26. leht 28-st

Postitatud: 13 Mai 2013 23:18
Postitas m6mm
A-finaali start oli hea, aga teine käik ei läinud sisse, millest tekkis väike ajakadu stardisirge lõpus. Ülejäänud sõit on lihtsalt minu tänane tase.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... TKSDyMu-tI


JUBA HOMME PÄRNUS

http://www.rallikross.ee/wordpress3/audru_1/

Administreeriv toiming

Postitatud: 24 Mai 2013 15:40
Postitas Priidic
 ! Sõnum kasutajalt: Priidic
Teemat on hüpitatud.

Postitatud: 24 Mai 2013 15:55
Postitas uzzac
Olen ka esimest korda Rallikrossil lõpuks kohal :) Hoitud pöidlaid pole kunagi liiast!

Postitatud: 26 Mai 2013 10:04
Postitas france2
Vaatasin, et aegadepõhjal B finaalis lõpuni ei jõudnud. Mis juhtus?

Postitatud: 27 Mai 2013 14:47
Postitas m6mm
Jah, see sõit lõppes sellel korral seinas :(. Päev ise möödus suht rahulikult. Muret tegi esialgu auto sooritusvõime, tundus, et miskit ei olnud korras (kuidagi jõuetu tundus masin). See aga võis olla raja eripära, kuna hendu kontrollis aju üle ja kõik oli nagu korras, asfalti sirge oli nii pikk, et sain esimest korda viienda käiguga võistlusolukorras sõita :P. Hiljem kadus laadimine, see viga leiti õnneks kiiresti ja hendu sai jälle tina panna :D. B-finaal, stardi hetke magasin maha, teisel ringil suretasin auto välja ja neljandal ringil, peale konkurendist möödumist järgmisse kurvi jõudes, vajutasin piduri asemel esialgu sidurit?! Edasi tekkis ilmselt väike paanika hetk ja pidurid loha kihutasin seina poole. Mikul on ilmselt õigus, et selline viga tuleb vähesest sõidukogemusest. Auto ise jäi üllatavalt terveks, Sinuauto.eu mehed teevad uue esitiiva ja tule katte ;). Täna-homme võtan auto natule lahti ja mõõdan kere üle, eks siis ole näha, mis teha vaja. Järgmine sõit on juba vähem kui kahe nädalapärast Põltsamaal.

Pilt

Postitatud: 28 Mai 2013 00:24
Postitas logman
Ikkagi, m6mm, sa võid mulle vastu mõmiseda, aga ma pole nähtavasti ainus, kes arvab, et kas sellisel hobikorras vibreerimisel seal esikümne keskpaigas on üldse mõtet.
Võid ka kurjemalt uriseda, aga ma jään ikkagi oma arvamuse juurde, et hobikana tasuvad Ladaklubi rajapäevad paremini ära, kui trenni tegemata päris-võistlustel justkui oma lõbuks vireleda.
Potentsiaali ju on.(?)
Või mis?

Kurat, ma tahan lõppude lõpuks näha, kuidas sa aasta lõpuks vähemalt viienda asetuse taastad!
Jahh, just nii! Nüüd sai see välja öeldud, mida senini endas hoidsin, kuid ikkagi lõppu see vana lause, et:
"Tee trenniiiiiii, pliiiiiiz!!!!"

:cool:

Postitatud: 28 Mai 2013 11:09
Postitas Mikk
Trenn ei ole meil ainuke probleem. Viimane võistlus näitas ikkagi konkreetselt ära, et autol jääb kõvasti jõudu puudu, et kiirematega konkureerida. Teeme kiirelt nn Sihiääre düno ära ja siis saame selguse, kas auto võrreldes eelmise aastaga lahjem või on ikkagi kõik teised oma autodega niipalju üle.
B-finaalist oli maksimum võtta ainult eelviimane koht, kui mitte noori arvestada. Sest reaalselt oli võimalik seljatada ainult meeskonna kaaslane Artur, kelle auto korralikult ei toiminud.

Postitatud: 28 Mai 2013 12:35
Postitas france2
See on ka põhjus miks loobusin ideest osaleda super1600 klassis osaleda. Lihtsalt tehnika on teistel hoopis teisest klassist! Sa võid ju hea sõitja olla, kuid kui teistel iga start värsked rehvid+ kõvasti rohkem hp siis lihtsalt ei jõua kuhugi. Kui sõitmine toimub sponsorite toel, siis tahetakse ikkagi tulemusi kõrgematele kohtadele. Arvan, et mehe taha ei jää asi kinni praegu, lihtsalt tehnika vajab uuendamist. Konkurents on oluliselt kõvem võrreldes algus aegadega! Kuigi alles 2 etappi sõidetud. Vaatame võibolla, et m6mm paneb mind sõnu sööma :)

Postitatud: 29 Mai 2013 00:19
Postitas atzkarik
 
logman kirjutas:Ikkagi, m6mm, sa võid mulle vastu mõmiseda, aga ma pole nähtavasti ainus, kes arvab, et kas sellisel hobikorras vibreerimisel seal esikümne keskpaigas on üldse mõtet.
Võid ka kurjemalt uriseda, aga ma jään ikkagi oma arvamuse juurde, et hobikana tasuvad Ladaklubi rajapäevad paremini ära, kui trenni tegemata päris-võistlustel justkui oma lõbuks vireleda.
Potentsiaali ju on.(?)
Või mis?

Kurat, ma tahan lõppude lõpuks näha, kuidas sa aasta lõpuks vähemalt viienda asetuse taastad!
Jahh, just nii! Nüüd sai see välja öeldud, mida senini endas hoidsin, kuid ikkagi lõppu see vana lause, et:
"Tee trenniiiiiii, pliiiiiiz!!!!"

:cool:
Kuhu on jäänud lause tähtis ei ole mitte võit vaid osavõtt!!!! Ja saan aru, et odavam on rajapäevadel käia (vahetevahel ka mitte) aga rajapäevadel sa ei võistle mitte kellegagi vaid sõidad tuimalt ringe ja siis vaatad aega (mis on selle aasta üks suur miinus!!!!!)

Samas miks ültse käiakse võistlustel võistlemas kui ei võideta!!! Sellise eespool kirjeltatud mõttega peaks sõitma ainult kolm kõige kõvemat kuna nemad saavad ainult poodiumil ju olla?

Minu poolt saagu mõmm kas või viie ringiga kiirematelt pähe ja olgu kogu aeg viimane pea asi, et tal endal lahe oleks ning võidusõidust mõnu tunneks!!!!!!!!

Postitatud: 30 Mai 2013 08:31
Postitas m6mm

Administreeriv toiming

Postitatud: 08 Juun 2013 08:16
Postitas Priidic
 ! Sõnum kasutajalt: Priidic
Teemat on hüpitatud.

Postitatud: 09 Juun 2013 23:44
Postitas france2
Kuidas siis eile läks? B finaalist edasi ei jõudnud? Tehnika toimis?

Postitatud: 13 Juun 2013 11:07
Postitas m6mm
Põltsamaal käidud, jõukohane tulemus jäi kahjuks realiseerimatta. Kodus aegu vadates ei olnu midagi hullu, kiireim ajasõit mida kunagi olen sellel rajal sõitnud, sh kaotus võitjale oli 0,9sek (tavaliselt 2,0-3.5sek) ja kõikides ühisstartides oli ringiaeg vabas vees sõites 49-50sek, mis oli täiesti võrreldav esimeste meestega. Lihtsalt terve päeva oli strateegia viga jokkeriga ja ka kindlasti enda näpukad.

Rubriik küsimused-vastused :D:

Vaja trenni teha - Jah, 21.06.13 õhtul oleme Ohekatku rallikroosi rajal ;)!

Võtta osa rallikrossist või rajapäevast (kumb on odavam) - Sellel aastal on juba kindlasti minul odavam rallikrossist osa võtta. Arvan, et ükski toetaja ei ole huvitatud minu toetamisest rajapäeval?

Taastada vähemalt viies koht aasta lõpuks (esimene poodiumi koht) - Et seda üritada, olen tellinud selleks hooajaks Mägilase kaudu poole kangema ketasploki, kui praegu on kasutada. Kui ploki paigaldame, vahetame peaülekande natuke aeglasemaks. Aasta lõpuks saab ka ehk valmis uus sisselase (ITB), mis on tegelikult järgmise aasta mootori üks komponente. Järgmise aasta mootor peaks tulema selliste juppidega, nagu vaja, mitte nendega, mis olemas :cool:. Uue mootori ehitus hakkab toimuma Männikul Olaafi käe all.

Kas on mõtet sõita, kui sinu konkurendil on JWRC auto - On ikka :), kui oled sellise autoga meest seljatanud, kasvõi tema sõiduvea või tehnika rikke tõttu on ikka hea tunne :cul, et said parema tulemuse nii odavalt ;). Tegelikult on minul tegu väga laheda hobi või lõbuga, kuidas keegi seda soovib.

Sõitmine enda või toetajate toel - See aasta olen enda raha pannud minimaalselt (see ei pruugi tähendada, et see nii jääb ;)). Õnneks toetavadki minu toetajad minu nö hobi ja tulemuste saavutamine ei ole sealjuures oluliseks kriteeriumiks.

Postitatud: 13 Juun 2013 13:10
Postitas VäikeMägilane
Siin ei ole küsimustki, kui selliseid toetajaid leidub, siis aind trenni teha ja masin vastupidavaks ja võimalikult odavaks, et pildis olla.

Rajapäevi toetavad aind need kes ka ladaklubi toetavad, seega konkreetsele ekipaažile ei tiksu sealt midagi, vaja ikka oma asja reklaamida ja krossis on see gramm lihtsam.

JWRC autod pole see aasta veel esikolmikusse mahtunud vist?
Ikka samara ja Golf;)

Edu!

Postitatud: 02 Juul 2013 12:45
Postitas m6mm
Laupäevane Pärnu etapp möödus täpselt nii nagu arvasin. Võistlesin peamiselt Arturi ja noortega, aga samas oleks ka päris imelik olnud, kui sellel korral oleks tulemus parem olnud, kuna kahe Pärnu etapi vahel midagi auto juures tehtud polnud. Kui vaadata tagasi Pärnu etapile, siis oli kaks positiivset asja. Esiteks jäi auto juba teist sõitu järjest täiesti terveks. See küll ei tähenda, et midagi teha poleks. Kuna pool hooaega on nüüd seljataga, siis on aeg autol kõik mahlad ja rihmad välja vahetada. Teine positiivne asi oli start, kõikides enda eelsõitudes olin kiireima stardiga, võites ka Rebast ja Kurge. Seda rõõmu jätkub mul täna vaid esimese käigu lõpuni, järgnevate käikudega jääb mootoril jõudu natuke puudu. Sellepärast ongi käima lükatud uue mootori ehitamise projekt järgmiseks aastaks.
Ülejärgmiseks nädalavahetuseks Misso rallikrossiks peaks saama käigukast uuenduse. Homme peaks jõudma minuni Mägilase kaudu uus ketasplokk mis on poole kangem täna kasutuses olevast plokist. Lisaks kui k-kast juba lahti, siis paneme 4,5 ülekande asemele 4,7 ülekande.

Kokkuvõttes olen juba mõtetes ja ideedes järgmises aastas. Sellel hooajal tahaks igal järgijäänud sõidul midagi uut katsetada järgmise aasta edukaks kulgemiseks!

Postitatud: 02 Juul 2013 18:44
Postitas RLV
Uue ülekandega kaob siis see viimanegi võidurõõm.
Aga eks Su mootoriehitaja teab, kus võidusõit võidetakse;)

Postitatud: 04 Juul 2013 16:58
Postitas m6mm
See rõõm on nii väike hetk, et tihti panen seda tähele alles kodus protokolle vaadates ;). Samas läheb esimene käik 7500pöörde juures vaid ~4kmh aeglasemaks ja kui hoog on üleval, siis peaks natuke jõudu juurde tulema. Samas, kui on vaja, saab kasutada 60 kõrgusega rehve ja kõik on jälle endine.

Postitatud: 07 Juul 2013 00:03
Postitas m6mm
Sellel nädalal jõudis minuni Venemaalt Mägilase kaudu uus ketasplokk ja Ameerikast Hendu kaudu ITBd. Nende ITBdega läheb natuke aega, enne kui kasutusele võtame, aga plokk läheb juba ülehomme kasti, et Missos esimesed ringid teha. Mõtlesin, et kontrollin vene sõprade täpsust ploki eelpinge komplekteerimisel ja oh üllatust, kõik oli õige. Ja siis tuli mõte mõõta praeguse ploki eelpinget auto küljes, kus rattalaager ja võimalik piduri takistust eelpinget suurendab. Tulemus oli vaid 1,5kg, algselt oli 4,5kg - nii et siin peitus tõenäoliselt põhjus miks see hooaeg on kuidagi lahjem olnud? :puzzled

Pilt

Pilt

Postitatud: 26 Sept 2013 23:28
Postitas m6mm
Hooaeg 2013 on tänaseks läbi. Hooaja kokkuvõttes alles kaheksas...? Auto võrreldes eelmise aastaga tõenäoliselt aeglasem ei olnud, lihtsalt konkurents oli sellel aastal tugevam ja kõige rohkem ma ise tundsin sellel hooajal puudust enesekindlusest. Kuna eelmine hooaeg (2012) oli minule ja minu perele piisavalt ränk, ei soovinud ma sellel hooajal sarnaseid jamasid. Mikuga sai võetud 2013 hooaja eesmärgiks auto vastupidavus. Vastupidavusega saime suurepäraselt hakkama, mõned probleemid olid, aga need olid lihtsalt kuludetailid. Aasta 2014 ettevalmistus on juba väheaaval pihta hakanud. Järgmiseks hooajaks keskendume kiirusele.

Peale rallikrossi hooaja lõppu, proovisin ka kätt superkrossis Ohekatku rajal. Minu klassis olid 1600-2000cc Hondad ja üks Audi. Ajasõidus olin endale ülatuslikult teine, finaaliks olin esimese asetusega ja purunenud vedrustusega. Rada oli nii kehvas seisus, et seda ei saa sõnadesse panna. Igal juhul käisime Arturi mehaanikuga Kehtna töökojas vaatamas, mis teha annaks. Lahendus mille välja mõtlesime oli suht ivanovilik, aga finaali sai sõitma minna. Tulemuseks 2wd vaba kolmas koht. Sellest Ohekatku võistlusest on kõige rohkem hea meel auto kiiruse üle! Eelnevalt olin sellel rajal teaada olevalt sõitnud 58sekundiga, nüüd aga kiireim ring 54,9 ja stabiilselt 55-56sekundit, rada ise oli aukus, natuke märjapoole ja kasutada olid mingid talverehvid, nii et olud ei olnud absaluutselt kiita ;).


Pilt
Pilt[/img]
Pilt

Postitatud: 13 Okt 2013 16:55
Postitas ccve
Kelle toodang need kerged peeglid on?