8. leht 10-st

Postitatud: 09 Jaan 2015 23:52
Postitas mopeed
Kui laendid panid siis pidi ju lõikuma kah ?

Postitatud: 10 Jaan 2015 19:08
Postitas IngmarSid
Laiendeid põhimõtteliselt võib panna ka ilma lõikamata, kuid siis on neil ainult visuaalne efekt. Mul said ikka koopad suuremaks saetud ja tagant ümber keevitatud.

Mootori koha pealt. Plokk läheb vahetusse, neljanda silindri keps on kõver ja on seda olnud ilmselt juba enne, sest sümptomid mis esinevad olid olemas juba eelmisel komplekteerimisel. Vedasin teisest garagest oma vana 1600 mootori lagedale, sealt saan kasutada kolvigruppi ja plokki. Plokist tuleb 2 mm maha võtta ja Pidada läbirääkimisi Olaafiga, äkki saab jälle kaubale klapisüvendite tegemise osas.

Postitatud: 19 Jaan 2015 13:10
Postitas IngmarSid
Mootori plokk on Astromotos, saab homme kätte.

Laupäeval 17.01 käisin võistlustel Mellistes. Päev algas huvitavalt, nimelt parklas suutsin külg ees Sansa masinale otsa sõita. Sansa autole tekkinud kahju likvideerisime koha peal, minu auto eriti lömmis kundepoolne esimene uks sai ka haamri ja puuklotsiga parema välimuse, kuid peab ikka uue ukse hankima.

Võistlused ise läksid hästi, rada oli hoolimata rasketest ilma oludest hea ja väga põnev. Tulemuseks esimene koht ja ka tagaveduste päeva parim aeg. Ka teisele kohale sõitis end sigull ning alles seejärel tulid buumerid.

Panen ühe pildi ka, esipõllest puudu olev jupp on ikka alles, pole lihtsalt jõudnud tagasi panna

Pilt

Postitatud: 19 Jaan 2015 18:39
Postitas RLV
Tartu kandi mehed võiksite ka märku anda, kus ja millal sõita saab, kõikvõimalike ürituste teemas nt.
Õnnitlused ja edu radadel!

Postitatud: 19 Jaan 2015 19:44
Postitas sansa
Uus uks ootab garaažis, väheke keevitust, värvipussu peale ja käib jälle.:)

Postitatud: 19 Jaan 2015 21:31
Postitas IngmarSid
Oo, mis toredad uudised, vaatab homme asja järgi.

Postitatud: 23 Jaan 2015 15:43
Postitas IngmarSid
Ja uudiseid mootoririndelt:

klapisüvendid kolbidesse tehtud. Ise olen tehtuga rahul. Eeskuju võtsin kolbidest, kuhu Olaaf freesis süvendid.

Just praegu kuivab ploki uus värvkate, kuna punane värv oli otsas, siis seekord on sinine plokk. Sellise peene nimetusega nagu Pontiac blue.

Postitatud: 04 Veebr 2015 00:09
Postitas IngmarSid
Aga minul on nüüd jälle 1600 mootor ja töötab ja sõidab. Tänase esmakäivituse ja katsetamisega võib igati rahule jääda. Esinesid üksikud tõrked, kuid need likvideeritud. Karpaga peab veel natuke toimetama. Aga minekut on mootoril lõbusalt.

Pühapäeval 1. veebruaril õnnestus jälle üks teine koht saavutada ja uuel pühapäeval esimene võistlus uue mootoriga, eks vaatab kuidas see ka läheb.

Pilt helesinisest unistusest

Pilt

Postitatud: 17 Veebr 2015 21:25
Postitas IngmarSid
Üle kivide ja kändude õnnestus ka esimest korda Ladaklubi Winter Campil osaleda. Kohalesõitu ja esimest vooru segas mitte toimiv süütesüsteem, Kui see tööle sai, siis õnnestus teises voorus ka päris ok aeg sõit, kolmas voor läks natuke näpust ja lõpptulemus lada PRO klassis igati aus kartuli medal ehk neljas koht.

Siis aga andis sidrun saba, sai seegi Baruto puhkemaja ees ära vahetatud. Suured tänud Tamsalu Kristjanile, kes kiiresti tarnis varuosad.

Pilt

Täna Ilmatsalus juhtus aga äpardus jäärajal. Õnnetu juhuse tõttu toimus kohtumine Scorpioga. Pärast kohapealset remonti õnnestus masinaga sõitu jätkata. Esialgu lähevad vahetusse tuled ja kapott, esipõlle tuleb kõvasti välja sakutada, et kapott omale kohale ära mahuks. Ideaalis peaks vahetama ära terve põlle, mõlemad tiivad ja nipet näpet veel. Kuna reedel on võistlus, siis esialgne programm näebki ette masin nii palju sirgu kopsida, et saaks võistelda.

Pilt

Postitatud: 17 Veebr 2015 21:30
Postitas kristjan92
Sul ikka ei vea nende viimaste võistlustega, jõudu ja jaksu masinaga ikka. Hea vähemalt et vana sidur kasutust leidis ja õnnelikult koju saite !

Postitatud: 19 Veebr 2015 01:27
Postitas IngmarSid
Pikka juttu ei tee, panen mõned pildid.

Õhtul garages

Pilt

natuke hiljem

Pilt

ja veel mõned tunnid hiljem

Pilt

Postitatud: 10 Mär 2015 14:56
Postitas IngmarSid
Sain sõbra käest just meeldiva uudise, talle jõudis pakk minu uute velgedega. Nüüd jääb üle vaid oodata, millal kamraad Münchenist Tartu tuleb.

Velgedeks siis 13 tolli ATS classic, ette 7 ja taha 8 tolli laiad :)

Pilt

Postitatud: 01 Apr 2015 15:36
Postitas IngmarSid
Vahepeal läks masinal jälle sidrun katki ja nüüd on mõned nädalad seisnud. Reedel saan uue LUKi sidruni kätte ja järgmine nädal sebin vajalikud kereplekid.

Ja et teema püsiks atraktiivne, lisan ka ühe pildi

Pilt

Postitatud: 01 Apr 2015 17:48
Postitas karlerik110
Oiioi kui ilusad niidirullikesed :)

Postitatud: 21 Apr 2015 10:07
Postitas IngmarSid
Tellisin uue sidruni, uue hooratta, lasin asja tasakaalustada, tegin korda niffi alt viiese kasti ja asusin kõike külge installeerima, aga läks nii nagu tavaliselt, asi oluliselt rohkem pekkis kui algul tundus.

Jälle oli hooratas väntvõlli küljest irdunud, seda puhku siis nii, et neli polti pooleks üks kadunud ja üks hoidis natuke veel kinni.

See juba teinekord lühikese aja jooksul kui nii juhtub. Pärast eelmist korda sai vahetatud, hooratas, hooratta poldid, sidurikorv, poldid kinnikeeratud liimiga. Äkki kellelgi mõtteid miks nii juhtub, kas väntvõll on mingi tsombega?

Praegu plaan on teha väntvõlli vahetus, vast see õpetab hooratast ennast ikka õigel kohal hoidma.

Postitatud: 21 Apr 2015 12:07
Postitas olaaf
midagi viskab kuskil - pane kell bloki külge ja aja ringi mootorit - ehk hooraka tasapind kõver või viskab hooratas radiaalsuunas..

Postitatud: 21 Apr 2015 12:16
Postitas teitur
Mis polte kasutasid kinnitamiseks? Soovitan võtta würthist vms kohast korralikud poldid. Need kannatavad õige jõuga kinnikeeramist ka.
Kui oma mootorit kokku panin siis nukarattal venisid kaks vene polti järgi enne õige jõuni jõudmist.

Postitatud: 22 Apr 2015 12:05
Postitas IngmarSid
Ma ise ka kaldun pigem kahtlustama mingit viskamist ja poltide usaldusväärsust nii suure küsimärgi alla praegu ei seaks.

Oleks see jama üks kord juhtunud, aga kaks korda ja sõitnud on masin tegelikult väga vähe. Katsun teha mõningased mõõtmised. Õnneks on üks korras väntvõll olemas.

Postitatud: 09 Juun 2015 09:37
Postitas IngmarSid
Jõudsin jälle ringiga sigullini. Eile võtsin mootori lahti ja viskasin uue vända sisse, täna lähen toon tihendeid juurde ja panen mootori lõpuni kokku. Kuigi on mõned küsimärgid ka. Keti pingutamist tuleb hoolega jälgida. Tallale oli viimased ca 1000 km jätnud väga sügavad sooned. See läheb ka nüüd uus (tald oli juba uue niffi oma).

Kere peab ka tegema, aga kust võetakse see aeg, seda praegu veel ei tea.

Sain kätte ka uued veljed, ikka hullult mõnusad on. Vaja teisi rehve, sest 175/50/13 on nende peal ikka lootusetult väike.

Kui kellelgi üle 205/60/13 võib pakkuda 235/60/13 ei ole mõtet vist unistatagi :)

Postitatud: 09 Juun 2015 10:43
Postitas IngmarSid
Teeks nüüd ühe küsimuse vooru keretööde teemal

kuna mul vaja mõlemad esitiivad ringi visata siis tekkis mõte, et kasutaks vene ajal levinud platiktiibasid. Kinnitaks need näiteks paari kruvi ja kereliimiga, et tulevikus lihtsam vahetada.

Mis keretugevdusi oleks vaaj teha plastiktiibade paigaldamisel?