4. leht 4-st

Postitatud: 06 Apr 2015 21:21
Postitas j6ud
Kust juppe tellid (Venemaalt)?
Palju postikulu? ja kas mingeid lisamakse ka maksta tuleb?

Postitatud: 06 Apr 2015 21:30
Postitas kristjan92
Foorumis tegutsevad VäikeMägilane ning Vahurke .. soovitan helistada ja uurida , põhimõtteliselt saab kõike Venemaalt mis soovid .
VäikeMägilase kontakti saad siit
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=19895
Vahuri oma siit..
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=36368

Postitatud: 30 Mai 2015 20:43
Postitas kristjan92
Diferentsiaal käis vahepeal Zaiku käes ning võttis selle lahti ja reguleeris ära seega peaks asjaga korras nüüd olema , Suur suur aitäh veel Sulle et leidsid aega ning ette võtsid selle :)!
See nädal oli väheke aktiivsem garaažis ning keerasin kere külge vardaid.
Tänane päev oli sisustatud tagasilla kokkupanekuga ning piduritorude vedamisega ja nendele otste tegemisega , aitäh kaasfoorumlasele ja sõber Marek93-le :)
Homme on igatahes suur plaan ,et masin taas ratastele saada .
Aga las pildid räägivad hetkeseisust ise :) .

Pilt

Pilt

Postitatud: 04 Juun 2015 21:17
Postitas kristjan92
Masin ratastel taas, summuti jooks tuleb veel paika sättida.
Tagumised piduritorud tuleb uuesti üle käia kuna poest müüdi vale piduriots mis toru otsa käib ja surub toru silindri sisse kinni.

Kaks väikest klõpsu ..


Pilt

Mootori ruumist veel klaasipesu kopsik paigaldamata..
Pilt

Postitatud: 20 Juun 2015 13:35
Postitas kristjan92
Mõned värskemad pildid ning tehtud on vahepeal siis uus summuti jooks alla pandud ja summuti ost 3cm lühem ning sinna keevitatud vähe kenam ots... pole mõtet mingit plärisevat sportsummutit toppida alla kuna juurde ta midagi peale hääle ei annaks siis sai originaal summuti vähe viisakamaks muudetud :)..

Pilt


Pilt

Sõbranna tegi mõne kena pildi ka :)..

Pilt

Pilt

Tegemist vajavad kiiremas korras valuveljed ehk siis poleerimist ja värvi :) .. ning sillastendi !

Postitatud: 28 Juun 2015 01:40
Postitas kristjan92
Olen autoga Tallinnas ja jääb sõbra käsutusse seni kuni ise aega teenin. Loodetavasti cambil saate masinat näha siiski.. Ehk oleks keegi hea inimene ja reguleeriks karburaatori pühapäeval ära ehk täna (puudulik tühikäik ja muud anomaaliad)

Postitatud: 03 Aug 2015 19:34
Postitas kristjan92
Masin Tallinnas liiklemas ning ma ise Tapal aega teenimas :) ..
Pilt

Postitatud: 30 Aug 2015 16:49
Postitas Hulkur
Räägib mis väeosas teenib ka?

Postitatud: 15 Sept 2015 21:34
Postitas kristjan92
 
Hulkur kirjutas:Räägib mis väeosas teenib ka?
Tapa-l Õhutõrjes

Aga vahepeal lasti väljaloale ning sai käidud Tallinnas ning selle ümbruses ning ka sõber Viin-a juures käidud . Härra Viin võttis aga kaamera ning ajas ka enda viieka pöörde ning mõni hetk hiljem olime ma juba Saue kandis pilte tegemas , kuna mul oli kiire koju saamisega siis väga palju aega polnud sättida ja mujal käia kui vaid ühe koha peal seega ärge näkku lööge..
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Talvel oleks soov kas rauasaag kerre lüüa või siis mootorile väheke võimsust juurde saada kui masin seisab , aga eks ole näha kui palju sõduril aega ja raha on :) !

Postitatud: 21 Nov 2015 18:38
Postitas kristjan92
Kaks pilti vähe valgemas valguses ka kui oktoobris ilus ilm oli :)
Pilt

Pilt

Postitatud: 30 Aug 2016 18:48
Postitas kristjan92
Masin endiselt alles , kaitseväes polnud aja ressurssi ega raha ... tasapisi tohterdanud jälle teist ning turgutanud . Seega suve alguses läks masina pealt mootor remonti ning sai kergelt vabama hingamise , ehk Olku viitsib ise pikemalt kirjutada mis ära tegi. Ühesõnaga käib hoolas sissesõit ja varsti lootus et saab minna häälestama masinat.

Mõned liikuvpildid kevade kuulutamiselt..
https://www.youtube.com/watch?v=c9OQ_G1KT-o
https://www.youtube.com/watch?v=o6CYsvEPTXs
Ja hiljutised pildid sõbra poolt :) .
https://www.flickr.com/photos/123566611 ... 1616762790

Postitatud: 31 Aug 2016 11:51
Postitas robi
Muidu ilus, aga minu meelest on see suunakate tuuning kuidagi poolik. Kui suund hõõguks õrnalt kogu tule ulatuses oranžilt oleks kenam "ameerika tuled" stiilis aga see tume plätakas keskel rikub tulede pildi. Omal ajal aretasime 3102-le sellised tuled. Siis oli sõbral neid 2 tk ning oli näha ilmekalt võrdlust kui põlesid ja kui ei põlenud pidevalt. Põlevatega oli palju pidulikum ja ilme kuidagi laiem. Tõsi piirdusime vaid 5w katmata pirniga ja tulemuse oleks saanud oluliselt parema kui oleksime suutnud valguse hajutada. Seejärel aga ilmus linnapilti nii palju e36 ja teisi mudeleid põlevate suunakatega, et meil kadus ind aretada ära ja pigem mõtlesime loobuda sellest vimkast. Sinu autol oleks see ilus, popp ja noortepärane. Edu!

Postitatud: 31 Aug 2016 18:40
Postitas kristjan92
Hea kuulda kui keegi kaasa mõtleb. SM Viin need valmistas ehk kui hakkab uusi valmistama siis võtab selle arvesse igatahes mulle Su idee meeldib ja ehk kannatab need veidi ümber teha siis :) .

Postitatud: 08 Nov 2016 22:51
Postitas germpz
Mis eesmärki võib täita tagaaknal olev ribijas konstruktsioon?

Väga kift masin.

Postitatud: 09 Nov 2016 12:19
Postitas olaaf
 
kristjan92 kirjutas:suve alguses läks masina pealt mootor remonti ning sai kergelt vabama hingamise , ehk Olku viitsib ise pikemalt kirjutada mis ära tegi.
Mootori kohapealt võin veidi kirjutada:

Kui Kristjan mootori tõi olid lootused kõrged - kap-rem mootor jutu järgi - alumise otsaga pole ilmselt midagi teha vaja.

Kui asja reaalselt lahti võtsin, ilmnes fakt, et remontija on oma tööd teinud kiiruga - blokk pealt freesimata ja kõver, kolvirõngastel puudus paisumispilu mille tõttu oli hülsisein tugevalt kulunud.
Lisaks veel omapära, et kepsusaalede vahele oli panud õlipaberit :)
Väntvõll raamikaelad olid juba 0,75, kepsukaelad 0,5 lihvimisjäägid puhastamata kanalitest seega vänt utiili..
Kristjan tõi ühe vana 03 mootori seest väga ilusa ja mõõdus vända mis läkski kasutusse...
kepsudest kõige parem oli 0,07 ellips kõige halvem 0,15 - hea oleks 0, lubatud on kuni 0,3. Kaaluerinevus ca 10-15g kepsude vahel mis on täiesti harju keskmine..

Uued kepsud said kaalu aetud, ülemiste silmade järgi valitud nii, et sõrm ikka ilusti sees püsiks..

Kahjuks polnud hülsipaksust piisavalt, et 82mm peale puurida blokki - kollektorite poolel olid hülsid ainult 5mm paksud 79,4 peal - küünalde poolel oli hülsiseina paksus keskmiselt 7-7,2mm kuid ebaühtlaselt.. tuhendipinnal olid hülsid ühel joonel, seega lihtsalt ebatäpne valu..

Mootor läks puurimisse, korralikud vene 2105 kolvid 79,8 blokist sai võetud parasjagu maha, lõigatud üle klapisüvendid(!) sisselasked käisid täpselt süvendi serva pihta!

Plokikaanega oli asi lihtsam, see nn remonditud plokikaas läks riiulisse, seal olid klapitööpinnad 4mm laiuseks soveldatud, midagi oli silindrites rännanud ja tegu oli tavalise 011 kaanega.
Õnneks tõi Kristjan ühe ribidega plokikaane, mis sai võetud toorikuks - kanalid sai üle käidud, maha lihvitud, põlemiskamber ringi tehtud, klapi tööpinnad ringi lihvitud ja klapipesad ringi lõigatud mitme nurga alla.
Klapivedrud sai üle kontrollitud, nukkvõlli valisime pigem tagasihoidliku E10,5 mis annab ühtlase väändegraafiku madalal pöördel. Juhtpuksid jäid malmist, kuna olid kulumata.
Sisselaske kollektor sai kanalitega kokku aetud ning avardatud.
Karburaator sai tehtud mingist Ando poolt saadetud kärakast, välja tuli solex 23x26, esialgne seadistus sai tehtud, kui nüüd kevadel masina uuesti käima ajab saab stendi minna seadistama.
Kompresioonid said üle mõõdetud - kõigis silindrites 14,5 ringis..


Pilt Pilt

Pilt

Re: NOVA 21053 , Kristjan92 , 1992

Postitatud: 02 Juul 2018 11:37
Postitas kristjan92
Vahepeal olen sõitnud ning valmistanud masinat ette Maanteeamet-i jaoks ja ülevaatuse jaoks.
Suured tänud kõigile kes asjale kaasa elasid ja jagasid soovitusi kuidas ümberehitus libedalt läheks.
Vanaisa edition
Vanaisa edition
DSC_0341.JPG (106.24 KiB) Vaadatud 16116 korda

Re: NOVA 21053 , Kristjan92 , 1992

Postitatud: 10 Mai 2019 17:18
Postitas kristjan92
Pole ammu kuulda ega näha olnud?
Pole midagi kirjutada olnud, aga lõpuks miskit siiski toimub ja ei tea millal jälle liiklusse sukeldun.
Igatahes auto elekter on algusest peale kohati kahtlane olnud ning aastaid Sm.Viin-a tüüdanud jutuga et palun tule külla ja appi.
Niisis seltsimees Viin tuligi appi. Rappis ja vedis salongi poolse juhtmestiku täitsa kobedaks lisaks sain uue kaitsmekarbi ehk selle vana tüübi (Pulkkaitsmetega).

Kuna ma vahepeal talvel ka ikka masinaga vuranud siis vajas see ketaslõikuri abikätt ning harjutasin keevitamist, ehk kui uuesti gaasi saan siis ehk saab kõik plaanitud keevitatud ja saab suve muretult üle elatud.

Juhtmete osas kiskusin kõik uuesti välja kuna salong ja mootori juhtmestik vaja omavahel klappima panna seega panin pakikese teele ning paraja kingi Viin-ale :) .

Hetkel rohkem ei meenun ning lisan mõned pildid.
Põrandal kokku pandud juhtmestik
Põrandal kokku pandud juhtmestik
salongi juhtmed.jpg (73 KiB) Vaadatud 14515 korda
Juhtmestiku proov
Juhtmestiku proov
salong.jpg (137.64 KiB) Vaadatud 14515 korda
Uuendused salongi ahju ümber
Uuendused salongi ahju ümber
salongi radiaatori ümbris.jpg (110.43 KiB) Vaadatud 14515 korda
Taga aknalaud
Taga aknalaud
kõlarid.jpg (61.42 KiB) Vaadatud 14515 korda
keevitus harjutused
keevitus harjutused
keevitus.jpg (146.21 KiB) Vaadatud 14515 korda
Kogu juhtmestik
Kogu juhtmestik
kogu juhtmestik.jpg (150.17 KiB) Vaadatud 14515 korda