2107 Elts 1991

2107 Elts 1991

Eesti Ladaklubi liikmete autod
e
Elts
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

2107 Elts 1991

Postitus Postitas Elts »

Lisandus ka selline isend.
Üldiselt on seisukord väga hea, kuid pisivigu leidub kõigil. Hetkel tegelen süüteprobleemiga. Töötas ja siis äkki ei töötanud enam.

[Muudetud: 2-11-2010 Priidic]Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Üle värvitud? Kui originaal on siis õnnitlen väga korraliku isendi leiu puhul!:) Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
e
Elts
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

Katus on originaal.Vasak külg vävitud kuna eelmine omanik(juba lahkunud) oli mingi toika otsa ära rihtinud.
Läbisõit 38kilo, salong väga heas korras. Vahetamist vajavad tagumised amortisaatorid, rehvid ja siis ülevaatusele.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Õnnitlused õige lada hankimise puhul ;)

[Muudetud: 8.2.10 robi]
e
Elts
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

autoga väike mure tekkinud. Koju tuues sõitsin ise maha treilalt. Vahetasin küünlad ja juhtmed ära ja töötas(1 pütt jupsis veidi). Lõpuks suri välja. Võtsin kaane maha ja vahetasin ketileevendi ära, märgid paika ja süüde samuti kuid tööle ei läinud. Kuna kett oli ka 3hammast üle visanud, arvasin, et klapid kõverad. Mõõtsime surveastmed ära kuid kõik normaalne. 1=12,3 2=12 3=12 ja 4=12.
Proovisin siis 2 ja 3 püti järjekorra ära vaheada ning siis läks käiamise peale tööle. Kui panna järjekord õigeks siis tööle ei lähe. Köhib karpast leeki ning natukene nagu lubaks kuid käima ei lähe. Proovitud on veel süütepooli, jagaja, karpa, küünlad , juhtmete vahetusega aga ikka sama teema. Oskaks keegi pakkuda kus võiks veel viga peituda?
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

tundub et süüde 180kraadi vale.kui märgid paigas ja esimene kolb üleval peab rootor 4 silindripeal olema kontrolli üle ja asi korras.:)
e
Elts
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

Algselt postitas: darts
tundub et süüde 180kraadi vale.kui märgid paigas ja esimene kolb üleval peab rootor 4 silindripeal olema kontrolli üle ja asi korras.:)

kas järjekord on 1342
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

järjekord ilusti kaanel kirjas.
e
Elts
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

Sai nii tehtud kui ikkagi. Läheb tööle(pika käiamise peale ) Käis veidi ja siis suri välja ning enam tööle ei lähe.
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

krt:)nu kontrolli käiamise ajal sädet.või on küsimus küttesüsteemis.
e
Elts
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

Seis selline nüüd. Sai peale kruvitud uued küünlad(teised juba). Sai tööle kuid suureks üllatuseks surve karteris. Varda võtab välja siis pritsib õli kahtelehte.
Kompressioon oli 1=12,3 2, 3, 4 =12.
Targemad mehed andke nõu. Kas tegemist on plokikaane tihendiga või millegi muuga?
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

kui surve karteris siis peaks tavaliselt kolvis või rõngastes asi olema.
e
Elts
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

homme võtan lahti. eks siis näis mis seal toimub. imelik lihtsalt see et läbisõit nii väike 38 tuhat ainult. Kui nüüd tihend ei ole siis kuidas oleks edasine käik ja mis moodi neid rõngaid kontrollida saaks.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Karteri tuulutussüsteem on ikka ummistusteta? Hiljuti oli ühe Escordiga tegemist, mis käis muidu ju ilusti ja värki aga ühel külmal hommikul peale pikemat sõitu enam käia ei läinud. Sai proovitud küll heaga ja kurjaga aga asi lahenes sellega, et seisis päeva-kaks soojas garaazis ja siis lõi käivitamisel õlikorgi vastu lage. Hiljem köhis torud jääst puhtaks ja nüüd käib jälle nagu muistegi.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Karterituulutus käib ka kenasti õliselt läbi:D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ju rõngad kinni - õlirõngas ei tõmba kogu õli silindriseinalt ära = suurem surve kui tegelikult.

õige tulemuse saaks, kui autol laseks mõned päevad soojas seista ja külma seisnud mootoriga mõõta surved ära...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1472
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

See on see auto mis Soov.ee kuulutuses oli - mingi 10 000 küsis sellise eest, valge ja 91 a. ja kas oli 5k.kast ka?

No selline jama, mis siin hetkel toimub, viitab küll mingile sahker-mahkerile, aga loodame, et leitakse ikka mingi lihtsam viga (nt. kas õli ikka on mootoris), kui mootori kap.rem;)

Edu
Festina lente!
e
Elts
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

See auto oli jah müügis alles hiljuti motors24-s.
Juba enne müümist käisin vaatamas kuid siis polnud mina nii kindel kas läheb ostuks vai mitte. Kuid siis ükspäev õllevõtu kõrval tuli ikkagi mõte ää osta ja nii ka diil tehti.
Auto ajalugu tean ka natukene kuna müüja on töökaaslase hea sõber ja auto kuulus tema lahkunud sugulasele.
Kahjuks ei ole võimalust autot kuhugi sooja lükata. Aga kunagi tehti nii, et valati karpast vett sisse väikeses koguses. Kas see aitas ka rõngaid lahti saada või oli see lihtsalt üks kuulujutt? Kas tasuks proovida?

[Muudetud: 10-2-2010 Elts]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Elts
Aga kunagi tehti nii, et valati karpast vett sisse väikeses koguses. Kas see aitas ka rõngaid lahti saada või oli see lihtsalt üks kuulujutt? Kas tasuks proovida?
tasub ikka, ise olen seda korduvalt teinud - tulemus pole väga pikaajaline, mõneks ajaks aitab.
soojal mootoril valad sortsudena vett sisse, võiks dest vesi olla!
valama peab täpselt nii palju et küll oleks - liiga vähe ei oma piisavat effekti ja palju ei tohi valada sest võib hakata mootori pöörlemist takistama :d

valades hoiad käega pööret üleval koguaeg, et välja ei sureks
pärast on soovitav väike sõit teha, et veeauru mootorist välja vähe ajada.

edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
Elts
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

siis ikka mäletan õigesti . Kunagi ammu sai oma esimesel sigullil ka nii toimitud, kuid siis noor ja ullike ei saanud muffigi aru.
Proovin ära ja kui too ei aita siis vast ikka lahti vaja võtta. Ma ise arvan et tihend plokikaane vahel läbi ja seetõttu ka halvasti käivitub. Eile panime Meliga paika ja töötas natukene ja mootor juba soe. Just proovisin ja läks tööle kuid mitte nii nagu mul punane , et praktiliselt poolest pöördest. Aga see õli mis varda august tuli oli ikka suur kogus. kapotialune kõik õline nüüd. Isiklikult pole varem omasilmaga sellist pilti näinud.
Vasta