24. leht 24-st

Postitatud: 27 Juul 2012 11:30
Postitas nymmik
 
Jonx kirjutas:Seal kus peaks olema keere oli tühi auk. Kuna keevitust ei olnud siis tuli natuke mäkaiverit teha. Tõin poest kipsitüüblid ja paigaldasin nendega. Ukse sisse tuli küll paigaldada 5 mm seib, aga jäi väga hea.
Mul oli vastupidi, 02 taga uksele 06 polster ja tühjade aukude kohal kasutasin tõmbneet mutrit.


2236834.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 27 Juul 2012 11:50
Postitas Jonx
Ma sellist mutrit pole varem näinudki. Hea lahendus. Praegu on autol probleemiks meeletu vibratsioon. Lahendust ei suuda aga kuidagi leida. Teine probleem on käigud, mis ei taha korralikult sisse minna. Alt sidurit reguleerides ei saa soovitud tulemust. Manuaal käsib siduri vabakäiguks panna 20-30 mm. Nii tehes ei saa käike üldse sisse. Kui vabakäik panna 2-3 mm siis lähevad jõuga ja tagurpidi käiguga on siiski probleem.

Postitatud: 27 Juul 2012 12:26
Postitas nymmik
 
Jonx kirjutas:Ma sellist mutrit pole varem näinudki. Hea lahendus. Praegu on autol probleemiks meeletu vibratsioon. Lahendust ei suuda aga kuidagi leida. Teine probleem on käigud, mis ei taha korralikult sisse minna. Alt sidurit reguleerides ei saa soovitud tulemust. Manuaal käsib siduri vabakäiguks panna 20-30 mm. Nii tehes ei saa käike üldse sisse. Kui vabakäik panna 2-3 mm siis lähevad jõuga ja tagurpidi käiguga on siiski probleem.
Jälle räägin oma kogemusest, pole kindel ka sind aitab.
Mul oli 06-l meeletu vibra, lõpuks sain jälile, kardaani tagumine rist oli nii kinni kuivanud-roostetanud, peale risti vahetust kõik korras.

Postitatud: 27 Juul 2012 12:37
Postitas Jonx
Kontrollin antud koha üle, aga siiski kaldun arvama, et probleem võib olla mujal, sest vibra on ka kohapeal olles sees. Summutit painutasin ka eile kerest eemale, aga erilist effekti see ei andnud.

Postitatud: 27 Juul 2012 12:57
Postitas reiner
Mootoripadjad korras? Käigukastipadi?

Tõesti rõõm näha, et püssi pole põõsasse jäetud või maha müüdud ja püss saab teisel eesmärgil uue elu sisse :)

Postitatud: 27 Juul 2012 13:16
Postitas Kytt
Ega karterikaitse vastu karterit ole? Kombinatsioonis poolpiduste mootoripatjadega on vibra autokeres suht "meeldiv".

Postitatud: 27 Juul 2012 20:36
Postitas logman
Kunagi ammu-ammu vahetasin sidurikettal katteid. Ja pärast ei läinud samuti käigud sisse.
Harutasin siis kasti uuesti maha ja sättisin korvi ja hooratta vahele tavalised seibid. Katted olid järelikult nats paksukesed.
Kui siduriketta südamikust mõne leevendusvedru tükk lahkub ja ketta ning korvi või hooratta vahel peatub, siis on sama seis (samara kogemus).

Postitatud: 28 Juul 2012 01:19
Postitas hautz
Sidurivõlli tugilaager(väntvõlli otsas) suudab laiali jookstes siduriketta viltu ajada ja tasakaalust välja ajada. Või on siduriketta katted lahti lihtsalt. Mul oli autol sidurivõlli tugilaager väntvõllist välja hüpanud ja hull vibra oli sees autos.

Postitatud: 12 Aug 2012 12:58
Postitas Jonx
Tänan Eesti Ladaklubi ilusa meene eest Summercampil. Tänutäheks panen mõned pildid pulmaautost. Pulmapäev oli väga väga kuum ning see mõjus ka autole. Pildistamas käies ei läinud auto enam käima. Aitas lükkamine, siis kadus ära tühikäik, lõpuks ei toiminud enam sidur. Aga pulmakohta ta meid vedas ja lõpp hea kõik hea.

Pildistas: Eero Kivikas www.eerokivikas.com



Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 12 Aug 2012 18:05
Postitas logman
Täna just arutlesin noorema tütrega autode teemal.
Nimelt on seal naabrikutil valge limu ostetud ja tuli jutuks, et vahetevahel ikka kasutatakse seda sõiduteenust.
Harva, aga ikkagi. Pulmadeks siis.
No meenutasin, et "minu ajal" oli tavaline pill selleks puhuks Volga ja tänapäevalgi eelistaksin ikkagi midagi vana ja nostalgiahõngulist. Et kui äkki peaksid mingid pulmapeo mõtted aru segamini lööma... :D
Näitasin plikale ka seda pilti, mis siin paese müüri kõrval tehtud ja küsisin, et mis marki masin tema arvates sinna veel sobiks...
Vastus oli just see, mida ootasin :). Õnneks!

Igatahes vinged pildid :cool:.
Parim neist muidugi see tanklas tehtu, 10 punkti.

Ilusat jätku Joonasele-Annale!

Postitatud: 12 Aug 2012 21:20
Postitas MuKi14
Väga kena ja Palju Õnne! ;)

Postitatud: 01 Sept 2012 17:47
Postitas 01vaz01
Väga hea hoiakuga ja kena 01.. Teemat lugedes nagu algul katsetasid igasugu tehnikat sinna, kuid minu meelest sai lõpuks ikka see kõigeparem variant ehk ei mingit tuuningut.

Postitatud: 01 Sept 2012 18:54
Postitas Jonx
 
01vaz01 kirjutas:Väga hea hoiakuga ja kena 01.. Teemat lugedes nagu algul katsetasid igasugu tehnikat sinna, kuid minu meelest sai lõpuks ikka see kõigeparem variant ehk ei mingit tuuningut.
Eks see nii tegelt ole jah, et mingil ajal aitab tuuningust.

Postitatud: 20 Veebr 2013 20:30
Postitas Jonx
Nii, kuna Igavusetõrje läks oma teed, siis aeg on käsile võtta Pulmarelv. Plaan oleks teha temast natuke nobedam pill originaali lähedase välimusega. Eesmärk on kindlasti jääda 1200 mootori juurde ja sellest natuke rohkem välja pigistada.

Kust alustada, millega alustada ja kuidas teha? See on küsimus. Ei ole plaani ulmelisi summasid sellesse autosse taguma hakata, aga mingi kopika ikka leiab. Eesmärk on autoga Ladaklubi asfaldi üritustel just väikest vänta kärutada ja Sansale ning teistele väikse vända meestele konkurentsi pakkuda.

Kui keegi tuuningu huviline tahab, siis mul on üle 4 ilma linkideta ust. Annaks need mingi summa eest ära. Endal pole nendega miskit teha. Asuvad Hiiumaal, aga vajadusel saab need ka Tallinna transportida


Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 07 Juul 2015 20:37
Postitas Jonx
Oksjoni link: http://www.osta.ee/taastatud-lada-2101- ... rc=listing

Müüki läheb minu seisma jäänud projekt. Tegemist on 1972 aasta autoga, mis on taastatud aastal 2006-2007. Peale seda sõitis aasta ja seisis kuivas garaazis kuni 2012 aastani. Aastal 2012 võtsin auto uuesti käsile ja tegin ta uuesti sõidukorda. 2012 aastal oli sõiduk mu enda pulmaautoks. Peale pulma läks uuesti kuiva garaazi ja seisab seal siiani.

Auto elulugu on ilusti kirjas Ladaklubi foorumis. Minu kätte jõudis auto 2004 aastal väga nukras seisus olles mu esimeseks autoks. 2006 aastal alustasin auto taastamisega. Autol vahetati kõik tiivad, küljekarbid, esi ja tagapõll, pagasniku põhi, paagialune plekk, tagavara ratta alune plekk.

Taastamisest ja eluloost saab lugeda siit: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3653

Ladaklubi teemas viimane olukord lehtedel 18-19 - http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 53&page=18

Originaali otsijaile pean valmistama pettumuse. Kui autot taastasin oli mul autost oma nägemus ja see ei olnud originaal lada. Taastamise käigus sai tehtud tagaots siledaks, kaotatud küljesuunad, kaotatud tagaluugilt nupp. Autol on olemas kaks komplekti uksi. Ühed uksed on linkidega, teised on ilma linkideta, ehk nn clean look uksed. Auto on müügis tavaliste ustega. Auto sisemusse tulid korvistmed. Pulmadeks autot taas sõidukorda tehes, sai autost korvistme kinnitused uuesti välja lõigatud ja paigaldatud orignaal istmed koos originaal kinnitustega.

2012 aastal jäi auto seisma sõitva isendina. Mootor töötas, edasi liikus, pidurdas ja tuled viled töötasid. Kuna algselt oli auto mõeldud ainult suvel sõitmiseks, siis autol ei ole peal hetkel soojendust. Kapoti all on voolik ühendatud nii, et see ei tule salongist läbi.

Tänaseks on auto seisnud ligi 3 aastat. Hetkel ei oska öelda, et kas vigu on juurde tulnud ja mis on tulnud. Kindel on see, et enne ülevaatust vajab ta tõsist nokitsemist. Usun, et vaja oleks üle vaadata pidurid, puksid, mootori töö ja kõik muud sõlmed. Oskaja inimese käteall saab tast toreda sõiduvahendi, mis peaks ka kõrvaltvaataja naeratama panema.

Kui auto lõpphind ületab 600 euro piiri, siis saab autoga kaasa väga suure hulga varuosi puksidest, vedrudest, sillaosadest alates ja lõpetades erinevate salongidetailidega.

Kui auto lõpphind ületab 800 euro piiri, siis saab autoga kaasa ka hunniku plekke ja teise komplekti uksi(Ilma linkdeta).

Auto asub Hiiumaal ja enne pakkumise tegemist veendu oma soovis selle autoga jännata. Kui tahad lihtsalt sõiduriista, mida remontida ei viitsi, siis see pakkumine ei ole sinule. Kui oled nokitseja ja viitsid jännata, siis võta auto endale ligi, sest minul ei ole aega ega tahtmist sellega enam tegeleda.

Vastan kõigile küsimustele hea meelega. Enne küsimist vaata auto teemat Ladaklubis.

Kuna ise elan Tallinnas, siis autot vaatama igapäev minna ei ole võimalik. Kui on tekkinud ports inimesi, kellele auto huvi pakub, siis lepime päeva kokku ja olen valmis auto kõikidele soovijatele ette näitama ja proovime ka käima panna.

Ostja ostab auto just sellises seisus nagu ta praegu on. Hilisemaid pretensioone ei arvesta. Kui on huvi, siis küsi ja püüan vastata. Kuna tegemist on vana autoga, siis võib esineda varjatud vigu millest ei pruugi ka müüjal aimu olla.

Auto pildid on saadaval auto teemast. Viimane seis on näha: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 53&page=18

Auto kohta küsi: Joonas@seiklusministeerium.ee või telefonil 5226895

Postitatud: 10 Juul 2015 11:08
Postitas Jonx
Täna õhtul kell 21.00 saab auto endale uue omaniku. Kui see tahad olla, sina siis kasuta veel viimast võimalust ja tee oma pakkumine osta.ee keskkonnas. Auto hind hetkel 390 eurot.

Joonas

Postitatud: 12 Juul 2015 21:23
Postitas Jonx
Auto on müüdud ja liigub Eestist ära. Auto uueks koduks saab Soome. Pikka iga ja muretuid kilomeetreid. See teema oli aktiivne 12 aastat ja nüüd läheb ta lukku.

Joonas

Administreeriv toiming

Postitatud: 12 Juul 2015 21:24
Postitas Jonx
 ! Sõnum kasutajalt: Jonx
Teema on suletud.