2108, m6mm, Rallikross

2108, m6mm, Rallikross

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Esimene Kulbilohu rallikross on öödas. Võistluspäev algas juba tavaks saanud stsenaariumi järgi (peale trenni hakkame mootorit remontima):(. Trennisõidud. Rada ise väga keeruline, mäest ülesse ja alla. Kurvid on üle küngaste, ehk kurvi trajektori pole näha. Asfaltil palju lahtist kruusa. Trennisõite võtsin suht rahulikult rajaga tutvmiseks, trenni kolmas aeg, kaotus kiiremale alla 0,1 sekundi:o. Trennisõidud ei anna kunagi õiget pilti hetke olukorrast kuid võis aimu anda võimalikust heast positsioonist. Kuid just siis pöörasime tähelepanu hammasrihmale, mis oli servast korralikult kuluma hakanud. Võtsime hammasrihma maha ja kontrollisime veepumpa mis oligi natuke loksuma hakanud. Mikk läks koos Lauriga tema koju kus oli üks varuosa 16v mootor, sealt võtsid veepumba maha mis läks minu masinale külge. Kodanik Lauri oli siis see mees kes ostis minu vana 16 klapilise rahvaralli samara:cool:. Kvalifikatsiooni ei jõudnud. Esimese eelsõidu pusserdasin ära rajalt välja sõiduga. Teise enda eelsõidu küll võitsin, kuid aeg polnud suurem asi (arvan, et teised suutsid uue rajaga paremini kohaneda). Kolmas eelsõit läks strateegia nahka. Läksin kohe esimesel ringil jokkerisse, juba teisele ringile minnes olin eessõitjad kinni püüdnud ja kaks ringi mööda ei saanud. Lõpuks kui ka teised jokkerisse läksid oli juba sõit nii aeglane olnud, et jälle oli kehva aeg. Peale kolmandat eelsõitu olid kaks võistlust sõitnud esirehvid täiesti kulunud:o, seega tuli jälle uued rehvid ette soetada. B-finaali viies asetus, start oli super uute rehvidega. Esimesse kurvi jõudsin teisena, edasi ei toimunud midagi väga ärevat, mulle teine koht A-finaali edasi jõudmiseks sobis. Eelviimasel ringil läksin jokkerisse ja välja sõites juhtus midagi, mida ei oskagi väga seletada. Sõitsin lihtsalt järgmisest kurvist rajalt välja:(. http://www.youtube.com/watch?v=naRchW6R ... ture=share

Täielik pettumus sellisele sõidule, aga mis ikka, juhtub ka teistel. Nüüd on vaja auto kere natuke ümber puu venitada, esiratas on hetkel väheke koopas kinni.
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Pealtvaatajana kohapeal tundus tiba liiga palju hoogu olevat, mis muud. :D
Kuigi onboardis tundub see rada vähe leebem või läbi kaamera vähemalt, sest kohapeal tundus stardile järgnev nukiga laskumine ja sellel järgnev paremkurv ikka väga julm.
Huvitas aga nii mind, kui mõnda teist pealtvaatajat videos 0:38 läbitava vasakkurvi trajektoor, finaalideks harjati see kurv ka puhtaks, kuid valdavalt siseneti ikkagi seest ja jäädigi sisekurvi, pidurdades hoo päris kinni. Aga mis me õllelibistajad ikka kähkusõidust teame.
Jõudu edaspidiseks!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Võis olla küll suur kiirus :D. Jokkerilt tulles oli võimalik natuke kaugemalt hoogu võtta küll ja kurvi nurk jäi sammuti järsemaks.
Läbi kaamera on on alati rada palju laiem ja kiirused väiksemad. Aga tõesti, peale starti olev langus koos kurviga oli tõeline atraktsioon sellel rajal :wow.
See tagasi pööre 38s oli jah puhtaks tehtud. Samas tuleb arvestada, et sõitjad harjusid terve päev eelneva olukorraga ja ilma asjata ei hakka keegi riskima uue trajektoriga. Lisaks tagant tulev konkurent ootab, et saa hakaksid kurvi minema võimalikult väljast, et siis nina sisekurvis vahele lükata;).
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Mootori juhtimise jms oli seekord kõik korras ? Või esines veel mingisuguseid anomaaliad vms ?
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Auto oli hea, piloot oli rabe:rolleyes
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Eks kõik mis liigub see ka kulub, eriti head kulumisomadused on hõõrdumisel rajapiirdega. Hea, et seal mõni rehv ka puhvriks oli, otse betooniga kohtumine oleks olnud oluliselt kehvema lõpuga nagu rajal stardijärgses kurvis näha saime.
Panen sauna varem järgi viimase etapi eelõhtul :)

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 852&type=1

Terv
Lauri
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Asjad pakitud, hommikul kell 6 hakkame Mikuga Põltsamaale liikuma. Esimene trennisõit juba kell 8:40.
Kes soovib võistlusega kursis olla kodust lahkumata, siis siit tulevad tulemused otse:
www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=832546
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Edu Teile !!! Hoian pöialt !
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ei tule vist häid uudiseid?
Kui seal lehel tulemusi sirvida...ootame kommentaare.
Festina lente!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Oleneb missuguse mätta otsast vaadata:rolleyes. Auto hakkab hooaja lõpuks päris heaks saama. Kuni lõunani oli kõik super, trennisõit lõppes teise tulemusega. Jah, kõik harjutasid uut jokkerit, aga ka mina kaasa arvatud. Ajasõit, kuhu viimasel ajal mul enam asja pole olnud, lõppes täna viiendana. Esimene eelsõit möödus ilma viperusteta ja väga hea enesetundega tuli vooru neljas tulemus. Enne teist eelsõitu hakkas suht tugevalt sadama, mis kestis mitu tundi. Tulemuseks oli selline 5-10cm väga vedelat rada, slikkidega sõitmiseks:P. See mis moodi mul tuli sõit välja sellisel rajal ei kannata kriitikat, nii teisel kui kolmandal sõidul suutsin esimeselt kohalt viimaseks sõita ja takka otsa ei suutnud kummagis sõidus finišeeruda:(. Teine sõit jäi pooleli rehvi veljelt maha tulemisega - kuna ei tahtnud rehvi hunnikusse takerdunud konkurendile küljepealt sisse sõita, siis sõitsin ise valli. Boksi jõudes oli auto mootoril kasutada kaks silindrit, vesi oli küünla juhtmete peal/sees. Kolmas eelsõit lõppes viimasel ringil kui mootoril kadus täielikult jõud ja kiirus kahanes lõppuks nulli, tunne nagu ainult üks silinder oleks töötanud. Mikk ja Priidic puhastasid ja kuivatasid kõik pistikud kuid auto ei käivitunud. Keegi pakkus välja võimaluse, et hammasrihm on üle hüpanud. Keerasime rihma märki ja ennäe oligi üks hammas vale:o, rihm paika ja auto käivitus jääle (eks see oli korralik hoiatus rihmakatte tagasi panemiseks). B-finaali seitsmes asetus, ei viitsi väga rääkida sellest sõidust, täna panen video ülese, siis näete ise mis toimus.
Kokkuvõttes, auto oli väga hea:). Piloot oli hea kuni väga suure vihmani, mis muutis raja üli libedaks. Järeldus: trenn, trenn, trenn!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

selge siis, jah ajasõite vaadata siis Ligur/kask on üks liiga ja siis tulevad teised. Sinu aeg ei olnud ka paha (sellise auto kohta;)
et eks ta nii on. trenn ja auto vastupidavus on vist märksõnad jah.
Festina lente!
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Kuidas, siis eile läks?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
france2 kirjutas:Kuidas, siis eile läks?
nagu min aru sain siis tulid kuuenda koha punktid lõpuks?

Touring Car klassi sõit vist oli enam kui pingeline ja võib rõõmuga tõdeda, et AvtoVaz sai teenitult I koha.
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

vägev lõpp jah...loodetavasti saab rallikross ka jalad alla ja ühemehe poliitika kaob ning koos saavutatakse stabiilsus.

Imrel vist internet maas))
Festina lente!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Mitte internet vaid äikesetormid käisid külas ja see ei mõjunud rüperaalile hästi, mis parasjagu vooluvõrgus oli. Tegeletakse hetkel selle sülelooma turgutamisega ja kuuldavasti on ka tööl kiired ajad, sest siis kui Imre ise motoshowl ja Elvas krossitamas käisi oli teistel tööjuures kõige kibedamad ajad ja üks paar töökäsi puudu.... eks nüüd teeb kaotatud aega tasa. Kannatust... oletan, et rohkem informatsioon tuleb peale laupäeva või pühapäeva, kui rallikrossi aastalõpu üritused on tehtud.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

tänapäeva inimesed on ju kärsitud! sellistele uudistele peaks ikkagi vähemalt kui mitte on-lineis vastama, siis vähemalty samal päeval

iroonianali
Festina lente!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Mis ma ikka oskan öelda. See kord vaatasime meie Mikuga, kuidas kõrval boksis sebiti ringi ja vahetati plokkikaanetihendit :). Auto ise töötas tehniliselt ilma ühegi tõrketa. Peale esimest trenni meenus ka mulle selle raja ilu ja valu. Ajasõidus viies aeg, jälle korralik tulemus. Esimene ja teine eelsõit lõppesid kaheksanda ajaga. Kolmas eelsõit lõppes maha jooksnud rehviga. Selleks ajaks oli üks esimestest rehvidest jälle täielikult kulunud. Kuna tegemist oli viimase võistlusega, ei soovinud enam rehvidele raha kulutada, seega vahetasime esimesed rehvid omavahel ära. Rehvi muster jooksis küll valepidi, aga mis teha. B-finaali kolmas asetus, sõit ise oli suht rahulik, lihtsalt kiirust ei olnud, et midagi korda saata. Kui aegu vaadata, hakkas silma, et esimene ring oli iga kord kiire ja mida ring edasi, seda rohkem hakkasin kaotama, lihtsalt kiirus kadus. Põhjuseid oli ilmselt palju - kulunud rehvid, liiga jäigad amordid (vedrud on väga pehmed) amordid läksid kuumaks ja ei töötanud enam, võimalik on ka aku pinge vähenemisest tulenevad puudujäägid toitesüsteemis.
Selleks aastaks on rallikrossiga kõik. Hooaja kokkuvõttes lõpetasin kuuendana, ega midagi väga koha üle nuriseda pole, arvestades kõiki neid selle aasta seiklusi. Siin kohal soovin veel kord teid kõiki tänada, kes olid abiks sellel hooaja. Eriti abi eest, mis oli kolmanda ja neljanda etapi vahel!

1Janno Ligur 138
2Arvo Kask 109
3Andre Kurg 104
4Priit Rebane 84
5Siim Saluri 73
6Imre Karu 72
7Vladimir Gondusov 59
8Riho Loit 55
9Sander Roosimaa 45
10Ranet Rees 43
11Erki Lind 39
12Reinis Nitišs 21
13Aivo Ojala 17
14Artur Metsare 17
15Alvar Kuusik 12
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Selleks aastaks siis kõik!

Postitus Postitas logman »

Hooaeg läbi ja Imre tähistas seda üheskoos aasta jooksul võistlustel kaasajooksnutega, toetajatega.
Polnud lihtne aasta ja eks selle kohta annab tunnistust ka number ehk siis kuues koht.
Kõrvaltvaatajale paistavad need asjad loomulikult teistmoodi, kui sõitjana rajal teiste seas nügides ja aeg-ajalt sülitades, kui midagi valesti läheb.
Eks aasta alguses peale mõnda etappi kerkis minugi hinge kindel tunne, et neljas koht on vaata et olemas, siis aga ...
... no võiks öelda, et siis alles õige võiduajamine algas.
Võiduajamine garaažis ja võiduajamine ajaga, mitte rajal.

Igatahes...
Suurimad tänud "karuperele" tänase toreda päeva eest!

Nu ja kui mõni rahakopik taskupõhjas sedamoodi üle kipub jääma, et pole teda nagu kuskile suuremate lolluste peale tahtmist kulutada, siis esmajoones veeretan ta siinse teema autori taskusse. Igatahes, jahh! ;)
Sest masin vajab täiustamist ja trennikilomeetrid peavad hakkama tulema. Muidu konkurentsis ei püsi ja ... ja ...
...nohh ja üldse - hea on vaadata, kui omadel hästi läheb :).

Tänane päev läks enam-vähem sedamoodi:

Pilt

Pilt

Pilt
Vasta