2108, m6mm, Rallikross

2108, m6mm, Rallikross

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

Kui vool sees, sis näpud rohkem sügelevad :)
Uuel nädalal ikka peab ära "streetlegaliks" tegema muidu kasvavad juured alla ja siis on oiii kui häbi :)

Terv
Lauri
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Asi edeneb vaikselt. Vahepeal sai robi käest toodud auto küllilikeeramise rauad. Nüüd on lausa lust summutiga tegeleda. Aaclub hankis mulle summuti torud ja tõi lausa koju kätte, milline teenindus:cool:! Eile sai summuti pükstest kuni tagumise pütini paika. Viimase püti ehitus pole veel alanud hetkel, ootan ühte püti joonist ja eks siis ole näha mis saab. Olen saanud juba kriitikat, et pidavat olema rohkem nagu tänava summuti, mitte sport summuti. Aga need 5 jõudu mis siin summutil kaduma jäävad ei ole hetkel olulised;). Hetkel on autol puudu suurematest asjadest - karterikaitse ja esisild. Sild on tellitud hr.Juga käest, võibolla saab nädala lõpuks kätte. Peale mida saab minna silla regulli. Nii et sügistele rajapäevadele peaks jõudma kindlast!

PS! Oktoobri keskel või hiljem on plaan uuesti proovida korraldada "Kehala rajapäeva". Neid, kes hiljem väitsid, et oleksid KINDLASTI kohale tulnud, oli päris palju.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt



[Muudetud: 24-8-2010 m6mm]
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Võtsid siis ikkagi kuulda ja tellisid silla Jugalt ära;)
Varsti võta kindlasti ette stangede vahetus ja asenda plaststanged originaalidega. Eesti rallikrossi sõidukultuur nendel Reinsalu-tiluliludel kaua elada ei lase..

[Muudetud: 10-8-2010 an12dukas]
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Milleks see vahepütt vajalik on?:puzzled
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Algselt postitas: ccve
Milleks see vahepütt vajalik on?:puzzled
Eks ikka selleks, et müra alla 100dB saada.



Kas see esimene pütike on katalüsaator? Selle kohustuslikuks muutmine on küll aastaid edasi lükatud, kuid varsti on seda siiski vaja.
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: an12dukas
Algselt postitas: ccve
Milleks see vahepütt vajalik on?:puzzled
Eks ikka selleks, et müra alla 100dB saada.



Kas see esimene pütike on katalüsaator? Selle kohustuslikuks muutmine on küll aastaid edasi lükatud, kuid varsti on seda siiski vaja.
See peaks ikka sukk olema. No mul oli ta ainult lõpupütiga ka alla 100dB, aga eks palju ole ka pütis kinni ;)
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: an12dukas
Algselt postitas: ccve
Milleks see vahepütt vajalik on?:puzzled
Eks ikka selleks, et müra alla 100dB saada.



Kas see esimene pütike on katalüsaator? Selle kohustuslikuks muutmine on küll aastaid edasi lükatud, kuid varsti on seda siiski vaja.
:D See vahe pütt sai pandud dr.Tuha soovitusel (kui temast telefonitsi õieti aru sain)!? :D Ja see ei ole katalüsaator vaid sukk. Ma mainisin, et sain juba noomida summuti ehituse pärast. Aga mis puudutab katalüsaatorit, siis karpaga autot ei tohiks see puudutada:puzzled.
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

No seda vahepütikest küll poleks vaja olnud. Kas peale esimest käänakut on ühenduskoht? Sinu nimetatud 5 kadunud jõu pärast muretseks ma kõige vähem. Põhjus miks see mootor nii hästi stendis ning rajal laulis seisis pigem selles täiesti tühjas torus ning Tuha tehtud lõpupütis mida J.Ligur kiitis. Mis mõõdus toru kõhualla läks? Kui soovid siis Tuha tehtud lõpupütt mul alles mis sellel mootoril oli, kuid siis soovitaks küll vahepüti minema visata ning kuni lõpupütini võimalikult vaba tee teha..
r
revolutsionäär
Foorumi kasutaja
Postitusi: 511
Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
Asukoht: -
Kontakt:

Postitus Postitas revolutsionäär »

no minu karpamootoriga masinal oli olemas nii katalüsaator kui ka lambda, kuigi tõesti, kat sai sealt ka vahelt ära võetud.
Seega ei tähenda karpamootor tingimata seda et katalüsaatorit ei ole.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Nagu ma ütlesin, et ei ole sportsummuti moodi:P. Aga kas keegi on proovinud koguda infot summuti kohta? Nii palju kui on vastajaid on ka erinevaid lahendusi:rolleyes!! Tegelikult kui kõik on koos, korras ja tõõtab on võimalik asjad uuesti üle vaadata, siis nüüd juba iga asi personaalselt. Selle tänavasummuti müün kunagi revolutsionäärile maha, tahtis kärisevat summutit;). Toru oli 2" ehk välismõõt 51mm, sise 48mm. ccve mis sa tahad selle püti eest ja kas ta sobib üldse kokku selle 48mm toruga (sull oli sisemõõt 60mm). Selle kokku minemise all ei pea silmas tehnilist lahendust vaid ühtesobivust parima jõu saavutamiseks!

Mida teeb karpa mootoril katalüsaator kui ka lambda? Äkki paigaldas eelmine autoomanik esimese ettejuhtuva summuti sinu autole, kas paberites on KAT?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Niipalju tark olen väitmaks, et vabalthingavatel võiks ikkagi see "vahepütt" ehk maakeeli resonaator olla küll ja 5hj ei kao sealt kuhugi, vaata, et juurde ei tule (kui õigesti ehitatud muidugi=margi/mootori spetsiifiline)

ERK'i süsteem pidi ikka väga haige olema juttude järgi, et osad võivad ja teised ei võivat ning kultuur pidi ka olematu olema võrreldes lõuna naabritega näiteks... Varasematel aastatel ikka võistlustel löömaks ei läinud ja pärast jõid kõik koos kõrtsi õlut ja arutati kuidas asju lihtsamaks/odavamaks saada või siis kes kust juppe hangib soodsamalt;)

nüüd kuuleb aind mingit kemplemist koguaeg...

Masinale aga edu, kahju aind, et krossi sõitma hakkab:)
Festina lente!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Niipalju tark olen väitmaks, et vabalthingavatel võiks ikkagi see "vahepütt" ehk maakeeli resonaator olla küll ja 5hj ei kao sealt kuhugi, vaata, et juurde ei tule (kui õigesti ehitatud muidugi=margi/mootori spetsiifiline)

ERK'i süsteem pidi ikka väga haige olema juttude järgi, et osad võivad ja teised ei võivat ning kultuur pidi ka olematu olema võrreldes lõuna naabritega näiteks... Varasematel aastatel ikka võistlustel löömaks ei läinud ja pärast jõid kõik koos kõrtsi õlut ja arutati kuidas asju lihtsamaks/odavamaks saada või siis kes kust juppe hangib soodsamalt;)

nüüd kuuleb aind mingit kemplemist koguaeg...

Masinale aga edu, kahju aind, et krossi sõitma hakkab:)
Festina lente!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Näed nüüd! Juba on kaks suhteliselt lahku arvamust:spin, võta kinni, kumb on õige. Resokas mis sinna algusesse sai pandud, ausalt ei tea mis mootori oma oli. Ainus kiri oli Suzuki:D, tegemist oli sellise huvitava resonaatoriga kus oli otsast sisse vadatuna ainult külgedel piklikud lõhed, mite augud kogu toru ulatuses.

Mägilane ära kurvasta tegelikult ei seo mind miski krossiga. Hetke valik on selline, kuna mul ühtegi sponsorit pole ja tegutsen üksi, siis on enda palgast vaja kõik teha. Krossi km-hind on kõige soodsam (isegi rahvarallist soodsam) samas kui soovid mõõtu võtta siis on see võimalik Rallisprindil;).
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Nagu näha ja lugeda saab,on teooriaid igasuguseid.Kõige rohkem mis mind naerma ajab ,on üks rahva tarkus: tehakse vabam hingamine ja taha õige vastusurvega pütt. Selle tarkuse juures tavaliselt on targem vait jääda ning kuulata vaadata mida tehakse.
56506878
r
revolutsionäär
Foorumi kasutaja
Postitusi: 511
Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
Asukoht: -
Kontakt:

Postitus Postitas revolutsionäär »

Algselt postitas: m6mm

Mida teeb karpa mootoril katalüsaator kui ka lambda? Äkki paigaldas eelmine autoomanik esimese ettejuhtuva summuti sinu autole, kas paberites on KAT?
paberites on "bensiin-kat" tõesti kirjas jah. Neid erinevad imevigureid oli sinna karpakülge veel keeratud nagu näiteks egr süsteem (exhaust gas reducer), mis siis osa väljalaskegaasi mingitel tingimustel tagasi silindrisse lasi. Ma ei ole just kõige pädevam kommenteerima, kui huvi on siis võib olku või tuha käest uurida, nemad mõlemad on seda minu vana digisolex jubedust näppinud.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: tuhajuhe
Nagu näha ja lugeda saab,on teooriaid igasuguseid.Kõige rohkem mis mind naerma ajab ,on üks rahva tarkus: tehakse vabam hingamine ja taha õige vastusurvega pütt. Selle tarkuse juures tavaliselt on targem vait jääda ning kuulata vaadata mida tehakse.
ilmselt loeb siinkohal kõige rohkem konkreetse tegija käekiri ja õiged mahud/pikkused. Moskva/Leedu stendides (ka saksamaa Kölni tehn.ülikoolis) tõestatud, et vabalthingaval on paremad gaaside voolavused kui resonaator on vahel (ühtlasi võtab ka dB maha) - mis te arvate et tänavasõidu masinad on kõik jama/kehva väljalaske süsteemiga? Ma arvan, et tänapäeva tava-autoehituse juurest on isegi rohkem juba vaadata/uurida kui 30a. tagasi toodetud võidusõidu masinaid

Vabalthingaval Imprezal on ka resokas, aga turboga mudelitel see puudub. Tüüp-R'delgi reso vahel ja oi millise peensusega tehtud.


sõidan ka mina suhtkoht enda rahakoti peal, niiet saab ka sportrallit sõita;) kuid jah ainus vahe on see et aastas üle ühe etapi ei kannata - krossi saab selle raha eest kindlasti rohkem, samas ei ole ma krossisõber. Ei kutsu üldse...
Aga rallisprindil saame küll mõõtu võtta - kui ma Sprindi klassi tulen või sina endale sturmani leiad.

EDU ja paksu rahahunnikut!
Festina lente!
v
VFTS3
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
Asukoht: harjumaa
Autod: vw golf + samara

Postitus Postitas VFTS3 »

Algselt postitas: m6mm


Mägilane ära kurvasta tegelikult ei seo mind miski krossiga. Hetke valik on selline, kuna mul ühtegi sponsorit pole ja tegutsen üksi, siis on enda palgast vaja kõik teha. Krossi km-hind on kõige soodsam (isegi rahvarallist soodsam) samas kui soovid mõõtu võtta siis on see võimalik Rallisprindil;).
Järgmine aasta see suhe enam nii hea ei ole kuna stardiraha on 2011a 190EUR. http://autosport.ee/rallyreg/public/ser ... tsused.pdf
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Eks ta üks porr värk ole:kuri! Aga nagu ütlesin, et mind ei seo veel miski Rallikrossiga ja sellise hinnaga ei hakka ka siduma:(. Sellel nädalal pidi uus Rallikrossi kommite tegema lõpliku otsuse järgmise aasta suhtes. Hetkel on veel kolm alternatiivi: Superkross, Rallisprint ja Rahvasprint. Aga võibolla tõuseb see hind igal pool 330%:o!?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1473
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

mnjah...aga ega see mootorisport ongi kulukas. Odavalt ei saa siin maailmas midagi, ainult külakross - annad niikaua minna kui keegi kaebama ei lähe. Autorallile muidugi alternatiivi ei ole.

varsti peab ka E-rühmas HANS-süsteem olema (ehk vaja väljavahetada istmed, kiivirid + HANS soetada x2 teeb see ilusa 5-kohalise numbri) - minuarust see võiks vabatahtlik olla.

Ühesõnaga kui raha ei ole, siis tuleb suusad osta ja suusatama hakata.

veelkord, paksu tengelpunga;)
Festina lente!
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: VäikeMägilane
mnjah...aga ega see mootorisport ongi kulukas. Odavalt ei saa siin maailmas midagi, ainult külakross - annad niikaua minna kui keegi kaebama ei lähe. Autorallile muidugi alternatiivi ei ole.

varsti peab ka E-rühmas HANS-süsteem olema (ehk vaja väljavahetada istmed, kiivirid + HANS soetada x2 teeb see ilusa 5-kohalise numbri) - minuarust see võiks vabatahtlik olla.

Ühesõnaga kui raha ei ole, siis tuleb suusad osta ja suusatama hakata.

veelkord, paksu tengelpunga;)
plus veel hansu tarbeks uued turvarihmad ;)
Vasta