21013, sansa,1973

21013, sansa,1973

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Leidsin ühe pildi sellest kui must ennem oli kapotialune.

Pilt
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Nii, täna vahetasin siduri peasilindri, töösilindri ja vooliku ära.
Nüüd peaks sidur korras olema. Silindrid läksid Fenoxi omad. Näis kaua kestavad.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Fenoxiga lood nii, kui praaki peale ei trehva siis kestab isegi 10 aastat. Endal Fenoxi esimesed pidurisilindrid töötavad üle 5 aasta probleemideta.
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Sai vähe pikem ots sõidetud ja küttekuluks tuli maanteel 7.3 l /100l. Nii et igati OK kulu, kuna aeglane ülekanne ka all ju(4.44).

Praegu olen maadelnud ikka piduritega, et kuhu see käsipidur jääb. Mehaaniline lõtk on ikkagi, kahvel on kulunud nii palju.
Hoova sain igathes õigesse asendisse, aga kui ära pingutan siis on ikka liiga pooltelje lähedal.
Nii et lasen homme kahvlile juurde keevitada natuke, siis peaks toimima hakkama.

Tagasilla lühemate varraste poldid on ka nüüd uued olemas.
Vaja ainult natuke vinti juurde keerata ja siis külge panna.

Tundub et masinast hakkab lõpuks asja ka saama.;)
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Uued stabika poldid pandud. Eks ole näha kas peavad vastu.

Kahvlitele sai siis 5mm otsa keevitatud. Nüüd on pidurid korras ja käsipidurgi olemas lõpuks.;)
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Panid ikka korralikud poldid ?
Küti omal väänas need kaasas olnud keermestatud makaronid ilusti kõveraks.
Korralik 12.9 tugevusega polt ning siiani pole probleemi.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

 
PuZuP kirjutas:Panid ikka korralikud poldid ?
Küti omal väänas need kaasas olnud keermestatud makaronid ilusti kõveraks.
Korralik 12.9 tugevusega polt ning siiani pole probleemi.
Tugevust ei oska öelda, aga kui peaksid kõveraks minema siis lähevad 12.9 tugevusega.
Žiguliga juba igav ei hakka.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kui olid "mustad" poldid, siis olid 10,9 või 12,9 tugevusega, kui "valged", siis 8,8. Eks muidugi võib ka erandeid olla, kuid nii on tavaliselt.

Endal plaan pikad poldid mingite plokikaanepoltidega asendada. Võib ka muidugi vastavad poldid osta poldipoest, kuid plokikaanepolte lihtsam saada mul.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Oh jah, vahepeal tundus et masin hakkab korda saama lõpuks, aga ikka tulevad vead. Taali rajapäeval läks siis nukkvõll pooleks. Suured Tänud kasutaja Siimp isale, kes aitas probleemi ära lahendada ja Zajetzile kes teise nukkvõlli otsis.

Pidurid pole ka ikka need mis nad olema peaks, õhk on ikka vahel kuskil.
Varsti läheb masin talvekorterisse ära. Loodan et järgmiseks hooajaks saab pidurid korda. :rolleyes

Enne Taalit sai rooli lõtk ka ära eemaldatud, lõtk oli üles alla siis.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Mõni pilt ka siis:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Žiguliga juba igav ei hakka.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Kas see on juba teine nukkvõll, mis sel mootoril purunenud on? Reineril oli ka kevadel kunagi võll pooleks..
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Teine neh..
Mõni mootor võtab õli, teine nukkvõlle.
Nüüd läks koos teise raamiga võll sisse. Kui nüüd ka ei peaks pidama jääma, siis järelikult vaja kaant lihvida.
Enne kui ma mootorile remondi tegin ja peale panin, sõitis see mootor päris mitu hooaega talvel lumerada ja polnud häda midagi. Täitsa kummastav.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Loodan, et seekord jääb nukk pidama uue raamiga. Natuke kauplemist küll oli ja jebimist ka kuid lõpuks jõudis ta sinu masinani.
Edu!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

 
sansa kirjutas:
Pilt

Oh Snap! :)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Uus nukkvõll paigalda esialgu ilma nookuriteta - hakkad keskelt väljapoole paku kaupa kinni keerama nuka raami - samas koguaeg kontrollid käega kuidas nukk ringi käib..

Väga suur tõenäosus on, et plokikaan on pealt poolt kõver - mul on garaazhis üks lada kaas, mis on põlemiskambrite poolt ~1,8mm kõver ja nuka poolt ~1,3mm kõver - sellega oli selgelt tunda, et kui juba keskmise paku kinni tõmbad nukk enam käega ringi ei käinud..

Olen näinud ka "juudiplekist" seibe nukaraami all, et oleks võimalik mootorit raskel ajal kasutada - nukkvõll oli vanasti ikka tõsine defitsiit ladale :)

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Lisaks veel vale pingutus moment/jõud, faktor miks külameeste nukad katki lähevad (keskelt).
Festina lente!
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Lumi on varsti läind ja on aeg masin sõitma ajada.
Homme saan õõtsa kätte mis on tehtud 10mm poltidele ümber(tegelt sain täna juba kätte aga amordi kinnituse poldid vaatasid kokku). Siis saab ka lõpuks ette ka gaasikad panna.
Masinal on põhja alt mitmest kohast mastiksit maha löönd. Osades kohtades ka väike rooste. Peab roostesurmaga üle tegema, võibolla ka värvima, ning uus mastiks peale.

Mootorist ka:
Plokikaan on ikkagi kõver otstest. Nukka pingutades ilma nookuriteta tõmbab nuka kinni mõlemalt poolt 2 viimase poldiga.

Plaan on ka tagasild ära vahetada, kuna on kõrini nendest piduritega jamamistest. Esialgu panen 05 e pealt silla lihtsalt alla(05 e all olid pidurid korras). Praegustel piduritel on õhk sees (pedaal vetrub).

Nii et tegemist on , loodan et suveks saab masinal vajalikud asjad vahetatud ja liikuma.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Õõts vahetatud. Aega läks aga asja sai, panin alla ka teised õõtsa puksid. Probleeme tekkis sellega, et sarniiri munak hakkas koos mutriga ringi köima kokkupanekul, sama lugu oli ka rooliotsaga. Amorte ei saand veel alla proovida kuna väsimus tuli peale ja taskulambil sai aku tühjaks.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Hei, laupäeva õhtul sai Meli abiga mootoril plokikaan ära vahetatud. Käima proovides oli aga säde metsa taha jooksnud.
Täna jõudsin auto juurde ning vahetasin kondeka ja küünlajuhtmed ära- säde olemas. Käima ei lähe, peksab karpasse. Sai siis süüdet muudetud ja lõpuks läks käima.
Mootor oli maru lärmakas ja tossas. Toss tuli õnneks pükste peale läind tosoolist kuid lärm tuli aga nukarattast. Oli näha , et sealt tuleb metallipuru. Selgus, et nukaratas käib vastu plokikaant.

Milles viga? Kas tõesti on plokikaaned erinevad?

Kevad 2012 001.jpg-thumb.jpg

Kevad 2012 006.jpg-thumb.jpg
Žiguliga juba igav ei hakka.
Vasta