21011, IngmarSid, 1980

21011, IngmarSid, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#101

Postitus Postitas Qunts » 14 Nov 2014 20:43

 
olaaf kirjutas:õõtsad 10cm pikemaks, ega seal midagi keerulist pole,
taga peab rohkem vaeva nägema, kuid ehk samamoodi 10cm :)


Oolaf ega jah keerulist pole midagi aga lihtsam on veljed muretseda, milledel ET on 10-15 :D
Või jälle milleski valesti aru saanud ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#102

Postitus Postitas Qunts » 14 Nov 2014 20:46

 
IngmarSid kirjutas::)

huvitav mõte, ma esialgu vaataks mingid seibid siiski vahele, mõte oli 4cm flantsid teha. Kamraad, kellega sai räägitud seibide tegemise osas vaevleb pidevas aja puuduses ja seega neid flantse veel ei olegi.


Kui pakksusid seibe teha tahad ja millest ?
Kas materjal on olemas ?
Hakkan see nädalavahetus treimisega jälle tegelema ja teatud tasu eest teeksin valmis.
Pakku ise hind, siis vaatan kas viitsin kui huvi sul on.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#103

Postitus Postitas france2 » 15 Nov 2014 11:20

40mm flatsid murravad sul esimesed käändmikud alt :)

Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

#104

Postitus Postitas botzor » 15 Nov 2014 12:34

ega ikka ei murra küll, eelmine talv sõitis(sõidab siiani) 05 VFTS 40mm flantsidega ja mingit probleemi pole olnud. Hetkel peaks sõitma superkrossi, viimati käis lätis..

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#105

Postitus Postitas zajetz » 15 Nov 2014 19:38

Kui ma ei eksi Põletajal murdus sauga ringrajal slikkidega käändtelg ära.

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#106

Postitus Postitas france2 » 15 Nov 2014 21:18

Näed elav tõestus olemas :) Aga milleks riskida sellise asjaga. Foorumis näiteid küll mis juhtub kui ratas alt läheb :) Teiseks argumendiks ka see, et nagu aru saan sõidab auto ka tänaval. Mitu korda aastas laagreid soovid vahetada. Ja Loodan, et kui teed, siis mitte lihsalt pikkadele poltidele :)

vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

#107

Postitus Postitas vaz05 » 15 Nov 2014 21:21

Tegelikult on nii, et igasugune flants on ainult enda eluga riskimine. Lada käändteljed on nii nagu nad on ka, mitte eriti head. Kui minu teha oleks, siis ma paneks viimase asjana alles flantsi vahele, et autot laiemaks saada. Käändteljele tuleb tohutul hulgal rohkem koormust käändtelje otsa peale ja tulemus on omast käest teada - Põltsamaal rallikrossi etapil teiselt ringilt esikohalt katkestamine. Trenni tehes ükskord samuti murdus ära 70km/h, hea et tookord kõik hästi läks. Miks need käändteljed mul murdusid? Sest ringrajal sõideti (kui ei eksi) siis 35mm flantsid vahel. Kääntelje murdumis kohast on ilusti näha, et juba ammu on läinud pool katki, ning ülejäänud 1/4 minu käes. Kontakteeru minuga ja leiame lahenduse. Kõige mõistlikum on torulääbad teha, mida ka tegime enda autodele. Torulääbasi saab ka osta kuskilt, aga koht hetkel ei meenu. Muidugi kui sa eest laiaks viid, siis oleks vaja tagasillaga ka järgi. Tagasillale võid panna flantsid, kuid seal ka mitte hulluks minna.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#108

Postitus Postitas olaaf » 15 Nov 2014 23:19

toruõõtsadega hakkab ülevaatusel kindlasti ´üks ulg ja hala pihta kohe...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

#109

Postitus Postitas vaz05 » 16 Nov 2014 01:37

Tean seda, endalgi läbi elatud. Mida neil ulguda on? Omavoliline ümberehitus? Mina ütleks küll, et torulääba on 2x kui mitte 3x tugevam kui originaal detail. Samas katsu neile see selgeks teha, võimatu.

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#110

Postitus Postitas IngmarSid » 17 Nov 2014 11:44

 
olaaf kirjutas:õõtsad 10cm pikemaks, ega seal midagi keerulist pole,
taga peab rohkem vaeva nägema, kuid ehk samamoodi 10cm :)


Kas on kellelgi kuskil teemas kirjeldatud ja pildistatud seda õõtsade pikemaks tegemist?

Kas venes võiks olla toruõõtsasid, mis on juba pikemad?

igatahes suured tänud kaasamõtlemast ja einevate mõtete avaldamisest.
overkill is just about enough

Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 260
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

#111

Postitus Postitas teitur » 17 Nov 2014 12:27

Pikendatud õõtsad on samuti ebaseaduslikud, seega tasuks vaadata juba toruõõtsasid tugevuse pärast. Foorumis on paar isikut, kes venest tuuning juppe sebivad, vaata müügiteemade alt.

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 264
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#112

Postitus Postitas RRisto » 17 Nov 2014 13:38

Kas need vene torulääbad on pikendatud? Pigem nad sellised, kus ei pea sillatala ümbertegema, kohe on ratas pööramisel õige nurga all.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#113

Postitus Postitas ToM » 17 Nov 2014 13:58

Kasutaja ccve kuskil teemas pani pildid pikemaks keevitatud orig õõtsadest.
m'kay

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#114

Postitus Postitas IngmarSid » 23 Nov 2014 21:55

Pikematest õõtsadest ja veljeflantsidet on olulisemaks päevakorra punktiks kerkinud väntvõll või õigemini selle puudulikus.

Seoses äpardusega Vasalemmas on ka vänt surma saanud, neljanad kepsu saale oli tinapaberõhuke ja vända kael vigastatud. Nüüd tuleb välja mõelda edasine tegevus, sest võimalusi on mitmeid:
a) tuua Pihkvast uus vänt
b) remontida olemas olevat vänta, praegu mõõdus 0.25, kas sellisel tegevusel oleks mõtet, kui ainult üle käia kepsu kaelad, aamid jätta 0,25 peale
c) võtta mõnest teisest mootorist väntvõll, uued saaled ning uuesti komplekteerida.
overkill is just about enough

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#115

Postitus Postitas olaaf » 23 Nov 2014 23:11

pihkvast uus vänt
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#116

Postitus Postitas IngmarSid » 05 Dets 2014 14:25

Vahepealsed arengud:
leitud võntväll, Tallinnast seltsimehed saatsid õlipumba, dieedilt tuli ka hooratas ning homme peaks jõudma ka torukolleegiumi flants. Täna viisin vända tasakaalustamisele ja tellisin saaled. Mine tea äkki saab tuleva nädal jälle mootori kokku korjata.
overkill is just about enough

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#117

Postitus Postitas ToM » 05 Dets 2014 15:49

Kelle tehtud laiendid sul on ?
m'kay

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#118

Postitus Postitas IngmarSid » 05 Dets 2014 16:27

Ma tellisin laiendid siinse kasutaja Ussinahk käest.
Ise olen väga rahul, julgen soovitada.
overkill is just about enough

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#119

Postitus Postitas ToM » 07 Dets 2014 18:03

Väike inspiratsiooni pilt mis juhuslikult jäi ette netis :)
http://m.cdn.blog.hu/va/vancello/image/0013juni/VFTS%20HISTORY%20(8).jpg
m'kay

IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 172
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

#120

Postitus Postitas IngmarSid » 08 Dets 2014 16:45

Väga äge, loodetavasti saan ka varsti ikka kleepsud peale tagasi.
overkill is just about enough


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist