2101, Mel, 74

2101, Mel, 74

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

2101, Mel, 74

#1

Postitus Postitas Mel » 28 Juul 2002 17:13

Tegemist on 1974. aasta 01-ga. Meie peres on auto aastast 1978. Praegu sõidan ka mina sellega, kuigi tegelt on see papsi auto. Läbisõit on 460 000 tuhat. Praegu on auto värskelt värvitud. Kolm aastat tagasi sai autole teha põhjalik remont, mil sain ka load. Enne seda oli seisnud mõni aasta kuuri all. Vahetatud said esimesed tiivad, esipõll, küljekarbid ja ka mootori kapremont, mis on auto eluea jooksul juba teine. Lisaks veel palju jamamist praktiliselt kõigi osadega. Praegu on auto täitsa korras ning ülevaatusel on imestatud, kuidas nii vana auto saab olla nii korralik - veatult läbi.
Mootor on originaal - 1200.
Kummid on all 01-e originaalid 155R13, mis on vastikult kõvad ja libeda. Kurvis saab aga esimese otsa vilisema juba väga väikese kiirusega.
Salongis on pandud maha vaibad ja esimesed istmed on Mazda 323 omad.
Ka mõned pildid:

Pilt

Pilt

Pilt


Suutsin leida veel mõned pildid, kuigi enamus läks tänu hoti jamadele kaduma.


pppp
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#2

Postitus Postitas pppp » 29 Juul 2002 13:00

Originally posted by Mel
Läbisõit on 460 000 tuhat.


Whoa :o
Mitu mootori kapremonti sellele tehtud on?

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#3

Postitus Postitas mess » 29 Juul 2002 13:25

Kena küll.

Silma hakkas, et esistangel on mingi kroomitud riba alla serva kinnitatud, annab täitsa omapärase efekti.
Mis riba see ka tegelikkuses on olnud?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#4

Postitus Postitas Mel » 29 Juul 2002 22:38

Kapremonti on tehtud mootorile kaks korda. Kuskil 80-ndate teises pooles natukene enne 300 000 läbisõitu ning nüüd kolm aastat tagasi. Viimati polnud küll eriti kulunud mootor, kuid väikene rant oli silindri seintel. Sai lasta ära lihvida ja uued kolvid-rõngad pandud ning uus nukkvõll.

See stange alumine riba on tehtud muhu stangest, mis sai juhuslikult leida. See on siksi oma külge keevitatud.

Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

#5

Postitus Postitas Siim » 07 Aug 2002 13:11

Ilus - 74 küll, aga nagu uus. Sisu võiks kollasem olla :D Nagu ma näen on sul autol keskkonsooli install tehtud. Huvitaks see, kuidas nihuke asi paigaldatakse ja mis sellest õhukastist, kus ventilaator sees on, saab.

[Edited on 7-8-2002 by Siim]

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#6

Postitus Postitas Mel » 07 Aug 2002 22:54

Konsool on 03 oma, mis ei lähe küll täpselt armatuuriga kokku nagu 03-l. Kuid mingit soenduse kasti eemaldamist asi ei vaja. Lihtsalt on konsooli ülemisele nurgale külge pandud "kõrv", mis armatuurlaua kinnituse kruvi alla kinni pandud.
Sisuga ei hakka rohkem vaeva nägema tõsisemaks ehitamiseks nagu ka järgmine siks juba olemas:)

skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#7

Postitus Postitas skahar » 23 Jaan 2003 21:04

...nobe liikur, kuid oma peaga mõeldes on värvid kuidagi vastu...see kollane selline ja punane ja siis mingi pruunikas...tundub liiga kontrastne, aga ma siin aind oma aruga nii mõtlen

rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#8

Postitus Postitas rs racing » 24 Jaan 2003 08:19

Täitsa pro pill paistab olevat, hoia teda sellisena ka edasi :cool:

heiki.k
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
Autod: VAZ 2103 “74
Kontakt:

#9

Postitus Postitas heiki.k » 24 Jaan 2003 20:43

See ju lausa püss! Hoia teda jah nii nagu on - selliseid iludusi polegi Tallinna vahel palju näinud.
Sisu võiks ka ilus originaal olla, siis oleks nagu täis komplekt aga ega ma norida ei taha- präägu ka korralik.
Igatahes uhke auto!!!

Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

#10

Postitus Postitas Kristo » 24 Jaan 2003 20:52

Kilbid läigivad nigu juudi m**n :D
Aga väga ilus, originaalust peab säilitama;)

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#11

Postitus Postitas Mel » 25 Jaan 2003 15:07

Salong on nagu ta on. originaalis oli punane sisu, aga istmed väsisid ikka täiesti ära.
Praegu autost seda, et isa kihutab sellega igapäev ringi.

marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

#12

Postitus Postitas marks » 30 Juun 2003 21:54

Kust selline käigukangi nupp saadud ka on? Endal ka selline kollane ja prussakaga:spin

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#13

Postitus Postitas Mel » 13 Juul 2003 23:32

Kust selline käigukangi nupp saadud ka on? Endal ka selline kollane ja prussakaga

Ei mäletata täpselt, aga arvata on, et ikka poes müüdi neid. Olen ise ka näinud selliseid päris mitmel autol.

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#14

Postitus Postitas Mel » 06 Mär 2004 23:34

Lisan veel ühe sisse skännitud pildi ka.
Lada allmaailmast;)

Pilt

Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

#15

Postitus Postitas berg » 07 Mär 2004 09:52

väga ilus auto! Mida rohkem ma selliseid kohta, tuleb ka endal isu tagasi o-r-i-g-i-n-a-a-l-i-k-s teha :(

Riispekt ja edu mudimisel!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793

Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

#16

Postitus Postitas Jan » 28 Mai 2004 16:52

See viimane pilt näitab auto plekkide tugevust ja kehvavõitu pidureid - sõideti põdrale otsa ja selleks ajaks kui masin seisma sai oli põder ära mädanenud;)

Ilus auto iseenesest .

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#17

Postitus Postitas GTA » 31 Mai 2004 19:52

:wowno total respect, kopikas on ikka nii classic auto et seda kohe ei sobi igasuguse läbimõtlemata porno-tuuninguga sodima hakata

hoia seda autot, ei mingit põllurallit(:sein) ega kiirendusvõistlusi
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#18

Postitus Postitas Mel » 05 Okt 2005 08:58

Üle pikaaja ka sellest autost mõni sõna.
Eelmise aasta novembris hakkas autol korraga õlirõhu tuli põlema. Kuna mootoris oli juba eelnevalt teada, et ka saaled läbi - kolks sees ja vilets õlisurve, siis jäigi auto seisma. Mõte oli küll, et kohe mootor maha ja korda, aga mõtteks see jäigi.

Vahepeal sõitsin teiste autodega ja mitte mingit soovi ei olnud käsi õliseks teha. Hakkasin juba vaikselt muretki tundma, et milles asi. Peast käsi juba korraks mõtegi läbi, et mida kuradit ma nende vanade autodega jaman. Aga paistis, et tegemist oli loomingulise kriisiga:) Klubiliste rahustuseks võin öelda, et vana ja hea Mel on tagasi - silmad säravad vanade autode peale ning õliste sõrmede juurde kuulub rahulolev irve.

Alles selle aasta septembris sai lahti võetud garaa?inurgas seisev 1,5 mootor, mille olin maha võtnud enda 06-e pealt kuna suitses hirmsasti. Kuna oli teada, et see mootor oli sõitnud kõigest 59 000 km, siis ei tohiks midagi hullu olla. Varem olid juba klapisääretihendid vahetatud. Mootor lahti võetud, selgus, et 1., 2. ja 4. kolb olid 1. ja 2. rõnga vahelt puruks ehk see rõngaste vahe oli osaliselt lahti murdunud ja kolmas kolb servast veidi üles sulanud. Silindriseinad olid aga korralikud ja ilma randita. Seega uued kolvid ja rõngad sisse ja mootor peale.

Karpaga tegin väikese eksperimendi. Kuna 01-e originaalne nn weberi karpa oli 480 tuhande kilomeetri jooksul väga kulunud (randid lõõrides, kõikvõimalikud loksud hoovastikes), siis panin peale 1,5 mootori juurde kuulunud karpa, see aga teadupärast magnetklapiga. Ei viitsinud hakata täiendavat elektri möllu tekitama kapoti alla. Seega eksperiment seisneski selles, et klapist viskasin välja selle "pulga", mida magnet lülitab. Ja minu suureks üllatuseks karpa töötab korralikult.

Siis sai teha autole ka väikene roostetõrje, seejärel ülevaatusele, mille läbisime ühegi veata :)

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#19

Postitus Postitas Mel » 10 Juul 2007 23:29

Jäädvustasin 3/5 enda Ladadest:Pilt

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1379
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

#20

Postitus Postitas Mel » 10 Juul 2007 23:30

2Pilt


Mine “Ladaklubi liikmete autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 8 külalist