kiirendusvõistlus juba alanud...
Suured tänud SuperÜrituse korraldajatele(Arvi teeb kraapsu) ja kõigile osa-
võtjatele,kelledetta poleks Camp toimunud.
Väga ilus Eestimaa suvi,toredad inimesed ja SummerCamp 2006 olid selle
nädalavahetuse märksõnad.
Workshop oli väga asjalik,mototarkust kohe kapaga juures!Ja pärastine
tõrvikuvalgel karaoke ja istumine igati lahe.Hommikune laagri käivitus võttis
pika aja ja ujuma ei jõudnudki.Kuid väga ilus merevaade Kundast Kohtal-
Järvele sõites korvas selle.Muuseumi juures üritas(tulutult) liituda meiega
seltsimees Rotu oma vehvtessiga.
Törts signaali ja lehvitus lipuga et asuda koduteele.
Kaastunne Jonx`ule.See bemmimees peab saama mõjuva karistuse!
Kõik see jutt mis sai kirjutatud on siis nendele kes EI viitsinud kohale tulla
ja nad ei saa iialgi tundma seda fiilingut ja õhkonda mis Rutjal oli.
Jalad kõhualt välja,foorumi Lada fännid!Näita et sa ka tegelik Ladafänn oled,käies Ladaklubi SuperÜritustel.
Kolm filmitäit(per 24 k) materjali läheb täna ilmutusse,niiet
varsti saab pilte ka jutule toeks.
Tänud Raxole roolikatte eest!
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Jah üritus paistis suurejooneline, aga kahjuks ei ole alati asi viitsimises:(
aga kui palju teid seal siis oli, piltidelt tundub et päris palju:)
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 570
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Väga tore üritus oli. Suured tänud kõigile korraldajatele :) ...

NB! Järgmine kord alustame karaokega varem... siis saavad inimesed ka magada :D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

rahvast oli palju... väga palju...
kõigiga ei jõudnudki suhelda..

tore, et valdzu nitroprojekt mille kallal vaene mees 2 nädalat töödanud oli ilusti tööle sai... eks ta ise kirjutab pikemalt mis tehtud sai ja kuidas, aga tartsile ainult poole autopikkusega kaotada pmst kohvi 1300 mootoriga pole häbiasi!!!

meie autot kimbutasid jällegi vanad mured millest pikemalt rääkima ei hakka...

tore oli ka uusi liikmeid näha! põhjanaabrid olid väga rahule jäänud, hoopis teistmoodi kui nendel kodumaal.. ootavad eestlasi külla see weekend soome!!!

jonxil lihtsalt ei vedanud... alguses jukerdas tal lasna külje all karpa.. lendasin kohale, samas sai kutsutud atzkarik varukarpaga kohale.. panime 2st ühe kokku ja vahetasime natuke düüse ja segukoonuseid.. kui ämbriga valatakse mootorisse bensiini siis pole minek parem!!!

lõpuks sai karpa tip top.. kiire tankimine ning siis minujuures veel küünalde vahetus ja auto nurrus nagu peab..
korras autoga sai poiss sõita täpselt 100m.. siis kohtus väga ebasõbraliku ja pealetükkiva 3seeria bmw-ga..
selles olnud noorukid seletasid midagi vene keeles ja kadusid märkamatult lasnamäe majade vahele kui politseile nende andmeid tahtsime anda..
segased lood...

mõni pilt ka:
Pilt
Pilt
Pilt

ette moodustus "volga iste"...
Pilt

kesköised märgitaastajad: atzkarik, ron, puzup.. taustal pikk turvamas...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

muide ka K2 kaamera käis sündmuskohal seega võib meid ehk millalgi õhtul ka mingis saates näha... ilmselt kas suvereporteris või mingis krimi saates...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Lõpux leidsin siis aega summercampist väheke pikemalt kirjutada

Üldiselt võib öelda, et üritus ise oli väga super, parim camp minu elus korralduse, inimeste ja tegevuse poolest. Tänan kõiki korraldajaid, sest vaeva oli nähtud kõvasti.. Aga usun, et see camp jääb päris pikalt meelde, sest probleeme autoga oli nii et tapab. Räägingi siis lähemalt oma reisist :P Tuleb pikk postitus, aga loodan et kannatate ära..

Pealkiri: Kuidas Hiiumaa mees campil käis.

On reede õhtu ja plaan ikkagi campile autoga tulla. Aga kuna enda auto remondis siis tuleb midagi välja mõelda. Mõeldud tehtud ja sõbra juurde minek. Sai siis sõber ära seebitatud, et ta autot laenaks ja asusime autot campiks ettevalmistama. Sisse sai pandud istmed, polstrid, tehtud korda pagass ja vahetatud kummid. Kerge prooviring ja kõik näis olevat OK. Rõõmsas tujus võis heita magama...

Laupäeva hommik kell 05.00 äratab kell. Enne sööki otsustan ülevaadata auto seisukorra(Oli mingi kahtlus et midagi on valesti). Kahtlused osutusid tõeks. Proovides masinat käivitada selgus, et aku on tühi. Kuidas ta tühjaks läx on müstika.. No mis siis ikka 06.00 läheb praam ja tuleb kuskilt kähku uus aku sebida. Selle leidsin teisest linna otsast ja sai see rattaga ära toodud. Aku peale ja syydet, asi toimib kuid mitte nii nagu peaks. Töötab ainult kaks silindrit.. No selge, karpat lahti kiskuma ja regullima(ei ole eriline karpa spets). No ja saingi masina korralikult käima.. Probleemiks oli nõelklappi kinni jäämine.. Kell oli juba tiksunud vaikselt 6 le lähemale, täpselt 5.45 kui jõudsin tanklasse. Tangitud 500 krooni eest asusin sadama poole kihutama. Vedas, kuna politseid ei olnud, sest sirgetel lõikudel näitas spidomeeter yle 150 km/h. Ja oh imet jõudsingi laevale.. Rahuliku südamega jäin magama ja ootama randumist mandril.. (kahjux ei teadnud ma veel, et suuremad probleemid on veel ees)

Kell 7.30 randusime Rohukülas ja miski ei ennustanud halba.. Mootor töötas laitmatult ja sõita oli mõnus. Natuke peale Haapsalut hakkasid vastutulevad autod tuledega vilgutama. No selge, tuled ei põle.. Vaatan lüliti on sees, kõik peaks nagu korras olema, kaitsmed ka ok... Ei tea mis viga võiks olla, ah suva kellel neid tulesid ikka vaja on ja sõit jätkus. Terve tee vilgutasid kaasliiklejad tulesid, no aga mida ma teen, kui need tuled lihtsalt ei taha põleda.. Lisaks hakkas kummitama mootori vahelejätt. Vahelduva eduga töötas ainult 3 silindrit neljast ja kiirendades jättis masin tohutult vahele. Sellise pool töötava mootoriga kestis sõit Tallinnani..

Kell 8.50 jõudsin Tln-a. Olin esimene parklas ja jändasin oma tuledega. Tahtsin masinat käima panna ja suureks imestuseks ei võtnud masin starrterit taha.. Vaikselt hakkas juba depresioon peale tulema.. No miks minuga jua just praegu nii peab juhtuma. Rahvast kogunes ja targemad mehed uurisid asja. Lahti sai kistud süütelukk, kõik oli viimasepeal korras. Sai kistud lahti kapott(sellega oli ka paras kepp, kuna originaal tross oli pooleks ja asenduseks pandud nöör oli jäänud kapoti alla. Kapott sai avatud tänu aku kinnitus klambrile). Kapoti all ei paistnud ka midagi imelikku. Endamisi mõtlesin et jätaks auto üldse linna ja sõidaks edasi kellegi teisega.. See mõte laideti maha ja kui minekuks läks siis lükati masin käima(tänud lükkamis tiimile). Sõit Haljala risti poole võis alata, puudu tuled, starter ei tööta ja mootor jätab vahele. Haljalas sai proovitud Lada käivitust originaal vända abil. Väntama asus kasutaja XTA, aga tulemust see ei andud. Lihtsalt natuke nalja..

No nii jõudsime siis Rutjale ja seal asusin uurima auto vigu. Abistava käe andis kasutaja ATZKARIK. Tema vihjete põhjal leidsime vea, mis põhjustas tulede kadumise ja starteri mittetöötamise. Nimelt olid geneka juhtmed sulanud kollektori külge kinni ja läbi põlenud. Kiire juhtmete parandus, rooli ja asi töötas. Minu päeva tuli tagasi päike :)

Algas kiirendus, mootori töö oli ikka kehv, kiirendamisel puterdas mootor päris hullult. Aga kuidagi sai hakkama. Tuli vigursõit, autol kadus tühikäik. Ja karpa uuesti lahti. Sai vahetatud nõelklapp ja seadistatud ujuki taset ja masin töötas ideaalselt.. Kõik on taas korras. Tuju oli hea, kuid kurnatus päevastest probleemidest oli teinud oma töö..

Õhtune programm oli super, maastikumäng läx enamvähem(ennem oli juba päris palju joodud). Workshop oli ka väga huvitav, sai päris targaks seal :P Tänud siis jälle MOSS-le ja VALDZ-le. Karaokes sai suu puhtaks lauldud ja kella nelja aja öösel sai magama.

Järgmine päev ja muuseumi sõit. Mootor puterdab ja töötab kolm silindrit. Tee ristides vaba käigul tahab masin välja surra. Kopp on ees juba sellest autost. Aga kuidagi saab muuseumi ära sõidetud. Imelik on see et bensiini kulu oli praegu 9-10 liitri vahel 100 km kohta.

Käik muuseumi oli väga lahe. Väike 2 tunnine trip maaall oli huvitav, natuke kül oli ja lõpus oli juba tahtmine maapeale tagasi tulla. Imestan et kes tahab sellises kohas üldse tööd teha. Väga nilbe koht minu arust. Muuseumis käidud algas tee tagasi tln. Lootsin jõuda 9-sele praamile. Aega oli piisavalt ja asusin ROBIGA teele. Ülejäänud seltskond jäi veel asju arutama. Kiire sõit tln poole oli täis piina. Rahulikult kiirust hoides oli kõik ok, aga kui gaasi vajutada hakkas masinat pooma. Polnud hullu, oli kax päeva nii sõidetud, äkki saab need 300 km ka veel läbitud mis koduni jäänud. Aga ei asjad läxid hoopis vastupidi...

26 km enne tlnat kadus masinal jõud, ROBI läks oma teed ja jäin teeäärde. Masin ei saanud bensiini kätte. Jälle müstika et miks selline viga ja just sellisel ajal... Sai natuke masinat käiatud ja oh imet, läx ilusti tööle. Tühikäik ka super hea.. Kapott kinni ja tuld. Esimene käik, teine käik ja boooooooooo. Masin sureb välja, hullult gaasi litsudes kuidagi masin töötab.. Ja jälle teeäärde(nii kolmkorda järjest) Lõpuks kiskusin karpa jälle lahti ja jälle oli nõel jäänud kinni. Samas kontrollisin üle ka küünlad(olen mootori alal täielik võhik ja targa näoga vaatasin küünlaid ja keerasin nad tagasi vastupidises järjekorras. Oh imet saingi tööle auto. Sõit jätkus....

Tallinna piir ja esimene valgusfoor. Jään seisma esimese autona valgusfoori taga ja jälle sureb masin välja. Täna juba ei tea mitmes kord.. :( No yritame käivitada, ei midagi, roheline tuli, hullult lastakse signaali. Aga mis sa teed kui masin ei käivitu. Tee on ka ylesmäge ja lükata ka ei jaxa. Inimesed vaatavad, aga appi ei tule keegi... Mis siis ikka, kapott lahti ja karpa ka juppideks, seekord ei aita mitte midagi.. Ummik on juba päris suur.. Inimesed mega närvis.. Võtan oma viimse jõu kokku ja yritan siis masina ristilt ära lükata. Suure vaevaga sain hakkama..

Peale pikka tulutud pusimist teeääres helistasin Olkule. Abivalmis nagu ta meil on lendas ta suht ruttu kohale kaasas teine karpa.. Kuid kahjuks puudus sellel karpal ujuki kambri nõel klapp ja kohale sai kutsutud ka ATZKARIK. Kiire karpa kaane vahetus + segu düüside vahetus ja masin lõi nurru... Ostustasime teha proovi sõidu ja sihtmärk oli lasnamäe neste tankla.. Kiirendades jättis masin ikka vahele.. Asusin tankima, panin saja krooni eest kütet ja tabloole ilmus kogus 6.66 liitrit. Vaatasime seda imestunult ja asusime OlAAFi poole teele, et vahetada ka küünlad. Küünlaid vahetades leidsime ka vea põhjuse. Üks kyynal oli teistest erinev ja seetõttu ka mootor vahele jättis. Küünlad vahetatud, head teed soovitud sain sõita 100 meetrit ja......... MINU MUST NÄDALALÕPP SAI KATASTROOFILISE LÕPU!!!!

Hakkasin keerama vanalt Narva mnt-lt Mustakivi teele kui pööret sooritades lendas küljest sisse tume hall 3 seeria vana bmw. Löö oli piisavalt tugev et muutis kasutus kõlbmatuks mõlemad autod. Lendasin selle kokkupõrke tagajärel algul esiveljega ja pärast ka auto taguosaga ohtus saarele. Velg ja kumm purunesid täilikult. Auto all vajus lääpa ka liiklusmärk. Tulin autost välja ja samal ajal ukerdasid bmw-st välja kolm dressides vene noorukit kes kukkusid mind venekeeles sõimama. Kohale lennanud OlAAF ja ATZKARIK tõlkisid: ära kutsu politseid, pole meie auto, sõbralt laenatud. Suure kiiruga lükati auto teeäärde ja kui neilt auto andmeid politsei jaoks küsima läksin, andis tüübid jalgadele valu ja kadusid lasnamäe majade vahele. Kõnelused politseiga ja kahe tunnipärast oli liikluspolitsei kohal... Vahepeal olid kohale jõudnud hilisemad muuseumist lahkujad ja nende toetus kulus marjaks ära. Üksi oli natuke kõhe auto juurde politseid ootama jääda. Ei oska teid kuidagi ära tändaa selle toetuse ja tegude eest mida te eile minu jaox tegite....

Vihane PUZUP läks pani kohe bemmile jalaga. RON ja PIKK läksid majade vahele tüüpe otsima. VALDZ, EVE, ZAJETZ, DORIS, MEL, ATZKARIK ja OLAAF olid lihtsalt toeks. Lõpuks saabus ka politsei ja sai siis selgitusi kirjutatud, asju mõõdetud ning pilti tehtud. Samas tulid ka klubilised ideele et VALDZi treileriga mu auto sadamasse viia. Mõeldud tehtud. VALDZ viskas oma 05 treileri pealt ZAJETZi juurde ja tuli tagasi. Aga oh õnnetust, teepeal olid maha pudenenud peale sõidu relsid. Üks leiti kohe ülesse ja teiste leidmiseks algas operatsioon: KADUNUD RELSS 2006. Pärast pikki otsinguid kuhu olid kaasatud kõik vabad kohalolnud ladaklubi liikmed.. Leiti kadunud relss RONi poolt kuskilt teepervelt.

Paraleelselt otsingute toimus ka mu auto kontroll mida juhtis PUZUP. Väikse mõtlemise ja proovimise järel sai selgeks et mootor töötab ja masin suudab isegi omaljõul liikuda. Ära tuli vahetada ainult üks esimene velg. Selle velje sponsor oli ZAJETZ. Velg vahetatud sai auto ka lõpuks treilerile sõidetud. Ennem seda aga, toimus Ladaklubi õhtune ehituse/paranduse eri. Oma ladumis oskust, liiklusmäri taastamisel näitasid RON, PUZUP ja veel paljud. Märk siis püsti, auto treilerile ja räägime juttu.. Kohale saabub Liiklusmärkide järelvalve meeskond....

Jätkub...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

hea jonx.. väga hea !:)
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

minu poole ka kõigile koraldaiatele suur äitäh!! kuna üritus ja inimesed olid super!;)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
VRT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 29 Nov 2005 09:35
Asukoht: Rakvere
Autod: Lada 21013, lada 21011

Postitus Postitas VRT »

Jonx666 sul ei vedanud üldse ma vaatan. Edu sulle oma auto ehituses.
Abi vajad anna teada.
Lada- Vene muskel.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 481
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Kõigile kohalviibinutele tänud ,koju jõudes dusialt läbi ja magama kuni hommikuni ,päike ja camp tegid minuga oma töö,autost niipalju ,et sidur otsas Soome kohe kindlasti ei jõua,kas seda projekti edasi arendan isegi ei tea mõtteid on igasuguseid
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
r
rotu
Suletud kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rotu »

Kas te käisite selle ürituse ajal Kohtla-Nõmmelt ka läbi? Igatahes Pühapäeval(06.08.2006) käisid Ladaklubi autod Kohtla Kaevanduspark Muuseumis.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: Rotu
Kas te käisite selle ürituse ajal Kohtla-Nõmmelt ka läbi? Igatahes Pühapäeval(06.08.2006) käisid Ladaklubi autod Kohtla Kaevanduspark Muuseumis.
Ei julgenud ligi minna? :D
r
rotu
Suletud kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rotu »

Ma käisin oma VFTS-iga seal:D Aga tõsi küll, mootor ei töödanud korralikult, tühipööretel hakkas välja surema ja üldse mingi kala oli sees - edasi ka vapsjee ei tahtnud minna:( Igatahes kohal ma käisin, sõber oli oma kolmese Bmw-ga ka:D
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Kokkutulek oli super hea!!
Ja muidugi suuuuuuuuuuur suuuuuuuuuur tänu kõigile, kes korraldasid campi ning ajasid asja.

Lühike pilt-ülevaade
Laupäevane Tallinna kolonn on jõudnud Haljalasse:
Pilt
Kumb jääb peale, kas auto või mees?
Pilt
Alustuseks lonks vitamiinijooki ja pärast naerame.... oi kuidas naerame
Pilt
Kes muu kui Via:lol
Pilt
Esiteks kiirendasime....
Pilt
...ja siis vigurdasime
Pilt
Korraga hakkas kaevandusse minekuga väga kiire, suisa käed võttis värisema:lol
Pilt
Maa all istusime "uude" sõidukisse.
Pilt
Üks SILT räägib rohkem kui sada sõna
Pilt
Igusuguseid ka rooli lastakse.
Pilt

Siit leiate rohkem pilte
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Robi ja Kati vabandavad, et jätsid jonxi hätta, oli selline pidev tõmblemine teepeal ja jonks püsis pidevalt sabas, enne Tallinnat läks tihedamaks ja siis jäi kerge vahe sisse, samas nägin tahavaatepeeglist pidevalt valget masinat, mis lõpuks osutus mingiks mersuks. Segadus ja kiirustamine kokkuvõttes oligi see, et ei teadnud mis toimub.

Üritus oli tõesti hästi korraldatud. Ma praegu rohkem ei jõua kirjutada, just garaa?ist....
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 570
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

IRW, jutt küll jumala mööda:lol:spin
metsa nad ei pagenud ja seisma jäi tegelt auto kohe ;) lihtsalt lükati tee pealt eest ära..
Aga no see selleks, auto on vähemalt kuulus nüüd..
Roolin nii kuis jaksan
j
jasu35
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jasu35 »

Tere.
En valitettavasti osaa kirjoittaa tätä eestiksi,mutta kiitos meidän kaikkien paikalla olleiden suomalaisten puolesta,olitte järjestänyt todella hyvän kokoontumisen,oli kiva olla mukana ja toivottavasti näemme myös ensivuonna.:lol Terveisin:jasu35 (www.ladakerho.fi)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No Mel on hea pildi oma spidost pannud. Sellepärast me kolonni kätte ei saanudki. :D
Isegi seda kohe teades ei oleks ma bussiga järele jõudnud. Hull värk.
Aga õnneks kõik sujus. Ärme rohkem sellist sõitu tee :P

Peale lahkuminekut Kohtla-Nõmmel suundusin lõuna poole Mustvee suunal. Mäetaguse juures tegime tanklas kohvipausi ja kohe hakkasid paar vene keelt rääkivat kodanikku (olid suht attearvamatus tujus) pärima ,et shto za ladakljubi nadpis mul seljal on ja mida me Kohtla-Nõmmel tegime.... No seletasin siis ,et meil oli põhjarannikul suvine suurüritus ja käisime kaevandusmuuseumis. Selle peale hakkasid vennad naerma ja paar sekundit hiljem nende näod kivinesid. Ütlesid ,et see muuseum on üks suur jama. Mis ja kuidas seal tegelikult töö oli ,seda teavad vaid need ,kes siiamaani eluvintsutustele vastu pidanud. Muuseum on väga klantsitud ja puhas. Tegelikult sumpasid kaevurid pea põlvini vees ,laest pidev vihmavaling kraesse jooksmas.
Pole mingi ime ,et selline ettevõte oma sandi tehnikaga iialgi kasumisse ei jõudnud. Eks vene ajalgi maksti kõvasti peale kogu sellele tööstusele. Siis olid tähtsad ju need kirjad ,mis paberile said pandud. Egas asjata öelda ,et Stahhanov oli juurdekirjutuste isa....:D
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

No Mel on hea pildi oma spidost pannud. Sellepärast me kolonni kätte ei saanudki.
Ega see asi nii hull olnudki. Tegelik kiirus oli ikka oma 40-50 "pügalat" madalam. Aga maanteel olnud järsku laskumist ei saanud mitte kasutamata jätta. Tänu sellele keris spido ikka väga kiiresti 110 pealt 150-ne peale:D
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Minul ka cambist üdini meeldivad mälestused, kohal olid ainult sõbralikud inimesed ja Evele, Valdzule suur-suur tänu kogu nähtud vaeva eest, mis kohe kindlasti vilja kandis! Järgmisel aastal siis uuesti! Tänud ka Tiidule näpitsate eest, millega summuti teise päeva hommikul kiirkorras alla tagasi sai traageldatud, Priidicule tagatuleklaaside eest:D
Auto ise elas sündmused üle küllaltki rahulikult, kuid Aravete ja Rutja ürituse peale kokku (+vahepealse nädalaga, kokku kuskil 1000km) suutis mootor ära kärsatada terve liitri õli:rolleyes. Vahetusse läheb peagi ka differ, mis undab ja koliseb juba üsna halvaendeliselt, käigukast, mis enam kuidagi kolmandat käiku sees ei suuda hoida ja uued tagarehvid tuleb ka kuskilt välja ajada:D Aga see on väike mure, vähemalt ei vedanud ta mind alt ja kannatas valu auga välja!

...Kahju Jonxist, tollest autost oli ju ka plaanis korralikum isend arendada, nagu jutust aru sain, kuid nii ta läks. Avariid on ikka ühed ülimalt närvesöövad sündmused, nagu juba oma käest ka teada:flaming
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta