1. leht 4-st

21063 ,Must Kytt, 1987 MÜÜDUD

Postitatud: 18 Okt 2003 21:07
Postitas Kytt
Ostsin auto ühe pensioka käest, ideaalses korras oli, ainult et esimene kuu läks mootori lahti sõitmisex :) tundus nagu onkel polex autoga yle 80 sõitnudki(nii uimast siksi pole veel näind:lol:lol )Auto on peaaegu originaal vaid klaasid on toonitud ja sportrool peale pandud.


EDIT.
Pildid läbi auto ajaloo:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 15-7-2009 Kytt]

Postitatud: 18 Okt 2003 22:13
Postitas Zero
millal pildid tulevad?palju maksid selle eest;)

Postitatud: 18 Okt 2003 23:18
Postitas Kytt
pildid tulevad siis kui leian fotoka ja tyybi kes pildid siia ka üles panex.hinnax oli 5000 raha, mida minuarust pole sellises seisukorras(isegi värv on orginaal) auto eest yldsegi palju kysitud

Postitatud: 19 Okt 2003 03:44
Postitas overspeed
Palju tal läbisöit on, et sa seda niimoodi lahti söidad? Said siis lahtisöidetud? Vöibolla vajab asi lihtsalt reguleerimist(klapivahed, süütenurk, karbasegu, jne.) Sellised asjad ajapikku kipuvad nats paigast minema.

Postitatud: 19 Okt 2003 12:11
Postitas Kytt
Eks see lahtisõitmise jutt oli poolnaljaga öeldud, aga kui ta sain(ls.85000km) siis oli kyll selline tunne et mootor pole mitte 1,3 vaid 0,3 :D no nii uimane oli.Aga kui ikka mõned nädalad sai sõidetud punn põhjas siis kiirendus paranes märgatavalt. Ja eks reguleerimist vajab asi ikkagi sest mõne mehe 1,2 võtab teise käigugagi sussi vilisema, mul ei juhtu seda esimesegagi(lõppkiirus seeest täitsa tasemel)

HELP WANTED

Postitatud: 25 Okt 2003 19:43
Postitas Kytt
kes aitaks mul pildid yles panna?ei jaga seda matsu välja

Postitatud: 25 Okt 2003 20:08
Postitas trv
saada mulle, ma aitan. tarvozzz@hotmail.com

Postitatud: 25 Okt 2003 20:09
Postitas VFTS.
saada mulle vfts1@hot.ee panen üles aga anna teada kah et saatsid siis vaatan maili ja panen üles:cool:

Postitatud: 26 Okt 2003 14:15
Postitas Laurix
käigukang on küll kolepikk:( sealt julge 10cm maha saagida... a muidu päris kobe...5000 eest...pildilt vähemalt:rolleyes

Postitatud: 26 Okt 2003 15:50
Postitas motamees
Esialgne postitaja Lada 6
Jätke need käigukangid rahule mis te muudkui lõikate neid:yllatunud
Täpselt minu mõte kui lugesin aga mõtlesin et ei hakka sõna võtma sellise lolli asja peale.
Toetada võin ikka Lada 6te.

Postitatud: 26 Okt 2003 16:18
Postitas zikz
see boombox mis sul seal taga on, teeb asee ka mingit norm häält???

Postitatud: 26 Okt 2003 17:05
Postitas Laurix
see käigukang on maitse asi tglt...hulga mugavam on lühemaga...tglt ei tea kuidas tänaval on...ise käin siksiga rajal ainult...siis vaja kiiremat käiguvahetust:)

Postitatud: 26 Okt 2003 17:35
Postitas Kytt
No käigukang on kyll viimane asi mida näppima hakata, ta ju niigi sita kohapeal. Niiet kui iste on täitsa taha lükatud võib lühemax saetud käigukangiga vaid unistada esimese ja kolmanda käigu normaalsest sisselükkamisest.Kohe kuidagi ei viitsiks näitex tipptunni ajal seal roolitaga võimelda.

TO zikz: boomboxi kohta niipalju et kõrge heli kõllid sai jaanipäeval läbi lastud(eriti raske se polnud:D ), madalad aga myrtsuvad kenasti

Postitatud: 27 Okt 2003 18:35
Postitas zar
Väga korralik masin nii seest, kui väljast :)

Postitatud: 29 Okt 2003 15:35
Postitas Kytt
Autost siis paari sõnaga ka lähemalt. Olen nüüd 6kuud/6000km selle masinaga sõitnud ja teepeale pole ta mind veel jätnud:bouncing Kuid ega sellest palju puudu poleks jäänud, sest suure suvekuumuse ajal ytles termolyliti yles ja nii sai vesi mitmel korral mõnuga keema aetud. Vahetatud on kardaanirist(nyyd käib jälle mingi imelik kolks taga kui vähe vihasemalt käiku vahetan), piduriklotsid/-silindridja veel ühtteist. Töödeniomekirjas on esisild, sest auto va saadanas kisub vasakule. Selle probleemi lahendasin nii et panin ette vasakule kummi 155/80 ja paremale 155/70 - täitsa otse liigub nyyd:D:D Tulevik toob 07 esiistmed, antenni:cool: , spoilaringi, vähe äkilisema mootori(kui raha kokku saan:sein:(:sein , ise ei ole eriline mootorispets, niiet tuleb kellegil targemal teha lasta), ymberehitatud pagassi ja muud nipetnäpet. Roostet autol praktiliselt pole, esimesed logarid puuduvad niiet sealkandis on roosteuss kõige rohkem maiustamas käinud, eelmise omaniku ajal on auto põhi ja keevitus-/yhenduskohad mingi musta plastiliinilaadse möginaga yle tehtud. Keskmine kytusekulu on seal 10-11 liitri kandis ja õli olen selle aja jooksul vaid 1X juurde kalland. Niiet võrreldes mu eelmisa autoga (1970a 01) on selle ylalpidamine lausa lust ja lillepidu.

Postitatud: 29 Okt 2003 15:50
Postitas Ronn
Töödeniomekirjas on esisild, sest auto va saadanas kisub vasakule. Selle probleemi lahendasin nii et panin ette vasakule kummi 155/80 ja paremale 155/70


Mida siksivennad veel välja ei mõtle. Mine lase esisild ärareguleerida ja liigub niisama ka otse.:lol

Postitatud: 29 Okt 2003 15:59
Postitas Kytt
TO Ron: rahadega praegu nii kööga et isegi bena raha pole.
KRT ma olin juba ära unustanud milline piin on tipptunnil bussiga ringi kolistada:kuri:kuri:kuri

Postitatud: 30 Okt 2003 19:31
Postitas overspeed
Kas auto poleeris ja vahatas pensionär ise müügipäevaks ära, vöi tegid sa seda ise hiljem? Oma vanuse kohta läigib originaalvärv suht hästi.

Postitatud: 03 Nov 2003 23:20
Postitas Kytt
Nii, uued istmed sees,kohe teine tunne on normaalsete istmetega autos istuda:cool: Kui nädalavahetusel just hullu pakast ei tule siis hakkan karbilaiendeid ja tagaspoilerit peale aretama. Muideks kui endal garaazi pole on peris jama(kool algab-pime,kool lõppeb-jälle pime), niisiis tuli otsida väikest alternatiivi ja selle ma ka leidsin,nimelt Mustamäe Prisma maaalune garaaz, see oli isegi tipptunnil 18.00-20.00 autodest peaaegu tyhi:D:D

Postitatud: 04 Nov 2003 00:05
Postitas Kytt
sisse läxid 07 omad(mõtlesin algul orioni omi aga ei viitsind keevitusega jamada).
Vanad istmed myygix jah tegin ostu/myygi alla teema!