21051, Madmur, 1982

21051, Madmur, 1982

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

#61

Postitus Postitas zizzalik » 13 Mär 2012 10:45

Kas tundub või ongi karp kergelt mõlkis ? juhi poolne eesmise tungraua kohapealt.
Muidu väga viis värvi valik. Me laik it!:)
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000

Kasutaja avatar
veixx1907
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
Asukoht: harjumaa,maidla kula
Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
Kontakt:

#62

Postitus Postitas veixx1907 » 13 Mär 2012 12:47

Väga viis see kollane,see värv sobib hästi!:D
Karbil näha jah väikseid mõlke v eksib silm?
7 seeria lada

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

#63

Postitus Postitas madmur » 18 Mär 2012 17:30

Karbil on tõesti mõned ebatasasused. Eeltöö kvaliteet ei ole päris see, mis ta võiks olla ja selliseid vimkasid on kahjuks mujalgi.
Veidi päästab, et karbid ja põlle ääred on kivikaitsmega üle tehtud.

Ei puudunud ma Ladaklubi 10 sünnipäevalt põhjuseta. Pikemas perspektiivis tundus mõistlikum laupäeva garages veeta, et järgmistele üritustel saaks juba enda autoga kohale veereda.;)
Asjad nüüdseks nii kaugel, et autol hääl sees ja esimesed 2 liitrit bensiinigi ära põletatud. Sätted tahavad veel seadistamist. Mootor ei käi ilma tooreta ja tossab päris korralikult.
https://www.youtube.com/watch?v=w-dvxf__buI&feature=youtu.be

kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

#64

Postitus Postitas kriss-sten » 24 Mär 2012 11:13

Mis sumps sellel all on?Tundub mingi muu auto oma olevat.
Aga edu autoga! :)

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#65

Postitus Postitas reiner » 24 Mär 2012 16:01

Tagumine pütt on mu mäletamist mööda Red Back(kirjutati vist nii) toodang. Neid leidub veel siin klubiliste autode all. Põhimõtteliselt sama väljalase nagu mul kopikal, aga resonaator vähe teine.
Video järgi tundub küll väga viisaka ja maheda häälega.
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

#66

Postitus Postitas madmur » 10 Mai 2012 04:12

Nii siis kevad õues ja mina ärateenitud nädalasel puhkusel:)

Auto läks esmaspäeval taas värvimisse ja kerega palju nokitseda ei saa. Samas on see hea võimalus tegeleda muu pudi-padiga.
Vahepeal olen siis 07'st saadud armatuuri ja kesk-konsooli kõlaririidega katnud. Värvi lisamiseks sai ostetud ka veidi ruudulist riiet, millega osad detailid katsin. Värvivalik sai tehtud sellest, et esialgu lähevad sisse 05 pruunid istmed, mis näeksid muidu suures mustuses veidi kohtlased välja.

Täna sain liivapritsist kätte ka veljed, mis said taas valge kuue.

Ostlemise tulemusena on nüüd olemas ka korralik akujuhe aku taha viimiseks, uus aku, kõlarid ja makk.
Kui auto veel kodus oli, sai pagasiruum ära krunditud. Suurema kiire möödumisel tuleks sinna ilmselt mingi polster meisterdada.

Veidi olen jõudnud ka stangedelt vana värvi maha kraapida, et need taas mustaks värvida.

Tahaks nädala lõpuks jõuda nii kaugele, et enamik sisustusest oleks lapi ja pilguga üle käidud, et edasi oleks ainult kokkuladumise vaev.
Manused
veljed.jpg
veljed.jpg (123.64 KiB) Vaadatud 6608 korda
laual.jpg
laual.jpg (214.37 KiB) Vaadatud 6608 korda
konsool.jpg
konsool.jpg (269.44 KiB) Vaadatud 6608 korda
kolmik.jpg
kolmik.jpg (411.18 KiB) Vaadatud 6608 korda

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#67

Postitus Postitas olaaf » 10 Mai 2012 12:57

Hammerite velgede värvimiseks on üsna vale valik.
Õigem oleks olnud ikkagi happekrunt, täitekrunt, ja korralik veoka raami värv.
Tulemus oleks olnud pikaealisem.

Aga muidu tubli töö.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

#68

Postitus Postitas zizzalik » 10 Mai 2012 13:15

Tibu läigib ikka korralikult.
See ruuduline riie seal mulle ei istu, a peaasi et endale meeldib. Autot ehitad ju ikka endale, mitte teistele:P
Saaks enda 05 ka lõpuks kätte ja saaks ehitama hakata.
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#69

Postitus Postitas reiner » 10 Mai 2012 13:25

 
madmur kirjutas: Värvi lisamiseks sai ostetud ka veidi ruudulist riiet, millega osad detailid katsin.


Esimene reaktsioon oli korralik facepalm, aga kui pilte nägin, siis võtsin käe nöost ära.. Mõnus retro hõnguline.

Velgedele läks jah väga vale asi peale..
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

#70

Postitus Postitas madmur » 10 Mai 2012 15:42

 
reiner kirjutas: 
madmur kirjutas: Värvi lisamiseks sai ostetud ka veidi ruudulist riiet, millega osad detailid katsin.


Esimene reaktsioon oli korralik facepalm, aga kui pilte nägin, siis võtsin käe nöost ära.. Mõnus retro hõnguline.

Velgedele läks jah väga vale asi peale..


You got to learn to love it - Reedikuga naljatamisi mõtlesime, et autoga peaks kaasas käima ka samast materjalist sõitmise lühkarid ja soni.. aga see selleks. Need paneelid lähevad ilmselt mingi hetk ümbertegemisele, kui aega istmetele uued katted õmmelda.

Facepalm siis hoopis värvivalikule. Oleks eile pidanud ikka rohkem uurima, mis tehnoloogiaga mõttekam värvida. Hetkel enam uuesti liivapritsi ei kipu. :puzzled

On ideid millega plastik stanget viimistleda?
Lihvimisest jääb paratamatult osa pinnast nö originaal "apelsiinikooreks" osa pinda aga sile.
Eks näis, kui hästi krunt seda täidab aga ise mõtlesin kivikaitsmega üle teha, mis peaks üsna hea täitvusega olema ja seejärel siis see veel omakorda üle värvida.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#71

Postitus Postitas reiner » 10 Mai 2012 17:25

Kindlasti võiks näiteks kaks patja sama riidega katta ning tagumisele istmele panna:)
Kui plastik stagned üleviskavad on mul endiselt pakkuda korralikud alu stanged..
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

#72

Postitus Postitas madmur » 26 Mai 2012 16:05

Kolmapäeval sain auto taas värvimisest kätte ja iga külge pandud jupp pakub juba puhast rõõmu.
Kuigi endiselt on hulgaliselt iluvigu on värv õnneks ühtlane. Kaugelt kõlbab vaadata küll :cool:

07 stangede korrastamisest loobusin. Kroomliistud on kohutavas seisus ja plastik tahab ka hulgaliselt töötunde. Otsin veerennist uued 07 stanged - liiste paraku kohapeal polnud ja laos olla kõik defektiga. Kui kellelgi peaks olema sirgeid liiste pakkuda siis võib julgelt teada anda. Kroom võib olla koorunud.

Kas kroomliistudetta stange vajub kiirelt lääpa ?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#73

Postitus Postitas olaaf » 26 Mai 2012 23:15

liistudeta stange sisse needid alumiiniumist kerge profiili - siis väljast kena vaadata ja kerge ka ;)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

#74

Postitus Postitas madmur » 01 Aug 2012 16:00

Mõned päevad enne Campi on autol olemas ülevaatus ja täna tegin esimese pikema testisõidu.

Juuli alguses oli mu töömoraal all-time-low. Ebaõnne kogesin pea iga tööga. Lage liimides jäi mõni koht liimist puutumata ja külge pannes sai avastatud, et riie ripub. Riidega kaetud armatuurile pani kass küüned külge ja klaaside tõstukite kinnitused ei pidanud ka pärast 4. korda liimimist. Põllelisa oli veidi vildakas (pole hetkel külge pandud), rariteetsemate kruvide/mutrite leidmiseks sai tund aega erinevaid karpe läbi lapatud jne...ja peale seda kõike tahad ju ometi asju korralikult teha ja auto asap valmis saada. Sellest ilmselt ka vähene aktiivsus foorumis - polnud lihtsalt suuri edusamme millest pajatada.

Kõvem sprint toimus viimasel kahel nädalal. Eelmine nädal sai põhiliselt mootori ja eletkriga tegeletud. Suur aeg läks just elektrile. Kuna endal kokkupuude sellega puudub täielikult ja isa ka ei mäleta nema vene masinate eripärasid, siis on see ilmselt ka mõistetav.
Märksõnadeks on üks vigane kaitsmeplokk, üleliigne relee kaitsmeplokis, vigane süütelukk, oksüdeerunud kaitsmed ja pistiku vales pesas olev juhe. Õnneks pani abivalmis naabrimees käed külge ja ülevaatuseks sai kõik vead korda. Ma poleks iial ise suutnud tuvastada, et tagurdustuli ja tagaklaasi soojendus ei tööta vigase süüteluku pärast või, et 05'l ei tööta signaal releega.

Teha on veel palju ning pimedate talveõhtute sisustamisega probleeme ei ole. Esmajärjekorras tuleks üle vaadata käigukast, mis undab veidi ning tagumised uksed korralikult ära timmida. Kaugemas tulevikus tuleks salongis veidi asju sättida, mootoriruum uuesti värvida jne. Praegu on aga peamine, et auto on tänavakõlbulik.

Üritan lähiajal mõne pildi üles seada.

Cämbini siis!
Manused
2 (2).jpg
2 (2).jpg (132.68 KiB) Vaadatud 6607 korda
2 (1).jpg
2 (1).jpg (142.56 KiB) Vaadatud 6607 korda

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

#75

Postitus Postitas madmur » 26 Apr 2013 13:14

Autol nüüd nädalapäevad kindlustus taas olemas ja olen sellega igapäevaselt ringi liikunud. Kilometraaži on juurde tulnud kusagil 200 km'i.
Toimib ilusasti ja hetkel suuremaid probleeme pole. Garagest välja võttes jäi suurpuhastus tegemata ja autol siiani talvetolm peal. Puhkuse aeg üritan vea parandada. Samuti vahetan ilmselt ära käigukasti, mis undab juba eelmisest aastast ja tuleb välja mõelda, mida summuti keskmise pütiga teen. On teine nii madalal, et jään põhimõtteliselt kõigi lamavate politseinike peale kinni, kui ettevaatlikult ei sõida.
Esmasel käivitamisel selgus ka, et karburaatorit timmides võiks minekut oluliselt parandada. Tühikäigu sain korda aga üks lõõr liigub väga raskelt.

Mõned eelmine pühapäev tehtud pildid ka:
1 (3).jpg
1 (3).jpg (116.84 KiB) Vaadatud 6606 korda
1 (2).jpg
1 (2).jpg (91.63 KiB) Vaadatud 6606 korda
1 (1).jpg
1 (1).jpg (103.95 KiB) Vaadatud 6606 korda

Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 732
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

#76

Postitus Postitas sansa » 26 Apr 2013 13:17

Pilt
Žiguliga juba igav ei hakka.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2006
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#77

Postitus Postitas Kytt » 26 Apr 2013 14:27

Tahtsin just teema üles kaevata, uurimaks ega konkreetne auto telesaates "Krimi" pikalt interviu taustal ei figureerinud.

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

#78

Postitus Postitas madmur » 26 Apr 2013 15:42

 
Kytt kirjutas:Tahtsin just teema üles kaevata, uurimaks ega konkreetne auto telesaates "Krimi" pikalt interviu taustal ei figureerinud.


Ära sa märgi - ongi minu lada:lol Tänan viitamast.
Õnneks siis pargib kenasti tööjuures, mitte ei osale mõnes kuriteoepisoodis.
Manused
krimi.png
krimi.png (317.46 KiB) Vaadatud 6604 korda

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

Re: 21051, Madmur, 1982

#79

Postitus Postitas madmur » 17 Veebr 2017 15:15

Palju aega viimasest postist möödas, peaks väikse update tegema.
2015. a sai viimati auto kallal midagi tehtud. Sai siis seest veidi nokitsetud (uued istmed, keskkonsool) ja uued veljed alla pandud.
Sellises seisus käis ta ka 15 aasta kämpil. Kuna uued veljed, väga positiivset tagasiset tol korral ei saanud, tuleb vist uued plekid alla otsida.
Sel korral küll vist 14", sest rehv peal korralik.

2016. oli muude toimetamiste aasta ja autot sai vist mõned korrad käima pandud ja ringi liigutatud aga see ka kõik.
Täna auto sellises seisus, et tahaks juba värviparandusi ja enda "maitse" ka niipalju muutunud, et nii mõnigi detail tahaks seest ja väljast muutmist.
Loodetavasti leian 2017 aasta rohkem aega, sest tahtmist ja ideid on küll.

Et päris mõttetu post poleks,

lisan ühe netiavarustest leitud pildi. Tundub, et naabrimees on autost pildi teinud ja wikipeediasse üles laadinud )


lada riva.PNG
lada riva.PNG (486.66 KiB) Vaadatud 6601 korda

Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

Re: 21051, Madmur, 1982

#80

Postitus Postitas madmur » 24 Sept 2018 22:17

Et auto pärs kompostiunnikuks ei kõduneks otsustasin käed taskust välja võtta ja pjatjorka taas tööde nimekirja lisada.

Kõigepealt minujaoks kõige võõram ja esialgu ka kõige mustem töö st. mootor.
Vedasin kuurialla ajajooksul tekkinud kaks 2103 tähisega mootorit tuppa, et nende hingeeludega lähemalt tutvust teha. Idee on selline mootor kokku saada, mis ostukeskuste parklatesse loike maha ei jätaks, liialt õli ei rüüpaks ja pakuks muretuid kilomeetreid.
Suuremaid võimsusnäitajaid teadlikult taga ei hakka ajama. Originaalilähedus nagu selle auto puhul ikka pole oluline. Võiks ju ka puurimise, vändalihvi jm peale mõelda, kui keegi suudab mõne inimese kontakti jagada, kus selle töö eest minu auto mitmekordset turuväärtust ei küsiks.

Kahes üks on pärit kunagi doonoriks toodud 07 pealt (edaspidi M1), on tiba komplektsem ning nö. "sõitvalt autolt" :lol:
Teise ajalugu mulle täiesti teadmata (edasipidi M2).

Ohtra WD40 abil käis lammutamine mõlema puhul üpris lihtsalt.

Esimesed tähelepanekud:

M1: Plokil 2103, üksik M ja õlifiltri juures sisselöödud 2103 8604756.
Sees olnud õli oli ploki seinad, ploki kaane jm ühtlase musta pigilaadse kihi alla peitnud (ilmselt eelajaloolise õliga sõitnud?).
Ketipinguti oli metallini läbi kulunud ja ka karteri põhjast võid leida metallitükke. Väntvõlli üks saale oli ussitanud (augud sees), väntvõllil õrnad sooned.
Sees 76mm kolvid märkega 1 B0? Pole kahjuks nii täpset mõõteriista, et mikromeetreid mõõta aga tähis viitab esimesele remontmõõdule?
Silindrid paistsid siledad, kuid kolvid loksusid.

M2: Plokil 2103, üksik A, number 1595 ja õlifiltri juures kirja ei leidnud, ka värvi mahahõõrumisel (puhastamise järgne pilt jäi tegemata)
Sees oli küllalt puhas õli, detailid sai lapiga tõmmates õlist koheselt puhtaks. Väntvõll paistis esimesel vaatlusel kena ja soonteta.
Sees 79mm kolvid märkega sp 0,04, silindritel hoonimisjäljed. Ilmselt puuritud mootor. Pealt oli puudu nukkvõll.

Kaaned erineva tähisega 21011-1003015-10(M1) ja 21011-1003015(M2)
Kui kellegile see midagi rohkem ütleb, siis M1 käis generaatori kronstein kahe, M2 kolme poldiga kinni.

M2 tundub muidugi esmapilgul paremas seisus olevat, kuid kuna ei tea, miks ta seisma on jäänud, siis olen esialgu ettevaatlik.

Järgmine kord lähenen detailidele bensiini, lapi, traatharja, relaka, atsetooni ja teab mis muuga, et puhtaks saada, et olukorrast parem pilt saada.
Täpsem mõõteriist tuleks ka hankida.
Kui keegi tahab kaasa rääkida, et mida ma mootorite puhul kindlasti jälgima valikul, siis kõik soovitused/tähelepanekud oodatud.

Et mootorit osandades tuli ootamatult teatrisse joosta, ei jõudnud detailsemaid pilte teha. Väike valik spoileris:

► Näita Spoilerit
Manused
reede.jpg
reede.jpg (265.3 KiB) Vaadatud 3053 korda


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist