International Lada meeting 19-21 mai Tsehhi [üliedukalt toimunud]
International Lada meeting 19-21 mai Tsehhi [üliedukalt toimunud]
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Kolmapäeva õhtul siis linna ja võtan sinuga yhendust... Minejatele siis selline küsimus, et kas keegi kaamera ka kaasa plaanib võtta, oleks hea filmida ja siis mõnel klubi üritusel näidata, et kuidas läks. Ise üritan mõne sebida, aga paha ei teeks kui neid mitu oleks..
ärge laadijaid unustage v lisaakusid!
ärge laadijaid unustage v lisaakusid!
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
No nii, kohe on siis see aeg käes, mina sean end 15 minuti pärast reisile tln-a, et homme siis alustada teekonda Praha suunas.. Loodan et midagi maha ei unustanud..
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
nih,
delegatsioon läks mariampoles lahku. meie ekipaazh vilniuse poole ja tarts koos dasfiga eeesti poole.
poolakatel lendas kiirteel plokikaane tihend või plokikas ise.. valget sutisu kui palju ja jama ka.
dasfil kadusid tagasitulles warsawas pidurd. mägedes olid klotsid otsa saanud.
tartsil lendas piduri vaakumvõimendi ka veel. iga kord kui pidurdab sureb moootor väja..
worksopi saitehtu ka tsehhis lennukal kui üritasime parandada vaakumvõimendi toru tertsil mis ei õnnestunud.
samuti oli tal lahtipõrunud väljalaskekolle. ostsime kohpealt rooliotsasid ühendava junni seest saime sobiva pikema poldi..
väljmaa bensiniga saab sõita keskmiselt 150km rohkem kui korumaa omaga. smaari keskmine küttekulu 6,8L.
ok nüüd edasi vilniuses orienteeruma.
kui jõuame eestisse anname teada.
üritus oli MEGA.
ladasid oli kokku üle 80ne.
delegatsioon läks mariampoles lahku. meie ekipaazh vilniuse poole ja tarts koos dasfiga eeesti poole.
poolakatel lendas kiirteel plokikaane tihend või plokikas ise.. valget sutisu kui palju ja jama ka.
dasfil kadusid tagasitulles warsawas pidurd. mägedes olid klotsid otsa saanud.
tartsil lendas piduri vaakumvõimendi ka veel. iga kord kui pidurdab sureb moootor väja..
worksopi saitehtu ka tsehhis lennukal kui üritasime parandada vaakumvõimendi toru tertsil mis ei õnnestunud.
samuti oli tal lahtipõrunud väljalaskekolle. ostsime kohpealt rooliotsasid ühendava junni seest saime sobiva pikema poldi..
väljmaa bensiniga saab sõita keskmiselt 150km rohkem kui korumaa omaga. smaari keskmine küttekulu 6,8L.
ok nüüd edasi vilniuses orienteeruma.
kui jõuame eestisse anname teada.
üritus oli MEGA.
ladasid oli kokku üle 80ne.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kell 20:00 olime pärnus. seega tagasisõit vilnius - pärnu kestis 7h.
riia teel praktiliselt kedagi polnud. väga vähe autosid.. mariampole - vilniuse trassil polnud ka kedagi eriti..
sinnasõit võttis aega mehemoodi. kokku mingi 50h. poolas eksisime igalpool ära. tartsi diffri raginal sai väga palju tagasipöördeid tehtud..
peale krakovit tulid meiega kaasa poolakad ühe vfts style 2107-ga millel kahjuks kiirtel forsitud mootoril kaanetihend läks.
proovisime sõitu vaiksemalt jätkata kuid lõpuks parkisime auto TESCO supermarketi parklasse.
Kuna kohti nappis jubedalt siis ronis doris tartsi ekipaazhi üle ning poolakad tulid smaari peale.
tagasild istus ilusti kummipakkude otsas ning mingist vedrustusest polnud juttu. õnneks oli sõit kiirteel. taboris jõudsid slovakid järgi meile. edasi sõit nende tiiva all. lõpuks jõudsime kohale. majadega oli kerge segadus kuid 40 minutiga olid kõik omas voodis ja magasid nagu nott.
...jätkub
riia teel praktiliselt kedagi polnud. väga vähe autosid.. mariampole - vilniuse trassil polnud ka kedagi eriti..
sinnasõit võttis aega mehemoodi. kokku mingi 50h. poolas eksisime igalpool ära. tartsi diffri raginal sai väga palju tagasipöördeid tehtud..
peale krakovit tulid meiega kaasa poolakad ühe vfts style 2107-ga millel kahjuks kiirtel forsitud mootoril kaanetihend läks.
proovisime sõitu vaiksemalt jätkata kuid lõpuks parkisime auto TESCO supermarketi parklasse.
Kuna kohti nappis jubedalt siis ronis doris tartsi ekipaazhi üle ning poolakad tulid smaari peale.
tagasild istus ilusti kummipakkude otsas ning mingist vedrustusest polnud juttu. õnneks oli sõit kiirteel. taboris jõudsid slovakid järgi meile. edasi sõit nende tiiva all. lõpuks jõudsime kohale. majadega oli kerge segadus kuid 40 minutiga olid kõik omas voodis ja magasid nagu nott.
...jätkub
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Mina siis ka lõpux kodus, aega võttis aga asja sai..
Üritus oli väga kõva, seltskond super
Väikseid probleeme oli, aga saime neist võitu
Hakkan kohe varsti video materjali läbi töötlema
Tänud klubilistele kes sellest üritusest osa võtsid
Üritus oli väga kõva, seltskond super
Väikseid probleeme oli, aga saime neist võitu
Hakkan kohe varsti video materjali läbi töötlema
Tänud klubilistele kes sellest üritusest osa võtsid
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
reis oli igatahes suurepärane ja fantastiline koguemus.
Nüüd kui Eestis tagasi oleme peaks mainima et meil siiski eksisteerib veel selline asi kui liikluskultuur. Poolas võiks kõik kiirust piiravad märgid minema visata. Kui kiirteel on kiiruse piirang 110 siis 150 sõites minnakse ka sinust kui postist mööda...
Kohale jõudsime peale 40h tundi sõitmist ehk siis kohaliku aja järgi kell 3.00 AM laupäeva öösel.
Registreeritud külalisi oli 93 - sealt jäid välja siis Blahout racing team ja kaupmehed..
Rongkäigul oli 59 Ladat.
Tagasi jõudsime tunduvalt kiiremini - Tartsil kulus 26h, Dasfil ~28h, Olaafil, Dorisel 34h
Samuti ootavad meid külla sakslased septembri esimesel nädalavahetusel ja septembris Poolakad - rallile.
International meeting vol2 jälle järgmisel aastal arvatavasti Poolas
Nüüd kui Eestis tagasi oleme peaks mainima et meil siiski eksisteerib veel selline asi kui liikluskultuur. Poolas võiks kõik kiirust piiravad märgid minema visata. Kui kiirteel on kiiruse piirang 110 siis 150 sõites minnakse ka sinust kui postist mööda...
Kohale jõudsime peale 40h tundi sõitmist ehk siis kohaliku aja järgi kell 3.00 AM laupäeva öösel.
Registreeritud külalisi oli 93 - sealt jäid välja siis Blahout racing team ja kaupmehed..
Rongkäigul oli 59 Ladat.
Tagasi jõudsime tunduvalt kiiremini - Tartsil kulus 26h, Dasfil ~28h, Olaafil, Dorisel 34h
Samuti ootavad meid külla sakslased septembri esimesel nädalavahetusel ja septembris Poolakad - rallile.
International meeting vol2 jälle järgmisel aastal arvatavasti Poolas
Roolin nii kuis jaksan
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Palju siis ka kilomeetreid kokku tuli
Aga se kiiruse märkide värk pidi välismaal nii olema et mente ei olegi seal. ET on need teadud kohad kus need aparaadid ise mõõdavad või noh kuidas seda öeldakse. EI oska seletada. ET need kohalikud teavad ära kus kohas need kiirusemõõdikud on. Seal võtavad hoo maha ja siis jälle gaasi
Aga se kiiruse märkide värk pidi välismaal nii olema et mente ei olegi seal. ET on need teadud kohad kus need aparaadid ise mõõdavad või noh kuidas seda öeldakse. EI oska seletada. ET need kohalikud teavad ära kus kohas need kiirusemõõdikud on. Seal võtavad hoo maha ja siis jälle gaasi
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Liiklus oli tõesti hullumaja... Õnnetustest palju puudu ei olnud.. Üks rekka oleks dorise ja olku masinale tagant sisse sõitnud, aga kummide vilina, teega risti oleva haagisega sai ta paar meetrit enne meie masinat siis pidama.. julm. Tagasi teel ka väike äpardus rekkade rongist möödasõidul(9 rekkat rivis). Jälle oli kokkupõrge vaid juuksekarva kaugusel.. Üldjoontes võib öelda, et Eestisse jõudes oli tunne kohe poole rahulikum.. Ja kiirused olid ikka kõvasti suuremad kui 150. vahepeal oli tartsi masina spidomeeter pea teisel ringil(kiirust võis siis olla 190-200 vahel) siis lendas ka hunnik masinaid meist mööda nagu postist.. Suurima kopa viskas aga ette teederemont.. Enamus ajast meil sinna kaduma läkski(500 m sõidad, 3 minutit ootad ja nii umbes 20-30 km järjest)
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
poolas saad paarikümne euri eest paar õhtut platel olla.
lätakad küll võtavad, leedukad ka,
smaaril tuli ka peale reisi mingi häda peale.. midagi kahiseb vahepeal kuskil vahepeal...
aru ei saa misasi see krt on..
jõnksutab ka vahepeal natukene naljakalt..
eks ootame millal päris küljest ära kukkub midagi..
visuaalse kontrolli tulemusena i saanud midagi igatahes aru - kõik nagu omal kohal..
edit Priidic: hakkas lihtsalt eesti kütuse peale pirtsutama
lätakad küll võtavad, leedukad ka,
smaaril tuli ka peale reisi mingi häda peale.. midagi kahiseb vahepeal kuskil vahepeal...
aru ei saa misasi see krt on..
jõnksutab ka vahepeal natukene naljakalt..
eks ootame millal päris küljest ära kukkub midagi..
visuaalse kontrolli tulemusena i saanud midagi igatahes aru - kõik nagu omal kohal..
edit Priidic: hakkas lihtsalt eesti kütuse peale pirtsutama
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."