1. leht 2-st

2106, viaccess, 1984

Postitatud: 01 Sept 2010 12:26
Postitas viaccess
Väike lugu siis:
Umbes aasta tagasi panin foorumisse pilte kus oli imekaunis 06 treileri peal ja mis oli sõitnud vaid 300 km. Hiljuti minuni jõudis kõlakas et omanik sel autol suri ära ja pärandajad plaanivad autot müüa. Sai ühega pärandajatest kokku lepitud kui müüki läheb siis olen esimene järjekorras ;) ja ka hinnas kokku lepitud... Läks mitu kuud mööda, müüja muudkui vabandas ja lükkas edasi tehingu, vahel juba loobusin, ei saa siis ei saa.... Mõned päevad tagasi aga helistas ja rõõmustas mind sellega et võin autole järgi tulla. Käed hakkasid värisema kui järgi läksin. Panen käima..... ei lähe, auto näitab iseloomu, ja peale pika pusimist ikka läks. Töötab ilusti ja ühtlaselt, sõidab nii vaikselt et teeb ka mersule ära... mõnus liikur, kahju et ei tehta enam neid.
Vigadest: Autol päris palju mõlke ja kriime, korrosiooni tõrje tehtud, kuid väga räpaselt ja määritud kõik sillaosad ja käigukast, logarid paigaldatud mis lähevad maha, pagasniku plastikud maha võetud ja plast tööriistakarbi sisustust pole... Muu on nii nagu tehases oli. Koostekvaliteedist ma ei räägi, ikka väga palju asju vaja painutada, sirgeks ajada jne... mu 01 võrreldes 12 aastat vahet ja vahe suur. Eks ta peale Leonid Iljitchi surma käest ära läks.
Natuke auto ajaloost:
Eelmisel omanikul juba oli ?iguli, kolmas mudel sinist värvi, millega sõideti ainult suvel ja põhiliselt kasutati turismi jaoks, taga käidud musta mere ääres, Dagestanis, Gruusias, Ossettias ja paljudes kohtades veel. Tolle 03 läbisõit on vaid 86 tuhat ja peale 92a sõitnud ta pole. See selleks..... Kui tuli järjekordne autoostu luba siis saigi ostetud see 06. Toodi ta Tallinnast ja panti 25 aastaks garaa?i pukkidele, sõideti aga 03ga edasi, talvel käidi jala. Eelmine aasta ehk 2009 tehti talle ÜV ja käidi paar korda suvilas. Ja siis ta jõudis minuni :D

Pildiseeria ka:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt






[Muudetud: 1/9/2010 viaccess]

[Muudetud: 1/9/2010 viaccess]

Postitatud: 01 Sept 2010 12:37
Postitas olaaf
:yllatunud

super! hoia teda ilusti, poris ja lumes ära sõida ja suvel ka tasakesi kulge.
sellise auto hind ainult tõuseb ajaga.

ideaalne suvel kulgemiseks, helesinise saad nüüd pukkidele tõsta ja musta numbri jaoks pingutusi tegema hakata..


Õnnitlused!

Postitatud: 01 Sept 2010 12:39
Postitas ROJEV
Mmdaa ...., kui külas käisin pimestas mind helesinine iludus, nüüd aga pean lausa keevitusmaskiga külla tulema.
:cool::o:)

Postitatud: 01 Sept 2010 13:44
Postitas marzer
Väga kõva aparaat, usun et ta säilib sinu käes samasugusena edasi.:)

Postitatud: 01 Sept 2010 14:51
Postitas lada
Hea leid tõesti. Eriti meeldib, et selleks just puhas 06 osutus, koopaäärte liistudega ja puha...võtab kadedaks selline masin.

Kui küsida tohib siis huvitaks hind mis maksite.
Aga edu korras hoidmisel, sellises konditsioonis masinaid leidub vähe:)

Postitatud: 01 Sept 2010 15:09
Postitas viaccess
olaaf
Arvan kui see auto kuhugi sõidab siis ainult treileriga, iga läbitud kilomeeter laseb hinna alla.

ROJEV
Tule, tule... mul silmatilgad olemas ;)

marzer
Viperi triipe pole plaanis maalima hakata :D

lada
puhas null kuus jah trehvas, tiivaääred liistudega, aknaraamid nikkel, helkurid tagatiivadel, must sisu ja 1600 mootor.
Hind odav polnud, kuid ka mitte väga kallis :P

Postitatud: 01 Sept 2010 16:20
Postitas Ervn
Ai kuram, silm lausa puhkab, hoia seda. ;)

Postitatud: 01 Sept 2010 23:44
Postitas viaccess
Kuna pagasnik oli lahti võetud (korrosioni tõrje mõttes) siis üritasin ta kokku panna. Töö käigus tabas mind paar ebameeldivat momenti: nimelt tööriista kott seest tühi, ainult pump ja õlikorgi kuuskant alles, puudu plastkarbi kummist hoidja ja karp ise pole komplektne, puudu kruvikas, vahede mõõtja, 8/10 toruvõti, toruvõtme keeraja... Karp ise seest roostes ja need võtmed mis alles ka roostes. Tung ei paista uus olevat, vaid mingi teise autolt laenatud (kriimune ja rohelise värviga koos)
Muu üldpilt väga viis, plastikud puhtad ja terved, põhjakate on veidi kõver ja defektidega, aga see pole hullu, pakiruum on ilus ja kena:


Pilt


Pilt


Pilt

Ka eelmise omaniku poolt (või tehases) paigaldatud udutuli, mis ka kenasti särab :D


Pilt

Postitatud: 02 Sept 2010 08:12
Postitas robi
Palju õnne ühe unistuse täitumise puhul. Mäletan, et mingil kokkusaamisel sa rääkisid, kuskil garaazis seisab selline masina aga omanik ei müü. Selline laevuke klaaspudelis, tead, et on aga kätte ei saa.
Mul on hea meel, et sa selle lõpuks kätte said. Veidi liigagi hea auto, sellega ei saa tõesti enam ringi sõita, kuna olematu läbisõit ongi tema väärtus. Ses mõttes on ka veidi kahju :)....

Postitatud: 02 Sept 2010 08:15
Postitas Mel
Need udukad pandi tehasest sellele kohale stange küljes.
Sellised asjad said ikka Nõukogude viljastavates tingimustes tekkida. Kui avaneb võimalus auto osta, siis tuleb see ära osta:lol See on umbes sama, kui lihtinimene märkab täna, et oi uus Corolla on poes, astub sisse, ostab sõidab koju ja jätab garaa?i seisma.
Või kuidas autot ostes "valiti". Heaks näiteks mu eelmine Volga, omanik sai ?iguli ostuloa, aga autole järgi minnes olid ?igulid otsa saanud ja asemele pakuti Volgat, muidugi võeti Volga ära. Tänapäevane võrdlus oleks, lähed poodi, Corollad on otsas, aga kurvasilmsed mersud seisvad reas ja muidugi võtad sealt ühe ära.

Las seisab siis kenasti edasi:cool:

Postitatud: 02 Sept 2010 09:03
Postitas Indy
:cool:
Tõeline maasikas!
Puhas nullkuus oli väga hinnatud auto ka endistel aegadel.
Ilus, ainuke asi, mis silma riivab on summuti tagumine paak, see paistab, et roostetab ka siis kui auto ei liigu :)

Postitatud: 02 Sept 2010 09:31
Postitas arvi100
Pilt
Super Lux Super seisukorras !Palju õnne !
Nüüd ootame fotot "Wiru rõivastuses" uue auto taustal.

Postitatud: 02 Sept 2010 09:50
Postitas logman
Algselt postitas: Indy

Ilus, ainuke asi, mis silma riivab on summuti tagumine paak, see paistab, et roostetab ka siis kui auto ei liigu :)
Eks neid kohti ja jubinaid on piltidel veelgi näha, mida rooste vaikselt näksib (veermiku detailid näiteks).
Kui tahad, et ta ka järgmised 25 korralikult säiliks, siis ainuvõimalus on kõik julkadeks võtta, korralik töötlus (vana õhuke must värv maha, krunt ja uus värv pääle + pritsiga kaitsev vaha) ning tagasi pukkidele.
Põhja uuesti tegemine on ka paras ooper.
Hea on vaadata, et galvaanikast läbikäinud klambrid-mutrid pole oma katet kaotanud.

Postitatud: 02 Sept 2010 11:40
Postitas robi
See auto on originaal, hakates teda lahti võtma ja värvima, reastub kohe taastatud masinatega ühele pulgale ja see pole ammugi see mis ta praegu väärt on. Kui ka pisike rooste kallal, siis korralikumad hoiutingimused ei lase asjal edasi areneda.

Postitatud: 02 Sept 2010 17:56
Postitas VAZ
Pilt

Postitatud: 02 Sept 2010 18:56
Postitas MAZ
Pole päris ammu enam nii korralikku 2106 näinud;) ega originaali vastu ikka ei saa.

Postitatud: 03 Sept 2010 09:42
Postitas nymmik
Minus tekkis ainult üks küsimus. nüüd peale paari päeva kui sain elurütmi tagasi nähes sellises korras autot.

Küsimus:
Kuidas 1984 aasta autol on koopakaare liistud? Kas need ei kadunud ära juba 82-l aastal kui muudatusena kadus tagahelkur, liistu otsad plastikud, plast võre jne.
Või on mul endal aastaarvuga segadus?

Postitatud: 03 Sept 2010 11:05
Postitas Mel
Puhas kuus jätkas ka 85 ikka super-luxina. 061, 063 jms mudru taandarenes varem.

Postitatud: 03 Sept 2010 18:04
Postitas GTA
Oh sa kuradi kurat:D:D Paar päeva foorumisse ei vaata ja siis kui vaatad, kuku või toolilt maha:lol

Palju õnne ja edu, see on ju nagu lotovõit!

Postitatud: 04 Sept 2010 14:05
Postitas maalo
väga ilus mänguasi jälle Via'l :D
eestlaslik kadedus lööb ikka välja :D a vähemalt ei ole rullnoka omandis, kes kohe 18" auh-auh veljed alla krutib, V8 mootoreid sobitab ja prügikotist toonkilesid tekitab :D

Jõudu!