3. leht 4-st
Postitatud: 21 Aug 2014 22:40
Postitas kristjan92
Eelmisel lehel ehk esimesel lehel leiad pikema jutu selle kohta
.
Postitatud: 27 Aug 2014 20:12
Postitas kristjan92
Olgu öeldud , et mootor töötab
..
Laupäeval sai pikemalt asi ette võetud ning hommiku poole garaaži suundutud ja alles pool üksteist õhtul sealt välja tuldud , kuid see õhtu veel käima ei saanud tuli jätkata järgmine päev kus tuli appi mulle sõber/klassivend Marek kes ka süüte õigeks keeras ning 15 minuti pärast käis mootor juba
.
Kõik pole ikka päris plug and play ehk siis 1:1 ei istu , egas siis midagi tuli väike šabloon teha ning nikerdama hakata , päris hästi küll välja ei tulnud mõne koha peal pidi veidike viili näitama aga istuma ma ta sain.. Kaks lõdvikut tuli ka mul ümber teha ..
Ah jaa anduri asukoht vahetus ja siis tuli ka kaks juhet pikemaks venitada
..
Aga , et mul summuti jooks on ristatud klassiku ja siis nendest pükstest kuhu käib muidu vist katalüsaator , mida ma tarvilikuks väga ei pea siis lasin natuke ümber keevitada seda asja ..
Auto gaasipedaali süsteem on vahetatud nüüd trossi vastu kuid tross on 2108 oma seega pikem kui vaja .. tuleb midagi välja mõelda ja lõpuni aretada et viisakas jääks ning toimiks korralikult.
Hetkel aga side lõpp , kuulete jälle ilmselt siis kui õõtsad all ning ehk veel midagi , aga kindlalt veel ei luba
..
Postitatud: 31 Aug 2014 16:58
Postitas kristjan92
Proovi tiir tehtud , aga nüüd sooviks teada kuidas uue mootori sissesõitmine täpsemalt käib , ühed väidavad , et ära üle 3500 pöörde lase teised räägivad et hoia alla 3000 pöörde .. kolmandad jällegi , et 500km rahuliku ja siis korraks teisega peaaegu lõpuni lasta ja siis jälle rahulikult ..
Üks mure veel , et mida see stuts või kuidas seda nimetadagi teeb või tegema peaks mis on gaasi hoovastikust üleval pool..
Trossiga gaasi ühendus süsteem sai lahendatud nii , tänu vanaisale kes lõpuks lõi ka käed külge ning aitas moraalselt
Ning hetke seis milline mootoriruum jäi uue mootoriga
Postitatud: 31 Aug 2014 17:05
Postitas teboilmen
Sealt stutsist jookseb voolik õhufilti kopsiku külge samase kohta kuhu tuleb ka karterituulutus.
Postitatud: 01 Sept 2014 10:16
Postitas olaaf
sealt stutsist saab karpa esimene siiber õlituse võllidele..
sissesõidu pikkus ja stiil sõltub kui tihkelt mootor on koostatud.
hoiduda tuleb mootori ülekoormamisest esimestel sadadel kilomeetritel.
samuti tuleb jälgida temperatuuri..
sissesõitu oleks hea teha muutuva koormusega - vahepeal korralikult käiguga pidurdades siis jälle kiirendades.
mis õli sissesõiduks valisid?
Postitatud: 01 Sept 2014 17:16
Postitas teboilmen
Kui natuke ülespoole kerid siis näed mis õli sissesõiduks valis, ilus suur pilt ka
Postitatud: 01 Sept 2014 17:23
Postitas kristjan92
Esimese käivitusega läks korra kogemata keema kuna kaitse oli natuke oksuteerunud , kähku see viga parandatud .Loodan et midagi nahka sellega ei keeranud .. Üleeile tegin väikse 5km ringi ning sõitsin rahulikumalt ja üritasin kuni 4käiguni kiirendada 3500 pöördeni ja pidurdasin nö käikudega hoogu maha ka
..
Õli sai tõesti 10W-40 valitud , kas soovitad midagi muud
, olen kuulnud , et hea oleks kui 200-300km pärast uuesti õli vahataks , mis mul ka plaanis kuna uues mootoris pidi seda metalli puru jääma nagunii sisse peale remonti mis tuleb selle õlivahetusega välja ?(kas see õige jutt või jällegi naised saunas rääkisid)
Õhufiltri kopsiku ümbris mul ära lõigatud ja see asi mul hetkel pimedaks tehtud seega peaksin panema siis originaal kopsiku uuesti ümber ja karterituulutuse külge ?
Postitatud: 01 Sept 2014 17:44
Postitas robi
P.Pinna tn, õlivahetus on nede käest ostetud õli puhul tasuta, filter võta kaasa, või osta kohapealt. minu ladakale läks vist õli ise maksma 37€ (liiter pakiti seda veel kaasa.
Lasin teha mootoripesu+xado lisand mootorisse (tuning nimetati seda) ja tagasilda ka mingi geel sisse ning kokku läks vist 95€, kui õigesti mäletan.
Postitatud: 19 Okt 2014 16:10
Postitas kristjan92
Postitatud: 13 Nov 2014 21:17
Postitas kristjan92
Endiselt olen esisilla kallal kuid tundub , et asi hakkab lõpusirgele jõudma ja saab ehk nüüd kokku hakata panema .. muretsenud olen võimalikult palju uusi osasi , mida polnud saada või ei näinud mõtet maksta mõttetult palju raha siis taastasin ja värvisin üle..
Nädalavahetusel sain -50 amordi ringi PlazaSpord-id kätte , soov oli saada -70-nd kuid vaatame kuidas -50 jääb ja töötab
..
Rooliotsadeks valisin Lemförderid ja reedel saan ka kätte uued rattalaagri komplekti ning šarniirid olid Itaalia tootjalt aga ei meenu nimi/firma..
Lanžeroni sisse sai lastud uued puksid treida ja paksemad nii ,et nad vastu amordi-kannu jääksid ja saaks sealt ära toestada ning hiljem plaanis veel lisada tugendust juurde..
Postitatud: 19 Nov 2014 19:38
Postitas kristjan92
Postitatud: 20 Nov 2014 21:26
Postitas kristjan92
Teha veel pidurid ja veljed , alustasin teise poolega ka täna kuid mitte kaugele üritan nädalavahetusel saad teise poole kokku ja piduri osad uued paigaldada ..
Postitatud: 01 Dets 2014 18:23
Postitas kristjan92
Pidurisupordi värvi algne mõte oli et võõpaks erkpunaseks nagu need tavaliselt on nö brembo punane , aga sattus kätte palju huvitavam värv
Ning kõik sinna kuuluv sai uus pandud ning mõlemalt poolt kokku
Teha on veel nii palju , et topeltstabilisaatori varras alla monteerida ning esimesed pidurid õhutada .. siis saab tagumise silla kallale asuda
..
Postitatud: 10 Jaan 2015 18:13
Postitas kristjan92
Tagumine sild on lahti monteeritud , hoiab veel vaid kardaan koos poltidega..
Sai natuke lisatud metalli juurde, ehk homme saab värvi peale siis peab vajalike mutreid, seibe ja polte kokku ajama ning veel veovõllidele uued laagrid vaatama, et kõik ka tagasillas uus saaks..
Vedrukandurile tugevdust natuke..
Postitatud: 17 Veebr 2015 21:28
Postitas kristjan92
Vana sild alt ning seisab pukkidel ning ootab oma aega ning raha et saaks viimased vidinad ära osta. Piduriregulaatori võtsin vahelt et saaks tugendada kändu, ehk teab keegi rääkida kas või mis regulaatorit saaks hiljem kasutada?
Kännu peaks ka igaks petteks üle käima ning äkki jämedamast metallist meisterdama?!
Venemaalt sai soetatud veel LSD differ VAL Racing tootja oma, täis-sport ja eelpinge paberite järgi 7N/kg
Postitatud: 17 Veebr 2015 21:46
Postitas reiner
Milleks üldse regulaator?
Kännule vaja lihtsalt külgsuunas väike tugi tekitada
Administreeriv toiming
Postitatud: 17 Veebr 2015 21:49
Postitas reiner
! | Sõnum kasutajalt: reiner |
Teema on liigutatud. |
Postitatud: 17 Veebr 2015 21:58
Postitas Hulkur
Ära ikka väga paksust rauast neid tugevdusi tee. Pärast on nagu vene ader. Paksust rauast, mis omakorda paksu rauaga tugevdatud.
Postitatud: 17 Veebr 2015 22:02
Postitas kristjan92
Minu mõte oli ka et külgsuunale toru asetada , lihtsalt olin kuulnud et tehakse jämedast metallist uus. Aga hea kuulda kui seda tegema ei pea, ning kui seda regulaatorit tarvis ka pole siis elu jälle natuke lihtsam jälle (hakkasin juba muretsema eh on ikka tarvis).
Postitatud: 06 Apr 2015 20:50
Postitas kristjan92
Venest saabus jälle pakikesi
Tagumine stabilisaatori varda komplekt
Lanžeroni tugevdus varras millel oli mutter vähe väikese võitu ning lasin treialil paraja suurusega uue mutri treida..
Treitud vs originaal
LSD Differ VAL Racingu oma ning eelpinge 7.0kg ei tea kas seda vähe või mitte igatahes profisarja oma pidi olema .. muu kraam aga kohalikust Eesti poest saadud Niva klaaspesuvedeliku paak koos mootoriga jne.
Velgesi sai eelmine kevad juba hakatud keemiaga puhastama ning väheke poleerimist harjutatud kuid , see keemia võtab nii vaevaliselt et lähevad pritsi ning siis uuesti poleerida ära ning rehvivalikuks osutus 195/45/15