21013, sansa,1973

21013, sansa,1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Administreeriv toiming

Postitus Postitas Kytt »

 ! Sõnum kasutajalt: Kytt
Teema on liigutatud.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Cambil käidud.
Masin pidas enamvähem ilusti vastu.
Minnes tahtis keema minna kuna oli mingi ummistus süsteemis. Rajal aga ei tekkind probleeme sellega, kojusõites aga hakkas ülemise lõdviku juurest lekkima.
Nüüd see probleem lahendatud- korralik radikas peale pandud, jahutab väga hästi.
Eile sai veel pidurid ära õhutatud, nüüd on pidurid korras. Cambi ajal oli natuke õhku veel sees. Hiiumaal oli käsipiduri tross kinni jäänd, tross tõmbas hoova poole peale ja ratta poldid käisid vastu, mis tekitasid kõrinat.
Masinal on klapisääretihendid läbi.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Mainimata jäi veel et nüüdseks on autol sportlikum rool peal, ning tulede relee läks ka läbi cambil. Sellepärast Priidic küsiski et mis pirnid mul masinal on:).
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Käsipidur

Postitus Postitas sansa »

Endal on mõistus otsas. Probleem on käsipiduris. Nimelt kui autol on tagumised rattad(mõlemad) õhus ja kui tõmmata käsipidur peale siis vasak poolne ratas ei käi ringi, parem aga käib nii palju kui reduktor järgi annab(reduktori lõtk nö). Järelikult pole klotsid parempoolsel rattal vastu trummlit. Käsipiduri tross sai just vahetatud korraliku vastu(eelmisel oli paremal pool tross kinni jäänud). Paremast töösilindrist(trummlis) on hoova poolsest mansetist(ehk siis vasakpoolsest) ka õli välja tulnud. Täna keerasin ka ektsentrikud uuesti paika(kontrolli mõttes).
Kui pidurdan siis kostub parempoolsest trummlist kolinat.

Igasugune abi teretulnud!!! Aitäh!!!
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Parempoolne pidur.

Postitus Postitas SexSix »

Parempoolne käsipiduri tross oli kinni ja käsipidur oli peal. Et siis kulutas parempoolsed klotsid ja trummli ära. Eks pead uued klotsid panema, võib- olla ka trummli.
Soovitav muidugi kõik klotsid vahetada.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Uued trummlid said just hiljuti pandud, klotsid samuti. Eksentrikutega peaks ju ikka paika saama?
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Trummlid ja klotsid.

Postitus Postitas SexSix »

Võrdle trummleid, mõõda. Kolotside paksus mõõda ka ära. Kui käsipidurit kasutasid siis parem pidur jäi koguaeg peale ja kulutas nii klotse kui ka trummlit. ( Varjant, et klotside vahel olev raud on lühemaks tehtud).
Käsipiduritroos pinguta niimoodi, et jõuad poolde vinna tõmmata.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Klotside mõõdud on kõigil 4jal klotsil 5mm. Käsipidur on pooles vinnas.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Sidur

Postitus Postitas sansa »

Hei!

Sai siis ühe siguli mehega kokku räägitud ja ta ütles et aja masin kanalile. Masin kanalile aetud hakkasin kardaani alt võtma. Meister kontrollis siduri reguleerimis varrast ja ütles et liiga peale keeratud.
Viga käes hakkasime maha keerama, pärast sai pandud uus reguleerimis varb, reguleeritud käsipidurit ja õhutatud pidureid.

Pidurid...

Kui käsipidur ei ole ära pingutatud siis läheb pedaal üpriski põhja kui aga kässar pingutatud siis on normaalne ja pidurid olemas.

Tagumises paremas trummlis pidurdamise ajal käivad arvatavasti rattapoldid vastu käsipiduri hooba. Kuna käsipiduri hoob ju liigub tavalist pidurit vajutades???
Žiguliga juba igav ei hakka.
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Postitus Postitas Priidic »

Need vastukäimis jäljed on poltidelt näha, võta poldid välja ja vaata otsast. Natuke viiliga üle ja kombes.
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

 
sansa kirjutas: Pidurid...
Kui käsipidur ei ole ära pingutatud siis läheb pedaal üpriski põhja kui aga kässar pingutatud siis on normaalne ja pidurid olemas.
Mis kilbid ja mis silindrid? 2101 ekstsentrikutega, mitte 03 ega 05? Kõlab asi üldiselt seda moodi, et klotsivahe on reguleerimata ja kilomeetrine.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Ratta poldid viilisin lühemaks, see asi korras nüüd!

Töösilindrid on Master Spordi omad.

Olen reguleerind küll ektsentrikuid. Peale keeratas hakkab klots vastu trummlit käima, aga päris kinni ei võta veel(suudan trummlit liigutada ehk ratast)kui keeran veel natuke siis on täitsa plokkis. Keeran nõksu tagasi ja siis jääb klots vastu trummlit käima. Keeran veel tagasi, kuna kardan et klotsid jäävad peale.
Kas teen õieti? Pean ma kartma ei klotsid jäävad peale?

Täna sai korralik aku kinnitus ka tehtud, niiet Rajapäevadel ei tohiks enam sellega jamamist olla.
Žiguliga juba igav ei hakka.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Õige koht peaks olema see, kus klots just hakkab vastu puutuma. Eks see sihuke tunde järgi 1 kraadi kaupa timmimine ole. Kui trumlid lopergused ega taandurvedrud surnud pole, siis pealejäämist kartma ei pea.
Ja pea ikka meeles, et teist ekstsentrikut tuleb teistpidi keerata - mul kipub teinekord sihuke elementaarne asi ununema.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Juba pikemat aega oli plaanis klappide regull teha 1.2 , kuna endal polnd kogemusi siis aitas Mel. Päev enne Laitset said siis klapid regullitud. Laitsega jäin igate pidi rahule. Masin pidas ka enam-vähem vastu, kui välja arvata et parem tagapidur peale jäi. Selle parema tagumise piduriga ongi koguaeg ühed probleemid.:mad:

Enne Kiltis kiirendust said esipiduri silindrid ja kolvid ära õlitatud et rooste ei läheks:) Kohale jõudes jäi mulle silma üks puudu olev mutter, mille sain hiljem Via käest.;)

Pühapäev oli ka üks pikk päev, juhtusid sellised asjad:

Pilt

Pilt

Pilt
;)

Tänud kõikidele abistajatele!!!;)
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Ongi uus moto juba w, mitmene on siis, kirjuta pikemalt muud juttu ka :D.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Reineri kopika 1300ne rihmaga....
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Minu endine jah. Tore näha ja lugeda, et koju jõudsite!
Nüüd veel sidur, tagumised varda poldid ja sumpa korda, siis täitsa tip-top!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Millest kapotialune nii mudaseks muutus?
Oleksid võinud ju enne teise moto vaheleistutamist puhtaks klantsida. Pildilgi pesur näha :D.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Höhöööö:lol, kuuekümne kuues läheb läheb rebimine tihedamaks! ...mis on ainult positiivne.

Jõudu ja jaksu!
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

 
logman kirjutas:Millest kapotialune nii mudaseks muutus?
Oleksid võinud ju enne teise moto vaheleistutamist puhtaks klantsida. Pildilgi pesur näha :D.
See on mastiks millele roostest vett peale pritsind.
Saigi ju puhtaks, ennem oli mitu korda hullem:D

Rebimiseks läheb jah. Kas Kapa siis järgmine aasta ka väikses vändas?
Žiguliga juba igav ei hakka.
Vasta