Otepää talveralli 13.01-14.01.2006
Otepää talveralli 13.01-14.01.2006
-
aAaClub
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 189
- Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
- Asukoht: Tallinn Liiva
- Kontakt:
Otepää talveralli 13.01-14.01.2006
Toimumisaeg: 13.01-14.01.2006
Toimumiskoht: Eesti, Otepää
Korraldaja: MTÜ Klubi Syrus Rally
8. rahvusvaheline autoralli Eesti talv 2006 on Eesti meistrivõistluste ja Eesti karikavõistluste I etapp sõiduautodele, Eesti meistrivõistluste I etapp veoautodele ja Eesti karikavõistluste I etapp E2 liiga sõiduautodele.
Võistlusraja kogupikkus: 266,30 km
Lisakatsete arv: 10
Lisakatsete kogupikkus: 102,40 km
Korduvkatseid: 5
Tutvutav LK pikkus: 51,20 km
Rada on jaotatud üheks ringiks ja kaheks osaks.
Esmaspäev, 5. detsember
10.00 - avaldatakse võistluste juhend, algab võistlejate registreerimine
Reede, 6. jaanuar
16.00 - lõpeb võistlejate registreerimine
Laupäev, 7. jaanuar
10.00 - avaldatakse osavõtjate nimekiri
Reede, 13. jaanuar
09.00-11.00 - võistlusrajaga tutvumine LK 1 (LK 3), LK 2 (LK 4)
11.00-16.00 - võistlusrajaga tutvumine LK 5 (LK 8), LK 6 (LK 9), LK 7 (LK 10)
22.00 - avaldatakse stardiajad I ringi I osale
Laupäev, 14. jaanuar
08.00 - start I ringi I osale pikkusega 97,00 km, sellest 4 LK 32,80 km
11.00 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa, vaheaeg, regrupeering
12.00 - start I ringi II osale pikkusega 169,30 km, sellest 6 LK 69,60 km
12.15 - avaldatakse stardiajad E2 liigas osalejatele (Kanepi)
17.00 - võistluste fini?
19.00 - avaldatakse võistluste tulemused
21.00 - autasustamine (ööklubi Comeback)
Info:
Tel +372 52 47 563
E-mail: aivar@syrus-rally.com
Toimumiskoht: Eesti, Otepää
Korraldaja: MTÜ Klubi Syrus Rally
8. rahvusvaheline autoralli Eesti talv 2006 on Eesti meistrivõistluste ja Eesti karikavõistluste I etapp sõiduautodele, Eesti meistrivõistluste I etapp veoautodele ja Eesti karikavõistluste I etapp E2 liiga sõiduautodele.
Võistlusraja kogupikkus: 266,30 km
Lisakatsete arv: 10
Lisakatsete kogupikkus: 102,40 km
Korduvkatseid: 5
Tutvutav LK pikkus: 51,20 km
Rada on jaotatud üheks ringiks ja kaheks osaks.
Esmaspäev, 5. detsember
10.00 - avaldatakse võistluste juhend, algab võistlejate registreerimine
Reede, 6. jaanuar
16.00 - lõpeb võistlejate registreerimine
Laupäev, 7. jaanuar
10.00 - avaldatakse osavõtjate nimekiri
Reede, 13. jaanuar
09.00-11.00 - võistlusrajaga tutvumine LK 1 (LK 3), LK 2 (LK 4)
11.00-16.00 - võistlusrajaga tutvumine LK 5 (LK 8), LK 6 (LK 9), LK 7 (LK 10)
22.00 - avaldatakse stardiajad I ringi I osale
Laupäev, 14. jaanuar
08.00 - start I ringi I osale pikkusega 97,00 km, sellest 4 LK 32,80 km
11.00 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa, vaheaeg, regrupeering
12.00 - start I ringi II osale pikkusega 169,30 km, sellest 6 LK 69,60 km
12.15 - avaldatakse stardiajad E2 liigas osalejatele (Kanepi)
17.00 - võistluste fini?
19.00 - avaldatakse võistluste tulemused
21.00 - autasustamine (ööklubi Comeback)
Info:
Tel +372 52 47 563
E-mail: aivar@syrus-rally.com
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
ise ka kohal ja Ausi sõitu tahaks kohe väga näha!!!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Olen Märtini tiimi kahel (ma ei tea kas neid rohkem ongi olnud) treeningul käind raja ääres turvamas. Väga ei oska Aus'i sõitu kommenteerida, aga seda võib öelda, et iga korraga möödus ta minust üha kiiremini ja kiireminiAlgselt postitas: berg
ise ka kohal ja Ausi sõitu tahaks kohe väga näha!!!
Loodan, et uuel rallitiimil juba esimesel rallil hästi läheb.
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Jõdsin kah rallilt koju väsind kui siga ,erilisi vahejuhtumeid polnud,Rüüdmeri katsetel kus ma olin toimus üks väljasõit rajalt, sooritus toimus Renoo poolt üks spinn Honda Integra poolt oli kaks järjestikust hüpet ,esimesed autod said seal nats rattaid maast lahti kuid teised tulid peenega ja lõpus v.kurv kuskohas oli ka ETV võttekrup mida AK spordist täna näha oli.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Ka käidud, ühel katsel ma passisin stardi juures, seda oli pool päeva. Edasi siis olin ühe kurvi peal talu juures. Kuna töö pärast pidin ühes kohas passima kaks katset järjest, igat katset ju kaks korda läbiti. Samas oli päris hea vaadata, et kuidas erinevad ekipaazid kurvi läbisid. Eriti efektselt ja silmnähtavalt paljudest kiiremini sõitsid Margus Murakas ning Kimmo Jalava. Murakas torkas silma oma külg ees sõitmisega, kurvist väljdest jooksis auto päris risti, tagaosa aint mõned sentimeetrid vallidest ja nii ta tegi koguaeg, olles siiski kiireim. Ning see kuidas Jalava sõitis oli ka muidugi märkimisväärne, tagaveolise väikeautoga saavutada üldarvestuses 11. koht, olles parem paljudest neliveolistest ja hulga maad võimsamatest masinatest on midagi erilist.
Huvitav oli ka see, kuidas läbis katse esimest korda Eedo Raide kasutades neliveolist diisel BMW'd. Seal kus mina passisin aerutas ta päris tublisti
Polnud sellel masinal ju piike, vaid tavalised naastud. Kes ei tea, siis E. Raide oli sellel rallil EAL'i turvavaatleja. Tee oli kohati uskumatult libe. Ise sinna sõites oli isegi 20 km/h libe sõita. Tundus uskumatuna kui rallikas sealt hetk hiljem meeletu hooga mööda lendas. Pärast mõnda autot enam jääd nagu polnudki...
Huvitav oli ka see, kuidas läbis katse esimest korda Eedo Raide kasutades neliveolist diisel BMW'd. Seal kus mina passisin aerutas ta päris tublisti
Polnud sellel masinal ju piike, vaid tavalised naastud. Kes ei tea, siis E. Raide oli sellel rallil EAL'i turvavaatleja. Tee oli kohati uskumatult libe. Ise sinna sõites oli isegi 20 km/h libe sõita. Tundus uskumatuna kui rallikas sealt hetk hiljem meeletu hooga mööda lendas. Pärast mõnda autot enam jääd nagu polnudki...