1. leht 5-st

21013, sansa,1973

Postitatud: 07 Mai 2011 21:13
Postitas sansa
Tere kõigile. Sai siis selline masin ostetud. Kere on tal kõva, tiiva äärte all leidub roostet natuke, aga see pole probleem. Masin on mingi aasta saanud kerevahetuse. Mina olen siis temal teine omanik.
ÜV tal hetkel puudub. Masin on seisnud 2008 dast aastast. 2 aastat garaazis, viimase aasta kahjuks väljas. Selle lumerohke talve tagajärjed on masinal tunda. Salongis on vesi, nimelt tagaistme esine uputas. Suurem vesi välja aetud, nüüd tuleb niiskus ka välja peletada. ÜV ei saanud läbi tagupidurite pärast. Nüüd aga viga eemaldatud, silindri mansetid said vahetatud. Masinal veel kap remondi läbinud mootor peal ja uus käimar.
Plaanid: Tiiva ääred korda teha ja muud roostes kohad.
Põhjalt lahtine mastiks eemaldada ja uus asemele lasta.
Muusika sisse panna.
Ära pesta.

Tekkis küsimus kas kile salongi põrandal on hea kui see on tõrvaga kinni pandud? Seal on vesi vahel(hetkel niiskus). Kõik soovitused teretulnud.


Mõni pilt ka siis masinast:

Pilt
By martinest23 at 2011-05-07

Pilt
By martinest23 at 2011-05-07

Pilt
By martinest23 at 2011-05-07

Pilt
By martinest23 at 2011-05-07

Postitatud: 07 Mai 2011 21:29
Postitas veljo15
Täitsa viisakas ja kena masin:o
Seda vaadates tuleb endalegi kole isu üks 013 osta;)
EDU

Postitatud: 07 Mai 2011 22:40
Postitas undu
Mnjaa, see ongi siis see masin, millest sa tükk aega rääkinud oled, kena paistab küll, aga palju ka hind oli ? :)

Ja kas sellelt keevitajalt selle 05 kohta said infot.

Postitatud: 08 Mai 2011 01:40
Postitas Tarvks
huvitav, kuidas sumps niimoodi kõveraks on aetud:P, muidu tundub täitsa korralik, edu ehitamisel:)

Postitatud: 08 Mai 2011 09:08
Postitas sansa
 
Tarvks kirjutas:huvitav, kuidas sumps niimoodi kõveraks on aetud:P, muidu tundub täitsa korralik, edu ehitamisel:)
Tänud kõigile. Sumbutaja ots on kõver ainult. Omanik ültes et rahvale peale ei puhuks:spin.

Postitatud: 08 Mai 2011 10:27
Postitas viaccess
Kerevahetuse üle elanud masin. 73 aastal 011 keresi veel ei tehtud, auto sündinud 01na.
Meenutab mu punast ostupäeval, selline nostalgiline tunne kohe. Taganumber kaldu aetud :) kunagi tehti nii et valgustus paremini peale paistaks.
Salongi kuivata ilusti ära, muidu varsti põhja pole. Võta kummist matt ja mürasummutusmatid välja selleks. otsi ka koht kust kaudu vesi sisse pääses.

Postitatud: 08 Mai 2011 15:54
Postitas aargo
Ai ai :D Selle auto kohta kuulsin igasuguseid jutte vahepeal juba.:P Tundub tõesti päris viisakas. Kui ta ainult selliseks jääks ka;) Muidugi peale natukest kõpitsemist :lol Good Luck!

Postitatud: 21 Mai 2011 23:38
Postitas sansa
Täna sai siis kõik uksed ära regullitud- tomivad käivad lahti, kinni ja lukku. Tiiva äärtelt sai ka rooste eemaldatud, tuleb ainult värv osta ja üle tõmmata.
Uksetihendid vajavad ka vahetust.
Tagu numbri alust sai ka värvitud- näeb nüüd vähe viisakam välja.
Tagatuli tagasi pandud.
Esipidurid peab ka veel üle vaatama.
Loodan, varsti ÜV ele jõuda.

Pilte ehk homme.

Postitatud: 22 Mai 2011 18:43
Postitas sansa
Lubatud pildid siis.

Uus peegel:

Pilt
By martinest23 at 2011-05-22

Pilt
By martinest23 at 2011-05-22


Põhja läheb selline kate, sellele põhjavaip peale:

Pilt
By martinest23 at 2011-05-22

Pilt
By martinest23 at 2011-05-22

Vasaku esitiiva nurk on kahjuks selline, ülejäänud plekid on korralikud.

Pilt
By martinest23 at 2011-05-22

Postitatud: 22 Mai 2011 20:25
Postitas aargo
Viimasel pildid ikka suht kehva see asi :( Aga muidu täiesti normaalne, mis muud kui edu! :)

Postitatud: 22 Mai 2011 23:39
Postitas zajetz
Esitiiva nurk on ju üks lihtsamai kohti mida asendada ja pärast korralikult mõlemalt poolt töödelda.

Postitatud: 26 Mai 2011 20:10
Postitas sansa
Täna sai kindlustus ära tehtud ja sõidetud.

Masinal käigukasti juures klõbin sees. Klõbin tekib kui kiirus on 30km/h. Vabal käigul ka klõbin.
Keegi ei nõu ei oska anda, et mida vaadata?

Mootor töötab korralikult, masin astub ka päris hästi edasi.
Tiiva nurga vahetan välja siis kui oranzi hakkan keevitama. Loodetavasi kuu aja jooksul saab see toimuma.

Tänud.

Postitatud: 27 Mai 2011 20:17
Postitas sansa
Undamine tuleb taga diffrist. Spidomeeter näitab kuidagi vähe km/h, päriselus tundub rohkem.:)

Postitatud: 03 Juun 2011 19:40
Postitas sansa
ÜV läbitud. Parempoolne käsipiduritross on kinni- peab õlitama.
Muidu noriti ainult, et taga olid kõrgemad rehvid. Nüüd aga võrdsed rehvid all.

Masin Vana-Võidu Viguriks valmis.;)

Postitatud: 03 Juun 2011 20:25
Postitas aargo
 
sansa kirjutas:Masin Vana-Võidu Viguriks valmis.;)
Väga hea :D:cool:

Postitatud: 04 Juun 2011 04:01
Postitas Kytt
ja miskit uut ja huvitavat saab vana võidus uuele omanikule üle antud ;)

Postitatud: 04 Juun 2011 10:48
Postitas hautz
Kui võõrast häälest pole lahti saanud, siis uuri kardaani vahepukki. Vahepukk võib vahel üllatavalt palju häält teha.

Samas mul oli väljalaske kinnitus väljalaske toru küljest ära murdunud ja torust tüki lahti rebinud. Oli ka selline klõbin käigukastu juures. Peale kinnikeevitust polnud enam klõbinat ega susinat.

Postitatud: 04 Juun 2011 22:00
Postitas sansa
Täna sai siis Rojevil abis käidud VVV rada üles panemas. Auto pidas vastu. Sain teada et "uutel" ratastel mis ma taha panin(enne olid kõrgemate rehvidega veljed) on koonused ära natuke. Rõngu linnas olles hakkas alles kolisema. Viskasin teise ratta alla, aga ikka tegi sama häält. ÜV mainiti, et parem käsipidur ei võta. Täna võtsin trummli lahti- käsipiduri hoob oli lahtiselt(trossi polnd küljes). Stopper oli ära kadund. Ratta putritel olid ka natuke otsad kulunud. Nüüd aga kõik koos jälle, hetkeseisuga ei kolise. Sai ka sumbutajat kohendatud et vastu põhja ei käiks, aga ikka käib.
Homme üritan vead eemaldada veel.

Postitatud: 08 Juun 2011 22:11
Postitas sansa
Jupid käes: logarid, silikonjuhtmed, esiamordi ülemised puksid. Kohe sai siis vahetama hakatud. Vasak poolne amort tuli õõtsa küljest ilusti lahti- puksid vahetatud. Parema poolega aga nii kergelt ei käind asi. Plaksti mõlemad poldid puru. Nüüd üritan siis homme õõtsa alt võtta ja uue asemele panna. Loodan jõuda ikka VVV ile. Paar päeva aega ju veel.

Postitatud: 08 Juun 2011 22:14
Postitas kristjan666
Lihtsam puurida õõtsalt poldid välja ja uued sisse,keevitusega punktid peale ja asi korras.:)