Autoorienteerumine 19.06 Otepääl
Autoorienteerumine 19.06 Otepääl
Autoorienteerumine 19.06 Otepääl
Kutsuks kõiki kes vähegi kunagi mingit (topograafilist)kaarti peos on hoidnud orienteeruma. Tulla võib igasuguse autoga mille juhtimiseks kõlbab B kategooria luba. Siiski peab auto olema tehniliselt korras ja juhendis viidatud asju (tuled, kustuti, jne.) kontrollitakse enne starti! Võistlus toimub üldkasutatavatel teedel ja need on läbitavad ka muude Ladadega peale Nivade.
19. juunil toimub Otepääl Eesti Karika IV etapp autoorienteerumises
Otepää Järved 2005
Tegemist on päevase valikorienteerumisega kus etteantud aja jooksul tuleb läbida võimalikult palju kontrollpunkte. Võistlusklasse on 2:
A - võistlejatele, ekipaaz koosneb piloodist ja kaardilugejast, mõlemal vajalik EAL litsents (50.- võimalik osta kohapeal ja kehtib 2005 lõpuni) osavõtumaksumus 300.- kuni 15.06
H- harrastajatele, rada on lihtsam ja aega vähem, ekipaazi liikmete arv piiratud vaid istekohtade arvuga teie autos. Osavõtumaksumus 250.- kuni 15.06.H klassis paremusjärjestust ei selgitata.
Täpsem info ja registreerimine http://my.tele2.ee/otepaajarved/
Kõik küsimused võite saata ka e-mailile jan.jan@mail.ee
Iljar Kabral
5349 7771
19. juunil toimub Otepääl Eesti Karika IV etapp autoorienteerumises
Otepää Järved 2005
Tegemist on päevase valikorienteerumisega kus etteantud aja jooksul tuleb läbida võimalikult palju kontrollpunkte. Võistlusklasse on 2:
A - võistlejatele, ekipaaz koosneb piloodist ja kaardilugejast, mõlemal vajalik EAL litsents (50.- võimalik osta kohapeal ja kehtib 2005 lõpuni) osavõtumaksumus 300.- kuni 15.06
H- harrastajatele, rada on lihtsam ja aega vähem, ekipaazi liikmete arv piiratud vaid istekohtade arvuga teie autos. Osavõtumaksumus 250.- kuni 15.06.H klassis paremusjärjestust ei selgitata.
Täpsem info ja registreerimine http://my.tele2.ee/otepaajarved/
Kõik küsimused võite saata ka e-mailile jan.jan@mail.ee
Iljar Kabral
5349 7771
Kahjuks on Otepää ümbruses vähe metsateid mis oleksid avatud või sõiduautoga sõidetavad, seega on teede jaotus umbes selline: 50% kruus, 40% asfalt 10% mets. See on väga umbkaudu pakutud, sest punktide vahelise tee ja milliseid punkte üldse võtta, valib juba võistleja. Raskesti läbitavad kohad saavad kaardil olema tähistatud ja reeglina puudub väga suur vajadus sealtkaudu sõita, kuid kui jeebimehed soovivad, siis palun.
Üldiselt kasutatkase 20 000 mõõtkavas mustvalget katastrikaarti, kuid sel võistlusel on üks kaardileht värviline 50 000 Eesti baaskaart ja teine 30 000 jalgrattaorienteerumiskaart.
Üldiselt kasutatkase 20 000 mõõtkavas mustvalget katastrikaarti, kuid sel võistlusel on üks kaardileht värviline 50 000 Eesti baaskaart ja teine 30 000 jalgrattaorienteerumiskaart.