2108, m6mm, Rallikross

2108, m6mm, Rallikross

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

veelkord, paksu tengelpunga;) [/quote]
plus veel hansu tarbeks uued turvarihmad ;) [/quote]

ah nii...so. ca 60 kilo ekipaa?ipeale niiet see 190EUR on kommiraha meie kõrval kallid krossisõitjad;)
Festina lente!
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Algselt postitas: VäikeMägilane

varsti peab ka E-rühmas HANS-süsteem olema (ehk vaja väljavahetada istmed, kiivirid + HANS soetada x2 teeb see ilusa 5-kohalise numbri) - minuarust see võiks vabatahtlik olla.
Räägid äkki, et kust sa seda kuulnud oled ja et millal seda nõudma hakatakse? Reeglite järgi peaks see juba praegu kohustuslik olema(?)


Praegu on kodanik Karul veel õnneks aega järgmise aasta plaanidele mõtlemiseks. Standardklass peaks mingi hetkeni säilima, samas on ka võimalik sõita sprinte. Variante siiski veel on.
Uus sild käes ja juba all?

[Muudetud: 18-8-2010 an12dukas]
v
VFTS3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
Asukoht: harjumaa
Autod: vw golf + samara

Postitus Postitas VFTS3 »

Rallikomitee veebikoosoleku otsus
08.01.2010

Otsustati:
lükata HANS-kaelatoe kasutamise kohustus edasi seoses autospordiklubide, sõitjate ja rallikorraldaja palvega.
A- ja N-rühma ning E12-klassi autodel sõitvad meeskonnad peavad kasutama HANS-kaelatuge alates 1. aprillist 2010.

HANS peaks E-rühmas olema kohustuslik alates 2013a
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Silla sain mõni tund tagasi kätte. Endal pole veel sõiduriietust olemas, aga kiivril on minu kindel nõue HANS klipsidele! Usun, et see on aja küsimus kus nn. puuriga autodel sõitjad peavad kõik kasutama HANS-u!?

Mägilane, olen nõus, et kui raha pole tuleks mängida malet või osta suusad:D. Kui auto sai hangitud olid kõik kulutused normis. Arvan, et igaüks hakkab virisema ükskõik millise 330% hinnatõusu üle!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

jah 2013 tuleb Hans(võibolla) E-rühma

Aga mida see tähendab - kõik varustus tuleb korraga müüki, aga kasutada saavad aind külamehed, tähendab selle kehtimatu varustuse (mõnel juhul vaat et uue väärne) ei saa saa pooltki seda raha mis alla panid aga samas pead veel kallimalt uued ostma...

Siiski olen ka mina seda meelt, et autosporti ei peaks nõnda kulukaks ajama - nagunii sõidetakse omal riisikol, on sul hans kaelas või ei

ega siis 40a. tagasi sõideti ka sigulliga mõnel katsel keskmiselt 100km/h, polnd selliseid rihmasid, istmeid, ohukaari Hansust rääkimata - korralik legend, kaine mõistus, hooldatud masin ja ei juhtu sinuga midagi.

See HANSU asi aga lõhnab kommertsi järele nagu ka EALi poliitika viimasel ajal (igas valdkonnas)
Festina lente!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Summuti sai valmis. Enne, kui viimase püti alla panime, proovisime ilma pütita (ainult toru lõpus). 112,8dB ja mis oli huvitav, et pöörded olid ~2000. Keerasime pöörded ~1400 peale. Järgmisena panime summuti lõppu ccvelt pärit viimase püti, peale mida müra langes 97dB peale ja pöörded ~900 ehk kadus tühikäik?!

Mis juhtus, kas sellel viimasel pütil on nii suur vastusurve??
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: VäikeMägilane

See HANSU asi aga lõhnab kommertsi järele nagu ka EALi poliitika viimasel ajal (igas valdkonnas)
Ära nüüd nii ka ütle. 10 000.- selle eest, et sul pea otsa jääb ei ole palju maksta mu arust. Eriti veel siis, kui EAL teatab nõutud kulutusest piisavalt pikalt ette. Samuti võiks sõita ju nahkmütsi ja nailon dressidega :)

[Muudetud: 23-8-2010 uzzac]
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: uzzac
Algselt postitas: VäikeMägilane

See HANSU asi aga lõhnab kommertsi järele nagu ka EALi poliitika viimasel ajal (igas valdkonnas)
Ära nüüd nii ka ütle. 10 000.- selle eest, et sul pea otsa jääb ei ole palju maksta mu arust. Eriti veel siis, kui EAL teatab nõutud kulutusest piisavalt pikalt ette. Samuti võiks sõita ju nahkmütsi ja nailon dressidega :)

[Muudetud: 23-8-2010 uzzac]
Aga siis mõte teistmoodi seatuna:

10 000.- turvalisuse nimel sellise asjanduse eest küsida ei täida oma esialgset eesmärki?!

lühidalt, minu jaoks on asi põhimõttes, miks peab "turvalisus" alati nii kulukas olema poeletil? Miks see plastik-polsterdatud sadul just 10k maksab... see et tehnika viimane sõna on kulukas, sest see on uudne materjal ja tehnoloogia saan aru, aga need võidusõidu istmed ja kombed jne on ju aastast 19xx midagi - ikka on hinnad ülesmäge läinud, kuigi tehnolo./materjalid suhtkoht samad. Loeb ainult see lipik peal mis ütleb et on kehtiva homologeerinuga...

ok, las jääda - loodetavasti aastaks 2013 ei kehti ikka veel monopol ja see hansuke ka teiste firmade poolt valikusse tuleb ja hind tänu sellele ka mõistlikuse piiridesse langeb
(tegu ei ole ju raketitehnoloogia ja materjalidega-või on?)


mõmm: loomulikult on vastusurve, aga seda tühikäigu järgi kuulates ja mõõtes? ei pea ma õigeks.

[Muudetud: 23.8.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Müra mõõdeti 3500 pöördel.Sa proovi sõita ,pütiga ja ilma.Ilmselt see pütt on seest tühi ka?
56506878
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

OT jätk. HANS-i toodavad mitmed tootjad ja 2010 aastast võib sõita ka "sport" mudeliga mis on plastikust. Selle hind on ka 7000.- piires. Minuteada HANS-i homologeering on igavene?

Tegelt hinnad panevad asjad paika. Mul endalgi 2011 hooajaks vaja paremaid kindaid, HANS, kiiver ja iste. Päris naiss...
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: uzzac
OT jätk. HANS-i toodavad mitmed tootjad ja 2010 aastast võib sõita ka "sport" mudeliga mis on plastikust. Selle hind on ka 7000.- piires. Minuteada HANS-i homologeering on igavene?

Tegelt hinnad panevad asjad paika. Mul endalgi 2011 hooajaks vaja paremaid kindaid, HANS, kiiver ja iste. Päris naiss...
ja nii ta läheb...oleks siis tehtud selliselt, et ka vanematele mudelitele saaks selle hansukese endale kaela riputada - aga ei, vaja kõik uus osta, siit minu kahtlus järjekordsele afäärile.

Aga noh, hea et edasi lükati, saab paar aastat rahus mõtteid mõlgutada. Samas tahaks kindlasti enne ostu seda hansukest proovida - nt. kuidas sellega ohtlikus olukorras ka masinast kiiresti välja saab (katusel ja auto põleb nt.)

Ega see siin halamine ei aita, eks näis mis saab. kas teil rinkas on juba 2011 see nõue?
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Rinkas vaja jah juba järgmine aasta. Algul oli isegi 2010 aga õnneks lükati edasi aastakese. Samas WRC-s ja mujal rallis on hans juba ammu ammu olemas ja keegi pole veel kinni kusagile jäänud.

Osadele kiivritele on võimalik klipse paigaldada ka. Selleks tuleb müts tehasesse saata. Kindel ei ole aga kusagilt nagu oleks seda kuulnud.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: uzzac
Rinkas vaja jah juba järgmine aasta. Algul oli isegi 2010 aga õnneks lükati edasi aastakese. Samas WRC-s ja mujal rallis on hans juba ammu ammu olemas ja keegi pole veel kinni kusagile jäänud.

Osadele kiivritele on võimalik klipse paigaldada ka. Selleks tuleb müts tehasesse saata. Kindel ei ole aga kusagilt nagu oleks seda kuulnud.
ahah...proovida ikka tahaks, ei väida, et see halb asi on, kuid lihtsalt jälle nii kulukas kurask, mulle vähemalt.

ok no more ot
Festina lente!
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Ega sul Juga sillast mõnda pilti pole?
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Esimesel lehel on üks pilt olemas.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Tasapisi hakkab varustus kohale jõudma. Täna sain uue kiivri kätte. Enne Mulgi rallit peaks kõik ülejäänud sõiduriietus minuni jõudma. Autoga on lood nii, et see nädal, kui kõik klapib, peaks ka sillastendi jõudma:puzzled!Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Mis see Mulgi ralli nüüd siia puutub:)?
Kas on vaja hakata stardinimekirja jälgima?

Kui see nii on siis krt õige valik (krossi asemel) :spin
Festina lente!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: VäikeMägilane
Mis see Mulgi ralli nüüd siia puutub:)?
Kas on vaja hakata stardinimekirja jälgima?

Kui see nii on siis krt õige valik (krossi asemel) :spin
Mida see auto tegelikult sõitma hakkab, oskan öelda alles järgmine aasta. Ralli on vähe tõenäoline ikkagi, pole kedagi kes kõrvale tuleks.
Mulgi ralli puutub siia sellega, et kõik sõiduriietus tuleb OMPist ja ta loodab, et need kes stardivad Mulgi rallil, saavad oma asjad kätte (minu riided on samas tellimuses).

Sillastendi tuleb natuke vist edasi lükata. Esimene mure tekkis amordi ülemise laagriga. Ühesõnaga kui sai vedrukauss, seib ja unibol pandud amordi võlli otsa ei ulatanud amordi mutter enam keermesse. Lahendus oleks amordi treimine:puzzled, viin täna treialile, eks näis.

Üks küsimus veel, kas paisupaak peab olema võimalikult kõrgel mootori suhtes (et õhk välja tuleks süsteemist)?
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Üks mure jälle vähem:bouncing. Amordid on juba treitud. 8mm tuli ruumi juurde nüüd saab mutri kas või liimiga panna, kui plastik kraeni keere ei ulata.
Pilt
Sellised toredad amordi laagrid tulevad.
Pilt
Uus ja vana(originaal)
Pilt
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Võib öelda, et auto hakkab sõidukõlbulikuks muutuma. Laupäeval sai sillastendis käidud. Kokku läks aega mõlema silla tarvis ~7h. Tegelikult oleks ka kiiremini saanud, kui oleks autol rattad all kinni keeratud olnud (hea et stendi sõites mõni ratas ära ei kadunud). Siin kohal tänud Walterile! Olen nüüd saanud autoga juba mõned kiiremad sirged teha. Jaaa, edasi käib küll, kuid kuidagi rahutu on (otsib teed) ja seda mitte pikirööbastes vaid siledal maal?!
Jgal juhul ootan juba põnevusega millal saab minna Rapla kardirajale autoga tutvust tegema. Seal võiks proovida veel erinevaid kokkujookse.
Vasta