2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
ccve - ei tea kelle toodang on.
Puhkus rallikrossist hakkab läbi saama, eile jõudis auto garaaži. Mõni päev kutsun võistkonna direktori Mikku külla ja paneme paika tuleva hooaja ettevalmistusplaanid. Kui midagi hakkab toimuma, siis anname sellest ka teada.
Peale hooaja lõppu käisime Arturiga oma toetajaid, abistajaid ja sõpru tänamas Ohekatku rajal https://www.youtube.com/watch?v=XXQdT-Ft3dM
Lisaks sai tehtud selle aasta kokkuvõte rallikrossist koos Arturiga https://www.youtube.com/watch?v=f7G8Y0rV_kU
Puhkus rallikrossist hakkab läbi saama, eile jõudis auto garaaži. Mõni päev kutsun võistkonna direktori Mikku külla ja paneme paika tuleva hooaja ettevalmistusplaanid. Kui midagi hakkab toimuma, siis anname sellest ka teada.
Peale hooaja lõppu käisime Arturiga oma toetajaid, abistajaid ja sõpru tänamas Ohekatku rajal https://www.youtube.com/watch?v=XXQdT-Ft3dM
Lisaks sai tehtud selle aasta kokkuvõte rallikrossist koos Arturiga https://www.youtube.com/watch?v=f7G8Y0rV_kU
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Auto on läbinud keretööd. Sellel ajal oleme ka kaalu jälginud. Enamus kaalu langetusest on tänu Sinuauto.eu keretükkidele. Lisaks sai plasmalõikuriga lõigatud kõikvõimalikud üleliigsed raskused kerelt. Nüüd on kere sellises seisus, et kui veel midagi eemaldada, siis ainult turvalisuse ja vastupidavuse arvelt. Esimesed amordi kinnitused sai 3cm ülespoole viidud, bensiini tankimine hakab olema tagatule august ja ITBle sai tulemüüri natuke ruumi tehtud. Vedrustus jääb sama, mis oli eelmine aasta. Uued suured pidurid tulevad ette, juba esimeste piduriketaste ja suportite väljavahetusest läheb auto 2kg kergemaks . Mootori ehitus on jäänud väheke toppama kolvi materjali taha. Kaas on 95% porditud ja ootab sammuti kolbe. Käigukast jääb sama r-200 ja tagavara kastiks r-7, veel eelmise aasta lõpus lootsin veel otsekasti soetamisele, aga eks ta rahaliselt oleks vist üle jõu käinud.
Igal juhul tööd käivad!
Igal juhul tööd käivad!
Alla kolme nädala on jäänud esimese etapini. Auto seisab ikka pukkidel ja sõita ei ole saanud, aga eks see ole juba iga aastane nali . Uue mootori ehitus on nüüd paar nädalat jälle edasi liikunud, pikk ajakadu oli kolbidega (nüüd on kõik olemas). On võimalik, et uus mootor esimeseks etapiks valmis saab (siin kohal tervitusi Männikule), aga homme paneme vana mootoriga auto käima, et veenduda uue sisse- ja väljalaske töötamises. Hetkel on sihid auto valmimiseks seatud Rapla rajapäevale ja peale seda on veel nädal rallikrossi esimese etapini.
Mõned pildid fb lehelt
Mõned pildid fb lehelt
Täna sai siis tuli torru aetud! Auto käivitus toimus ilma mingite viperusteta ja see hääl mis tuleb SISSELASKE kollektorist..... lihtsalt vägev ! Nüüd tuleb veel natuke pusida, et autoga selle aasta esimene ring teha.
Siin kohal tuleks tänada kõiki Ladaklubi liikmeid ja foorumi kasutajaid, kes on olnud sellel hooaja ettevalmistustel abiks: Mikk, Priidic, Valdz, hendu, tuhajuhe, olaaf, Elts, France2, VäikeMägilane, Lauri, Kassartur, AaClub
Siin kohal tuleks tänada kõiki Ladaklubi liikmeid ja foorumi kasutajaid, kes on olnud sellel hooaja ettevalmistustel abiks: Mikk, Priidic, Valdz, hendu, tuhajuhe, olaaf, Elts, France2, VäikeMägilane, Lauri, Kassartur, AaClub
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Eks hoog ja hüpped olidki need, mis saatuslikuks said. Ilmselt murdus kõrvalistuja poolne alumine kuulliigend(šarniir), mille tagajärel muutus auto juhitamuks ja sealt edasi juba tulid kõik teised probleemid. Sama veaga katkestas ka Andre Kurg, kuid vähe õnnelikumalt.
Aga eks piloot oskab ise rohkem rääkida. Võin niipalju öelda, et detailil enne sõitu märgatavat lõtku ei olnud, kuid eelnevates sõitudest olid püstaku alumised poldid, mis käändmiku hoiavad, lahti väntsutanud. Seega sai see pool tublisti vatti.
Kahju, kolmas koht oli jällegi käega katsutav nii nagu Missoski.
Aga eks piloot oskab ise rohkem rääkida. Võin niipalju öelda, et detailil enne sõitu märgatavat lõtku ei olnud, kuid eelnevates sõitudest olid püstaku alumised poldid, mis käändmiku hoiavad, lahti väntsutanud. Seega sai see pool tublisti vatti.
Kahju, kolmas koht oli jällegi käega katsutav nii nagu Missoski.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Näe, aeg on nii kiiresti läinud, polegi jõudnud sellel hooaja tegemistest siin rääkida. Teeme siis lühidalt. Juba talvel oli teada, et selle hooaja lõpus riputan kiivri varna. Põhjuseid oli mitmeid, aga peamiselt vabaaja puudumine, ka abistajatel on siin nelja aastaga tekkinud pered ja ka neil on järjest vähem aega. Seega oli mõistlik teha paus.
Sellel aastal toimunud nelja etapi ühine kokkuvõtte on jälle õnne faktori puudumine. Viimasel etapil Vasalemmas õnnestus auto korralikult kõveraks sõita ja kuna kaks viimast etappi on vähem kui kuu jooksul, siis ei ole enam mingit huvi sinna investeerida . Seega on tänaseks pool autot juba varuosadeks müüdud.
Siinkohal soovin teid kõiki väga tänada kes aitasid autot ehitada ühel või teisel moel, selle nelja aastajooksul .
Nelja aasta jooksul oli 28 starti, kuus korda olin neljas, aga poodium jäi kahjuks tulemata. Seega võib-olla naasen veel kunagi rallikrossi
Sellel aastal toimunud nelja etapi ühine kokkuvõtte on jälle õnne faktori puudumine. Viimasel etapil Vasalemmas õnnestus auto korralikult kõveraks sõita ja kuna kaks viimast etappi on vähem kui kuu jooksul, siis ei ole enam mingit huvi sinna investeerida . Seega on tänaseks pool autot juba varuosadeks müüdud.
Siinkohal soovin teid kõiki väga tänada kes aitasid autot ehitada ühel või teisel moel, selle nelja aastajooksul .
Nelja aasta jooksul oli 28 starti, kuus korda olin neljas, aga poodium jäi kahjuks tulemata. Seega võib-olla naasen veel kunagi rallikrossi
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
28 starti, see on märkimisväärne number, nüüd tuleks siis ned 2 veel teha ning juubelit tähistada, siis ehk...natuke puhata:)?
Igaks juhuks mainin tulevastele kihutajatele ette ära, et õnne faktorile lootmine vene raua juures on sama kindel kui igavene rahu maailmas
Lootus on küll ullikeste lohutus, kuid ehk ikka näeme sind stardis (autosid saab ju rentida ka;)?
Igaks juhuks mainin tulevastele kihutajatele ette ära, et õnne faktorile lootmine vene raua juures on sama kindel kui igavene rahu maailmas
Lootus on küll ullikeste lohutus, kuid ehk ikka näeme sind stardis (autosid saab ju rentida ka;)?
Festina lente!
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Järelikult on Kalmer Vaht igavese rahu tooja siia maailma. Ei tea, et oleks ühtegi etappi viimase kolme aasta jooksul katkestanud.... parandage mind kui eksin
Ja Rebasel oli tegelikult hoopis käigukasti mure nagu nüüd minuni info jõudis. Enne starti kurtis laadimise üle, aga stardis oli käigukast saba andnud.
Ja Rebasel oli tegelikult hoopis käigukasti mure nagu nüüd minuni info jõudis. Enne starti kurtis laadimise üle, aga stardis oli käigukast saba andnud.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt: