1. leht 2-st

2101, Mel, 74

Postitatud: 28 Juul 2002 17:13
Postitas Mel
Tegemist on 1974. aasta 01-ga. Meie peres on auto aastast 1978. Praegu sõidan ka mina sellega, kuigi tegelt on see papsi auto. Läbisõit on 460 000 tuhat. Praegu on auto värskelt värvitud. Kolm aastat tagasi sai autole teha põhjalik remont, mil sain ka load. Enne seda oli seisnud mõni aasta kuuri all. Vahetatud said esimesed tiivad, esipõll, küljekarbid ja ka mootori kapremont, mis on auto eluea jooksul juba teine. Lisaks veel palju jamamist praktiliselt kõigi osadega. Praegu on auto täitsa korras ning ülevaatusel on imestatud, kuidas nii vana auto saab olla nii korralik - veatult läbi.
Mootor on originaal - 1200.
Kummid on all 01-e originaalid 155R13, mis on vastikult kõvad ja libeda. Kurvis saab aga esimese otsa vilisema juba väga väikese kiirusega.
Salongis on pandud maha vaibad ja esimesed istmed on Mazda 323 omad.
Ka mõned pildid:

Pilt

Pilt

Pilt


Suutsin leida veel mõned pildid, kuigi enamus läks tänu hoti jamadele kaduma.

Postitatud: 29 Juul 2002 13:00
Postitas pppp
Originally posted by Mel
Läbisõit on 460 000 tuhat.
Whoa :o
Mitu mootori kapremonti sellele tehtud on?

Postitatud: 29 Juul 2002 13:25
Postitas mess
Kena küll.

Silma hakkas, et esistangel on mingi kroomitud riba alla serva kinnitatud, annab täitsa omapärase efekti.
Mis riba see ka tegelikkuses on olnud?

Postitatud: 29 Juul 2002 22:38
Postitas Mel
Kapremonti on tehtud mootorile kaks korda. Kuskil 80-ndate teises pooles natukene enne 300 000 läbisõitu ning nüüd kolm aastat tagasi. Viimati polnud küll eriti kulunud mootor, kuid väikene rant oli silindri seintel. Sai lasta ära lihvida ja uued kolvid-rõngad pandud ning uus nukkvõll.

See stange alumine riba on tehtud muhu stangest, mis sai juhuslikult leida. See on siksi oma külge keevitatud.

Postitatud: 07 Aug 2002 13:11
Postitas Siim
Ilus - 74 küll, aga nagu uus. Sisu võiks kollasem olla :D Nagu ma näen on sul autol keskkonsooli install tehtud. Huvitaks see, kuidas nihuke asi paigaldatakse ja mis sellest õhukastist, kus ventilaator sees on, saab.

[Edited on 7-8-2002 by Siim]

Postitatud: 07 Aug 2002 22:54
Postitas Mel
Konsool on 03 oma, mis ei lähe küll täpselt armatuuriga kokku nagu 03-l. Kuid mingit soenduse kasti eemaldamist asi ei vaja. Lihtsalt on konsooli ülemisele nurgale külge pandud "kõrv", mis armatuurlaua kinnituse kruvi alla kinni pandud.
Sisuga ei hakka rohkem vaeva nägema tõsisemaks ehitamiseks nagu ka järgmine siks juba olemas:)

Postitatud: 23 Jaan 2003 21:04
Postitas skahar
...nobe liikur, kuid oma peaga mõeldes on värvid kuidagi vastu...see kollane selline ja punane ja siis mingi pruunikas...tundub liiga kontrastne, aga ma siin aind oma aruga nii mõtlen

Postitatud: 24 Jaan 2003 08:19
Postitas rs racing
Täitsa pro pill paistab olevat, hoia teda sellisena ka edasi :cool:

Postitatud: 24 Jaan 2003 20:43
Postitas heiki.k
See ju lausa püss! Hoia teda jah nii nagu on - selliseid iludusi polegi Tallinna vahel palju näinud.
Sisu võiks ka ilus originaal olla, siis oleks nagu täis komplekt aga ega ma norida ei taha- präägu ka korralik.
Igatahes uhke auto!!!

Postitatud: 24 Jaan 2003 20:52
Postitas Kristo
Kilbid läigivad nigu juudi m**n :D
Aga väga ilus, originaalust peab säilitama;)

Postitatud: 25 Jaan 2003 15:07
Postitas Mel
Salong on nagu ta on. originaalis oli punane sisu, aga istmed väsisid ikka täiesti ära.
Praegu autost seda, et isa kihutab sellega igapäev ringi.

Postitatud: 30 Juun 2003 21:54
Postitas marks
Kust selline käigukangi nupp saadud ka on? Endal ka selline kollane ja prussakaga:spin

Postitatud: 13 Juul 2003 23:32
Postitas Mel
Kust selline käigukangi nupp saadud ka on? Endal ka selline kollane ja prussakaga
Ei mäletata täpselt, aga arvata on, et ikka poes müüdi neid. Olen ise ka näinud selliseid päris mitmel autol.

Postitatud: 06 Mär 2004 23:34
Postitas Mel
Lisan veel ühe sisse skännitud pildi ka.
Lada allmaailmast;)

Pilt

Postitatud: 07 Mär 2004 09:52
Postitas berg
väga ilus auto! Mida rohkem ma selliseid kohta, tuleb ka endal isu tagasi o-r-i-g-i-n-a-a-l-i-k-s teha :(

Riispekt ja edu mudimisel!

Postitatud: 28 Mai 2004 16:52
Postitas Jan
See viimane pilt näitab auto plekkide tugevust ja kehvavõitu pidureid - sõideti põdrale otsa ja selleks ajaks kui masin seisma sai oli põder ära mädanenud;)

Ilus auto iseenesest .

Postitatud: 31 Mai 2004 19:52
Postitas GTA
:wowno total respect, kopikas on ikka nii classic auto et seda kohe ei sobi igasuguse läbimõtlemata porno-tuuninguga sodima hakata

hoia seda autot, ei mingit põllurallit(:sein) ega kiirendusvõistlusi

Postitatud: 05 Okt 2005 08:58
Postitas Mel
Üle pikaaja ka sellest autost mõni sõna.
Eelmise aasta novembris hakkas autol korraga õlirõhu tuli põlema. Kuna mootoris oli juba eelnevalt teada, et ka saaled läbi - kolks sees ja vilets õlisurve, siis jäigi auto seisma. Mõte oli küll, et kohe mootor maha ja korda, aga mõtteks see jäigi.

Vahepeal sõitsin teiste autodega ja mitte mingit soovi ei olnud käsi õliseks teha. Hakkasin juba vaikselt muretki tundma, et milles asi. Peast käsi juba korraks mõtegi läbi, et mida kuradit ma nende vanade autodega jaman. Aga paistis, et tegemist oli loomingulise kriisiga:) Klubiliste rahustuseks võin öelda, et vana ja hea Mel on tagasi - silmad säravad vanade autode peale ning õliste sõrmede juurde kuulub rahulolev irve.

Alles selle aasta septembris sai lahti võetud garaa?inurgas seisev 1,5 mootor, mille olin maha võtnud enda 06-e pealt kuna suitses hirmsasti. Kuna oli teada, et see mootor oli sõitnud kõigest 59 000 km, siis ei tohiks midagi hullu olla. Varem olid juba klapisääretihendid vahetatud. Mootor lahti võetud, selgus, et 1., 2. ja 4. kolb olid 1. ja 2. rõnga vahelt puruks ehk see rõngaste vahe oli osaliselt lahti murdunud ja kolmas kolb servast veidi üles sulanud. Silindriseinad olid aga korralikud ja ilma randita. Seega uued kolvid ja rõngad sisse ja mootor peale.

Karpaga tegin väikese eksperimendi. Kuna 01-e originaalne nn weberi karpa oli 480 tuhande kilomeetri jooksul väga kulunud (randid lõõrides, kõikvõimalikud loksud hoovastikes), siis panin peale 1,5 mootori juurde kuulunud karpa, see aga teadupärast magnetklapiga. Ei viitsinud hakata täiendavat elektri möllu tekitama kapoti alla. Seega eksperiment seisneski selles, et klapist viskasin välja selle "pulga", mida magnet lülitab. Ja minu suureks üllatuseks karpa töötab korralikult.

Siis sai teha autole ka väikene roostetõrje, seejärel ülevaatusele, mille läbisime ühegi veata :)

Postitatud: 10 Juul 2007 23:29
Postitas Mel
Jäädvustasin 3/5 enda Ladadest:Pilt

Postitatud: 10 Juul 2007 23:30
Postitas Mel
2Pilt