2107 Elts 1991
2107 Elts 1991
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
2107 Elts 1991
Lisandus ka selline isend.
Üldiselt on seisukord väga hea, kuid pisivigu leidub kõigil. Hetkel tegelen süüteprobleemiga. Töötas ja siis äkki ei töötanud enam.
[Muudetud: 2-11-2010 Priidic]
Üldiselt on seisukord väga hea, kuid pisivigu leidub kõigil. Hetkel tegelen süüteprobleemiga. Töötas ja siis äkki ei töötanud enam.
[Muudetud: 2-11-2010 Priidic]
Üle värvitud? Kui originaal on siis õnnitlen väga korraliku isendi leiu puhul!:) Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
autoga väike mure tekkinud. Koju tuues sõitsin ise maha treilalt. Vahetasin küünlad ja juhtmed ära ja töötas(1 pütt jupsis veidi). Lõpuks suri välja. Võtsin kaane maha ja vahetasin ketileevendi ära, märgid paika ja süüde samuti kuid tööle ei läinud. Kuna kett oli ka 3hammast üle visanud, arvasin, et klapid kõverad. Mõõtsime surveastmed ära kuid kõik normaalne. 1=12,3 2=12 3=12 ja 4=12.
Proovisin siis 2 ja 3 püti järjekorra ära vaheada ning siis läks käiamise peale tööle. Kui panna järjekord õigeks siis tööle ei lähe. Köhib karpast leeki ning natukene nagu lubaks kuid käima ei lähe. Proovitud on veel süütepooli, jagaja, karpa, küünlad , juhtmete vahetusega aga ikka sama teema. Oskaks keegi pakkuda kus võiks veel viga peituda?
Proovisin siis 2 ja 3 püti järjekorra ära vaheada ning siis läks käiamise peale tööle. Kui panna järjekord õigeks siis tööle ei lähe. Köhib karpast leeki ning natukene nagu lubaks kuid käima ei lähe. Proovitud on veel süütepooli, jagaja, karpa, küünlad , juhtmete vahetusega aga ikka sama teema. Oskaks keegi pakkuda kus võiks veel viga peituda?
Karteri tuulutussüsteem on ikka ummistusteta? Hiljuti oli ühe Escordiga tegemist, mis käis muidu ju ilusti ja värki aga ühel külmal hommikul peale pikemat sõitu enam käia ei läinud. Sai proovitud küll heaga ja kurjaga aga asi lahenes sellega, et seisis päeva-kaks soojas garaazis ja siis lõi käivitamisel õlikorgi vastu lage. Hiljem köhis torud jääst puhtaks ja nüüd käib jälle nagu muistegi.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
See on see auto mis Soov.ee kuulutuses oli - mingi 10 000 küsis sellise eest, valge ja 91 a. ja kas oli 5k.kast ka?
No selline jama, mis siin hetkel toimub, viitab küll mingile sahker-mahkerile, aga loodame, et leitakse ikka mingi lihtsam viga (nt. kas õli ikka on mootoris), kui mootori kap.rem;)
Edu
No selline jama, mis siin hetkel toimub, viitab küll mingile sahker-mahkerile, aga loodame, et leitakse ikka mingi lihtsam viga (nt. kas õli ikka on mootoris), kui mootori kap.rem;)
Edu
Festina lente!
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
See auto oli jah müügis alles hiljuti motors24-s.
Juba enne müümist käisin vaatamas kuid siis polnud mina nii kindel kas läheb ostuks vai mitte. Kuid siis ükspäev õllevõtu kõrval tuli ikkagi mõte ää osta ja nii ka diil tehti.
Auto ajalugu tean ka natukene kuna müüja on töökaaslase hea sõber ja auto kuulus tema lahkunud sugulasele.
Kahjuks ei ole võimalust autot kuhugi sooja lükata. Aga kunagi tehti nii, et valati karpast vett sisse väikeses koguses. Kas see aitas ka rõngaid lahti saada või oli see lihtsalt üks kuulujutt? Kas tasuks proovida?
[Muudetud: 10-2-2010 Elts]
Juba enne müümist käisin vaatamas kuid siis polnud mina nii kindel kas läheb ostuks vai mitte. Kuid siis ükspäev õllevõtu kõrval tuli ikkagi mõte ää osta ja nii ka diil tehti.
Auto ajalugu tean ka natukene kuna müüja on töökaaslase hea sõber ja auto kuulus tema lahkunud sugulasele.
Kahjuks ei ole võimalust autot kuhugi sooja lükata. Aga kunagi tehti nii, et valati karpast vett sisse väikeses koguses. Kas see aitas ka rõngaid lahti saada või oli see lihtsalt üks kuulujutt? Kas tasuks proovida?
[Muudetud: 10-2-2010 Elts]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tasub ikka, ise olen seda korduvalt teinud - tulemus pole väga pikaajaline, mõneks ajaks aitab.Algselt postitas: Elts
Aga kunagi tehti nii, et valati karpast vett sisse väikeses koguses. Kas see aitas ka rõngaid lahti saada või oli see lihtsalt üks kuulujutt? Kas tasuks proovida?
soojal mootoril valad sortsudena vett sisse, võiks dest vesi olla!
valama peab täpselt nii palju et küll oleks - liiga vähe ei oma piisavat effekti ja palju ei tohi valada sest võib hakata mootori pöörlemist takistama :d
valades hoiad käega pööret üleval koguaeg, et välja ei sureks
pärast on soovitav väike sõit teha, et veeauru mootorist välja vähe ajada.
edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
eElts
- Postitusi: 340
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
siis ikka mäletan õigesti . Kunagi ammu sai oma esimesel sigullil ka nii toimitud, kuid siis noor ja ullike ei saanud muffigi aru.
Proovin ära ja kui too ei aita siis vast ikka lahti vaja võtta. Ma ise arvan et tihend plokikaane vahel läbi ja seetõttu ka halvasti käivitub. Eile panime Meliga paika ja töötas natukene ja mootor juba soe. Just proovisin ja läks tööle kuid mitte nii nagu mul punane , et praktiliselt poolest pöördest. Aga see õli mis varda august tuli oli ikka suur kogus. kapotialune kõik õline nüüd. Isiklikult pole varem omasilmaga sellist pilti näinud.
Proovin ära ja kui too ei aita siis vast ikka lahti vaja võtta. Ma ise arvan et tihend plokikaane vahel läbi ja seetõttu ka halvasti käivitub. Eile panime Meliga paika ja töötas natukene ja mootor juba soe. Just proovisin ja läks tööle kuid mitte nii nagu mul punane , et praktiliselt poolest pöördest. Aga see õli mis varda august tuli oli ikka suur kogus. kapotialune kõik õline nüüd. Isiklikult pole varem omasilmaga sellist pilti näinud.