1. leht 1-st

21011, IngmarSid, 1981

Postitatud: 21 Mär 2013 20:52
Postitas IngmarSid
Teen tutvustava teema oma suve siksi kohta. Tegemist on 1981 aasta autoga. Juba paar aastat tagasi tekkis mõte, et suvel sõitmiseks võiks olla üks mõnus Sigulii. Eks ma siis otsisingi teist ja käisin mõnda vaatamas kuni leidsin sõbra tuttava kaudu ühe potensiaalse kandidaadi. Läksime vaatama, otsa vaatas täitsa korralik valge masin. Kõik tundus nagu hea. Masin oli vanapapi oma, taat oli selle uuena ostnud (ostes oli ta juba üle 50-ne), talvel sõidetud ei ole. Läbisõit kokku 119000 km. Auto on tõesti heas korras, kere on väga korralik, sõites on kõik nagu värske, nagu uue autoga sõidaks.

Plaan on masin jätta enam vähem originaal konditsiooni, ainult veljed vahetada, tulevad roosad plekkveljed :) täna proovisin neid alla, muidu kõik täitsa hea, aga esi osa tuleks natukene madalamaks lasta.

panen paar pilti ka, mis täna sai tehtud.


Pilt

Pilt


Pilt


Pilt

uute ratastega

Pilt

Postitatud: 21 Mär 2013 20:59
Postitas ERN
Kui lugesin, et roosad veljed, siis korra tekkis kartusehetk, aga kui nägin pilti, siis jäin väga rahule :D Sobib isegi suht hästi kontrasti poolest. Ja noh...lai plekk on alati ilus. Aga muidu ilus isend, edu hoidmisel nautmist sõitmisel!!

Postitatud: 21 Mär 2013 21:02
Postitas Sander
Kui nüüd madalamaks lasta, siis oleks päris vinge

Postitatud: 21 Mär 2013 21:10
Postitas Anx
Päris huvitav jääb jah :D Auto ise tundub ka ikka väga korralik. Pigem hoiaks sellist suve ja soojade ilmade jaoks!

Postitatud: 21 Mär 2013 21:56
Postitas MuKi14
 
ERN kirjutas:Kui lugesin, et roosad veljed, siis korra tekkis kartusehetk, aga kui nägin pilti, siis jäin väga rahule
+1 Aga pilt tõesti näitas, et kui vedrusid ka veel veidi kärpida, siis on küll bueno. :P

Postitatud: 21 Mär 2013 22:05
Postitas andreo
Nende roosade velgedega näeb ikka üüber sex välja.

Postitatud: 21 Mär 2013 22:22
Postitas Kytt
Valget värvi autole need roosad veljed isegi sobivad. Kui pildistamisnurk nüüd ei peta, siis oluliselt madalamaks seda masinat nende velgedega ajada ju ei saa, eest hakkab vastu tiiba käima. On tegu laiendatud või pööratud velgedega? Mis mõõdus rehvid roosadel peal on?

Postitatud: 21 Mär 2013 22:49
Postitas ERN
Tahtsin ka küsida, et kuda laiad rehvid ees rooli kergusele mõjuvad?

Postitatud: 22 Mär 2013 09:41
Postitas IngmarSid
Tänud meeldivate kommentaaride eest.
Masin ikka suvel sõitmiseks, eile tegin väikese prooviringi maal, teedel, mis pole soola kunagi näinud.
Eest oluliselt madalamks ajada ei plaani, natukene oleks vaja, siis saaks visuaalselt parem. Veljed on laiendatud vitsa vahele keevitamise teel. Rooli keeramist oluliselt ei mõjuta, sest ette said rehvid 175/55/13 ja taha 205/55/13.

Postitatud: 22 Mär 2013 10:50
Postitas ToM
Pääris laiad tunduvad, palju laiendatud sai?

Postitatud: 22 Mär 2013 11:43
Postitas IngmarSid
Ca 5 cm vits on neile velgedele vahele pandud.

Postitatud: 09 Mai 2013 20:10
Postitas sansa
Pilt
Pilt pärit mosseklubi foorumist.

Lähedased sugulased :)

Postitatud: 13 Aug 2014 10:00
Postitas IngmarSid
Pole pikka aega midagi juhtunud, kuid paari viimase õhtu ja ööga on ka valge sigulii juures toimunud mõningased muudatused. Esisild sai kõik uued TRW šharniirid ja Lemförder rooliotsad, lisaks kollased polu puksid ja Niva vedrud. Auto sai jupp maad madalamaks ning lisandus ka üks seksikas põllelisa. Suured spasibad Andole kes kõike seda aitas teha ning tema tehtud on ka alljärgnevad foto ülesvõtted.


uued esirehvid mõõduga 195/45/13
Pilt

kell on ca 2 öösel ning auto on nüüd selline :)
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 25 Aug 2014 09:55
Postitas IngmarSid
Vahepeal tehtud:
Vigade parandus, taga rattad kippusid vägisi koopasse käima, vahetasime originaal vedrud 02 vedrude vastu ning koopa ääre pinnisime (Ando pinnis :) ), tulemus eeskujulik enam ei käi tagarattad üldse vastu koopaid.

Ülevaatus:
Masinal ei olnud ülevaatust ca 5 aastat olnud läksin ülevaatusele, muidu kõik ok, isegi toss sumpa torust oli eeskujulik. Probleemiks oli üks tagapidur kes üldse ei viitsinud tööd teha. Vahetasin ära tagumised töösilindrid (kõik muu trumli sees oli eeskujulikus korras) ning said ka piduri näidud korda.

Postitatud: 25 Aug 2014 19:38
Postitas GTA
Otsi velgedele keskkapslid ka, nullviiel käivad nikeldatud kopsikud keskel ;) Saab edevam.

Postitatud: 27 Aug 2014 09:41
Postitas IngmarSid
Keskkapslid on hea mõte, see plaan on olemas, aga pole veel teostuseni jõudnud.

Postitatud: 23 Mär 2015 20:44
Postitas IngmarSid
Vahepeal on masin talvitunud. Kuna ühel esimesel plekil on mingi loll komme, et ampsab õhukumme katki, siis lasen kaks velge uut teha. Pidid saama sellised, et oskavad ilma lohvita tuult kinni hoida. Plaan on veel lammutada oma Nivat, selt võtta roolikarp ja vaadata, kas võiks passida kopika külge, kui klapib, siis saab suveks roolivõimendiga kopika. Muiduon masin täitsa käivituja, paar päeva tagasi põksus jupp aega garages.

Postitatud: 07 Apr 2015 14:06
Postitas IngmarSid
Laiendamisest veljed käes, läksid pritsi, lubati homseks valmis teha ja siis kibekiirelt värvimisse. Peab ikka laupäevaks valmis saama.

Postitatud: 22 Veebr 2016 14:39
Postitas IngmarSid
Roosade ratastega siksi teema on unarusse jäänud.
Auto ise aga kenasti alles. 2015 suvi sai temaga oma jagu ringi sõidetud. Terve suvi oli ta mulle igapäeva masinaks. Lisaks käisin Ladaklubi kevadekuulutamisel, ja sügisel vanavanemate päeval. Üks trett viis ka Lätti.

Uueks suveks on selline mõte, et prooviks roosad veljed vahetada ATS Classicute vastu, need mis tegelt on varutud rallikale, aga ma leidsin netist ühe pildi mis tundus inspireeriv. Ja noh tuleb proovida. Selleks tarbeks tuleks valget veel madalamaks ka saagida.
Lisan ka netist leitud pildi, et aimu saada.


Pilt