21011, IngmarSid, 1981
21011, IngmarSid, 1981
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
21011, IngmarSid, 1981
Teen tutvustava teema oma suve siksi kohta. Tegemist on 1981 aasta autoga. Juba paar aastat tagasi tekkis mõte, et suvel sõitmiseks võiks olla üks mõnus Sigulii. Eks ma siis otsisingi teist ja käisin mõnda vaatamas kuni leidsin sõbra tuttava kaudu ühe potensiaalse kandidaadi. Läksime vaatama, otsa vaatas täitsa korralik valge masin. Kõik tundus nagu hea. Masin oli vanapapi oma, taat oli selle uuena ostnud (ostes oli ta juba üle 50-ne), talvel sõidetud ei ole. Läbisõit kokku 119000 km. Auto on tõesti heas korras, kere on väga korralik, sõites on kõik nagu värske, nagu uue autoga sõidaks.
Plaan on masin jätta enam vähem originaal konditsiooni, ainult veljed vahetada, tulevad roosad plekkveljed täna proovisin neid alla, muidu kõik täitsa hea, aga esi osa tuleks natukene madalamaks lasta.
panen paar pilti ka, mis täna sai tehtud.
uute ratastega
Plaan on masin jätta enam vähem originaal konditsiooni, ainult veljed vahetada, tulevad roosad plekkveljed täna proovisin neid alla, muidu kõik täitsa hea, aga esi osa tuleks natukene madalamaks lasta.
panen paar pilti ka, mis täna sai tehtud.
uute ratastega
overkill is just about enough
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kui nüüd madalamaks lasta, siis oleks päris vinge
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Tänud meeldivate kommentaaride eest.
Masin ikka suvel sõitmiseks, eile tegin väikese prooviringi maal, teedel, mis pole soola kunagi näinud.
Eest oluliselt madalamks ajada ei plaani, natukene oleks vaja, siis saaks visuaalselt parem. Veljed on laiendatud vitsa vahele keevitamise teel. Rooli keeramist oluliselt ei mõjuta, sest ette said rehvid 175/55/13 ja taha 205/55/13.
Masin ikka suvel sõitmiseks, eile tegin väikese prooviringi maal, teedel, mis pole soola kunagi näinud.
Eest oluliselt madalamks ajada ei plaani, natukene oleks vaja, siis saaks visuaalselt parem. Veljed on laiendatud vitsa vahele keevitamise teel. Rooli keeramist oluliselt ei mõjuta, sest ette said rehvid 175/55/13 ja taha 205/55/13.
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Pole pikka aega midagi juhtunud, kuid paari viimase õhtu ja ööga on ka valge sigulii juures toimunud mõningased muudatused. Esisild sai kõik uued TRW šharniirid ja Lemförder rooliotsad, lisaks kollased polu puksid ja Niva vedrud. Auto sai jupp maad madalamaks ning lisandus ka üks seksikas põllelisa. Suured spasibad Andole kes kõike seda aitas teha ning tema tehtud on ka alljärgnevad foto ülesvõtted.
uued esirehvid mõõduga 195/45/13
kell on ca 2 öösel ning auto on nüüd selline
uued esirehvid mõõduga 195/45/13
kell on ca 2 öösel ning auto on nüüd selline
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Vahepeal tehtud:
Vigade parandus, taga rattad kippusid vägisi koopasse käima, vahetasime originaal vedrud 02 vedrude vastu ning koopa ääre pinnisime (Ando pinnis ), tulemus eeskujulik enam ei käi tagarattad üldse vastu koopaid.
Ülevaatus:
Masinal ei olnud ülevaatust ca 5 aastat olnud läksin ülevaatusele, muidu kõik ok, isegi toss sumpa torust oli eeskujulik. Probleemiks oli üks tagapidur kes üldse ei viitsinud tööd teha. Vahetasin ära tagumised töösilindrid (kõik muu trumli sees oli eeskujulikus korras) ning said ka piduri näidud korda.
Vigade parandus, taga rattad kippusid vägisi koopasse käima, vahetasime originaal vedrud 02 vedrude vastu ning koopa ääre pinnisime (Ando pinnis ), tulemus eeskujulik enam ei käi tagarattad üldse vastu koopaid.
Ülevaatus:
Masinal ei olnud ülevaatust ca 5 aastat olnud läksin ülevaatusele, muidu kõik ok, isegi toss sumpa torust oli eeskujulik. Probleemiks oli üks tagapidur kes üldse ei viitsinud tööd teha. Vahetasin ära tagumised töösilindrid (kõik muu trumli sees oli eeskujulikus korras) ning said ka piduri näidud korda.
overkill is just about enough
Otsi velgedele keskkapslid ka, nullviiel käivad nikeldatud kopsikud keskel Saab edevam.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Vahepeal on masin talvitunud. Kuna ühel esimesel plekil on mingi loll komme, et ampsab õhukumme katki, siis lasen kaks velge uut teha. Pidid saama sellised, et oskavad ilma lohvita tuult kinni hoida. Plaan on veel lammutada oma Nivat, selt võtta roolikarp ja vaadata, kas võiks passida kopika külge, kui klapib, siis saab suveks roolivõimendiga kopika. Muiduon masin täitsa käivituja, paar päeva tagasi põksus jupp aega garages.
overkill is just about enough
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Roosade ratastega siksi teema on unarusse jäänud.
Auto ise aga kenasti alles. 2015 suvi sai temaga oma jagu ringi sõidetud. Terve suvi oli ta mulle igapäeva masinaks. Lisaks käisin Ladaklubi kevadekuulutamisel, ja sügisel vanavanemate päeval. Üks trett viis ka Lätti.
Uueks suveks on selline mõte, et prooviks roosad veljed vahetada ATS Classicute vastu, need mis tegelt on varutud rallikale, aga ma leidsin netist ühe pildi mis tundus inspireeriv. Ja noh tuleb proovida. Selleks tarbeks tuleks valget veel madalamaks ka saagida.
Lisan ka netist leitud pildi, et aimu saada.
Auto ise aga kenasti alles. 2015 suvi sai temaga oma jagu ringi sõidetud. Terve suvi oli ta mulle igapäeva masinaks. Lisaks käisin Ladaklubi kevadekuulutamisel, ja sügisel vanavanemate päeval. Üks trett viis ka Lätti.
Uueks suveks on selline mõte, et prooviks roosad veljed vahetada ATS Classicute vastu, need mis tegelt on varutud rallikale, aga ma leidsin netist ühe pildi mis tundus inspireeriv. Ja noh tuleb proovida. Selleks tarbeks tuleks valget veel madalamaks ka saagida.
Lisan ka netist leitud pildi, et aimu saada.
overkill is just about enough