2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
Olen su selgitusega nõus, samuti olid seda meelt ka kümned inimesed võistlus paigas. Kuid need rihmad ei ole veninud. Kui rihmad venivad, siis nad lähevad kitsamaks, aga need on täiesti sama laiusega. Seega tekkis väga palju pahameelt ja segadust teemal, kas nüüd hakatakse iga kukerpalli peale homologeeringuid maha lõikama:(?!uzzac kirjutas: Homologeeringuid ikkagi niisama või igaks juhuks küljest ei lõigata. Kui on üle elatud karmim avarii, siis vööd venivad paar cm, nagu tehasest ette nähtud. Kui korra on see venimine matsu hetkel läbi tehtud, siis edaspidi võib avariisse sattumine samade vöödega kordades ohtlikum olla, sest matsu need vööd uuesti ei leevenda.
Auto on nüüd Sakus ja väheke on juba detaile ringigi tõstetud. Täna proovin istme ja pedaalid paika saada. Mikk läheb samal ajal Petsi õpilaseks ning omandab kõik parimad nõksud ja nipid käigukasti komplekteerimise teemal;). Reede ei toimu vist midagi, kuid laupäeval veedab Sakus pika päeva Mikk ja ka matzz on lubanud kohale tulla. Kui kellelgi on veel huvi tulla uut autot komplekteerima siis andku sellest teada Mikule. Mina pean kahjuks laupäeval tööl olema:(.
PS! Vana kerega on sellised lood, et enne vana rauda minemist viivad Rally Estonia korraldajad kere minema ja korraldavad õppuse puuriga auto lahti lõikamiseks. Äkki on võimalik mõne võidusõitja elu päästa saadud kogemuse pealt, nii et positiivne lõpp saab olema .
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Vedas, et iste viga ei saanud. Täielik jackpot on tegelikult kui saad uued rihmad, istme ja HANS-u osta. Eks natuke nõme on kui näiliselt korras tükid kehtetuks kuulutatakse. Samas enda ohutuse arvelt kokku ei tohi hoida. Seda tead sa niikuinii ja tööalasest on seda sulle kindlasti veel korduvalt pähe taotud
Kes Imre autost päästmist näha ei saa, siis kunagi on selline ettevõtmine juba videosse saanud.
Osa I
Osa II
Osa III
Kes Imre autost päästmist näha ei saa, siis kunagi on selline ettevõtmine juba videosse saanud.
Osa I
Osa II
Osa III
Mis ma oskan öelda, Misso me igaljuhul läheme;). Eile õhtul sai väike prooviring tehtud, põhimõtteliselt kõik töötas. Täna sõitma küll ei jõudnud, küll aga tõstsin auto pukkidele ja lasin kõikidel käikudel kohapeal töödata. Vahepeal lappasin käike ülesse siis jälle alla. Igaljuhul käigud lähevad nüüd juba oluliselt paremini sisse, kui alguses. Homseks on veel jäänud põhjakaitsmed ja tagumised porilapakad. Umbes 5-6paiku õhtul hakkame Tallinnast Misso poole liikuma.
Kindel on see, et ilma Ladaklubi inimeste abita me poleks mingil juhul autot järgmiseks võistluseks valmis saanud. Suured tänud teile kõigile!:bouncing
Kindel on see, et ilma Ladaklubi inimeste abita me poleks mingil juhul autot järgmiseks võistluseks valmis saanud. Suured tänud teile kõigile!:bouncing
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Siia siis ka kaalumise tulemused. 900 kg kaalus seekord me masin. Mina arvestasin, et uus masin on vähemalt 20 kg raskem. Panin natuke mööda on veelgi raskem. Kaalumise ajal oli küll kuskil 7 kg rohkem kütust sees, aga siiski on kaalu natuke üllatavamalt rohkem juures. Minu arvestuste kohaselt on puur umbes 7-8 kg raskem, ees on originaal tuuleklaas, mis on 7 kg raskem. Tänu sellele et põhja on lapitud ja plekke asendatud on ka umbes 1 kuni 1,5 kg juures. Samas on see vana kere, kus ukse sees puudub raske turvatala. Kuid keretöid tehes avastasin, et plekkidel on kohati suurem ülekate, samuti tundus kere olevat paremini tehases kokkukeevitatud.... Kuna nüüd tuleb natuke mootori ja selle jahutamise probleemidrha tegeleda, siis võib juhtuda, et ka Põltsamaal stardime sama raske autoga. Suuremas plaanis on siiski lootus kaalu natuke kahandada.
Väike kokkuvõte laupäevast. Päeva alustasime rahulikult kuna polnud veel uue autoga kiiresti sõitnud. Esimesel trennisõidul tuli palju tolmu autose ja pidime otsisima keres avausi kust tolm võis autosse saada. Teiseseks trennisõiduks oli tolmu mure kadunud, nüüd tekitas küsimusi uus käigukast. Nimelt kõik käigud peale teise jaksasid vedada, lihtsalt kuidagi tuimalt keris pöördeid ülesse:puzzled. Esimeses eelsõidus oli ka veel probleeme osades kurvides bensiini kätte saamisega ja nii moodi kiiresti sõita ei saa. Teiseks eelsõiduks valasime kõik bensiini paaki ära (bensiini oli nüüd juba kolmveerand paaki) ja võtsime ka kütuse regulaatoril vaakumi lahti. Peale seda hakkas auto oluliselt paremini kõikide käikudega pöördesse käima ja ka teine käik hakkas ka vedama. Selle sõidu viimase ringi viimases kurvis kadus jälle vedu ära, kuid see ei seganud sõitu võita:). Kolmandasse sõitu panime ette eelmise aasta rehvid kuna selle aasta rehvid olid täielikult kulunud. Enne kolmandat eelsõitu saime ka uued rehvid kätte kuid kuna eelnevate sõitude tulemused polnud väga head, siis otsustasime jätta uued rehvid finaali, et nendega üritada A-finaali kohta rünnata. Kolmas start oli mul jälle hea kuni teise käigu kasutamiseni, mis ebaõnnestus. Edasi suruti mind rajalt välja ja kui jälle käik sees oli ja gaasi vajutasin olid kõik autod minu ees puntras. Nii ma siis tulin ja panin ka omalt poolt kellelgie hoogu juurde. Kui olukord rahunes, siis oli selge, et esiratastega oli mingi kala. Nii ma siis kohe boksi tagasi pöördusin. Vaid üks auto jäi selles sõidus sõitu jätkama. Hea oli, et kolmandasse sõitu uusi rehve ei pannud kuna peale seda rüselust oli ühel esirehvil suur auk külje peal. Suur haamer, needid, raudtoru ja auto oli jälle võistlussirge. Kokkujooks oli täiesti paigast kuna üks roolivarrastest oli kõver, appi tuli jälle see raudtoru ja aitas rooli varda sirgeks. B-finaali läksin viienda asetusega. Et jõuda A-Finaali, oleks vaja olnud finišeeruda esimese kahe hulgas. Neljandale ringile minnes olin tõusnud juba kolmandaks, kuid just siis hakkas kapoti alt jahutus vedelikku pritsima, temperatuur oli 130 kraadi:(. Koheselt loobusin edasisest võistlusest ja proovisin lihtsalt viienda käiguga töristades mootorit jahutada. Peale võistlusi, kui auto kinnisest parklast kätte saime, töötas auto mootor täiesti normaalselt - ei kolisenud ega suitsenud, aga peale vee jahutussüsteemi valamist hakkas auto mootor natuke puristama ja sumbutist hakkas auru tulema. Seega on kaan kõver ja plokikaane tihend katki, kas on veel midagi? Arvatavasti tuleks klapisääretihendid ka välja vahetada. See jahutuse probleem oli vähesel määral juba mitu sõitu, aga kahjuks ei pööranud ma sellele piisavalt tähelepanu. Kuumenemise põhjustas ilmselt võrk, mille panime radika ette kaitsmaks radikat kivide eest, vähemalt sellest ajast on olnud temperatuuri tõus.
Käkerdasin väikese video, viimasast sõidust kokku
http://www.youtube.com/watch?v=6vb_oNUn ... el&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=6vb_oNUn ... el&list=UL
Lada vaba nädal on läbi ja nüüd kärmelt autot ehitama. Eile võtsin kaane maha ja õnneks sealt mingeid erilisi üllatusi ei tulnud. Kõik mis oli näha, seda me ka arvasime. Esimene silinder oli tihendi välja lükanud vee särki, ka neljas silinder oli juba natukene liikunud.
Suurim üllatus oli vist ainult neljandas silindris ringi rännanud tükike, mis oli natuke jälgi maha jätnud.
Igal juhul plokikaan on juba remonti viidud, eks ole varsti kuulda kas ja mis veel.
Suurim üllatus oli vist ainult neljandas silindris ringi rännanud tükike, mis oli natuke jälgi maha jätnud.
Igal juhul plokikaan on juba remonti viidud, eks ole varsti kuulda kas ja mis veel.