4 detsember Tabasalu kardirajal [edukalt toimunud]
4 detsember Tabasalu kardirajal [edukalt toimunud]
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
mis neist naeltest ikka ilatseda raja peal, need rohkem igapäevatarbeks. Kui öiget söidumönu tahate ja töeliselt naudingut ja oskusi välja tuua, siis vötke rajale minnes suvekummid kaasa, vahetage sääl ära ja söitke rada nendega. Siis tunnete alles öiget "talvesöitu".
(soovitan vaid sellepärast, et kui ise merele jäärajale läen, siis teen nii, parim viis hea libedasöidutreeninguks)
(soovitan vaid sellepärast, et kui ise merele jäärajale läen, siis teen nii, parim viis hea libedasöidutreeninguks)
Arrogance diminishes wisdom.
mere peal pole ju ohtlike teeääriseid (võsa, kraavid, kummid jne.) kuhu otsa võib sõita ja tänavasõidu masinaga eriti riskida ikka ei tahaks, kui oleks mingi ront, siis küll, millest ei hakka kahju. Naeltega juba tükk tegu, et raja peal püsida, rääkimata veel suvekummidega.Algselt postitas: overspeed
mis neist naeltest ikka ilatseda raja peal, need rohkem igapäevatarbeks. Kui öiget söidumönu tahate ja töeliselt naudingut ja oskusi välja tuua, siis vötke rajale minnes suvekummid kaasa, vahetage sääl ära ja söitke rada nendega. Siis tunnete alles öiget "talvesöitu".
(soovitan vaid sellepärast, et kui ise merele jäärajale läen, siis teen nii, parim viis hea libedasöidutreeninguks)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Asi on ikkagi nii, et piiretesse sõidetakse nagunii. Lihtsalt naeltega sõites kiirus tiba suurem. Kui kõigil suvekad all siis on ju võrdsed võimalused jälle. Seal alles õige sõidumeisterlikkus välja tulebki.
Rallimehed ütlevad, et jää peal (piikidega muidugi) on vähem libe, kui kruusateel. Sellisel juhul võib ju Ladaklubi ka jäärajasõitusi suvel korraldada.
Naelkummidega loeb ka rahakoti paksus rohkem. Kellel ikka rohkem raha selle naelakad (mingid viimase malli tehase kummid) ikka paremini peavad.
Möödunud talvel saarel korraldatud jäärajavõistlustel pandi ikka imekumme ala. Viimase malli kummidele pandi veel paketiauto naelad sisse. Need ju oluliselt suuremad sõiduauto omadest. Need mehed tegiad olidki sõitudes. Minuarust see aga võrdne ei ole.
Rallimehed ütlevad, et jää peal (piikidega muidugi) on vähem libe, kui kruusateel. Sellisel juhul võib ju Ladaklubi ka jäärajasõitusi suvel korraldada.
Naelkummidega loeb ka rahakoti paksus rohkem. Kellel ikka rohkem raha selle naelakad (mingid viimase malli tehase kummid) ikka paremini peavad.
Möödunud talvel saarel korraldatud jäärajavõistlustel pandi ikka imekumme ala. Viimase malli kummidele pandi veel paketiauto naelad sisse. Need ju oluliselt suuremad sõiduauto omadest. Need mehed tegiad olidki sõitudes. Minuarust see aga võrdne ei ole.
C
Ja lisaks igal rajal sõites tuleb ikkagi leida oma piirid. Piirid mille sees püsides ei juhtu kolakat. Olen küllalt näinud kuidas tabasalus autosid jäätunud hangedesse ribadeks tõmmatakse. Mõnel juhtub miskipärast neid litakaid rohkem kui teisel.. Sellisel juhul ei aita head naelad või nende puudumine.
Mul on omal plaan ühed vanad veneaegsed talvekad velgedele lüüa ja tabasalus alla kruvida.. Neid pole kahju kulutada..
Mul on omal plaan ühed vanad veneaegsed talvekad velgedele lüüa ja tabasalus alla kruvida.. Neid pole kahju kulutada..
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt: