21011, IngmarSid, 1980

21011, IngmarSid, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Vahepeal on arengud toimunud ses suunas, et olen kätte saanud õlipumba ja torukollegiumi flansi Kolovanist. Vänt, hooratas, ja sidrun käisid 35 raha eest tasakaalu otsimas, väidetavalt leidsid, tellisin ja sain kätte uued Glyco saaled. Kuna vana õlipann oli jõulise õlipumba jäljega, siis ostsin tuttuue õlipanni ka. Nüüd pean muretsema veel uued tihendid ja köögikaalu.

Lahendamist vajab ka keti probleem. Kuna maha on võetud plokist ja ka kaanest, siis pika vända kett on liiga pikk. Kui kellelgi häid mõtteid, kogemusi võib julgelt jagada.
overkill is just about enough
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Enda mosul sai ka kaanest niipalju maha lihvitud et pinguti tööpiirkond lõppes ja kett jäi ikka lõdvaks. Ivanovi lihtmeetodil võtsin ühe lüli vahelt välja ja sõidan niimoodi siiamaani.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Olavi rääkis midagi 21214 pingutist, ehk ta täpsustab. Kaal osta osta.ee'st. Seal odavad narkomani kaalud kaalu.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Täna käisin Tartu lähedal Tigasel võistlustel. Ca kaks aastat ei ole talvel võistlustel osalenud. Tulemuseks kolmas koht ja tagaveduste klassi päeva parim aeg. Ise asjaga igati rahul. Mis teeb eriti rõõmu on asjaolu, et auto pärast uuenduskuuri väga hea, uskumatult mõnusalt juhitav. Uuet istmetega pole enam seda mure ka, et kurvides omalt kohalt minema lendaks.
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Panen ka ühe kena lumise pildi sõiduhoost.

Pilt

30. dets hommikul hakkas ka starter mind kiusama. Eile tegin kahest starterist ühe kokku. Tulemuseks toimiv starter.
overkill is just about enough
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Et saab selle 1300 mootoriga ka kihutada kui väga vaja?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

No tulemused näitavad et saab jh :) koostöös el süüte ja solexiga on ta väga tubli. Enne võistlust sai ka uue õli ja filtri.
overkill is just about enough
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Pildilt tundub, et päris hea istumisasend, originaalis oleks pea päris vastu lage :lol
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Istumine sai päris madalale jah, oma 190 cm juures paistan välja nagu poisike :) Aga ma olen nüüd ära harjunud ja sõita mulle nii meeldib ja tundub, et saab täitsa nobedasti sõita.
overkill is just about enough
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Ma ise 185cm ja tahaks ka sama madalale saada. Samas mul 07 originaaliste, seda vist nii alla ei saa. Pidi rooli palju allapoole ja ettepoole tooma? Käigukang pikemaks ja S-kujuliseks? ;)
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Mul on kasutatud Recaro istmeid ja keevitasime nelikanttorust istmerkandurid need said nii madalale pandud, et kui istme poldid läbi toru pista siis napilt pääseb mutreid külge panema. Juhi istmele panime ka sigulli istmesiinid. Ma arvan et kui originaal istmekinnitused ära saagida ja samuti panna iste torudele, siis saab ka originaal istme küllaltki madalale istutada.

Rooli on ca 5-6 cm alla poole toodud, samas ettepoole toodud ei ole jäi sama rool ja sama vahetükk, mis originaal asendis oli. Samuti on käigukang originaal ja muutmata kujul. Mul endal on komme küllaltki eest istmega sõita, selle pärast ei jäänud ka rool ja käigukang kaugele. Ainuke mees, kes on tsipa kaugel on käsipidur. Kuna mõningatel radadel mõnedes kruvides on ilma väga keerukas, siis käsipiduri peaks küll ca 8 cm taha poole mõtlema või tegema püstise käsipidurikangi.
overkill is just about enough
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

No jah. Meil SU-klassi masin, seal peab käsipiduri originaaliks jätma .... muidu oleks mõistlik hüdro sinna panna.
Üritame istme pedaalide järgi paika panna (kauguse/kõrguse) ja siis rool vastavalt sellele. Eks ole näha kas õnnestub ka :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Milleks tagaveolisele õlikässar??

Sprintidel ja rallis ei näe ma eriti kasutust sellele.
Esivedusel on teised lood, kuid tagaveo jaoks???
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Õliässarit ei taha, siis ei saa ülevaatuselt läbi. Mõlgutasin mõtteid trossikässari kangi asendi muutmise osas.
overkill is just about enough
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Minul ei ole ka seda vaja ... rohkem rooli/gaasi mees ... aga mul paarimees, kes muudmoodi kurve läbida ei oska, kui peab kässariga saba ette viskama, talle sobiks väga hästi :lol
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

 
RRisto kirjutas:Ma ise 185cm ja tahaks ka sama madalale saada. Samas mul 07 originaaliste, seda vist nii alla ei saa. Pidi rooli palju allapoole ja ettepoole tooma? Käigukang pikemaks ja S-kujuliseks? ;)

Ma viisin enda SU autol istme 4cm allapoole ja 4cm tahapoole :P
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Kässarit oleks vaja ainult paranduste tegemiseks. Käiguga pidurdades kaotad rohkem kui korra kässarit tõmmata. Igal pool ei saa clutch kicki teha.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Üle kivide ja kändude valmib jälle 1600 mootor. Krt ei tohi osta kellegi teise poolt kunagi remonditud, tehtud asju ehk hea õnn, mis mulle kunagi naeratas ostes 150 euriga rem alumise otsa on muutunud parajaks tüütuseks. Aga paneb kokku ära ja siis võib kõrvalt teist alumist otsa hakata ehitama juurde. Õnneks on riiulisse juba kaks 1600 tagavara mootorit tekkinud.
overkill is just about enough
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Siia istumise asendi ja kõrguse teemasse leidsin ühe vana pildi, kus veel originaal toolid toas. Pea on ikka mõnusalt laes kinni.

Pilt
overkill is just about enough
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

:lol minust täpselt samasugused pildid ... nii suht halb sõita ka
Vasta