2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
aan12dukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 138
- Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
- Asukoht: Antsla
- Autod: 21083
Räägid äkki, et kust sa seda kuulnud oled ja et millal seda nõudma hakatakse? Reeglite järgi peaks see juba praegu kohustuslik olema(?)Algselt postitas: VäikeMägilane
varsti peab ka E-rühmas HANS-süsteem olema (ehk vaja väljavahetada istmed, kiivirid + HANS soetada x2 teeb see ilusa 5-kohalise numbri) - minuarust see võiks vabatahtlik olla.
Praegu on kodanik Karul veel õnneks aega järgmise aasta plaanidele mõtlemiseks. Standardklass peaks mingi hetkeni säilima, samas on ka võimalik sõita sprinte. Variante siiski veel on.
Uus sild käes ja juba all?
[Muudetud: 18-8-2010 an12dukas]
-
vVFTS3
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
- Asukoht: harjumaa
- Autod: vw golf + samara
Rallikomitee veebikoosoleku otsus
08.01.2010
Otsustati:
lükata HANS-kaelatoe kasutamise kohustus edasi seoses autospordiklubide, sõitjate ja rallikorraldaja palvega.
A- ja N-rühma ning E12-klassi autodel sõitvad meeskonnad peavad kasutama HANS-kaelatuge alates 1. aprillist 2010.
HANS peaks E-rühmas olema kohustuslik alates 2013a
08.01.2010
Otsustati:
lükata HANS-kaelatoe kasutamise kohustus edasi seoses autospordiklubide, sõitjate ja rallikorraldaja palvega.
A- ja N-rühma ning E12-klassi autodel sõitvad meeskonnad peavad kasutama HANS-kaelatuge alates 1. aprillist 2010.
HANS peaks E-rühmas olema kohustuslik alates 2013a
Silla sain mõni tund tagasi kätte. Endal pole veel sõiduriietust olemas, aga kiivril on minu kindel nõue HANS klipsidele! Usun, et see on aja küsimus kus nn. puuriga autodel sõitjad peavad kõik kasutama HANS-u!?
Mägilane, olen nõus, et kui raha pole tuleks mängida malet või osta suusad:D. Kui auto sai hangitud olid kõik kulutused normis. Arvan, et igaüks hakkab virisema ükskõik millise 330% hinnatõusu üle!
Mägilane, olen nõus, et kui raha pole tuleks mängida malet või osta suusad:D. Kui auto sai hangitud olid kõik kulutused normis. Arvan, et igaüks hakkab virisema ükskõik millise 330% hinnatõusu üle!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
jah 2013 tuleb Hans(võibolla) E-rühma
Aga mida see tähendab - kõik varustus tuleb korraga müüki, aga kasutada saavad aind külamehed, tähendab selle kehtimatu varustuse (mõnel juhul vaat et uue väärne) ei saa saa pooltki seda raha mis alla panid aga samas pead veel kallimalt uued ostma...
Siiski olen ka mina seda meelt, et autosporti ei peaks nõnda kulukaks ajama - nagunii sõidetakse omal riisikol, on sul hans kaelas või ei
ega siis 40a. tagasi sõideti ka sigulliga mõnel katsel keskmiselt 100km/h, polnd selliseid rihmasid, istmeid, ohukaari Hansust rääkimata - korralik legend, kaine mõistus, hooldatud masin ja ei juhtu sinuga midagi.
See HANSU asi aga lõhnab kommertsi järele nagu ka EALi poliitika viimasel ajal (igas valdkonnas)
Aga mida see tähendab - kõik varustus tuleb korraga müüki, aga kasutada saavad aind külamehed, tähendab selle kehtimatu varustuse (mõnel juhul vaat et uue väärne) ei saa saa pooltki seda raha mis alla panid aga samas pead veel kallimalt uued ostma...
Siiski olen ka mina seda meelt, et autosporti ei peaks nõnda kulukaks ajama - nagunii sõidetakse omal riisikol, on sul hans kaelas või ei
ega siis 40a. tagasi sõideti ka sigulliga mõnel katsel keskmiselt 100km/h, polnd selliseid rihmasid, istmeid, ohukaari Hansust rääkimata - korralik legend, kaine mõistus, hooldatud masin ja ei juhtu sinuga midagi.
See HANSU asi aga lõhnab kommertsi järele nagu ka EALi poliitika viimasel ajal (igas valdkonnas)
Festina lente!
Summuti sai valmis. Enne, kui viimase püti alla panime, proovisime ilma pütita (ainult toru lõpus). 112,8dB ja mis oli huvitav, et pöörded olid ~2000. Keerasime pöörded ~1400 peale. Järgmisena panime summuti lõppu ccvelt pärit viimase püti, peale mida müra langes 97dB peale ja pöörded ~900 ehk kadus tühikäik?!
Mis juhtus, kas sellel viimasel pütil on nii suur vastusurve??
Mis juhtus, kas sellel viimasel pütil on nii suur vastusurve??
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Ära nüüd nii ka ütle. 10 000.- selle eest, et sul pea otsa jääb ei ole palju maksta mu arust. Eriti veel siis, kui EAL teatab nõutud kulutusest piisavalt pikalt ette. Samuti võiks sõita ju nahkmütsi ja nailon dressidegaAlgselt postitas: VäikeMägilane
See HANSU asi aga lõhnab kommertsi järele nagu ka EALi poliitika viimasel ajal (igas valdkonnas)
[Muudetud: 23-8-2010 uzzac]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Aga siis mõte teistmoodi seatuna:Algselt postitas: uzzacÄra nüüd nii ka ütle. 10 000.- selle eest, et sul pea otsa jääb ei ole palju maksta mu arust. Eriti veel siis, kui EAL teatab nõutud kulutusest piisavalt pikalt ette. Samuti võiks sõita ju nahkmütsi ja nailon dressidegaAlgselt postitas: VäikeMägilane
See HANSU asi aga lõhnab kommertsi järele nagu ka EALi poliitika viimasel ajal (igas valdkonnas)
[Muudetud: 23-8-2010 uzzac]
10 000.- turvalisuse nimel sellise asjanduse eest küsida ei täida oma esialgset eesmärki?!
lühidalt, minu jaoks on asi põhimõttes, miks peab "turvalisus" alati nii kulukas olema poeletil? Miks see plastik-polsterdatud sadul just 10k maksab... see et tehnika viimane sõna on kulukas, sest see on uudne materjal ja tehnoloogia saan aru, aga need võidusõidu istmed ja kombed jne on ju aastast 19xx midagi - ikka on hinnad ülesmäge läinud, kuigi tehnolo./materjalid suhtkoht samad. Loeb ainult see lipik peal mis ütleb et on kehtiva homologeerinuga...
ok, las jääda - loodetavasti aastaks 2013 ei kehti ikka veel monopol ja see hansuke ka teiste firmade poolt valikusse tuleb ja hind tänu sellele ka mõistlikuse piiridesse langeb
(tegu ei ole ju raketitehnoloogia ja materjalidega-või on?)
mõmm: loomulikult on vastusurve, aga seda tühikäigu järgi kuulates ja mõõtes? ei pea ma õigeks.
[Muudetud: 23.8.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
OT jätk. HANS-i toodavad mitmed tootjad ja 2010 aastast võib sõita ka "sport" mudeliga mis on plastikust. Selle hind on ka 7000.- piires. Minuteada HANS-i homologeering on igavene?
Tegelt hinnad panevad asjad paika. Mul endalgi 2011 hooajaks vaja paremaid kindaid, HANS, kiiver ja iste. Päris naiss...
Tegelt hinnad panevad asjad paika. Mul endalgi 2011 hooajaks vaja paremaid kindaid, HANS, kiiver ja iste. Päris naiss...
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
ja nii ta läheb...oleks siis tehtud selliselt, et ka vanematele mudelitele saaks selle hansukese endale kaela riputada - aga ei, vaja kõik uus osta, siit minu kahtlus järjekordsele afäärile.Algselt postitas: uzzac
OT jätk. HANS-i toodavad mitmed tootjad ja 2010 aastast võib sõita ka "sport" mudeliga mis on plastikust. Selle hind on ka 7000.- piires. Minuteada HANS-i homologeering on igavene?
Tegelt hinnad panevad asjad paika. Mul endalgi 2011 hooajaks vaja paremaid kindaid, HANS, kiiver ja iste. Päris naiss...
Aga noh, hea et edasi lükati, saab paar aastat rahus mõtteid mõlgutada. Samas tahaks kindlasti enne ostu seda hansukest proovida - nt. kuidas sellega ohtlikus olukorras ka masinast kiiresti välja saab (katusel ja auto põleb nt.)
Ega see siin halamine ei aita, eks näis mis saab. kas teil rinkas on juba 2011 see nõue?
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Rinkas vaja jah juba järgmine aasta. Algul oli isegi 2010 aga õnneks lükati edasi aastakese. Samas WRC-s ja mujal rallis on hans juba ammu ammu olemas ja keegi pole veel kinni kusagile jäänud.
Osadele kiivritele on võimalik klipse paigaldada ka. Selleks tuleb müts tehasesse saata. Kindel ei ole aga kusagilt nagu oleks seda kuulnud.
Osadele kiivritele on võimalik klipse paigaldada ka. Selleks tuleb müts tehasesse saata. Kindel ei ole aga kusagilt nagu oleks seda kuulnud.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
ahah...proovida ikka tahaks, ei väida, et see halb asi on, kuid lihtsalt jälle nii kulukas kurask, mulle vähemalt.Algselt postitas: uzzac
Rinkas vaja jah juba järgmine aasta. Algul oli isegi 2010 aga õnneks lükati edasi aastakese. Samas WRC-s ja mujal rallis on hans juba ammu ammu olemas ja keegi pole veel kinni kusagile jäänud.
Osadele kiivritele on võimalik klipse paigaldada ka. Selleks tuleb müts tehasesse saata. Kindel ei ole aga kusagilt nagu oleks seda kuulnud.
ok no more ot
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Mida see auto tegelikult sõitma hakkab, oskan öelda alles järgmine aasta. Ralli on vähe tõenäoline ikkagi, pole kedagi kes kõrvale tuleks.Algselt postitas: VäikeMägilane
Mis see Mulgi ralli nüüd siia puutub:)?
Kas on vaja hakata stardinimekirja jälgima?
Kui see nii on siis krt õige valik (krossi asemel)
Mulgi ralli puutub siia sellega, et kõik sõiduriietus tuleb OMPist ja ta loodab, et need kes stardivad Mulgi rallil, saavad oma asjad kätte (minu riided on samas tellimuses).
Sillastendi tuleb natuke vist edasi lükata. Esimene mure tekkis amordi ülemise laagriga. Ühesõnaga kui sai vedrukauss, seib ja unibol pandud amordi võlli otsa ei ulatanud amordi mutter enam keermesse. Lahendus oleks amordi treimine:puzzled, viin täna treialile, eks näis.
Üks küsimus veel, kas paisupaak peab olema võimalikult kõrgel mootori suhtes (et õhk välja tuleks süsteemist)?
Võib öelda, et auto hakkab sõidukõlbulikuks muutuma. Laupäeval sai sillastendis käidud. Kokku läks aega mõlema silla tarvis ~7h. Tegelikult oleks ka kiiremini saanud, kui oleks autol rattad all kinni keeratud olnud (hea et stendi sõites mõni ratas ära ei kadunud). Siin kohal tänud Walterile! Olen nüüd saanud autoga juba mõned kiiremad sirged teha. Jaaa, edasi käib küll, kuid kuidagi rahutu on (otsib teed) ja seda mitte pikirööbastes vaid siledal maal?!
Jgal juhul ootan juba põnevusega millal saab minna Rapla kardirajale autoga tutvust tegema. Seal võiks proovida veel erinevaid kokkujookse.
Jgal juhul ootan juba põnevusega millal saab minna Rapla kardirajale autoga tutvust tegema. Seal võiks proovida veel erinevaid kokkujookse.